abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54071912
Die swalbes van Suarez waren ook weer ernstig. Op de grond

Daar moet serieus iets aan gedaan worden
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_54071976
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

Waarvan 4 tegen nr. 4 De Graafschap. En FC Groningen is ook een degradatieclub idd.
ranglijstjournalistiek.

4 x graafschap
1 x venlo
1 x heracles
1 x sparta.
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:17:00 #103
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_54072008
Luque was een ramp gister. Wel een paar leuke schotjes, maar verder te lui om iets anders te doen dan sjokken, ruzie te maken met KJH, en verveeld om zich heen kijken.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_54072159
Arme AZ, het kan altijd nog erger

Laatste seconde letterlijk, buitenspelgoal
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_54072199
Hehehehehe, toch nog iets om te lachen vandaag
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:31:31 #106
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54072253
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

Waarvan 4 tegen nr. 4 De Graafschap. En FC Groningen is ook een degradatieclub idd.
Beter zoals VdV elke keer 1 keer scoren, maar dan wel de winnende. De 7-1 of 8-1scoren is leuk, maar gister had ie er moeten staan.
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:36:51 #107
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54072329
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:25 schreef MaxC het volgende:
Arme AZ, het kan altijd nog erger

Laatste seconde letterlijk, buitenspelgoal
Tja, ze moeten zich toch over degradatie zorgen gaan maken. (Het systeem van binnenuit kapot maken, hulde Louis! )

Ondertussen kunnen wij maar net de Graafschap voor blijven.
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:37:51 #108
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54072343
Jammer dat het bij ons zo slecht gaat, anders hadden de media zich toch meer gericht op AZ. Met wat extra gezeur en gezanik over de prestaties in Alkmaar breekt vroeg of laat de paniek daar wel uit. Maargoed, de grote broer houdt het kleine mongolide broertje voorlopig uit de wind.
pi_54072370
Huntelaar kun je niks verwijten. Ajax heeft bijna alleen nog maar gespeeld tegen kleine clubs en daar heeft hij allemaal tegen gescoord. Heerenveen niet, maar die werd wel gewonnen en verder een belangrijk punt gered tegen Groningen (en Sparta). Echt oordelen of hij er staat is tegen PSV en Feyenoord, de concurrenten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54072410
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:39 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar kun je niks verwijten. Ajax heeft bijna alleen nog maar gespeeld tegen kleine clubs en daar heeft hij allemaal tegen gescoord. Heerenveen niet, maar die werd wel gewonnen en verder een belangrijk punt gered tegen Groningen (en Sparta). Echt oordelen of hij er staat is tegen PSV en Feyenoord, de concurrenten.
En hij scoorde tegen AZ, ook niet onverdienstelijk
pi_54072446
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:41 schreef Triptamine het volgende:

[..]

En hij scoorde tegen AZ, ook niet onverdienstelijk
En de belangrijke tegen Heracles. Met Huntelaar zit het wel okay, hem iets verwijten omdat Ajax als geheel team blundert tegen NEC is niet op z'n plaats. Hij moet wel goed worden aangespeeld door Rommedahl, Luque enzovoort en dat was gister dramatisch.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:54:03 #112
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_54072580
Huntelaar verwijten dat hij te weinig scoort is hetzelfde als van Nistelrooij verwijten dat hij te weinig scoort in het NL elftal: als je geen enkele bruikbare bal krijgt wordt het scoren een kwestie van geluk en fouten van de tegenstander. We hebben gewoon betere/anderesoortige middenvelders nodig.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_54072581
Huntelaar staat vaak los en wordt dan over het hoofd gezien. Verder moet je denk ik meer een slimmer middenveld neerzetten om hem te bedienen.
pi_54072673
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:54 schreef Cheiron het volgende:
Huntelaar verwijten dat hij te weinig scoort is hetzelfde als van Nistelrooij verwijten dat hij te weinig scoort in het NL elftal: als je geen enkele bruikbare bal krijgt wordt het scoren een kwestie van geluk en fouten van de tegenstander. We hebben gewoon betere/anderesoortige middenvelders nodig.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Gisteren heeft Huntelaar gewoon goede kansen gehad. Die hij niet maakte.
  zondag 21 oktober 2007 @ 17:04:30 #115
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54072725
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Gisteren heeft Huntelaar gewoon goede kansen gehad. Die hij niet maakte.
Noem eens één spits die alle goede kansen wel scoort?
-
  zondag 21 oktober 2007 @ 17:05:45 #116
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54072750
quote:

[..]

Inderdaad, soms kun je Huntelaar best wat verwijten. Gisteren kreeg hij een goede kans, mistte hij en stond Gabri er beter voor. Toen ging Huntelaar alsnog voor de bal. En die andere bal had er in gemogen (en telde ik eigenlijk ook al). Maargoed, spitsen missen kansen en Huntelaar heeft er tegen Feyenoord, AZ, PSV, Heerenveen en Twente ook al de nodige gemaakt. Dus hij scoort echt niet alleen tegen de kleintjes. Alves heeft van zijn 8 goals er ook 7 tegen Heracles gemaakt
  zondag 21 oktober 2007 @ 17:05:50 #117
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_54072751
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Een enorme kans van vijf meter voor de doellijn alleen voor de keeper mag je er als topspits best inschieten.
pi_54072763
quote:

[..]

Tjah je kunt ze niet altijd raken, zelfs werelds top spitsen die zullen wedstrijden hebben waar ze elke goede kans somehow verprutsen, betekent niet dat ze meteen slecht zijn ofwel? Misschien ietsje uit vorm ofsow dat kan maar Huntelaar heeft zich vaker laten zien dat hij het zeker kan.

KJH
pi_54072771
quote:
Daar gaat het helemaal niet om. Er wordt hier net gedaan alsof Huntelaar helemaal geen goede ballen krijgt en daardoor ook niet in scoringspositie komt. Iets wat gisteren meerdere malen wel het geval was. En ja een scherpe Huntelaar had er wel minstens 1 daarvan gemaakt.
pi_54072793
quote:

[..]

Ari

pi_54072800
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:05 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Een enorme kans van vijf meter voor de doellijn alleen voor de keeper mag je er als topspits best inschieten.
Komop zeg, er zijn wel veel ergere kansen die je kunt missen, deze vond ik nog niet zoo erg! hij trapte hem gewoon verkeerd en tjah dan gaan ze er niet in hé slimmert!
pi_54072814
quote:

[..]

Dat klopt, de scherpte zat er gister ook niet. Maar ook het overspelen is gewoon lelijk. Staat het op de vleugel vrij word er door het midden gespeeld en andersom. Is er eindelijk ruimte dan verzuimt het middenveld de bal goed door te spelen, en is de ruimte weg
pi_54072823
Ik zat gisteren voor de verandering eens op de eretribune, wel relaxt daar. Kutwedstrijd verder, maar kan me er niet druk meer om maken. Een paar rijen voor me zat trouwens een gast die verdacht veel op Mourinho leek Wilde nog een foto maken maar tweede helft was ie weg, zal natuurlijk wel gewoon iemand geweest zijn die er veel op leek voordat ik wilde geruchten de wereld in breng

Wel achterlijk dat ze die bar daar om half 9 (midden in de rust ) dichtgooien.

[ Bericht 8% gewijzigd door devv05 op 21-10-2007 17:21:29 ]
  zondag 21 oktober 2007 @ 17:10:03 #124
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_54072826
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:08 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Komop zeg, er zijn wel veel ergere kansen die je kunt missen, deze vond ik nog niet zoo erg! hij trapte hem gewoon verkeerd en tjah dan gaan ze er niet in hé slimmert!
Wanneer deze kans was benut had dit de 1-0 betekent, dat is dus het verschil tussen 3 punten of 1 punt, dus ik vind het vrij erg dat de bal er niet inging. Maar goed als je kritiek hebt op KJH word je hier meteen verketterd.
  zondag 21 oktober 2007 @ 17:10:35 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54072831
Huntelaar is niet heilig. Helaas doet dat er voor buitenlandse clubs niet echt toe. Huntelaar zoals hij nu is mag van mij nog 10 jaar bij Ajax blijven zonder veel beter te worden, maar hij heeft volgens mij inmiddels de naam van talent opgestempeld gekregen en dus zullen grote clubs (relatief) ongeacht zijn prestaties wel achter hem aan gaan zitten. Zo werkt de voetbalwereld tegenwoordig.
pi_54072875
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:10 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Wanneer deze kans was benut had dit de 1-0 betekent, dat is dus het verschil tussen 3 punten of 1 punt, dus ik vind het vrij erg dat de bal er niet inging. Maar goed als je kritiek hebt op KJH word je hier meteen verketterd.
Dat kun je over elke kans zeggen, we mochten blij zijn gister dat we een puntje hadden..

Kritiek op KJH vind ik oké, maar hij heeft er al 9 in liggen dit seizoen, toch al een stuk beter dan vorig seizoen.. ook al is het tegen wat mindere tegenstanders hij staat altijd wel garant voor zon 20 goals per seizoen in de competitie.. dus tjah! een spits mag toch ook zn mindere wedstrijden hebben? of moet het elke keer 4 goals per wedstrijd zijn?
pi_54072904
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:09 schreef devv05 het volgende:
Ik zat gisteren voor de verandering eens op de eretribune, wel relaxt daar. Kutwedstrijd verder, maar kan me er niet druk meer om maken. Een paar rijen voor me zat trouwens een gast die verdacht veel op Mourinho leek Wilde nog een foto maken maar tweede helft was ie weg, maar zal wel gewoon iemand geweest zijn die er veel op leek voordat ik wilde geruchten de wereld in breng

Wel achterlijk dat ze die bar daar om half 9 (midden in de rust ) dichtgooien.
Als het Mourinho was dan is het logisch dat ie wegging, die weet na 1 helft al genoeg
pi_54073039
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 14:05 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Bruins en Slory!
En die gozert van Dortmund te leen.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54073103
Film ajax pride online! (of was dat al gepost?)
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_54073109
Built for Speed
pi_54073129
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:27 schreef Longmen het volgende:
En die gozert van Dortmund te leen.
Is al gezegd, maar totaal niet te vergelijken. Sahin was daar geen basisspeler laat staan een belangrijke speler. Dat is Defour bij Standard duidelijk wel. Standard zal er dus niks voor voelen om hem te verhuren. En Ajax zal hem ook wel niet willen huren.
pi_54073218
Nog een paar verlies wedstrijden van v. Gaal, en hij is klaar om zijn handtekening onder het contract in Amsterdam te zetten.
Ook zullen natuurlijk vele supporters terugkeren naar Amsterdam nu s6 uitblijft in Alkmaar.
  zondag 21 oktober 2007 @ 17:43:37 #133
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_54073282
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Is al gezegd, maar totaal niet te vergelijken. Sahin was daar geen basisspeler laat staan een belangrijke speler. Dat is Defour bij Standard duidelijk wel. Standard zal er dus niks voor voelen om hem te verhuren. En Ajax zal hem ook wel niet willen huren.
Dat was je vraag niet ..
><(({°>
  zondag 21 oktober 2007 @ 17:50:14 #134
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54073417
quote:

[..]

Je mag um ook missen. Dat deed hij dan ook.
Jezus, wat een gepijpzeik zeg...
-
pi_54073442
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:43 schreef BigKahuna het volgende:
Dat was je vraag niet ..
Doe niet zo zielig en gebruik je verstand.

Maar je hebt gelijk, mijn vraag ging over kopen. Dat maakt het noemen van de GEHUURDE Sahin alleen nog minder relevant.
  zondag 21 oktober 2007 @ 18:49:53 #136
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54074534
was weer ruk gister.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_54074739
Mooi puntje jongens! Toch weer eentje uitgelopen op AZ.
Ben paar dagen weggeweest van voetbal maar was dus niet al te best?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  Moderator zondag 21 oktober 2007 @ 20:16:27 #138
138438 crew  Pizzakoppo
pi_54076207
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Doe niet zo zielig en gebruik je verstand.

Maar je hebt gelijk, mijn vraag ging over kopen. Dat maakt het noemen van de GEHUURDE Sahin alleen nog minder relevant.
De vraag was om talentjes te noemen die ondanks het rampseizoen van Feyenoord toch nog die kant op wilde komen, daarvan is supertalent Sahin er toch echt 1 van hoe je het ook bekijkt wilde hij toch spelen voor de ploeg die een kansloos seizoen draaide en zo gaat dat ook gebeuren met talenten die naar Ajax willen als Defour, die komen gewoon.
  zondag 21 oktober 2007 @ 20:18:36 #139
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54076247
Eigenlijk moet John Jaakke alleen al aftreden om verdere politie-kosten te besparen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Moderator zondag 21 oktober 2007 @ 20:22:35 #140
138438 crew  Pizzakoppo
pi_54076295
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 20:18 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk moet John Jaakke alleen al aftreden om verdere politie-kosten te besparen.
Nergens voor nodig joh, want ondanks dat het voetballend met Ajax "weliswaar een beetje minder" gaat, gaat het Ajax financieel toch voor de wind! Binnenkort kunnen we gewoon dat hele voetbalgebeuren vergeten/laten vallen want financieel gaat het top, daar hebben we geen voetbal voor nodig!
quote:
De kans dat John Jaakke en Maarten Fontein op zullen stappen bij Ajax is klein. Algemeen directeur Fontein heeft zaterdag in NRC Handelsblad laten weten dat de club 'gebaat is bij rust'. "Daartoe heb je een stabiele leiding nodig en lang zittende trainers", zegt de bestuurder in de krant. "De laatste jaren zijn er teveel trainers en bestuurders opgestapt. Dat moet veranderen."

Qua prestaties gaat het weliswaar minder, zegt de bestuurder, maar financieel liggen we op koers en in lijn met het beleidsplan. Fontein vindt dat het te snel is om het bestuur daar nu al op af te rekenen.

terug
pi_54076380
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nergens voor nodig joh, want ondanks dat het voetballend met Ajax "weliswaar een beetje minder" gaat, gaat het Ajax financieel toch voor de wind! Binnenkort kunnen we gewoon dat hele voetbalgebeuren vergeten/laten vallen want financieel gaat het top, daar hebben we geen voetbal voor nodig!
[..]
Fontijn Jaakke
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54076401
Leo en Davids, wanneer?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  zondag 21 oktober 2007 @ 20:34:27 #143
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54076522
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 20:27 schreef Ordinair het volgende:
Leo en Davids, wanneer?
volgens mij pas volgende maand
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_54076730
Volgende week gewoon alle ballen op Grandel, dan maken we nog een kans
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_54076739
AJAX
pi_54076846
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 20:49 schreef MaxC het volgende:
Volgende week gewoon alle ballen op Grandel, dan maken we nog een kans
quote:
Aangeslagen Jaakke: Tijd voor een kleine rustpauze

Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax voorzitter John Jaakke aangeslagen is vanwege de tegen hem gerichte spreekkoren die tijdens Ajax - NEC te horen waren. "Dat mijn moeder een hoer is, dat gaat te ver. Ik sta daar boven, maar het gaat wel alle perken te buiten.", aldus Jaakke die niet aan opstappen denkt: "Ik heb me nog nooit over technische zaken uitgelaten en ga dat nu ook niet doen, maar ik geloof niet dat wanneer Jaakke nu opstapt het zeker is dat Ajax zondag van FC Utrecht wint."

Jaakke zegt afgelopen week geprobeerd te hebben in contact te komen met de actievoerders. ,,Ze hebben mijn voice-mail ingesproken en daarin werd gemeld dat ze het vertrouwen in mij opzegden. Daarna heb ik geprobeerd ze te bereiken, maar dat is me niet gelukt. Het is nu beter een kleine rustpauze in te lassen. Natuurlijk doet me dit wat. Een van de beleidspunten is dat Ajax de fans inspireert. Dat doen we dus niet. We luisteren goed naar onze supporters. Of dit tijd nodig heeft? We hebben overwinningen nodig. Alleen winnen helpt. Dat doen we nu te weinig waardoor je onrust krijgt. Zo’n megadeal die we dan sluiten met Aegon als nieuwe hoofdsponsor compenseert op dit moment niets. Ik ben voorzitter en samen met de supporters hebben we een doel. Wij streven hetzelfde doel na als de fans. Daarom blijft voorlopig alles zoals het is."
genoeg rust als je stopt..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54076874
Hij moet gewoon weg, maar om iemand z'n moeder een hoer te noemen vind ik ook te ver gaan.
pi_54076881
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 20:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
De vraag was om talentjes te noemen die ondanks het rampseizoen van Feyenoord toch nog die kant op wilde komen, daarvan is supertalent Sahin er toch echt 1 van hoe je het ook bekijkt wilde hij toch spelen voor de ploeg die een kansloos seizoen draaide en zo gaat dat ook gebeuren met talenten die naar Ajax willen als Defour, die komen gewoon.
Die keuze had natuurlijk weinig met Feyenoord te maken maar meer met het feit dat zn "tweede vader" daar trainer werd. En het als een paal boven water stond dat de perspectieven heel anders zouden gaan worden voor Feyenoord.

Maar met te laat had ik het niet zozeer over de situatie waarin Ajax verkeerd maar meer over de situatie waarin Defour verkeerd hij is nu echt doorgebroken. Belangrijk bij de nummer 1 van Belgie en bij de Belgische nationale ploeg. Afgelopen seizoenen was die kans groter geweest dat hij naar Ajax zou gaan. Nu zullen er waarschijnlijk grotere clubs, die meer bieden en het sportief beter doen zich melden bij Standard.

Overigens zegt hij ook nergens dat hij naar Ajax wil maar dat hij denkt dat het nog wel een stap hoger is (waar ik het wel mee eens ben). Maar het is natuurlijk goed mogelijk dat een club zich gaat melden bij Standard die meerdere stappen hoger is.
pi_54076965
Alleen Hiddink kan ons redden
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:24:53 #150
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54077334
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 20:55 schreef Ordinair het volgende:

[..]

[..]

Zich nooit uitgelaten over technische zaken? Maar wel stellig kunnen roepen dat Co Adriaanse in geen geval terugkeert?
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:45:03 #151
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54077700
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 20:55 schreef Ordinair het volgende:

[..]

[..]

Hij kon de actievoerders niet bereiken?

Hij kon toch gewoon naar buiten lopen als ie ze echt wou spreken, of desnoods een beveiliger naar buiten sturen en dan een paar actievoerders naar binnen laten komen.
Jawel, je keek.
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:46:40 #152
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_54077726
Ik zeg: Actie voor Co, kijken wat Jaakke daarvan vindt.
><(({°>
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:17:03 #153
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54078343
vanavond NED1 22.55

Studio Voetbal, gasten Keje Molenaar en Sjakie Swart
pi_54078467
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:03 schreef masterforlive het volgende:
Alleen Hiddink kan ons redden
ik geloof er niet in dat één coach Ajax wel kampioen zou kunnen laten worden en al die anderen niet. Hiddink is voor mij ook de beste coach die er is maar ik denk niet dat hij Ajax zou kunnen redden.

Het probleem zit diep, heel erg diep. Wat dat probleem is weet ik niet, ik vermoed de slechte communicatie tussen de scouts met de technische staff. Want als je kijkt naar de aankopen de laatste jaren zit er geen één groot talentje tussen dat onbekend is weg gekocht. De laatste is denk ik Zlatan, je kunt Huntelaar of Suarez een goede aankoop noemen maar zelfs mijn oma kon voorspellen dat zij het voetballen niet verleerd zouden zijn toen ze bij Ajax gingen voetballen.
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:25:43 #155
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_54078510
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef Houniet het volgende:
vanavond NED1 22.55

Allemaal leuk en aardig maar weet je.... ik uhm.... nou lijkt me logisch wat ik wil zeggen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 oktober 2007 @ 22:27:52 #156
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54078556
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54078574
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:25 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig maar weet je.... ik uhm.... nou lijkt me logisch wat ik wil zeggen.
zeg het toch maar,
hoe cliché het ook mag klinken
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:36:14 #158
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54078752
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:38:14 #159
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_54078790
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Aftellen maar
uhm.... het was toch 11 november?
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:40:45 #160
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_54078847
oh wacht, ik dacht dat het een kakkerlakkensite was.
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:48:15 #161
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54079006
quote:
Slecht voetbal en een grote bek gaan niet samen

Vorige week maandagavond laat lekte uit dat Ajax een interessante deal ging sluiten met de firma Aegon. Zeven jaar krijgt de club jaarlijks ten minste tien miljoen en maximaal twaalf miljoen euro van de nieuwe hoofdsponsor.

Aardige bedragen. Een bijkomende toevalligheid was dat het nieuws gepubliceerd werd op de dag van de vergadering van de ledenraad bij Ajax in de Arena.

Die 24 leden tellende raad kan niet zo heel veel, maar mag wel het bestuur van de club naar huis sturen. De stemming onder een aantal leden was er een waarin het kabinet van voorzitter John Jaakke een risicootje liep. Dan komt het niet ongelegen om eventjes een financieel succes te communiceren.

Het contract moest nog ondertekend en de huidige shirtsponsor moest bijgepraat worden, maar dat waren details. Het verband valt moeilijk te bewijzen, maar ’savonds zaten de meeste raadsleden met meel in hun mond de crisis bij hun club te bespreken.

Een klein deel wilde rust, een even groot deel wilde actie tegen het bestuur en de grote meerderheid hecht zó aan het pluche, dat van actie nauwelijks sprake kon komen. Er komt een commissie die Ajax’ tragiek onder de loep neemt. Een bestuur in last heeft niets liever dan zo’n commissie.

Op de tribunes liggen de verhoudingen anders, bleek zaterdag na de thuiswedstrijd tegen NEC. Maar voor rellen moet je niet wijken, alleen daarom al hoop je dat Jaakke op zijn minst nog even op zijn stoel blijft zitten.

De kritische supporters van de gevallen topclub doen er beter aan een voorbeeld te nemen aan het intelligente deel van hun collega’s bij Feyenoord. Ook daar waren ze vorig jaar het bestuur zat.

Maar in Rotterdam kwam er nauwelijks oproer, al scheelde dat thuis tegen FC Twente niet veel.

Wél kwam er harde oppositie uit de achterban van Feyenoord. Daar haalden supporters zelf staaltjes van slecht beleid boven water, voerden de druk op in het stadion en op internet en kregen de rustige revolutie die ze wilden. Knap gedaan, Feyenoord is financieel gezien op de goede weg en in technisch opzicht zijn er signalen die betere tijden beloven.

Bij Ajax ligt de problematiek anders dan vorig jaar in Rotterdam. Het gaat om twee kwesties. De belangrijkste is, dat de Amsterdammers nu al jaren achtereen niet het voetbal spelen dat ze wél aan de aanhang beloofd hebben. Het vertoont parallellen met het Nederlands elftal.

Er is vanuit een prachtige historie een verwachting gewekt van dominant en attractief aanvallend voetbal, maar in de praktijk wordt dat niet meer waargemaakt.

De andere kwestie is een imagoprobleem bij de top waardoor een kloof is ontstaan tussen aanhang en clubleiding. Met name algemeen directeur Maarten Fontein heeft er een handje van soms als een vreemde in Jeruzalem te opereren.

Nadat Ajax zowel voor de Champions League als de UEFA Cup is uitgeschakeld en met de hakken over de sloot tegen Kozakken Boys in het nationale bekertoernooi is gebleven, presteerde Fontein het te pleiten voor een KNVB-beker waarin ‘opportunistische clubjes’ niet de kans krijgen die beker te winnen. Een qua timing gedurfd standpunt.

De man wil ook China veroveren met Ajax en denkt dat hij de eredivisie niet nodig heeft om een vet tv-contract te realiseren. Sorry hoor, maar slecht voetbal en een grote bek gaan niet samen. Dat weten ze bij Ajax op de tribune beter dan in de ledenraad.
pi_54079236
In princiepe kom je 3 man tekort in dit elftal. vooral centraal op het middenveld mis je een type voetballer ala Al Ahmadi of Aissati . Die MOET ajax kopen in de winterstop. Zo'n jongen laat een elftal beter lopen niet omdat het een Diego is of zo maar omdat hij de kwaliteiten van andere spelers kan benutten en kan aanspreken.

De andere 2 zijn de backs .. op d eflanken is het zo lek als een zeef.
  zondag 21 oktober 2007 @ 23:12:46 #164
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54079445
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Aftellen maar
  zondag 21 oktober 2007 @ 23:14:33 #165
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_54079483
je kan beter kijken naar wat er wel klopt aan het Ajax van vandaag, dan ben je namelijk sneller klaar.
  zondag 21 oktober 2007 @ 23:14:44 #166
82589 S-Two
barba macacu
pi_54079493
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:58 schreef Chadi het volgende:
In princiepe kom je 3 man tekort in dit elftal. vooral centraal op het middenveld mis je een type voetballer ala Al Ahmadi of Aissati . Die MOET ajax kopen in de winterstop. Zo'n jongen laat een elftal beter lopen niet omdat het een Diego is of zo maar omdat hij de kwaliteiten van andere spelers kan benutten en kan aanspreken.

De andere 2 zijn de backs .. op d eflanken is het zo lek als een zeef.
En als Adrie dit systeem wil blijven spelen missen we ook nog goeie buitenspelers.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_54079614
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef Houniet het volgende:
vanavond NED1 22.55

Lijkenpikker. Is crisis rondom de club en meneer zal zijn voorzitter/AD-aspiraties wel weer toonbaar maken.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 21 oktober 2007 @ 23:22:08 #168
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54079654
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 23:20 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Lijkenpikker. Is crisis rondom de club en meneer zal zijn voorzitter/AD-aspiraties wel weer toonbaar maken.
Wie zie je liever dan? Molenaar of Jaakke?
pi_54079695
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 23:14 schreef S-Two het volgende:

[..]

En als Adrie dit systeem wil blijven spelen missen we ook nog goeie buitenspelers.
Ik denk dat hij na 2 wedstrijden naarf kunnen en mogelijkheden moet gaan spelen en dat is zeker ene variant zonder buitenspelers die stijf aan de kant zullen staan.
pi_54079710
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 23:22 schreef twi het volgende:

[..]

Wie zie je liever dan? Molenaar of Jaakke?
Beide niet. Gaat me meer om het feit dat hij weer in de media verschijnt als er crisis is bij Ajax.
Walgelijk.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_54080070
Molenaar komt wel goed over alleen jammer dat hij bij feyenoord heeft gespeeld.
lollig
pi_54080879
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 23:24 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Beide niet. Gaat me meer om het feit dat hij weer in de media verschijnt als er crisis is bij Ajax.
Walgelijk.
Klets niet, hij wordt sowieso altijd genoemd als er iets is bij Ajax.

Dat hij gewoon bij Studio Voetbal zijn zegje doet en zich niet druk maakt om zeikballen zoals jij die hem lijkenpikker noemen, vind ik prima.
pi_54080911
Trouwens, het enige dat er hoeft te gebeuren is dat Edgar Davids terug komt. Net als vorig jaar gaat het dan weer draaien, winnen we weer met 1-5 bij PSV en met wat meer mazzel worden we dan wel kampioen.

Is geen structurele oplossing natuurlijk maar als hij weer goed fit wordt zal het dit seizoen wel weer goed komen.
pi_54080996
Vreemd toch die gang van zaken rondom Martin van Geel en Piet Keizer.
Dat verklaart al een hoop meer waarom er van die topaankopen zijn gekomen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54081034
Is inderdaad zeer vreemd en discutabel op zijn zachts. Martin moet de aankopen doen en niemand anders!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 oktober 2007 @ 00:26:19 #176
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54081087
Wat wordut zondag jongens
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54081118
Vissen op d enoordzee als het door gaat
pi_54081183
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 00:21 schreef Pritt het volgende:
Vreemd toch die gang van zaken rondom Martin van Geel en Piet Keizer.
Dat verklaart al een hoop meer waarom er van die topaankopen zijn gekomen.
Inderdaad ja. Achter de rug om van Van Geel door Ten Cate en Keizer . Wie verzint zoiets? Niemand zegt er iets van binnen de club?

JAAKKE ROT OP
pi_54081217
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 00:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Achter de rug om van Van Geel door Ten Cate en Keizer . Wie verzint zoiets? Niemand zegt er iets van binnen de club?
Ik heb niet gekeken, wat werd er gezegd?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 22 oktober 2007 @ 00:37:18 #180
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54081259
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 00:32 schreef Nashje het volgende:
JAAKKE ROT OP
Het ligt niet aan die man dat jullie bijna verliezen van de Kozakken Boys en niet scoren tegen NEC.
pi_54081261
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 00:34 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik heb niet gekeken, wat werd er gezegd?
Het schijnt dat Ten Cate en Piet Keizer een speler hebben aangetrokken zonder Van Geel (technisch directeur nota bene) daarvan op de hoogte te stellen.

Of het klopt weet ik niet, zou best kunnen.
pi_54081264
Dat er spelers werden gehaald door Keizer en Ten Cate achter de rug om van van Geel.
  maandag 22 oktober 2007 @ 00:38:27 #183
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54081288
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 00:37 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Het schijnt dat Ten Cate en Piet Keizer een speler hebben aangetrokken zonder Van Geel (technisch directeur nota bene) daarvan op de hoogte te stellen.

Of het klopt weet ik niet, zou best kunnen.
Van Geel bedoel je

Ik denk dat dat niet waar is, anders had v. Geel dat zelf allang naar buiten gebracht de afgelopen week, zo is ie wel.
pi_54081302
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 00:37 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Het ligt niet aan die man dat jullie bijna verliezen van de Kozakken Boys en niet scoren tegen NEC.
Zeg ik dat dan oelewapper? Blijf jij nou eens in je eigen holletje.
  maandag 22 oktober 2007 @ 00:40:34 #185
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_54081325
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Klets niet, hij wordt sowieso altijd genoemd als er iets is bij Ajax.

Dat hij gewoon bij Studio Voetbal zijn zegje doet en zich niet druk maakt om zeikballen zoals jij die hem lijkenpikker noemen, vind ik prima.
Hij wordt helemaal niet altijd genoemd als er iets mis is met Ajax. Hij lijkt eerder altijd zelf de media op te zoeken als er iets mis is. Binnekort zal hij wel weer eens gaan meespelen met Lucky Ajax, net zoals hij opeens deed toen hij AD/voorzitter wilde worden, om goodwill te kweken. Aan gladde advocaatjes die op hun status als "voetbalman" parasiteren en alleen maar dom opportunistisch en standaard supportersgelul uitkramen heeft Ajax niks aan.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_54081352
Geweldig weer een jaartje ouder, en het voetbal word er vast weer niet beter op de komende 12 maanden
  maandag 22 oktober 2007 @ 00:44:43 #187
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54081395
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 00:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan oelewapper? Blijf jij nou eens in je eigen holletje.
Jullie lullen zo dom en simpel. Als ik kijk hoeveel trainers jullie verjaagd hebben in de laatste 10 jaar, hoe snel jullie van mening veranderen als er 3 wedstrijdjes gewonnen of verloren worden, hoe snel talenten meteen tot nieuw toptalent worden gebombardeerd, de vreemde doelstellingen (Europees meedoen terwijl je al jaren geen Nederlands kampioen bent geworden) en de samenwerking tussen de TD's en trainers dan zit er wel wat meer fout dan 2 mensen in het bestuur.

Ik denk dat Ajax z'n eigen arrogantie z'n grootste vijand is.
  maandag 22 oktober 2007 @ 00:44:51 #188
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_54081398
Keizer en Ten Cate hadden/hebben geen enkele bevoegdheden om spelers aan te trekken. Daarnaast is alleen Colin door Ten Cate erdoorheen gedrukt, en het lijkt me sterk dat Keizer daar zo'n fan van was, en dat is met medeweten van Van Geel gebeurt. Onzin dus.
pi_54081508
Ik vind het ook vreemd dat Van Geel in de media niet word aangesproken op aankopen als Collin en Delorge. Je ziet Brands ook uitleg geven waarom hij Pelle en Ari heeft gehaald.
lollig
pi_54081623
Colin heeft Ten Cate doorgedrukt en volgens mij hoorde ik van de week ergens waarom Delorge gehaald was.
pi_54081672
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 00:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Colin heeft Ten Cate doorgedrukt en volgens mij hoorde ik van de week ergens waarom Delorge gehaald was.
Als vervanger van Gabri kan het zeker geen kwaad hoor.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54081677
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 00:59 schreef TerroRobbie het volgende:
hij kon veel lopen en hij hij was gratis.
Ajax had toen ook geen geld voor aankopen zei ten cate
  maandag 22 oktober 2007 @ 01:05:22 #193
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54081714
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 00:51 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat Van Geel in de media niet word aangesproken op aankopen als Collin en Delorge. Je ziet Brands ook uitleg geven waarom hij Pelle en Ari heeft gehaald.
Wat denk je zelf? Die wordt door de directie mooi bij die praatprogramma's weggehouden even, voordat ze hem uitspraken kunnen ontlokken waaruit blijkt dat hij die spelers helemaal niet wou.
pi_54081740
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 01:02 schreef the_legend_killer het volgende:
hij kon veel lopen en hij hij was gratis.
Ajax had toen ook geen geld voor aankopen zei ten cate
Zoiets was het ja.. Een voor de breedte is het natuurlijk ook helemaal geen verkeerde aankoop. Maar hij voegt verder ook niks extra's toe.
  maandag 22 oktober 2007 @ 01:07:20 #195
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54081742
Dat hele bestuursmodel van Ajax bestaat uit zoveel partijen en poppetjes dat ik het overzicht (al een tijdje) helemaal kwijt ben. Nog afgezien van de adviseurs die er zijn. Er zal vast wel een taakverdeling op papier staan, maar toch loopt iedereen elkaar in de weg en moet men telkens rekening met elkaar houden.

Resultaat zoals Borst het verwoordde: halfslachtige beslissingen. Net als in het veld worden ook in de top te veel 'ziekenhuisballen' gegeven.
  maandag 22 oktober 2007 @ 01:09:05 #196
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_54081766
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 01:05 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Die wordt door de directie mooi bij die praatprogramma's weggehouden even, voordat ze hem uitspraken kunnen ontlokken waaruit blijkt dat hij die spelers helemaal niet wou.
Hij is zelf onderdeel van de directie. Als hij in een praatprogramma wil gaan zitten doet hij dat gewoon.
pi_54081778
weg met Van Geel.
  maandag 22 oktober 2007 @ 01:15:15 #198
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54081860
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 01:09 schreef Radegast het volgende:
weg met Van Geel.
Tja, hij is eigenlijk een smerige meeloper die niet met de vuist op tafel durft te slaan. Hebben ze hem gehersenspoeld of zo?
pi_54081919
Ja er is ook niemand bij ajax die zegt ik ben verantwoordelijk voor het elftal dat er nu staat dus voor de prestaties en daarom gaat het publiek zelf schuldigen aanwijzen wat begrijpelijk is.
lollig
  maandag 22 oktober 2007 @ 01:21:08 #200
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54081946
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 01:09 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Hij is zelf onderdeel van de directie. Als hij in een praatprogramma wil gaan zitten doet hij dat gewoon.
Hij moet zich verantwoorden bij Jaakke en Fontijn lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')