ranglijstjournalistiek.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarvan 4 tegen nr. 4 De Graafschap. En FC Groningen is ook een degradatieclub idd.
Beter zoals VdV elke keer 1 keer scoren, maar dan wel de winnende. De 7-1 of 8-1scoren is leuk, maar gister had ie er moeten staan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarvan 4 tegen nr. 4 De Graafschap. En FC Groningen is ook een degradatieclub idd.
Tja, ze moeten zich toch over degradatie zorgen gaan maken. (Het systeem van binnenuit kapot maken, hulde Louis!quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:25 schreef MaxC het volgende:
Arme AZ, het kan altijd nog erger
Laatste seconde letterlijk, buitenspelgoal
En hij scoorde tegen AZ, ook niet onverdienstelijkquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:39 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar kun je niks verwijten. Ajax heeft bijna alleen nog maar gespeeld tegen kleine clubs en daar heeft hij allemaal tegen gescoord. Heerenveen niet, maar die werd wel gewonnen en verder een belangrijk punt gered tegen Groningen (en Sparta). Echt oordelen of hij er staat is tegen PSV en Feyenoord, de concurrenten.
En de belangrijke tegen Heracles. Met Huntelaar zit het wel okay, hem iets verwijten omdat Ajax als geheel team blundert tegen NEC is niet op z'n plaats. Hij moet wel goed worden aangespeeld door Rommedahl, Luque enzovoort en dat was gister dramatisch.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En hij scoorde tegen AZ, ook niet onverdienstelijk
Ben ik het niet helemaal mee eens. Gisteren heeft Huntelaar gewoon goede kansen gehad. Die hij niet maakte.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:54 schreef Cheiron het volgende:
Huntelaar verwijten dat hij te weinig scoort is hetzelfde als van Nistelrooij verwijten dat hij te weinig scoort in het NL elftal: als je geen enkele bruikbare bal krijgt wordt het scoren een kwestie van geluk en fouten van de tegenstander. We hebben gewoon betere/anderesoortige middenvelders nodig.
Noem eens één spits die alle goede kansen wel scoort?quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Gisteren heeft Huntelaar gewoon goede kansen gehad. Die hij niet maakte.
Inderdaad, soms kun je Huntelaar best wat verwijten. Gisteren kreeg hij een goede kans, mistte hij en stond Gabri er beter voor. Toen ging Huntelaar alsnog voor de bal. En die andere bal had er in gemogen (en telde ik eigenlijk ook al). Maargoed, spitsen missen kansen en Huntelaar heeft er tegen Feyenoord, AZ, PSV, Heerenveen en Twente ook al de nodige gemaakt. Dus hij scoort echt niet alleen tegen de kleintjes. Alves heeft van zijn 8 goals er ook 7 tegen Heracles gemaaktquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Gisteren heeft Huntelaar gewoon goede kansen gehad. Die hij niet maakte.
Een enorme kans van vijf meter voor de doellijn alleen voor de keeper mag je er als topspits best inschieten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Noem eens één spits die alle goede kansen wel scoort?
Tjah je kunt ze niet altijd raken, zelfs werelds top spitsen die zullen wedstrijden hebben waar ze elke goede kans somehow verprutsen, betekent niet dat ze meteen slecht zijn ofwel? Misschien ietsje uit vorm ofsow dat kan maar Huntelaar heeft zich vaker laten zien dat hij het zeker kan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Er wordt hier net gedaan alsof Huntelaar helemaal geen goede ballen krijgt en daardoor ook niet in scoringspositie komt. Iets wat gisteren meerdere malen wel het geval was. En ja een scherpe Huntelaar had er wel minstens 1 daarvan gemaakt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ariquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Komop zeg, er zijn wel veel ergere kansen die je kunt missen, deze vond ik nog niet zoo erg! hij trapte hem gewoon verkeerd en tjah dan gaan ze er niet in hé slimmert!quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Een enorme kans van vijf meter voor de doellijn alleen voor de keeper mag je er als topspits best inschieten.
Dat klopt, de scherpte zat er gister ook niet. Maar ook het overspelen is gewoon lelijk. Staat het op de vleugel vrij word er door het midden gespeeld en andersom. Is er eindelijk ruimte dan verzuimt het middenveld de bal goed door te spelen, en is de ruimte wegquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Een enorme kans van vijf meter voor de doellijn alleen voor de keeper mag je er als topspits best inschieten.
Wanneer deze kans was benut had dit de 1-0 betekent, dat is dus het verschil tussen 3 punten of 1 punt, dus ik vind het vrij erg dat de bal er niet inging. Maar goed als je kritiek hebt op KJH word je hier meteen verketterd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:08 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Komop zeg, er zijn wel veel ergere kansen die je kunt missen, deze vond ik nog niet zoo erg! hij trapte hem gewoon verkeerd en tjah dan gaan ze er niet in hé slimmert!
Dat kun je over elke kans zeggen, we mochten blij zijn gister dat we een puntje hadden..quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wanneer deze kans was benut had dit de 1-0 betekent, dat is dus het verschil tussen 3 punten of 1 punt, dus ik vind het vrij erg dat de bal er niet inging. Maar goed als je kritiek hebt op KJH word je hier meteen verketterd.
Als het Mourinho was dan is het logisch dat ie wegging, die weet na 1 helft al genoegquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:09 schreef devv05 het volgende:
Ik zat gisteren voor de verandering eens op de eretribune, wel relaxt daar. Kutwedstrijd verder, maar kan me er niet druk meer om maken. Een paar rijen voor me zat trouwens een gast die verdacht veel op Mourinho leekWilde nog een foto maken maar tweede helft was ie weg, maar zal wel gewoon iemand geweest zijn die er veel op leek voordat ik wilde geruchten de wereld in breng
Wel achterlijk dat ze die bar daar om half 9 (midden in de rust) dichtgooien.
En die gozert van Dortmund te leen.quote:
Is al gezegd, maar totaal niet te vergelijken. Sahin was daar geen basisspeler laat staan een belangrijke speler. Dat is Defour bij Standard duidelijk wel. Standard zal er dus niks voor voelen om hem te verhuren. En Ajax zal hem ook wel niet willen huren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:27 schreef Longmen het volgende:
En die gozert van Dortmund te leen.
Dat was je vraag niet ..quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is al gezegd, maar totaal niet te vergelijken. Sahin was daar geen basisspeler laat staan een belangrijke speler. Dat is Defour bij Standard duidelijk wel. Standard zal er dus niks voor voelen om hem te verhuren. En Ajax zal hem ook wel niet willen huren.
Je mag um ook missen. Dat deed hij dan ook.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig en gebruik je verstand.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:43 schreef BigKahuna het volgende:
Dat was je vraag niet ..
De vraag was om talentjes te noemen die ondanks het rampseizoen van Feyenoord toch nog die kant op wilde komen, daarvan is supertalent Sahin er toch echt 1 van hoe je het ook bekijkt wilde hij toch spelen voor de ploeg die een kansloos seizoen draaide en zo gaat dat ook gebeuren met talenten die naar Ajax willen als Defour, die komen gewoon.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig en gebruik je verstand.
Maar je hebt gelijk, mijn vraag ging over kopen. Dat maakt het noemen van de GEHUURDE Sahin alleen nog minder relevant.
Nergens voor nodig joh, want ondanks dat het voetballend met Ajax "weliswaar een beetje minder" gaat, gaat het Ajax financieel toch voor de wind! Binnenkort kunnen we gewoon dat hele voetbalgebeuren vergeten/laten vallen want financieel gaat het top, daar hebben we geen voetbal voor nodig!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:18 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk moet John Jaakke alleen al aftreden om verdere politie-kosten te besparen.
quote:De kans dat John Jaakke en Maarten Fontein op zullen stappen bij Ajax is klein. Algemeen directeur Fontein heeft zaterdag in NRC Handelsblad laten weten dat de club 'gebaat is bij rust'. "Daartoe heb je een stabiele leiding nodig en lang zittende trainers", zegt de bestuurder in de krant. "De laatste jaren zijn er teveel trainers en bestuurders opgestapt. Dat moet veranderen."
Qua prestaties gaat het weliswaar minder, zegt de bestuurder, maar financieel liggen we op koers en in lijn met het beleidsplan. Fontein vindt dat het te snel is om het bestuur daar nu al op af te rekenen.
terug
Fontijnquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nergens voor nodig joh, want ondanks dat het voetballend met Ajax "weliswaar een beetje minder" gaat, gaat het Ajax financieel toch voor de wind! Binnenkort kunnen we gewoon dat hele voetbalgebeuren vergeten/laten vallen want financieel gaat het top, daar hebben we geen voetbal voor nodig!
[..]
volgens mij pas volgende maandquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:27 schreef Ordinair het volgende:
Leo en Davids, wanneer?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:49 schreef MaxC het volgende:
Volgende week gewoon alle ballen op Grandel, dan maken we nog een kans![]()
genoeg rust als je stopt..quote:Aangeslagen Jaakke: Tijd voor een kleine rustpauze
Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax voorzitter John Jaakke aangeslagen is vanwege de tegen hem gerichte spreekkoren die tijdens Ajax - NEC te horen waren. "Dat mijn moeder een hoer is, dat gaat te ver. Ik sta daar boven, maar het gaat wel alle perken te buiten.", aldus Jaakke die niet aan opstappen denkt: "Ik heb me nog nooit over technische zaken uitgelaten en ga dat nu ook niet doen, maar ik geloof niet dat wanneer Jaakke nu opstapt het zeker is dat Ajax zondag van FC Utrecht wint."
Jaakke zegt afgelopen week geprobeerd te hebben in contact te komen met de actievoerders. ,,Ze hebben mijn voice-mail ingesproken en daarin werd gemeld dat ze het vertrouwen in mij opzegden. Daarna heb ik geprobeerd ze te bereiken, maar dat is me niet gelukt. Het is nu beter een kleine rustpauze in te lassen. Natuurlijk doet me dit wat. Een van de beleidspunten is dat Ajax de fans inspireert. Dat doen we dus niet. We luisteren goed naar onze supporters. Of dit tijd nodig heeft? We hebben overwinningen nodig. Alleen winnen helpt. Dat doen we nu te weinig waardoor je onrust krijgt. Zo’n megadeal die we dan sluiten met Aegon als nieuwe hoofdsponsor compenseert op dit moment niets. Ik ben voorzitter en samen met de supporters hebben we een doel. Wij streven hetzelfde doel na als de fans. Daarom blijft voorlopig alles zoals het is."
Die keuze had natuurlijk weinig met Feyenoord te maken maar meer met het feit dat zn "tweede vader" daar trainer werd. En het als een paal boven water stond dat de perspectieven heel anders zouden gaan worden voor Feyenoord.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
De vraag was om talentjes te noemen die ondanks het rampseizoen van Feyenoord toch nog die kant op wilde komen, daarvan is supertalent Sahin er toch echt 1 van hoe je het ook bekijkt wilde hij toch spelen voor de ploeg die een kansloos seizoen draaide en zo gaat dat ook gebeuren met talenten die naar Ajax willen als Defour, die komen gewoon.
Zich nooit uitgelaten over technische zaken? Maar wel stellig kunnen roepen dat Co Adriaanse in geen geval terugkeert?quote:
Hij kon de actievoerders niet bereiken?quote:
ik geloof er niet in dat één coach Ajax wel kampioen zou kunnen laten worden en al die anderen niet. Hiddink is voor mij ook de beste coach die er is maar ik denk niet dat hij Ajax zou kunnen redden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:03 schreef masterforlive het volgende:
Alleen Hiddink kan ons redden
Allemaal leuk en aardig maar weet je.... ik uhm.... nou lijkt me logisch wat ik wil zeggen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef Houniet het volgende:
vanavond NED1 22.55
Studio Voetbal, gasten Keje Molenaar en Sjakie Swart
zeg het toch maar,quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar weet je.... ik uhm.... nou lijkt me logisch wat ik wil zeggen.
uhm.... het was toch 11 november?quote:
quote:Slecht voetbal en een grote bek gaan niet samen
Vorige week maandagavond laat lekte uit dat Ajax een interessante deal ging sluiten met de firma Aegon. Zeven jaar krijgt de club jaarlijks ten minste tien miljoen en maximaal twaalf miljoen euro van de nieuwe hoofdsponsor.
Aardige bedragen. Een bijkomende toevalligheid was dat het nieuws gepubliceerd werd op de dag van de vergadering van de ledenraad bij Ajax in de Arena.
Die 24 leden tellende raad kan niet zo heel veel, maar mag wel het bestuur van de club naar huis sturen. De stemming onder een aantal leden was er een waarin het kabinet van voorzitter John Jaakke een risicootje liep. Dan komt het niet ongelegen om eventjes een financieel succes te communiceren.
Het contract moest nog ondertekend en de huidige shirtsponsor moest bijgepraat worden, maar dat waren details. Het verband valt moeilijk te bewijzen, maar ’savonds zaten de meeste raadsleden met meel in hun mond de crisis bij hun club te bespreken.
Een klein deel wilde rust, een even groot deel wilde actie tegen het bestuur en de grote meerderheid hecht zó aan het pluche, dat van actie nauwelijks sprake kon komen. Er komt een commissie die Ajax’ tragiek onder de loep neemt. Een bestuur in last heeft niets liever dan zo’n commissie.
Op de tribunes liggen de verhoudingen anders, bleek zaterdag na de thuiswedstrijd tegen NEC. Maar voor rellen moet je niet wijken, alleen daarom al hoop je dat Jaakke op zijn minst nog even op zijn stoel blijft zitten.
De kritische supporters van de gevallen topclub doen er beter aan een voorbeeld te nemen aan het intelligente deel van hun collega’s bij Feyenoord. Ook daar waren ze vorig jaar het bestuur zat.
Maar in Rotterdam kwam er nauwelijks oproer, al scheelde dat thuis tegen FC Twente niet veel.
Wél kwam er harde oppositie uit de achterban van Feyenoord. Daar haalden supporters zelf staaltjes van slecht beleid boven water, voerden de druk op in het stadion en op internet en kregen de rustige revolutie die ze wilden. Knap gedaan, Feyenoord is financieel gezien op de goede weg en in technisch opzicht zijn er signalen die betere tijden beloven.
Bij Ajax ligt de problematiek anders dan vorig jaar in Rotterdam. Het gaat om twee kwesties. De belangrijkste is, dat de Amsterdammers nu al jaren achtereen niet het voetbal spelen dat ze wél aan de aanhang beloofd hebben. Het vertoont parallellen met het Nederlands elftal.
Er is vanuit een prachtige historie een verwachting gewekt van dominant en attractief aanvallend voetbal, maar in de praktijk wordt dat niet meer waargemaakt.
De andere kwestie is een imagoprobleem bij de top waardoor een kloof is ontstaan tussen aanhang en clubleiding. Met name algemeen directeur Maarten Fontein heeft er een handje van soms als een vreemde in Jeruzalem te opereren.
Nadat Ajax zowel voor de Champions League als de UEFA Cup is uitgeschakeld en met de hakken over de sloot tegen Kozakken Boys in het nationale bekertoernooi is gebleven, presteerde Fontein het te pleiten voor een KNVB-beker waarin ‘opportunistische clubjes’ niet de kans krijgen die beker te winnen. Een qua timing gedurfd standpunt.
De man wil ook China veroveren met Ajax en denkt dat hij de eredivisie niet nodig heeft om een vet tv-contract te realiseren. Sorry hoor, maar slecht voetbal en een grote bek gaan niet samen. Dat weten ze bij Ajax op de tribune beter dan in de ledenraad.
Triestquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)en_voetbal_ajax.html
quote:
En als Adrie dit systeem wil blijven spelen missen we ook nog goeie buitenspelers.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:58 schreef Chadi het volgende:
In princiepe kom je 3 man tekort in dit elftal. vooral centraal op het middenveld mis je een type voetballer ala Al Ahmadi of Aissati . Die MOET ajax kopen in de winterstop. Zo'n jongen laat een elftal beter lopen niet omdat het een Diego is of zo maar omdat hij de kwaliteiten van andere spelers kan benutten en kan aanspreken.
De andere 2 zijn de backs .. op d eflanken is het zo lek als een zeef.
Lijkenpikker. Is crisis rondom de club en meneer zal zijn voorzitter/AD-aspiraties wel weer toonbaar maken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef Houniet het volgende:
vanavond NED1 22.55
Studio Voetbal, gasten Keje Molenaar en Sjakie Swart
Wie zie je liever dan? Molenaar of Jaakke?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:20 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Lijkenpikker. Is crisis rondom de club en meneer zal zijn voorzitter/AD-aspiraties wel weer toonbaar maken.
Ik denk dat hij na 2 wedstrijden naarf kunnen en mogelijkheden moet gaan spelen en dat is zeker ene variant zonder buitenspelers die stijf aan de kant zullen staan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:14 schreef S-Two het volgende:
[..]
En als Adrie dit systeem wil blijven spelen missen we ook nog goeie buitenspelers.
Beide niet. Gaat me meer om het feit dat hij weer in de media verschijnt als er crisis is bij Ajax.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
Wie zie je liever dan? Molenaar of Jaakke?
Klets niet, hij wordt sowieso altijd genoemd als er iets is bij Ajax.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:24 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Beide niet. Gaat me meer om het feit dat hij weer in de media verschijnt als er crisis is bij Ajax.
Walgelijk.
Inderdaad ja. Achter de rug om van Van Geel door Ten Cate en Keizerquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:21 schreef Pritt het volgende:
Vreemd toch die gang van zaken rondom Martin van Geel en Piet Keizer.
Dat verklaart al een hoop meer waarom er van die topaankopen zijn gekomen.
Ik heb niet gekeken, wat werd er gezegd?quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Achter de rug om van Van Geel door Ten Cate en Keizer. Wie verzint zoiets? Niemand zegt er iets van binnen de club?
Het ligt niet aan die man dat jullie bijna verliezen van de Kozakken Boys en niet scoren tegen NEC.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:32 schreef Nashje het volgende:
JAAKKE ROT OP
Het schijnt dat Ten Cate en Piet Keizer een speler hebben aangetrokken zonder Van Geel (technisch directeur nota bene) daarvan op de hoogte te stellen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, wat werd er gezegd?
Van Geel bedoel jequote:Op maandag 22 oktober 2007 00:37 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ten Cate en Piet Keizer een speler hebben aangetrokken zonder Van Geel (technisch directeur nota bene) daarvan op de hoogte te stellen.
Of het klopt weet ik niet, zou best kunnen.
Zeg ik dat dan oelewapper? Blijf jij nou eens in je eigen holletje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan die man dat jullie bijna verliezen van de Kozakken Boys en niet scoren tegen NEC.
Hij wordt helemaal niet altijd genoemd als er iets mis is met Ajax. Hij lijkt eerder altijd zelf de media op te zoeken als er iets mis is. Binnekort zal hij wel weer eens gaan meespelen met Lucky Ajax, net zoals hij opeens deed toen hij AD/voorzitter wilde worden, om goodwill te kweken. Aan gladde advocaatjes die op hun status als "voetbalman" parasiteren en alleen maar dom opportunistisch en standaard supportersgelul uitkramen heeft Ajax niks aan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Klets niet, hij wordt sowieso altijd genoemd als er iets is bij Ajax.
Dat hij gewoon bij Studio Voetbal zijn zegje doet en zich niet druk maakt om zeikballen zoals jij die hem lijkenpikker noemen, vind ik prima.
Jullie lullen zo dom en simpel. Als ik kijk hoeveel trainers jullie verjaagd hebben in de laatste 10 jaar, hoe snel jullie van mening veranderen als er 3 wedstrijdjes gewonnen of verloren worden, hoe snel talenten meteen tot nieuw toptalent worden gebombardeerd, de vreemde doelstellingen (Europees meedoen terwijl je al jaren geen Nederlands kampioen bent geworden) en de samenwerking tussen de TD's en trainers dan zit er wel wat meer fout dan 2 mensen in het bestuur.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan oelewapper? Blijf jij nou eens in je eigen holletje.
Als vervanger van Gabri kan het zeker geen kwaad hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Colin heeft Ten Cate doorgedrukt en volgens mij hoorde ik van de week ergens waarom Delorge gehaald was.
hij kon veel lopen en hij hij was gratis.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Colin heeft Ten Cate doorgedrukt en volgens mij hoorde ik van de week ergens waarom Delorge gehaald was.
Wat denk je zelf? Die wordt door de directie mooi bij die praatprogramma's weggehouden even, voordat ze hem uitspraken kunnen ontlokken waaruit blijkt dat hij die spelers helemaal niet wou.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:51 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat Van Geel in de media niet word aangesproken op aankopen als Collin en Delorge. Je ziet Brands ook uitleg geven waarom hij Pelle en Ari heeft gehaald.
Zoiets was het ja.. Een voor de breedte is het natuurlijk ook helemaal geen verkeerde aankoop. Maar hij voegt verder ook niks extra's toe.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:02 schreef the_legend_killer het volgende:
hij kon veel lopen en hij hij was gratis.
Ajax had toen ook geen geld voor aankopen zei ten cate
Hij is zelf onderdeel van de directie. Als hij in een praatprogramma wil gaan zitten doet hij dat gewoon.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Die wordt door de directie mooi bij die praatprogramma's weggehouden even, voordat ze hem uitspraken kunnen ontlokken waaruit blijkt dat hij die spelers helemaal niet wou.
Tja, hij is eigenlijk een smerige meeloper die niet met de vuist op tafel durft te slaan. Hebben ze hem gehersenspoeld of zo?quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:09 schreef Radegast het volgende:
weg met Van Geel.
Hij moet zich verantwoorden bij Jaakke en Fontijn lijkt me.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:09 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Hij is zelf onderdeel van de directie. Als hij in een praatprogramma wil gaan zitten doet hij dat gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |