Dan moet diegene wel heel erg slecht gekeken hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:31 schreef freecell het volgende:
Ik snap mij niet meer geloof ik
Laatst dus voor een man aangezien in de C1000.
Ja, ik begreep het ook niet helemaalquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet diegene wel heel erg slecht gekeken hebben.
Daar kom ik net vandaan... (uit het dorp dan)quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja hoor, het is weer raak in 't Zandt:
[..]
Dolle boel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:49 schreef teigan het volgende:
ik kwam net PSM tegen op de fiets..
Klopt. Zag het op het allerlaatste moment, dus toch Teigan nog even kunnen groetenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:49 schreef teigan het volgende:
ik kwam net PSM tegen op de fiets..
Normaal heb jij toch ook geen bril op?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Zag het op het allerlaatste moment, dus toch Teigan nog even kunnen groeten![]()
Meestal niet nee, maar bij college en soms bij andere dingen wel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:07 schreef teigan het volgende:
[..]
Normaal heb jij toch ook geen bril op?
Het is die met die snor, dat hoedje, en dat rare accent.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zat nu in de kantine alle mannen om me heen stiekem te begluren of ze misschien S-Two konden zijn...
Maar bent ook een blauwe mevrouw:quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:31 schreef freecell het volgende:
Ik snap mij niet meer geloof ik
Laatst dus voor een man aangezien in de C1000. Vanmorgen iemand die "hey, een blauwe mevrouw!" zei.
Nu had ik niet gedronken, dus ik vermoed dat het over mijn kleding ging. Een sijkerbroek en een donkerblauwe jas. Ben ik nu gek, of is dat heel normaal zo op maandagochtend?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:35 schreef Dangel het volgende:
FIPO VAN DA PAGINA!!!!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:10 schreef Bob. het volgende:
Mogguh.
Hehe, it could be anyone!quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zat nu in de kantine alle mannen om me heen stiekem te begluren of ze misschien S-Two konden zijn...
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:32 schreef Dangel het volgende:
[..]
Het is die met die snor, dat hoedje, en dat rare accent.
Touché.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:45 schreef maok het volgende:
[..]
Maar bent ook een blauwe mevrouw: [ afbeelding ]![]()
Ook het eerste waar ik aan dacht iddquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:45 schreef maok het volgende:
[..]
Maar bent ook een blauwe mevrouw: [ afbeelding ]![]()
Owjee, iets vergeten?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:55 schreef teigan het volgende:
Sterkte met leren ChipsZak.
Ik denk dat wij vanavond uit eten gaan, maar ik weet eigenlijk nog niet wat mik_infra bedoelde met: "We gaan het vanavond vieren."
Voor wie het nog niet duidelijk is, ik heb vanmorgen van het laatste vak een tentamenbriefje opgehaald, ik moet nog wel wat briefjes scoren, maar ik heb alles gehaald, en kan dus mijn bul aan gaan vragen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:44 schreef teigan het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ervanuitgaande dat het aanvragen geen problemen op gaat leveren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |