Ik aanbid u, oh gij superieure langharigequote:Op zondag 21 oktober 2007 14:06 schreef nietzman het volgende:
Stelletje rebelletjes toch.
Gebeurt dat serieus daar?quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Op mn eigen forum (BuzzyBee) staat een ban op bekeringspogingenDe eerste regel de we ooit in hebben gesteld
Nee, tuurlijk niet. Het was van meet af aan een forum met paganistische inslag. Maar op een forum waar ik in een heel verv verleden mod was van het mystieke deel (wezkaz) gebeurde dit WEL. Preventieve regel dusquote:
Nee die zou wel komen maar die zit volgens mij bij zijn vriendinnetje, Isabeau was er.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Tanga!
Ik zag net dat hij een sms'je had gestuurt met ongeveer die boodschap ja..quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:58 schreef maok het volgende:
[..]
Nee die zou wel komen maar die zit volgens mij bij zijn vriendinnetje, Isabeau was er.
Toch vind ik dat wel wat hypocriet van je, Alexxxxx, want als jij mensen wilt uitnodigen bij een paganistische bijeenkomst, kunnen we dat net zo goed een 'poging tot bekeren' noemen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Het was van meet af aan een forum met paganistische inslag. Maar op een forum waar ik in een heel verv verleden mod was van het mystieke deel (wezkaz) gebeurde dit WEL. Preventieve regel dus
Ik wil geen mensen uitnodigen voor een paganistische bijeenkomst.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat wel wat hypocriet van je, Alexxxxx, want als jij mensen wilt uitnodigen bij een paganistische bijeenkomst, kunnen we dat net zo goed een 'poging tot bekeren' noemen.
Helemaal mee eens. Maar ik mag graag plagenquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:27 schreef teigan het volgende:
Ik vond het trouwens niet echt een poging tot bekeren, voor zover ik naar mijzelf kijk..
Ik vond het leuk om eens te zien hoe de kerk waar Tara, freecell en maok bijzitten is, en hoe een dienst eraan toe gaat... Het is voor hun heel belangrijk, en dan kan je je daar toch ook best eens wat in verdiepen?
En dat zegt een autoliefhebberquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
F1Beetje naar autos zitten kijken, wat een lol zeg.
Voormalig autoliefhebberquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dat zegt een autoliefhebber![]()
Tot straks.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga een "amazing flight in space" maken.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
Net een echt prachtige F1 race gezien. Met een verrassende, maar terechte wereldkampioen![]()
Het werd een amazing flight naar Lauwersoog met Tinekequote:Op zondag 21 oktober 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga een "amazing flight in space" maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |