begon het toch niet zo vroeg als je had verwachtquote:Op zondag 21 oktober 2007 08:28 schreef teigan het volgende:goeiemorgen..
In het vervolg de avond vantevoren maar kijken hoelaat dingen beginnen ipv een tijd te gokken en dus te vroeg op te staan.
Ah, medestanders die wat te laat zijn gaan slapenquote:Op zondag 21 oktober 2007 09:20 schreef teigan het volgende:
Ik dacht half 10, en Isa dacht dat ook..
Maar als je om half 2 's nachts thuiskomt kijk je dat ook niet meer even na..
Hoeveel auto's heb jijquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een foto van mn rooie gemaaktPuur uit noodzaak zodat ik haar terug kon vinden
Heb er niet echt een band mee
Dank je wel, maar op de tijd dat je dat postte zaten wij keurig bij een concert hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
En hierbij wil ik alvats een tvp zetten voor ChipsZak., De-Oneven-2, DevilsAndDust en TheSorrow. Ze hebben het daar zlef te druk voor, ivm hun enorme drang penissen en vagina's te combineren. Niet in een kwartet, maar in afzodnelrijke stellen. Maar wel in Groningen, dus ontopic!
Niks mis met sex bij concerten hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je wel, maar op de tijd dat je dat postte zaten wij keurig bij een concert hoor.
Over het algemeen kom ik daar voor de muziek.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks mis met sex bij concerten hoor
As if.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:49 schreef Viking84 het volgende:
Het is rustig hier. Iedereen is zeker nog bij de niet zo verkapte poging-tot-zieltjes-winnen meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |