Nou, dat laatste is niet echt een probleem, want ik kom maar al te vaak in de spotlights.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:13 schreef jogy het volgende:
Een bijdehante opmerking op zijn tijd is niks mis mee, als je echter bijdehand doet om maar in het oog te vallen dan kan het erg irriterend werken.
Je hebt helemaal gelijk hoor, ik doe het ook vaak genoeg maar je vroeg wat andere ervan denken en dat is zo'n beetje het antwoord. Een bijdehante opmerking om een saai gesprek maar boeiend te krijgen is misschien een teken dat je andere gesprekken moet voeren danwel andere gesprekspartners te vindenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:28 schreef Lord-Darkness het volgende:
[..]
Nou, dat laatste is niet echt een probleem, want ik kom maar al te vaak in de spotlights.
Echter, op iedere vraag//babbel reageer ik vrijwel continu met een bijdehante opmerking. Een van de redenen is dat ik geen drol aan standaardconservaties vind...
Voorbeeldje van een 'standaard'-gesprek'
"Mooie kleding heb je aan!"
"Dank je!"
Uit 't sociaal oogpunt wenselijk, maar saai is het wel. Dan kun je beter een draai aan geven, lijkt me..
ad rem, scherpzinnigquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:17 schreef katerwater het volgende:
Wie legt mij uit wat bijdehand betekend?
Op vandale stond: een schrander iemand![]()
Wijsneus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:17 schreef katerwater het volgende:
Wie legt mij uit wat bijdehand betekend?
Op vandale stond: een schrander iemand![]()
Ah, een beetje zoals alle Nederlandersquote:
Dat is wel handig, scheelt een boel zinloze discussies.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:38 schreef Logitik het volgende:
Vooral als je net iemand leert kennen schrikt dit af.
Dat en in welke matequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
hangt ervan af op welke manier
standaard mensenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:11 schreef Lord-Darkness het volgende:
Zonet vertelde een vriend tegen mij dat ik mensen afschrik met m'n bijdehante gedoe. Dit kan ik me echter moeilijk voorstellen. Want als 't de bijdehante mensen betreft, vind ik ze vaak leuker dan gewone 'standaard-mensen'. Immers, zulke conservaties zijn veelal interessanter om te volgen, dan de gewone standaardgesprekken over koetjes kalfjes, hoe de weer is, etc. etc.
Maar dat is wel uit m'n perspectief hé. Daarom vraag ik om jullie input, of bijdehand wel als negatief gezien kan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |