abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54117881
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 17:52 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Dat is de enigste die ik nog het voordeel van de twijfel gun om te gaan regeren, in de oppositie zijn ze me in ieder geval al positief opgevallen.
Je denkt dat ze met hun supersimplistische populisme echt geschikt zijn om daadwerkleijk beleid uit te maken, uit te voeren en te handhaven? En dat alles zonder enige organisatie?

Goh heerlijk naïef .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54118858
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je denkt dat ze met hun supersimplistische populisme echt geschikt zijn om daadwerkleijk beleid uit te maken, uit te voeren en te handhaven? En dat alles zonder enige organisatie?

Goh heerlijk naïef .
Populisme is niet bij voorbaat negatief. Het lijkt me niet verkeerd dat mensen in de kroeg ook weten wat je doet. Dat je dus zichtbaar en concreet bent. Bij het CDJA houden ze themadagen over 'Trots op Nederland'. Ja hallo, daar is niemand tegen. !

Ik ga hier geen schot voor de boeg geven, maar als ze het slim aanpakt, kan ze gewoon een stabiele partij aan de rechterkant van de VVD neerzetten. Of die partij het volhoudt, zal overigens niet alleen van Verdonk zelf afhankelijk zijn, maar ook van de opstelling van de VVD. Het wegsturen van Machteld Vlaanderen omdat ze de JOVD te veel naar de rechterkant zou bewegen, geeft in dat verband geen goede hoop op de toekomst.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54118971
Het ging over Wilders visje.
pi_54119105
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:13 schreef du_ke het volgende:
Het ging over Wilders visje.
Verdomme.

Blijf dan ook eens een keer OT.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54119182
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:17 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Verdomme.

Blijf dan ook eens een keer OT.
Maar ook Verdonk is voorlopig niet in staat om voldoende organisatie op te bouwen om te kunnen regeren. Laat haar eerst maar eens wat opbouwen zonder al te veel foute vastgoedbaronnen erbij.
pi_54119512
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar ook Verdonk is voorlopig niet in staat om voldoende organisatie op te bouwen om te kunnen regeren. Laat haar eerst maar eens wat opbouwen zonder al te veel foute vastgoedbaronnen erbij.
Je bedoelt Harry Mens. Je weet waarom Harry en z'n clubje zo tegen de VVD aanschoppen? Omdat hij er zelf niet binnen kwam, inderdaad.

Maar we zullen zien. Het beeld dat ze alleen bij middenstandskakkers populair zou zijn, is in ieder geval niet juist.
pi_54120041
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:30 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Je bedoelt Harry Mens. Je weet waarom Harry en z'n clubje zo tegen de VVD aanschoppen? Omdat hij er zelf niet binnen kwam, inderdaad.
Wordt zij ook niet gesteund door die vastgoedmagnaat die lpf financieel steunde?
lollig
pi_54120194
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:47 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Wordt zij ook niet gesteund door die vastgoedmagnaat die lpf financieel steunde?
Ed Maas?

Hell no.
pi_54120275
Er zijn nogal wat van die vage vastgoedtypes. Verdonk loopt nu ook allemaal van die ondernemersdineetjes af enzo.
pi_54121031
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:54 schreef du_ke het volgende:
Er zijn nogal wat van die vage vastgoedtypes. Verdonk loopt nu ook allemaal van die ondernemersdineetjes af enzo.
Dat lobbyen blijf je altijd houden en zolang ze niet uit de staatsruif vreet, heb ik er niet zoveel moeite mee. Wel met medewerkers van de VARA die met de mediawoordvoerders van D66 en de PvdA gaan eten om de herziening van het omroepstelsel te remmen.
pi_54121143
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:18 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Dat lobbyen blijf je altijd houden en zolang ze niet uit de staatsruif vreet, heb ik er niet zoveel moeite mee. Wel met medewerkers van de VARA die met de mediawoordvoerders van D66 en de PvdA gaan eten om de herziening van het omroepstelsel te remmen.
Verdonk moet inderdaad helemaal zelf weten bij wat voor types ze haar geld en aanhang zoekt. Al zou ik haar aan willen bevelen daar goed over na te denken en de foutste types te negeren.
pi_54122753
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:55 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

[..]
pi_54125230
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 23:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik dacht: laat ik ze alvast aanreiken.

Denk je zelf dat die Mussert-vergelijkingen nog op iemand indruk maken?
pi_54128976
Deze pathetische rotzooi namens "Trots op Nederland" zal altijd de spiegel blijven van de profilerings neuroses van Veronk. Deze partij heeft nog minder kans op slagen als de PVV .

Verdonk is een intelektuele vlakwortelaar en maakt meer gramatikale fouten in 1 zin als Canaris. En dat zegt heel wat.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:33:40 #135
3542 Gia
User under construction
pi_54129592
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:03 schreef CANARIS het volgende:
Deze pathetische rotzooi namens "Trots op Nederland" zal altijd de spiegel blijven van de profilerings neuroses van Veronk. Deze partij heeft nog minder kans op slagen als de PVV .

Verdonk is een intelektuele vlakwortelaar en maakt meer gramatikale fouten in 1 zin als Canaris. En dat zegt heel wat.
Nogal ja!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:00:32 #136
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_54130138
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 17:52 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Dat is de enigste .....
enige
pi_54130654
Als die rechtsen zo trots zijn op ons land, waarom pissen ze dan onze grondwet en onze waarden als tolerantie en nuchterheid onder.
pi_54131827
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 00:35 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik dacht: laat ik ze alvast aanreiken.

Denk je zelf dat die Mussert-vergelijkingen nog op iemand indruk maken?
Ik snap niet wat je bedoelt. Ik vind het interessante en opvallende vergelijkingen? Je gaat toch niet weer dat verhaaltje op hangen dat het niet zou mogen en dat het demonisering is en zo????
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:05:17 #139
3542 Gia
User under construction
pi_54132978
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:23 schreef Dodecahedron het volgende:
Als die rechtsen zo trots zijn op ons land, waarom pissen ze dan onze grondwet en onze waarden als tolerantie en nuchterheid onder.
Ik ben vooral trots op onze vrijheden, zoals het homohuwelijk, het naaktstrand en de vrijheid van meningsuiting. Elke nieuwkomer die daaraan wil tornen, mag van mij linea recta terug naar zijn zandbak.
pi_54133071
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:23 schreef Dodecahedron het volgende:
Als links zo trots is op waarden als tolerantie en gelijkheid, waarom pissen ze dan op die idealen om een andere ideologie te dienen die daar mijlenver vanaf staat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')