Totaal niet mee eens.... Nadia en nix hebben maar 1 dekking en dat is elkaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:35 schreef AnTjUh het volgende:
ze houd dennis gewoon als loopjongetje en af en toe neukertje
verderzal hij zich toch echt aan haar moetne aanpassen
Met andere woorden, als Dennis eruit is dan is niet meer zo overduidelijk wat voor kutwijf ze is en dus wordt ze daarmee populairder?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Voor haar zit er ook geen voordeel in behalve dan dat ze wel als labielo wordt neergezet zodra zij samen met Dennis is. Laten we wel zijn, Nederland kotst haar behoorlijk uit door het jankgedrag en het spelen wat zij doet met Dennis. Reputatie en image vindt zij wel belangrijk.
Voor ons zijn de voordelen talrijk!
Dat loopjongentje kan anders wel haar val worden in dat huis...dat snapt ze blijkbaar niet....ook brian en amanda zullen haar straks niet meer steunen omdat zij alles doet om het spel te belemmerenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:33 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat ziet ze in elk geval scherp.
Nadia moet Dennis er gewoon (als haar loopjongetje)inhouden. Waarom zou ze hem wegstemmen?
Om zich bij die rat en zijn sletje aan te sluiten? Daar heeft ze helemaal geen belang bij.
dat is waarom nadia dennix er ook in wil houden...ze is bang voor haar eigen hachje....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens.... Nadia en nix hebben maar 1 dekking en dat is elkaar.
nix is gewoon te laf of hij ziet het niet maar hij zou gewoon uit moeten spreken: Ik weg, jij de volgende ronde.
Op dit moment zie ik eigenlijk maar 1 optie en dat is bij Huub, Lieke en Jaap.
Is die single al platina?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
Wat Dennix heeft met zijn bal, heeft Brian inmiddels met zijn single, er de hele dag mee lopen.
[ afbeelding ]
1. ja, alhoewel populair wel een heel groot woord is maar misschien lijkt ze dan iets minder geschift. Totdat de kapper weer komt natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met andere woorden, als Dennis eruit is dan is niet meer zo overduidelijk wat voor kutwijf ze is en dus wordt ze daarmee populairder?![]()
Moet ze niet eerst 3 weken gaan zitten janken dat ze zich zo schuldig voelt dat Dennis weg is![]()
Kijk dat is nu een valide argument. Dit zouden Amanda en Brian gewoon nu tegen Nadia moeten uitspreken. Duidelijk maken wat de gevolgen zijn maar daarnaast alternatieven bieden. Dat doen ze dus niet en heeft Nadia geen keus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:43 schreef riri het volgende:
[..]
Dat loopjongentje kan anders wel haar val worden in dat huis...dat snapt ze blijkbaar niet....ook brian en amanda zullen haar straks niet meer steunen omdat zij alles doet om het spel te belemmeren
ook via brieven naar amanda komt al binnen dat amanda nadia niet moet vertrouwen....bij amanda komt er dus ook al argwaan...
Volgens mij denkt Brian dat heel Nederland zijn single massaal aan het downloaden is.quote:
Precies en terrecht. De meeste streamers willen hem weg maar voor Nadia is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:47 schreef riri het volgende:
[..]
dat is waarom nadia dennix er ook in wil houden...ze is bang voor haar eigen hachje....
ze houden er alleen geen rekening mee dat achter wellicht gedwongen iets gaat forceren
Ik begrijp echt je punt wel maar het hokje moet inmiddels toch ook doorhebben dat Naad en Dennix massaal uitgekotst worden. Ik blijf geloven in sturing en iedereen Dennix moet wegstemmen donderdag, Naad heeft niks in te brengen tegen Flens, geloof me.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies en terrecht. De meeste streamers willen hem weg maar voor Nadia is het een ander verhaal.
Daarnaast is straks Luc ook weg en het lijkt me sterk dat er weer een gastspeler komt die net als Luc tussen Nadia en nix instaat.
Dit zou natuurlijk ook averechts kunnen werken, want Nadia denkt nu dat Amanda en Brian haar in hun gezinnetje laat en haar zullen steunene, maar als Amanda en Brian tegen Nadia zeggen dat ze bij hen uit ligt als ze Dennis niet dumpt, weet Nadia meteen dat Amanda en Brian in staat zijn om haar te laten vallen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Kijk dat is nu een valide argument. Dit zouden Amanda en Brian gewoon nu tegen Nadia moeten uitspreken. Duidelijk maken wat de gevolgen zijn maar daarnaast alternatieven bieden. Dat doen ze dus niet en heeft Nadia geen keus.
Uitkotsen is voor de redactie geen reden een bewoner te vervangen, kijk naar Natasia...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp echt je punt wel maar het hokje moet inmiddels toch ook doorhebben dat Naad en Dennix massaal uitgekotst worden. Ik blijf geloven in sturing en iedereen Dennix moet wegstemmen donderdag, Naad heeft niks in te brengen tegen Flens, geloof me.
Ik zou je graag geloven maar eerst zien.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp echt je punt wel maar het hokje moet inmiddels toch ook doorhebben dat Naad en Dennix massaal uitgekotst worden. Ik blijf geloven in sturing en iedereen Dennix moet wegstemmen donderdag, Naad heeft niks in te brengen tegen Flens, geloof me.
En als er IETS not-done is in de radio en tv-wereld is het wel je eigenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
heeft Brian inmiddels met zijn single, er de hele dag mee lopen.
Dat begrijp ik maar Dennix vind ik niet te vergelijken met Zdngmw. Het verschil zit hem in de onbenulligheid van Dennix, geen enkele toevoeging aan het spel, lees geen variatie. TV momenten van iedere keer dezelfde gesprekken gaat zelfs het hokje te ver imo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uitkotsen is voor de redactie geen reden een bewoner te vervangen, kijk naar Natasia...
Zolang een bewoner uitgekotst wordt is hij/zij onderwerp van gesprek, en dus interessant
Sja het is gratis he. Het is nogal een hebberige sloerie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:59 schreef schatje het volgende:
Je ziet de Touche Éclat bij Nadia van een afstand zitten. Brengt ze veelste royaal op.
Gelukkig loopt Amanda er ook mee te slepenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
En als er IETS not-done is in de radio en tv-wereld is het wel je eigen
produkt promoten !!!
denk dat het wel meevaltquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit zou natuurlijk ook averechts kunnen werken, want Nadia denkt nu dat Amanda en Brian haar in hun gezinnetje laat en haar zullen steunene, maar als Amanda en Brian tegen Nadia zeggen dat ze bij hen uit ligt als ze Dennis niet dumpt, weet Nadia meteen dat Amanda en Brian in staat zijn om haar te laten vallen.
Kortom, het spel zit hartstikke vast.
Ik heb het dus over unaniem wegstemmen, dan krijgt hij zijn 10 K terug.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou je graag geloven maar eerst zien.
Lijkt me raar dat wanneer je 10.000 in hebt gelegd de febo je er nu nog uit zal zetten. Maar we hebben het ook gezien bij Silviaen Eric
. Daarbij opgeteld de eventuele tijdsdruk. Maar misschien moet Nadia het spannend houden. Verder ben ik dan benieuwd wat de tegenprestatie van de febo richting Nadia zal zijn.
Ik denk helemaal niet dat Nadia denkt dat zij in het gezinnetje van Brian en Amanda zit. Zij staan aan dezelfde kant bij stemmingen maar ontslarondes zijn een totaal ander verhaal. Ik probeer alleen maar te zeggen dat Nadia wel eens gevoelig kan zijn voor argumenten als dat alle ballen dan op haar gericht worden. Nadia was ook sterk tegen Natasia.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit zou natuurlijk ook averechts kunnen werken, want Nadia denkt nu dat Amanda en Brian haar in hun gezinnetje laat en haar zullen steunene, maar als Amanda en Brian tegen Nadia zeggen dat ze bij hen uit ligt als ze Dennis niet dumpt, weet Nadia meteen dat Amanda en Brian in staat zijn om haar te laten vallen.
Kortom, het spel zit hartstikke vast.
Hij reflecteert enorm bij haar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:59 schreef schatje het volgende:
Je ziet de Touche Éclat bij Nadia van een afstand zitten. Brengt ze veelste royaal op.
En toch zijn Dennis en Nadia de grootste onderwerpen in de COS... dat is het vervelendequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar Dennix vind ik niet te vergelijken met Zdngmw. Het verschil zit hem in de onbenulligheid van Dennix, geen enkele toevoeging aan het spel, lees geen variatie. TV momenten van iedere keer dezelfde gesprekken gaat zelfs het hokje te ver imo.![]()
Alsof mensen die niets hebben met die single dan ineens zoiets hebben van:"Oh ja, ik zie nuquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig loopt Amanda er ook mee te slepen
Ik denk inderdaad dat hij helemaal de weg kwijt is, maar hij zal nooit zelf die kooi uit lopen, hij zal dan zo door moeten draaien dat ze hem in een dwangbuis eruit moeten sleuren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat het wel meevalt
want nixje is echt aan het doordraaien
vijver/voetballen in de tuin/ de reactie op het beigen van j en h
denk dat de redactie hem er niet in kan laten
hij is echt rijp voor opname
Dus je zegt eigenlijk dat arme nix weggestemt moet worden omdat ie zielig is. Ik denk dat nix die verantwoordelijkheid zelfl kan nemen maar Nadia er eerder alles aan zal doen hem niet weg te stemmen omdat zij anders haar dekking verliest. Iemand de 10K gunnen en dan zelf wegstemt worden vind ik een domme keus die Nadia ook prima doorheeft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het dus over unaniem wegstemmen, dan krijgt hij zijn 10 K terug.
Kortom: GREASE LIGHTNING !!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
Vet feest, vette mensen, vette clip, vet cool.
Ik denk niet dat Nadia gevoelig is voor die argumenten, zij vindt ze één op één back-up van Dennis veel meer waard.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat Nadia denkt dat zij in het gezinnetje van Brian en Amanda zit. Zij staan aan dezelfde kant bij stemmingen maar ontslarondes zijn een totaal ander verhaal. Ik probeer alleen maar te zeggen dat Nadia wel eens gevoelig kan zijn voor argumenten als dat alle ballen dan op haar gericht worden. Nadia was ook sterk tegen Natasia.
Maar of ze dat vol zou kunnen houden?
Hier kunnen we nog uren over doorspeculeren, ik wacht rustig af, we hebben het wel vaker bij het verkeerde eind gehad.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat arme nix weggestemt moet worden omdat ie zielig is. Ik denk dat nix die verantwoordelijkheid zelfl kan nemen maar Nadia er eerder alles aan zal doen hem niet weg te stemmen omdat zij anders haar dekking verliest. Iemand de 10K gunnen en dan zelf wegstemt worden vind ik een domme keus die Nadia ook prima doorheeft.
Ja, Sandy komt om acht uur.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:10 schreef Donnie29 het volgende:
Wie komen er vanavond langs dan?? Ik las al ergens dat Sandy zou komen??
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:10 schreef Donnie29 het volgende:
Klopt. En ze moeten om 8 uur Idols kijken. Sandy komt waarschijnlijk daarna.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:10 schreef Donnie29 het volgende:
allemaal betaald door talpaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
Vet feest, vette mensen, vette clip, vet cool.
Ik begrijp het ook niet. Hij heeft ook totaal geen uitstraling.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:14 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
allemaal betaald door talpa
soooooooooooooooooooooooooooooooooo boooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrring
snap niet dat ze zoveel poen steken in een b rapper uit braboland
Die stond toch aan tenen te pulken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
Wie is die dame die bij Amanda zit, haar naam is Astrid.
Tja ik vind ze alle 2 nix, maar heb toch die van Huub gedownload, omdat ik het brian gewoon niet gun.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:19 schreef akveor het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die single van Brian wel 100 keer beter vind dan die bagger plaat van Huub.... zelfs de melodie van Nooit meer naar huis is niet het orgineel van hoe Huub het ooit zong.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier kunnen we nog uren over doorspeculeren, ik wacht rustig af, we hebben het wel vaker bij het verkeerde eind gehad.![]()
Ow, ze ziet er zo anders uit zonder mondkapje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Die stond toch aan tenen te pulken?
Haha ja laten we hierover gaan speculeren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup daar heb je gelijk in. Maar dat vind ik wel het leukeste om te doen. Maar idd we gaan afwachten.
Donderdag Lieke naar huis....![]()
Ik wacht er op dat die single van Brian geript is... zodat alleen de mensen nog maar die van Huub zullen kopen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik vind ze alle 2 nix, maar heb toch die van Huub gedownload, omdat ik het brian gewoon niet gun.
maar ........quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:19 schreef akveor het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die single van Brian wel 100 keer beter vind dan die bagger plaat van Huub.... zelfs de melodie van Nooit meer naar huis is niet het orgineel van hoe Huub het ooit zong.
Hey dit is de COS....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haha ja laten we hierover gaan speculeren.![]()
Plaat van Huub is gewoon bagger... daar kan een professionele studio weinig aan doen. Daarbij is het pas weer in februari carnaval...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:24 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
maar ........
het plaatje van huub is volgens mij opgenomen in de bollenschuur/studio van illegale henkie en tante bep
terwijl het cdtje van brian in een zeer profi studio met zeer profie producers is opgenomen
eerlijkheid is troef in DGK
de 11e van de 11e begint het alquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Plaat van Huub is gewoon bagger... daar kan een professionele studio weinig aan doen. Daarbij is het pas weer in februari carnaval...
autotune goede micsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Plaat van Huub is gewoon bagger... daar kan een professionele studio weinig aan doen. Daarbij is het pas weer in februari carnaval...
Ach, ik denk dat Huub daar de humor wel van in ziet hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Ik lach me kapot om de ideeen van Brain en Luc.
Brian wil een clip maken bij zijn single. In de intro moet het lijken alsof Brian dat hok heeft gewonnen en de opname van de clip 5 jaar later is. Amanda staat dan op de trap van dat hok met 5 kids om zich heen, Brian ligt in de tuin en Huub staat in de tuin te schoffelen als tuinman.
Alsof Huub daar aan zal meewerken.![]()
![]()
Oh ik dacht dat Brian net zei, ik heb liever na idols!! Maar dat was uur geleden ofzo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
Oh, Sandy komt om 7 uur.
Huub doet veel voor de show maar dit echt niet, dat gunt hij Brian niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat Huub daar de humor wel van in ziet hoor.
Precies dit gaat Huub echt niet doen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub doet veel voor de show maar dit echt niet, dat gunt hij Brian niet.
Daarbij komt, waarom denkt Brian dat er een clip komt, is dat al toegezegd? Ik heb er niks over gehoord.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
J: Wat zijn je doelen
N: Ja ik ben met wat van die panorama dingen bezig en ik ga een styliste cursus doen.
Ze is zeker vergeten dat de camera 10 kilo toevoegt op beeldquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:42 schreef petraa het volgende:
N: Ik ben er mooi genoeg voor. Het gaat over acteren enzo
Misschien hoeft hij het ook helemaal niet te doen om daar toch beelden van te hebbenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies dit gaat Huub echt niet doen!
En ze loopt zelf altijd in haar blote kontquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:49 schreef Lobasca het volgende:
N ging ook nog lingerie ontwerpen voor.....(kon ik niet verstaan)
Ik heb het ook niet gehoord. Maar ik heb haar nog geen enkele keer blijk zien geven van goede smaak, creativiteit, of originaliteit. Ze leeft echt in een droomwereld.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:49 schreef Lobasca het volgende:
N ging ook nog lingerie ontwerpen voor.....(kon ik niet verstaan)
Maar je hebt wel gehoord dat ze lingerie gaat ontwerpen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gehoord. Maar ik heb haar nog geen enkele keer blijk zien geven van goede smaak, creativiteit, of originaliteit. Ze leeft echt in een droomwereld.
Jazeker, dat wel. Maar ach, ze denkt blijkbaar ook dat een shoot voor de Panorama de weg opent naar een carrierequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gehoord dat ze lingerie gaat ontwerpen?
Wie is niet bij Panaroma begonnen?!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker, dat wel. Maar ach, ze denkt blijkbaar ook dat een shoot voor de Panorama de weg opent naar een carriere![]()
Jij begon toch direkt in de Playboy?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie is niet bij Panaroma begonnen?!![]()
Geloof jij Jaap als je hoort wat hij allemaal zegt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Jaap lacht gemeen als Nadia even weg is. Het mental Jaap verhaal ging erin als koek... Nadia vindt Jaap bizar.
Ze noemde na de Panorama ook nog even FHM (denk dat ze nog niet gehoord heeft dat FHM haar niet wil), maar dat gaat hem niet wordenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker, dat wel. Maar ach, ze denkt blijkbaar ook dat een shoot voor de Panorama de weg opent naar een carriere![]()
Volgens mij ziet Luc Brian ook maar als een stuntelaar, maar Luc intelligent? ik weet het niet hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen, dat Luc naar dat slappe gelul van Brain luistert.
Luc is daar toch veel te intelligent voor?
Laat Brain maar met zijn clipje komen, des te meer tegengas zal hij krijgen, want er zijn heel veel mensen, die hem die Kooi niet gunnen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat de boze Jaap in staat is iemand te vermoorden. Dat is gebeurd toen hij Lieke aanviel en Carlos.
Dat vind ik toch wel linke soep, het hokje en Anita maken zich daar ook zorgen over, of trap ik met open ogen in het acteerwerk van Jaap?
Het is toch allemaal een spel van Jaap, al die persoonlijkheden van hem zijn gewoon om anderen en zichzelf te vermaken, ...... toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat de boze Jaap in staat is iemand te vermoorden. Dat is gebeurd toen hij Lieke aanviel en Carlos.
Dat vind ik toch wel linke soep, het hokje en Anita maken zich daar ook zorgen over, of trap ik met open ogen in het acteerwerk van Jaap?
Wat ben ik ook een oenquote:
Ik worstel met diezelfde vraag. Ik geloof absoluut in het verhaal van Jaap over Asperger, Borderline en Autisme, vandaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is toch allemaal een spel van Jaap, al die persoonlijkheden van hem zijn gewoon om anderen en zichzelf te vermaken, ...... toch?![]()
Jaap heeft duidelijk voor alle 3 de symptomen, maar geloof echt niet dat hij in staat is om een moord te begaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik worstel met diezelfde vraag. Ik geloof absoluut in het verhaal van Jaap over Asperger, Borderline en Autisme, vandaar.
Luc intelligent?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen, dat Luc naar dat slappe gelul van Brain luistert.
Luc is daar toch veel te intelligent voor?
Laat Brain maar met zijn clipje komen, des te meer tegengas zal hij krijgen, want er zijn heel veel mensen, die hem die Kooi niet gunnen.
Ik niet. Voor geen méter.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik worstel met diezelfde vraag. Ik geloof absoluut in het verhaal van Jaap over Asperger, Borderline en Autisme, vandaar.
Is dit met of zonder pepermuntje?quote:
100%, sowieso. Dat worden lange dagen voor Dennix tot donderdag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:46 schreef mootie het volgende:
Na donderdag gaat ie knallen....
Je trapt er inquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |