Totaal niet mee eens.... Nadia en nix hebben maar 1 dekking en dat is elkaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:35 schreef AnTjUh het volgende:
ze houd dennis gewoon als loopjongetje en af en toe neukertje
verderzal hij zich toch echt aan haar moetne aanpassen
Met andere woorden, als Dennis eruit is dan is niet meer zo overduidelijk wat voor kutwijf ze is en dus wordt ze daarmee populairder?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Voor haar zit er ook geen voordeel in behalve dan dat ze wel als labielo wordt neergezet zodra zij samen met Dennis is. Laten we wel zijn, Nederland kotst haar behoorlijk uit door het jankgedrag en het spelen wat zij doet met Dennis. Reputatie en image vindt zij wel belangrijk.
Voor ons zijn de voordelen talrijk!
Dat loopjongentje kan anders wel haar val worden in dat huis...dat snapt ze blijkbaar niet....ook brian en amanda zullen haar straks niet meer steunen omdat zij alles doet om het spel te belemmerenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:33 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat ziet ze in elk geval scherp.
Nadia moet Dennis er gewoon (als haar loopjongetje)inhouden. Waarom zou ze hem wegstemmen?
Om zich bij die rat en zijn sletje aan te sluiten? Daar heeft ze helemaal geen belang bij.
dat is waarom nadia dennix er ook in wil houden...ze is bang voor haar eigen hachje....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens.... Nadia en nix hebben maar 1 dekking en dat is elkaar.
nix is gewoon te laf of hij ziet het niet maar hij zou gewoon uit moeten spreken: Ik weg, jij de volgende ronde.
Op dit moment zie ik eigenlijk maar 1 optie en dat is bij Huub, Lieke en Jaap.
Is die single al platina?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
Wat Dennix heeft met zijn bal, heeft Brian inmiddels met zijn single, er de hele dag mee lopen.
[ afbeelding ]
1. ja, alhoewel populair wel een heel groot woord is maar misschien lijkt ze dan iets minder geschift. Totdat de kapper weer komt natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met andere woorden, als Dennis eruit is dan is niet meer zo overduidelijk wat voor kutwijf ze is en dus wordt ze daarmee populairder?![]()
Moet ze niet eerst 3 weken gaan zitten janken dat ze zich zo schuldig voelt dat Dennis weg is![]()
Kijk dat is nu een valide argument. Dit zouden Amanda en Brian gewoon nu tegen Nadia moeten uitspreken. Duidelijk maken wat de gevolgen zijn maar daarnaast alternatieven bieden. Dat doen ze dus niet en heeft Nadia geen keus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:43 schreef riri het volgende:
[..]
Dat loopjongentje kan anders wel haar val worden in dat huis...dat snapt ze blijkbaar niet....ook brian en amanda zullen haar straks niet meer steunen omdat zij alles doet om het spel te belemmeren
ook via brieven naar amanda komt al binnen dat amanda nadia niet moet vertrouwen....bij amanda komt er dus ook al argwaan...
Volgens mij denkt Brian dat heel Nederland zijn single massaal aan het downloaden is.quote:
Precies en terrecht. De meeste streamers willen hem weg maar voor Nadia is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:47 schreef riri het volgende:
[..]
dat is waarom nadia dennix er ook in wil houden...ze is bang voor haar eigen hachje....
ze houden er alleen geen rekening mee dat achter wellicht gedwongen iets gaat forceren
Ik begrijp echt je punt wel maar het hokje moet inmiddels toch ook doorhebben dat Naad en Dennix massaal uitgekotst worden. Ik blijf geloven in sturing en iedereen Dennix moet wegstemmen donderdag, Naad heeft niks in te brengen tegen Flens, geloof me.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies en terrecht. De meeste streamers willen hem weg maar voor Nadia is het een ander verhaal.
Daarnaast is straks Luc ook weg en het lijkt me sterk dat er weer een gastspeler komt die net als Luc tussen Nadia en nix instaat.
Dit zou natuurlijk ook averechts kunnen werken, want Nadia denkt nu dat Amanda en Brian haar in hun gezinnetje laat en haar zullen steunene, maar als Amanda en Brian tegen Nadia zeggen dat ze bij hen uit ligt als ze Dennis niet dumpt, weet Nadia meteen dat Amanda en Brian in staat zijn om haar te laten vallen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Kijk dat is nu een valide argument. Dit zouden Amanda en Brian gewoon nu tegen Nadia moeten uitspreken. Duidelijk maken wat de gevolgen zijn maar daarnaast alternatieven bieden. Dat doen ze dus niet en heeft Nadia geen keus.
Uitkotsen is voor de redactie geen reden een bewoner te vervangen, kijk naar Natasia...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp echt je punt wel maar het hokje moet inmiddels toch ook doorhebben dat Naad en Dennix massaal uitgekotst worden. Ik blijf geloven in sturing en iedereen Dennix moet wegstemmen donderdag, Naad heeft niks in te brengen tegen Flens, geloof me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |