Vind ik ook. Goeie spelers, maar nooit zal Lampard iets verrassends doen. Beetje een klinische voetballer. Zakelijk, maar o zo belangrijk voor je team. Daarvoor een 7,5 Maar ik kijk liever naar meer avontuurlijke spelers.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:03 schreef Solstice het volgende:
Een 7 voor Paul, belangrijk voor z'n team, maar op de een of andere manier krijg ik spontaan geen zin meer om voetbal te kijken bij dat soort voetballers.

Geinige speler, aanvoeder van het 5e van Skendon United, zijn sterke punten zijn voor de 3e helft en het verrot schelden van de scheidsrechter. Dat hij de vrouw van de voorzitter verblijde met bezoekjes als de voorzitter zelf op de club was werd minder gewaardeerd.quote:

Door die vrouw?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Geinige speler, aanvoeder van het 5e van Skendon United, zijn sterke punten zijn voor de 3e helft en het verrot schelden van de scheidsrechter. Dat hij de vrouw van de voorzitter verblijde met bezoekjes als de voorzitter zelf op de club was werd minder gewaardeerd.

Sluit me hier geheel bij aan, een 4quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mark van Bommel is overschat. We gaan niet opeens beter voetballen als hij erbij komt, hij is niet de ontbrekende schakel in het Nederlands elftal. Goed bij PSV, kwam te kort voor Barcelona. Hoort bij Bayern met hun vieze maniertjes en smerige spelers. Kan wel voetballen, maar is gewoon een lul die zichzelf te groot waant voor Oranje. Als je niet voor je land wil spelen, hoor je een onvoldoende te krijgen

Inderdaad, die van Bommel ophemeling snap ik dus ook totaal niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mooi dat er hier mensen komen met verstand van voetbal
Spreek veel mensen die denken dat met Van Bommel alles beter wordt

Niet bepaald mijn favoriet, maar om zijn reactie tegen de gevloerde Matthäus in de halve finale van EK88 verdient hij toch een vette 7,5 De Breuk voegde hem toe: ''Ich hoffe das du focking sterbst!''quote:

Goede en leuke speler om te zien. Heeft een goede techniek en een redelijke individuele actie en scoort ook regelmatig zijn doelpunten. Gold jarenlang als een hele grote belofte, die heeft hij nooit kunnen inlossen maar de laatste 1,5 jaar laat hij wel op het hoogste niveau zien over kwaliteiten te beschikken waarmee hij zeker een hele goede speler kan zijn voor een subtopper.quote:

Een overgehypte verdediger die tegen Oostenrijk lelijk door de mand viel, ook in Duitsland speelt hij niet sterk, het beste voor hem lijkt mij om terug te komen ballen in Nederland bij AZ het liefst.quote:

Een verdediger die niet kan verdedigen. Ongelooflijk dat hij nog zo ver is gekomen, zeker omdat hij opbouwend ook geen wonder is. 5quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |