abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 23 april 2008 @ 19:50:04 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_58262200
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:54 schreef toma het volgende:

[..]

Als je het over voetballers hebt die op het aller hoogste niveau spelen kan ik alleen Pele bedenken, maar dat was ook klasse appart.
Kun je wel zeggen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 27 april 2008 @ 06:47:47 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_58333924
Edwin van der Sar

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 april 2008 @ 16:02:03 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58340431
Top keeper! In zijn tropdagen behoorde hij tot de top 3 van de wereld. Heeft naast supertalent ook nog eens een prima topsportmentaliteit en is een evenwichtige persoonlijkheid. Een 9!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 27 april 2008 @ 16:35:33 #254
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58341024
quote:
Op zondag 27 april 2008 16:02 schreef rubbereend het volgende:
Top keeper! In zijn tropdagen behoorde hij tot de top 3 van de wereld. Heeft naast supertalent ook nog eens een prima topsportmentaliteit en is een evenwichtige persoonlijkheid. Een 9!
Vind je hem dan geen top meer dan?
Super keeper, heb het altijd al vreemd gevonden dat hij zolang bij Fulham onder de lat heeft gestaan en Manchester een hele tijd heeft lopen stuntelen met grabbelaars zoals Barthez, Carrol en Howard.
Verder is het een redelijk unieke keeper omdat hij het meevoetballen tot bijna in de perfectie beheerst. 9,5.
pi_58341641
9
Als meevoetballende keeper een belangrijke schakel in het machtige Ajax van midden jaren '90. Kwam bij Juventus niet helemaal uit de verf, wat de recordtransfer van Buffon tot gevolg had. Maakte daarna een volgens velen vreemde keuze door te gaan keepen voor Fulham. Bij de in die tijd nog zeer ambitieuze club bewees hij echter nog steeds een topkeeper te zijn, met onder meer een buitenaards goede wedstrijd tegen volgens mij Arsenal. Met Man Utd kreeg deze topkeeper en toppersoonlijkheid alsnog de kans om te laten zien hoe geweldig hij kan keepen op het allerhoogste niveau. Ging ook bij Oranje door de jaren heen steeds beter keepen en behoedde ons meerdere keren voor blamages tegen plaatselijke postbodes en slagers.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  Trouwste user 2022 maandag 28 april 2008 @ 16:18:53 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_58361314
Ik geef hem een 9 voor zijn technische kwaliteiten en een 7 voor zijn uitstraling. Dat maakt samen een 8

Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 april 2008 @ 17:22:11 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58362444
quote:
Op zondag 27 april 2008 16:35 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Vind je hem dan geen top meer dan?

ik vind het niet meer tot de allerbeste keepers van de wereld behoren, de top 3 a 4 bedoel ik dan hè, de echt buitencategorie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Trouwste user 2022 maandag 28 april 2008 @ 17:28:06 #258
7889 tong80
Spleenheup
pi_58362549
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik vind het niet meer tot de allerbeste keepers van de wereld behoren, de top 3 a 4 bedoel ik dan hè, de echt buitencategorie
Hij is nog even goed als tien jaar geleden. Ik gaf hem een 7 voor zijn uitstraling.

Is dus niet voor niks. Schmeigel en Kahn waren en zijn minder maar hebben iets aparts. Dat mist Van der Sar. Daarom zien menszen niet wat ie echt kan.

pi_58364399
8,5
Keeper van wereldklasse, maar toch weinig penaly's gepakt. Ook zijn uitstraling is niet top, maar dat vind ik minder belangrijk zolang hij de ballen maar pakt.
pi_58364625
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:28 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hij is nog even goed als tien jaar geleden. Ik gaf hem een 7 voor zijn uitstraling.

Is dus niet voor niks. Schmeigel en Kahn waren en zijn minder maar hebben iets aparts. Dat mist Van der Sar. Daarom zien menszen niet wat ie echt kan.

dat vind ik nou echt onzin . Wat heeft uitstraling nou te maken met waardering voor je kwaliteiten?
pi_58364909
Hij is nog steeds een uitstekende keeper, maar het is niet meer wat het was hoor. Laatste 2 jaar zie ik hem steeds meer rare dingen doen als rebounds recht op de tegenstander mikken of zelfs simpele uitrappen gewoon inleveren. Of van die rare capriolen als Liverpool-uit dit seizoen.

Nog steeds in de top 10 van keepers in Europa. Cijfer een 8.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Trouwste user 2022 maandag 28 april 2008 @ 19:29:23 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_58364919
quote:
Op maandag 28 april 2008 19:15 schreef toma het volgende:

[..]

dat vind ik nou echt onzin . Wat heeft uitstraling nou te maken met waardering voor je kwaliteiten?
Ken je Piet Schrijvers nog ?

Nico Jansewn was de enige die een duel met hem durfde aan te gaan.

pi_58373277
Van der Sar
Geen topkeeper, maar wel een hele goede. Er staat geen vent in het doel denk ik altijd als ik hem zie. tong heeft gelijk, te weinig uitstraling. Ja, nu hij ouder is geworden begint het een beetje te komen. Maar in zijn beginjaren was het eigenlijk een watje. Een zeven.
Heb ooit eens een stukje over hem geschreven, toen hij van Van Gaal de plek onder lat bij Ajax van Menzo over mocht nemen.
quote:
O, o, Stanley Menzo. Wanneer een attente cameraman van de NOS hem close-up in mijn huiskamer brengt en zijn trieste oogopslag mij treft als een mokerslag, kan ik wel janken. Ik zag hem zitten op bank, tijdens de thuiswedstrijd tegen Auxerre, naast Danny Blind, ook al niet de vrolijkste thuis op dat moment. Aangedaan zat hij daar, Menzo, de onderste oogranden vochtig. Alle ellende van de laatste dagen lag duimendik op zijn donker aangezicht. Nee, hij huilde niet. Net niet, maar het scheelde niet veel.
Zo kijkt een hond die zojuist van zijn baas een ontzettende klap met de riem heeft gehad. Niet begrijpend waarom en tegelijkertijd liefdevol, teder en hevig toegenegen. Louis van Gaal, zijn baasje had het behaagd een andere hond uit te laten, juist op het moment dat Stan kwispelend met de riem aan kwam rennen. Het was zacht, helder weer, de beste tijd om door je baasje aan de riem meegevoerd te worden tot aan het speelveldje, waar zij beiden altijd heen gingen. Daar ging de riem altijd af, waarna Stan blij blaffend tegen zijn baasje opsprong, stokken apporteerde en uitgelaten heen en weer rende.
Maar nu had hij met die zwartlederen honderiem een pets bovenop zijn natte neus gekregen en gelijk één er op zijn rug overheen. "Nee Stan, jij niet meer", had zijn baasje hem toegebeten. Jankend van ellende was Stan met de staart tussen zijn benen weggekropen achter de paraplubak.
Even later ging de bel. Buurman Van der Lem kwam binnen met Sar, zijn windhond. Ze sloegen samen wat grote mensentaal uit en Van der Lem vertrok weer. Sar bleef. Stan durfde niet te grommen. Sar was een akelige hond. Stan kende hem van het veldje. Wanneer zij elkaar daar tegenkwamen, sloofde Sar zich altijd zo uit, was steeds nadrukkelijk in het gezichtsveld van de baasjes aanwezig. Stan deed alles speels, op instinct, duikelde en tuimelde alle kanten op naar de weggeworpen stok, maar bracht hem altijd braaf terug. Soms had hij de stok niet vast genoeg in zijn bek en liet hem dan op de terugweg naar zijn baasje wel eens vallen. Sars bewegingen waren afgemeten, berekend. Souplesse was bij die windhond ver te zoeken, gratie had-ie niet. Maar zijn stok viel hem nooit uit de bek. Die avond bond Stans baasje Sar de riem om. Samen vertrokken ze, Stan ontredderd achterlatend.
Stanley Menzo is door zijn coach Louis van Gaal verbannen naar de reservebank; Edwin van der Sar is keeper van Ajax. Menzo is de gebeten hond. Hij sloeg in Auxerre een corner in eigen doel, maar men kan licht een stok vinden om een hond te slaan.
Tijdens een interview op het VVCS-gala verklaarde Menzo aan Barend en Van Dorp begrip te hebben voor de beslissing van zijn baas. Welke sportman zegt zo iets wanneer hij gepasseerd wordt? Heeft Menzo dan geen trots? Weet hij dan niet dat een blode hond zelden vet wordt? Menzo moet van zich afbijten. Verdomme. En die Van der Sar moet uit de kooi, terug naar waar hij hoort. Op de bank dus.
  Trouwste user 2022 woensdag 30 april 2008 @ 18:34:46 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_58401231
Thierry Henry

Trouwste user 2022 zaterdag 3 mei 2008 @ 01:23:17 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_58448611
Te onbekend ?

pi_58451083
quote:
Op maandag 28 april 2008 19:15 schreef toma het volgende:

[..]

Uitstraling is zeker voor een keeper verschrikkelijk belangrijk. Elke voetballer heeft waarschijnlijk wel eens gehad dat ie tegen een keeper moest waarvan je dacht dat je er nooit een bal langs zou krijgen, terwijl hij technisch misschien niet eens zo geweldig is. Als je in de Nederlandse eredivisie kijkt hebben spelers als ze op Gomes aflopen bijvoorbeeld al iets van, daar kom ik nooit voorbij, waardoor het scoren alleen door die gedacht al moeilijker wordt. Schmeichel, Kahn en kan d'r nog wel wat noemen hadden dat ook.

V.d. Sar een 8,5. Henry een 8,5. Vind het beide toppers op hun gebied.
pi_58451460
quote:
Op woensdag 30 april 2008 18:34 schreef tong80 het volgende:
Thierry Henry

9 Wat een speler, kan werkelijk alles wat een spits nodig heeft.
pi_58458441
8
Snel en makkelijk scorend bij Arsenal. Geflopt bij Juventus en hard op weg hetzelfde te doen bij Barcelona. Geeft ook in het nationale team lang niet altijd thuis. Overschat en arrogant. Ik had m graag een 1 gegeven maar dat is ook weer zo ongeloofwaardig.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 mei 2008 @ 19:55:52 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_58459008
Sommige spelers hebben een warm bad nodig. Ian Rush mislukte bij Juve. Bergkamp bij Inter. Maradona bij Barca.

Henry is er dus ook zo één. Bij Arsenal wereldklase bij Barca op de bank.

Een 9 voor zijn periode bij Arsenal 2 jaar na elkaar gekozen tot beste speler door de journalisten en de spelers. Bij Barca een 6.

Geeft samen een zeven en half. Dat doet zijn kwaliteiten te kort. Dus afgerond een 8.

Snel terug naar je vrouw en dochtertje Thiery

pi_58459204
Henry
Voor alles wat hij in zijn carrière heeft laten zien een vette 9. Daar doet zijn falen bij Barcelona niets aan af.
  Trouwste user 2022 zondag 4 mei 2008 @ 11:12:07 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_58468080
Is zo. Iedereen heeft wel eens een dipje

Trouwste user 2022 donderdag 8 mei 2008 @ 20:47:16 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_58561204
Guardiola

pi_58561353
Zijn vrouw heeft mooie benen vooral in dit weer zonnebril op cocktail erbij
AFC AJAX
  Trouwste user 2022 zondag 11 mei 2008 @ 06:26:52 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_58605332
Nou dat schiet op.

pi_58606879
Lionel Messi

Speler met een geweldige dribbel en mooie versnelling. Altijd genieten als hij de bal krijgt. Nog erg jong maar wel al erg bepalend voor Barca. Mooie steekpassen ook. 9
I'd rather die like a man than live like a coward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')