whehehehequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:48 schreef De_Ananas het volgende:
ALTIJD WEER DIE MOSLIMS HÉ
BEETJE ONZE CULTUUR VERPESTEN!
Goh.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:42 schreef .Corleone. het volgende:
en heb ik de deur dichtgeslaan in zijn gezicht !
ik ben ook nog eens moslim man
wat denken hun wel nie !
Als God had bestaan had die deur niet dicht gekunt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Kun je toch niet zomaar een deur voor dichtslaan?
vergeleken met het delen van een zee is dit kinderspel!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:02 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Als God had bestaan had die deur niet dicht gekunt.
Hangt er vanaf, als je een zee moet delen met 2 mensen krijgt gewoon ieder de helft, eitje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:10 schreef MASD het volgende:
[..]
vergeleken met het delen van een zee is dit kinderspel!
M-16 hierquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:05 schreef BasOne het volgende:
Je hebt geen scimitar achter de deur voor dat soort gasten?
Ik zal je adres even doorgeven aan wat sektes.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:46 schreef Friek_ het volgende:
Ik wil er ook nog een keer ééntje aan m'n deur.
Pics, picsquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:02 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Als God had bestaan had die deur niet dicht gekunt.
Erg leuk, die onthoud ik....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:02 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Als God had bestaan had die deur niet dicht gekund.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:12 schreef Terpentin07 het volgende:
Het verschil tussen een jehova en een moslim is dat die ene met een wachttoren aankomt en die ander met een bomgordel.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:09 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
![]()
Bij ons dumpen ze die wachttorens altijd door de brievenbus .. 't gaat gelijk bij oud papier![]()
Precies, sta open voor Onze Vader en Hij zal tot u komen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:03 schreef hardromacore het volgende:
hm, ik heb er ook tiental keren mee staan te praten, totdat ik zei dat ik op dat moment niet in God geloofde en de Heer wel naar mij toe zou komen als ik Hem nodig had..
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:37 schreef JoaC het volgende:
Jehova's zijn sexy, Vrouwlijke dan, een van mijn leraressen op school is er een(de enige die ik ken)
kijk, dat dacht ik nou ook toen ik hier topics erover zag. Daarvoor wist ik het niet eens dat zulke mensen bestonden maar het is dus echt truequote:Op maandag 22 oktober 2007 01:24 schreef anisubs het volgende:
Hier nooit aan de deur gekomen.
Jij zet zeker je kut open zodat Onze Vader in je zal komen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:25 schreef Klit het volgende:
[..]
Precies, sta open voor Onze Vader en Hij zal tot u komen.
Een onbevlekte ontvangenis noemen ze zoiets in het Christendomquote:Op maandag 22 oktober 2007 04:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij zet zeker je kut open zodat Onze Vader in je zal komen?
het jehovah's getuigen promo team komt naar je toe deze zomer!quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
kijk, dat dacht ik nou ook toen ik hier topics erover zag. Daarvoor wist ik het niet eens dat zulke mensen bestonden maar het is dus echt true... voor je het weet zitten ze ook bij jou aan de deur
![]()
Wat is dit nu weer voor een vreemde opmerking?quote:Op maandag 22 oktober 2007 04:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij zet zeker je kut open zodat Onze Vader in je zal komen?
Hier wel een tijdje geleden om 8 uur op zondagquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:24 schreef anisubs het volgende:
Hier nooit aan de deur gekomen.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:32 schreef Klit het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een vreemde opmerking?
Ik ben hier niet van gediend en wens hier voortaan dus ook van verschoond te blijven.
Wie denk je wel dat je bent zeg?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Citeer wat die gozer zei: We komen jezus bij u brengen blablablabla![]()
Iemand van ons zei : Zet maar op het balkon
Denk eens na aubquote:christenhond!
Het is toch zoquote:
Dit zegt genoeg over jou en je mentaliteit m'n beste Roburt, er valt nog veel te leren voor jou.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:09 schreef roburt het volgende:
[..]
dit is een leerproces voor jou.
Onze Vader heeft ons de opdracht gegeven mensen als Klit zich niet zo op de kast te laten jagen door woorden als GODVERDOMME etc.
Christenhond!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |