quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:40 schreef borisz het volgende:
TOng ik zoek jouw topic, ik kan hem alleen nu niet vinden.
Die van Sylvana simons en beton.
Eens. Ik kijk ook geen programma's met haar, al is het het Nederlands elftalquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet vinden.
Maar ik heb me weer enorm geėrgerd.
Wat een vreselijk wijf
Nee nee, Winston volgt Daphne op.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:41 schreef Adelante het volgende:
Stel je voor dat zij Daphne zou opvolgen![]()
Kan Silvana in cement in de maas gedumpt worden ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:40 schreef borisz het volgende:
TOng ik zoek jouw topic, ik kan hem alleen nu niet vinden.
Die van Sylvana simons en beton.
Triest dat je een afscheidsfeestje geeft met BNers als je al een half jaar het land uit bent.quote:
Dan nog. Alsof de koningin het land verlaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:50 schreef static het volgende:
Estelle was in Nederland, ze heeft nog geen visum ofzo.
Was niet erg bijzonder Static.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:27 schreef static het volgende:
Is de laatste aflevering van Daphne nog ergens te zien/vinden? Dat filmpje hier in het topic werkt niet.
Ja dat kan allemaal wel zijn maar waar is nou Daphne?quote:
quote:RTL Boulevard trapt af met Prins Maurits en Julian
Geplaatst op vrijdag 22 augustus 2008 om 11:29
Het achtste seizoen van RTL Boulevard gaat maandag 25 augustus van start op RTL 4. Naast de actuele onderwerpen, wordt er ook een interview uitgezonden met prins Maurits. Dat laat een woordvoerder van RTL 4 vandaag weten. Ook is er een gesprek met de voltallige cast van ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’. Winston Gerschtanowitz presenteert de eerste uitzending. “Winston toont in de uitzending bovendien de wereld voor het eerst zijn op 15 augustus geboren zoon, Julian“, aldus een woordvoerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |