Geen bevallingsinfo graagquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:03 schreef borisz het volgende:
Wendy verperst de boel
Ik vond er ook niet veel aanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:05 schreef BVO het volgende:
Zometeen in de HH maar eens naar Bridget kijken![]()
!
quote:Jamie Oliver gasthoofdredacteur RTL Boulevard.
Naked Chef Jamie Oliver is woensdag gasthoofdredacteur van RTL Boulevard. De Britse kok laat zien wat zijn invloed is geweest op de Nederlandse keuken. Ook is er een reportage over Crocodil Hunter Steve Irwin. Aan hem heeft Oliver zijn laatste boek opgedragen.
De imiddels 32-jarige Jamie Oliver werkt vooral met verse en eenvoudige ingrediënten. Hij maakt veel tv-programma's, schrijft kookboeken en bemoeide zich met het voedingspatroon van Britse scholieren.
Ik heb hem gezienquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:19 schreef borisz het volgende:
Haaibaaike en anderen Beau is er vanavond![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Zometeen in Boulevard, Daphne vertelt haar verhaal.
Ze doet tenminste wat nuttigs voor deze maatschappij.quote:
[offtopic]quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Blijf staan, zei Albert tegen de boom
Ja!quote:
Sorryquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Mister1977Gisteren was Peter gelukkig wel.
Heeft Renate iets doms gezegd? Ik had de hele tijd het geluid uitstaan.quote:
Ja, ze zou haar man, een profvoetballer achterna gaan reizen en gaan baren.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:46 schreef peterfan het volgende:
Ik zag in de aankondiging iets over Viktoria Koblenko die nederland ging verlaten, helaas heb ik de aflevering niet kunnen zien maar kan iemand dit geweldige nieuws bevestigen??
quote:Victoria Koblenko wil zwangeren in Qatar
Victoria Koblenko verheugt zich op de tijd dat ze thuis mag zitten. Een buitenlandse deal voor haar voetballende vriend zou die droom dichtbij kunnen brengen.
Victoria Koblenko verheugt zich op de tijd dat ze als zwangere vrouw thuis mag zitten. Een buitenlandse deal voor haar vriend, profvoetballer Evgeniy Levchenko, zou die droom weleens heel dichtbij kunnen brengen. "Misschien wordt het Qatar. Dan denk ik: jippie, een jaartje waarin ik kan zwangeren, want als vrouw mag je daar toch niets", zegt ze woensdag in het AD.
Een dikke buik is voor de voormalige soapie echter geen reden om helemaal niets meer te doen. "We voeren daar nu al uitgebreid onderhandelingen over", legt ze uit. "Hij hangt steeds in zo'n sfeer met allerlei voetbalvrouwen die thuiszitten. En hij vindt dan ook dat ik na de geboorte van ons kind twee jaar lang niks mag doen."
Dat 2-jarig sabbatical komt er wat betreft de 27-jarige actrice niet. "Waarom moet ik dat offer brengen? Ik woon al in Groningen omdat ik in hetzelfde bed wakker wil worden als hij. Diep in zijn hart weet Lev ook wel dat hij mij vervelend zou vinden wanneer ik alleen maar op de bank hang en zeur over de kleur van het behang en de baby die zo zeikt."
Aan carrièreplannen doet ze niet. "Ik kijk wat er op mijn pad komt en ik geniet ervan wanneer iemand kennelijk een kant in mij ziet die ikzelf nog niet had ontdekt", vertelt ze. Momenteel is Koblenko te zien in het VPRO-programma Landroof, dat draait om botsende belangen bij de inrichting van landschappen, bijvoorbeeld tussen krakers en overheden. Binnenkort is ze te zien in het tweede seizoen van de dramaserie Vuurzee.
[Novum]
ik vind ook dat victoria geen 2 jaar thuis moet gaan zitten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef peterfan het volgende:
Oh jammer, het is dus alleen nog maar een dreigement.![]()
Is er een buitelandse club die haar man wil hebben misschien zodat het ook nog eens echt zo ver komt? Lijkt me heerlijk om van haar verlost te zijn...
Het kan me niet lang genoeg zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind ook dat victoria geen 2 jaar thuis moet gaan zitten.
levenslang lijkt me beter
Toen ik deze post zag was ik even bang dat Daphne er mee gestopt wasquote:
Nee ik had over Victoria Koblenkoquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Toen ik deze post zag was ik even bang dat Daphne er mee gestopt was.
Ow, te lang niet en niet goed gekeken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Da's een tijdje geleden ...Ze heeft wat kortere haar, halflang
Ja jij hebt inderdaad lang niet gekekenquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ow, te lang niet en niet goed gekeken.![]()
Ah, nu ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
* wil in Daphne's wangetjes knijpen
Dat is toch best wel goed he!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar zo ziet ze eruit jouw Bunskoekie.
quote:
Zij praat nooit over haar Wesselquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat is toch best wel goed he!
[..]
![]()
Maar hoe zit het nou? Roddels krijg ik nooit goed mee: is Daphne nou nog steeds verDiept in die Wessel? Of is ze misschien single?
Dat is wel flauw van haarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:14 schreef BVO het volgende:
En toen Albert ooit Wessel-nieuws wilde brengen, bracht Daphne achter de schermen haar veto uit en kregen de twee ruzie.
Ja ronduit stout zul je bedoelen. Beetje over andermans relaties roddelen en dan zelf....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is wel flauw van haarAlbert praat toch ook af en toe over mijn Onno
zoals hij over hem praat..
O ja?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 06:54 schreef Dragonwizard het volgende:
Daphne begint oud uit te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |