Hoi Fawkes! Hoe gaat het met jou?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:10 schreef G.Fawkes het volgende:
hoi
Hey Lienquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:13 schreef Lienekien het volgende:
Eyup!
Ik wou al 'Mu!' zeggen, maar dass war einmal. Heb je nog steeds dat baantje in de V & D?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hey Lien![]()
Maar met ij gaat het goed. Een heel stuk beter dan gister, alleen een beetje hoofdpijn en mijn mag draait zich om![]()
de electric city is overgekocht door de dixons. Dus ik werk nog wel in de v&d maar voor de dixons...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wou al 'Mu!' zeggen, maar dass war einmal. Heb je nog steeds dat baantje in de V & D?
We slapen uit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:19 schreef G.Fawkes het volgende:
Het is tegenwoordig wel heel rustig in TTK zeg...
Het is niet meer wat het was, zoveel is zeker. Maar volgens mij niets om treurig om te worden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:19 schreef G.Fawkes het volgende:
Het is tegenwoordig wel heel rustig in TTK zeg...
Jammer. Ik wilde net een 'Wij Willen De LPT Weer Terug Zoalstie Was'-actie starten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:50 schreef Lienekien het volgende:
Maar volgens mij niets om treurig om te worden.
Oe, met speciale LPT-avatars?quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:04 schreef broer het volgende:
[..]
Jammer. Ik wilde net een 'Wij Willen De LPT Weer Terug Zoalstie Was'-actie starten.
Precies! En wat had je nog meer in gedachten?quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:10 schreef broer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wat is een actie zonder speciale avatar?
Waarom? Eikels.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:46 schreef Gellius het volgende:
Inderdaad, vanochtend hingen ze hier boven het RH-Pl.
Je hebt niks te wil-len, JAM.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:17 schreef JAM het volgende:
MOETEN?! MOETEN?! Wil-len.
Ik heb hetzelfde.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:28 schreef Gellius het volgende:
Dat heb ik wel eens gedaan. gewoon een dutje. Dan word ik allesbehalve verkwikt wakker.
Ah, weer naar de Soos op Zondag? Goed hoor!quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:40 schreef Lienekien het volgende:
En nu ga ik me optutten voor een feestje. Alweer? Ja, alweer.![]()
Haha, nee dat was er niet bij inbegrepen. En hee, ik ben maar een armzalig docentje natuurlijk.quote:
Ik hoop eigenlijk dat ze weer lekker op een tafel staat te dansen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:03 schreef k_man het volgende:
Ah, weer naar de Soos op Zondag? Goed hoor!![]()
Het verschijnsel 'ochtendhumeur' is jou zeker vreemd? Ik zie 's ochtends werkelijk de zin van het leven niet in, ook niet als ik uitgeslapen en topfit benquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:23 schreef mane het volgende:
Ik probeer het leven meestal toch wel zo aangenaam mogelijk te maken. en ondertussen zwelg ik dan een beetje in het gevoel: wat is het vroeg en wat ben ik toch zielig dat ik zo vroeg moet opstaan. Ik ben vast raar, maar dat vind ik ook wel een beetje lekker. Daar drink ik dan een kopje koffie bij in de trein. En dat zit ik ook wezenloos, maar toch enigszins glimlachend naar buiten te staren. Als ik heel eerlijk ben: ik geniet daar zelfs een klein beetje van. Juist als ik brak en moe ben.
Nou, volgens mijn ex-vriend had ik het wel. Ik denk daar zelf anders over. Ik heb nergens last van, zolang mijn vaste ochtendrituelen maar niet verstoord worden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:35 schreef thaleia het volgende:
Ik haal hem even hierheen omdat die arme Maartel al eerder klaagde dat men offtopic ging:
Het verschijnsel 'ochtendhumeur' is jou zeker vreemd? Ik zie 's ochtends werkelijk de zin van het leven niet in, ook niet als ik uitgeslapen en topfit ben
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
De UvA is fucking geniaal. Fuck jou.
Het is volstrekt psychologisch hoor, wat mij betreft. Zoals al mijn ochtendrituelen dat zijn. Daarom is het ook heel belangrijk dat het allemaal gaat zoals het hoort te gaan. Soms lukt het niet om koffie mee te nemen. Oei, dan baal ik hoor. En het gaat dan toch vooral om het idee. Of zoals nu het kouder wordt: dat ik per se die ene lekkere sjaal om moet doen. Een mens heeft rituelen nodig.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef thaleia het volgende:
Ik zie dagelijks hoeveel steun mensen om mij heen hebben aan koffie. Ik moet toch nog eens een poging doen het te leren drinken. Het lijkt een werje kelijke livesaver te zijn.
En de beste beestjes!quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef thaleia het volgende:
Ik zie dagelijks hoeveel steun mensen om mij heen hebben aan koffie. Ik moet toch nog eens een poging doen het te leren drinken. Het lijkt een werkelijke livesaver te zijn.
Geschiedenisstudenten in Nijmegen staan algemeen bekend als leuke lui, maar top of the bill zijn hier toch wel de biologen. Die hadden ook altijd de beste feestjes.
De UvA sucks.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
De UvA is fucking geniaal. Fuck jou.
Wat ik nog weet uit de oriëntatie voor wat ik na de middelbare school zou gaan doen, is dat bovenstaand standpunt wat mij betreft in ieder geval voor de Rechtenfaculteit geldtquote:
Neuh, dat valt wel mee.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:02 schreef Z het volgende:
Brakjes Lien?
Dan wil ik die franjepoten wel kunnen zien, ja!quote:
quote:De franjepoten (Phalaropodinae) vormen een onderfamilie van de strandlopers en snippen (Scolopacidae) uit de vogels waarvan de grauwe franjepoot de bekendste soort is.
Franjepoten zijn opmerkelijke vogels. Het vrouwtje is mooier dan het mannetje en baltst. Het mannetje bouwt het nest en bebroedt de eieren. Tevens zorgen de mannetjes voor de jongen.
Thnx Glls!quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:42 schreef Gellius het volgende:
Gefeliciteerd, Z! En je auto is ook nog steeds ongeschonden?
"Gefeli". Arg.
Nee, hoor. Gewoon braaf wakker sinds 6.15.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:27 schreef Gellius het volgende:
Powernapje genomen, Liene?
Ik had vanochtend twee trainingjacks aan en nog had ik het koud.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:31 schreef Gellius het volgende:
Och, ik ben nog gewoon in mijn colbertje naar het werk gefietst hoor.
*hatsjoe*.
Het is koud, ben al lang buiten geweest en moet studeren. Bemoei je met je eigen zaken joh!quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:26 schreef Gellius het volgende:
Mooi winters zonnetje buiten, zeg. Ik zou even gaan kuieren als ik jou was, Pope.
Gut Pope, moet je ongesteld worden, of zo!quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Het is koud, ben al lang buiten geweest en moet studeren. Bemoei je met je eigen zaken joh!
Waarom? Ik bemoei me liever met jou.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Het is koud, ben al lang buiten geweest en moet studeren. Bemoei je met je eigen zaken joh!
Nee, maar je moeder belde of je d'r onderbroek effe wou verschonen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gut Pope, moet je ongesteld worden, of zo!
Ik bemoei me graag met messen en ribben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Waarom? Ik bemoei me liever met jou.
Noujazeg. Beetje m'n moeder erbij halen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee, maar je moeder belde of je d'r onderbroek effe wou verschonen.
Ik stem voor een ban.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Waarom? Ik bemoei me liever met jou.
Wat ben je klierig vandaag, pope.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik bemoei me graag met messen en ribben.
Die is al lang weer de deur uit.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Noujazeg. Beetje m'n moeder erbij halen.
Hm, daar ben ik nog niet aan toegekomen. Zit nu pas bij de spieren.quote:
Ik zou lid worden.quote:
Ze zoeken dus eigenlijk iemand voor de nabezorging?quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:29 schreef JAM het volgende:
Ze hebben hier in de buurt 'post bezorgers' nodig. Dan heb ik er al gelijk geen zin meer in.
Scherp -1 voor zowel jou als DaMart. Kom op zeg, dat zou je toch ook gewoon aan elkaar schrijven?quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:50 schreef JAM het volgende:
Scherp, +1.
Jij schrijft voorzetsels altijd aan het zelfstandig naamwoord?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Scherp -1 voor zowel jou als DaMart. Kom op zeg, dat zou je toch ook gewoon aan elkaar schrijven?
Tja, het kan dus beiden. Alleen aan elkaar krijgt het toch niet helemaal direct die betekenis die ik eraan gaf (vind ik dan).quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Postacademisch, postactief, postcoïtum, etc. Ik kan er net zoveel opnoemen waar 'post' eraan vast zit. In dit geval vind ik het, bij nader inzien, problematisch.
Broertje, ik vind echt niet dat je moet stoken. Vrede. Dat moet het streven zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:46 schreef broer het volgende:
Ik vind het al heel wat dat je hem toestaat om grapjes te maken, Pope. Dat heb je hem toch ooit tamelijk uitdrukkelijk afgeraden.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat nou! Ik gaf 'm godverdomme een beetje gelijk! Dat vind ik heel wat voor DaMart.
Dat gold toch maar voor 1 topic?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:46 schreef broer het volgende:
Ik vind het al heel wat dat je hem toestaat om grapjes te maken, Pope. Dat heb je hem toch ooit tamelijk uitdrukkelijk afgeraden.
Zeg, kom jij hier nu alleen langs om een beetje flauw te wauwelen over een ICT-baantje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:48 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Gellius, heb jij niet eens zin in een nieuwe baan? Hartje Amsterdam, universitaire omgeving, IT, vier dagen per week, marktconform hongerloon, gelegenheid tot slowchat, tien minuten fietsen, prachtig pand. Nou, hoe klinkt dat?
Kijk, ik vind nog steeds dat Gellius z'n studie moet afmaken en dan een mooi boek moet gaan schrijven over geschiedenis. En dan kom jij met dit verhaal?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:05 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Nee RG, ik kom hier langs om Gellius de baan van zijn leven te bieden. Zie je hem al zitten, achter zo'n grote computer, met een serieuze frons op zijn gezicht omdat hij heel verantwoordelijk werk doet?
Tssk. Terwijl je nota bene zelfs vanuit de trein dit kunt zien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:06 schreef Z het volgende:
Er was kennelijk ook een oud centrum in amersfoort, ik dacht dat het één groot nieuwbouwgebeuren was.
Ja, de koppelpoort is ook nep.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:06 schreef Z het volgende:
Er was kennelijk ook een oud centrum in amersfoort, ik dacht dat het één groot nieuwbouwgebeuren was.
Ik zal even in mijn papieren bladeren, maar volgens mij heb ik die baan al, batuwuquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:48 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Gellius, heb jij niet eens zin in een nieuwe baan? Hartje Amsterdam, universitaire omgeving, IT, vier dagen per week, marktconform hongerloon, gelegenheid tot slowchat, tien minuten fietsen, prachtig pand. Nou, hoe klinkt dat?
Da's volgens mij aan de overkant.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:17 schreef Z het volgende:
De Koppelpoort, is dat niet die Senioren nieuwbouw enclave?
Ja, daar zit ook wat in. Maar misschien ben je die modepopjes wel eens zat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:16 schreef Gellius het volgende:
Ik zal even in mijn papieren bladeren, maar volgens mij heb ik die baan al, batuwu.
Amersfoort heeft juist één van de mooiste stadskernen van Nederland. Het aantal monumenten is ontzettend hoog voor een stad van die omvang.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:06 schreef Z het volgende:
Maar Batuwu, ik kan toch helemaal niet programmeren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:21 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook wat in. Maar misschien ben je die modepopjes wel eens zat.
ruigtekruidenquote:De Bosrietzanger is de beste zanger onder de rietvogels. Hij heeft niet alleen minder schorre tonen en meer heldere fluittonen dan de kleine karekiet, maar ook een grote variatie met veel imitaties. Hij broedt in tegenstelling tot de kleine karekiet niet in riet, maar meer in vochtige ruigtekruiden zoals: moerasspirea, grote brandnetel en fluitenkruid.
Hahahahahah. Ik vind het wel grappig eigenlijk. Dat Amersfoort!quote:
Maar je hoeft ook helemaal niet te programmeren! Wacht, ik ga proberen je een Personal Message te sturen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:30 schreef Gellius het volgende:
Maar Batuwu, ik kan toch helemaal niet programmeren?
Ho wacht - een vrije dag. Vertel toch maar even wat je onder je pet hebt, dan.
Oh, dan krijgen we vroeg of laat zeker ook een Mulisch museum?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:21 schreef Claudia_x het volgende:
Wil iemand donderdag 1 november naar de opening van het Reve museum? Wij hebben een uitnodiging liggen maar we kunnen niet.
WIJ WERKEN NAMELIJK.
Dankquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:05 schreef thaleia het volgende:
Dat zou ik best tof vinden! Maar ook ikwerk
dan.
Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe baan, Gellius!
Dan moet er zeker ook een Hermansmuseum én een Wolkersmuseum komen anders voelen bepaalde mensen zich achtergesteld (ik zie een tong80 al verontwaardigd tekeer gaan in het 'wolkers is een genie'-topic).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:10 schreef thaleia het volgende:
Een Mulischmuseum!
Ik stelde al voor dat je samen met Pope gaat. Die heeft vast niks te doen en anders slaat ie maar eens een college over.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:16 schreef JAM het volgende:
Oh, je gaat zelf helemaal niet. Nou ja, ik zou er graag naartoe gaan in ieder geval..
Ja, da's ook logisch. Maar toch ga je het doen hoor. Ooit. Grmbl.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:21 schreef Gellius het volgende:
En ik heb de studieplannen op de lange baan geschoven, RG. Ik schrik er voor terug.
Oh man, doorlopend. Ik word er gek van.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:29 schreef Gellius het volgende:
Heb jij nu nooit eens boekmonografieplannen?
Ik merk wel dat het schrijven een discipline is die je moet onderhouden. Ik heb een heel stuk onderzoek klaarliggen over het vergeten fenomeen "verbruikscoöperaties". Daar zou ik tien jaar geleden een studie over schrijven. Niet alleen ben ik veel, heel veel parate kennis kwijtgeraakt, maar ook het gewone historische handwerk ben ik helemaal verleerd. Als ik mijn eigen werk teruglees denk ik wel eens: "welke mijnheer heeft dit geschreven"?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:52 schreef mane het volgende:
[..]
Oh man, doorlopend. Ik word er gek van.. Ik heb heel veel plannen en ideeën en het is vooral de kunst om eerst eens de dingen rustig één voor één te doen en niet steeds alle kanten op te schieten. Anderhalf jaar geleden had ik gesprekken met een uitgeverij. Die zag op het laatst toch af van mijn boekidee, omdat ze het te riskant vonden. Sinds kort schrijf ik voor de Kleio http://www.vgnkleio.nl/2/kleio en daar zitten mensen met verstand van zaken, die veel ervaring hebben met schrijven (ook van boeken). Dat is mooi. Verder zien we het wel. Het gaat een keer gebeuren, ooit. Net als jouw afstudeerscriptie.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:48 schreef R_ON het volgende:
Ik kan het echt niet langer voor me houden. Zodiakk heeft met Rik geneukt. Dat staat in Boe's lijstje. En daarna heeft hij zijn pik in Claudia gestoken. In haar X-je.
Ik vond het zelf ook verrassend. Claudia heeft iets met de homo's. Stel nu eens dat haar eigen vriendje homo's is. Dat zou vervelend zijn. Heeft ze zelden sex. Maar! Maar! Maar! wel extra tijd voor haar scriptie. Da's het voordeel.
Dat heb ik ook hoor. Als ik mijn doctoraalscriptie nu teruglees, dan kan ik ook moeilijk geloven dat ik dat geschreven heb. Datzelfde geldt voor andere werkstukken en essays. Volgens mij heeft iedereen dat. En als ik dan iets nieuws moet schrijven, denk ik altijd: ik kan het niet (meer). Daarom hik ik er vaak ook tegenaan. Maar als je dan eenmaal bezig bent, er middenin zit, dan kom je in zo'n Flow en dan lukt het natuurlijk weer. Als ik zo zie wat jij nog leest aan historische boeken krijg ik niet het idee dat je er echt uit bent. Je pikt het zo weer op. Het is net als met fietsen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:21 schreef Gellius het volgende:
maar ook het gewone historische handwerk ben ik helemaal verleerd. Als ik mijn eigen werk teruglees denk ik wel eens: "welke mijnheer heeft dit geschreven"?
Het zal aan mijn ingeboren bescheidenheid liggen, maar ik heb dus juist dat ik mijn eigen teksten van jaren her veel gezaghebbender inschat dan ze zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:29 schreef mane het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Als ik mijn doctoraalscriptie nu teruglees, dan kan ik ook moeilijk geloven dat ik dat geschreven heb.
Ik zou mijn ergste vijand nog ontraden aan een scriptie te beginnen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:32 schreef mane het volgende:
Die scriptie is echt de Hel hé, Claudia?
Ja, dat is het dus. Dat vergeet je. Je bent dan even heel monomaan bezig geweest met dat ene ding/onderwerp en daarna denk je: in welke wereld zat ik toen? Wow, wat wist ik veel!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:33 schreef Gellius het volgende:
Maar dat ligt misschien vooral aan de afstand die ik inmiddels van het onderwerp genomen heb. Ik kan me vooral zo slecht herinneren dat ik er ooit zo goed in zat.
Ik zou me echt nooit druk maken over dingen die me geen ruk interesseren maar die me wel zouden moeten interesseren, zeker niet als ik daarbij in mijn kamerjas zitquote:Er gaan allerlei dingen door die me geen ruk interesseren (maar me wel zouden moeten interesseren)
Ik denk dat niet, ik weet het eigenlijk vrij zeker. Het past bij jou.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:41 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat ik die overzichtelijkheid stiekem ook wel prettig zou vinden.
Alle Menschen werden Brüder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Nou mensen, blijken we gewoon al collegae te zijn! Eind goed, al goed.
Binnenkort personeelsuitje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Nou mensen, blijken we gewoon al collegae te zijn! Eind goed, al goed.
En dat allemaal door "een beetje flauw te wauwelen over een ICT-baantje". Zo zie je maar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:49 schreef mane het volgende:
Alle Menschen werden Brüder.
Maar da's toch wat anders: dit is iets waar je nu even geen tijd voor hebt. Het intereseert je wel een ruk. Zo zal het denk ik ook wel blijven hoor, zelfs in de academische ivoren toren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:49 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, we gaan deze week bijvoorbeeld beginnen met sollicitaties van student-assistenten. Daar zou ik normaal gesproken erg enthousiast over zijn geweest, maar nu vind ik het alleen maar lastig dat ik er uberhaupt over bericht word (en voel ik me daar vervolgens weer schuldig over).
Het is jammer dat ik me niet volledig kan concentreren op het nieuwe.
Prima! Ik ben Die Nieuwe met de schuchtere blik, die de baas met één enkele dodelijke opmerking trefzeker zijn plaats wijst voor je me uitgelegd hebt dat het de baas is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:58 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Wij gaan samen in een paintball-groepje, Gellius. Maar nu eerst slapen. Ik zie je morgen op de afdeling.
En, was het narcisme?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 04:25 schreef JAM het volgende:
Been there, done that, got the t-shirt, gave it back..
Ik denk eerder: hopelijk kan ik het nu welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:29 schreef mane het volgende:
Dat heb ik ook hoor. Als ik mijn doctoraalscriptie nu teruglees, dan kan ik ook moeilijk geloven dat ik dat geschreven heb. Datzelfde geldt voor andere werkstukken en essays. Volgens mij heeft iedereen dat. En als ik dan iets nieuws moet schrijven, denk ik altijd: ik kan het niet (meer).
Ja ik! Ik werk nooit!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:21 schreef Claudia_x het volgende:
Wil iemand donderdag 1 november naar de opening van het Reve museum? Wij hebben een uitnodiging liggen maar we kunnen niet.
WIJ WERKEN NAMELIJK.
"Flow".quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:29 schreef mane het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Als ik mijn doctoraalscriptie nu teruglees, dan kan ik ook moeilijk geloven dat ik dat geschreven heb. Datzelfde geldt voor andere werkstukken en essays. Volgens mij heeft iedereen dat. En als ik dan iets nieuws moet schrijven, denk ik altijd: ik kan het niet (meer). Daarom hik ik er vaak ook tegenaan. Maar als je dan eenmaal bezig bent, er middenin zit, dan kom je in zo'n Flow en dan lukt het natuurlijk weer. Als ik zo zie wat jij nog leest aan historische boeken krijg ik niet het idee dat je er echt uit bent. Je pikt het zo weer op. Het is net als met fietsen..
Ik vond het nu juist twee pagina's lang bij hoge uitzondering na vele maanden eens een keertje interessant. Nuja, interessant zoals het gepraat van het plebs interessant kan zijn. Nu ga ik Sein und Zeit lezen in de Openbare Bibliotheek en koffie drinken en dingen over het balkon gooien en stiekem door deuren heen waar je niet achter mag. Hihi.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 04:02 schreef JAM het volgende:
Zeg, ik ben dat ongeïnspireerde gelul nu zo na een jaar of vier eigenlijk wel zat - ik heb mijn tijd verdaan - Bij deze mijn halve VOW OF SILENCE. Ik was al lang geleden opgehouden me te interesseren voor wat jullie eigenlijk te vertellen hadden, iets wat ook overigens enkel voortkwam uit beleefdheid waarmee anderen mij weer hadden vergiftigd, maar daar houd ik nu ook maar eens mee op. De enige verwantwoordelijkheid die ik neem is die tegenover mijzelf en,- that's all there's to it. Laat het duidelijk zijn dat je lui nu niet meer bent sprekende, maar gesprokene tot, wanneer dat spreken zich enigerwijs tot mij verhoudt.
JAM heeft helemaal geen persoonlijkheidsstoornis. Hoogstens een lichte manische depressiviteit. Maar!- dat is geen persoonlijkheidsstoornis.quote:
Je hebt je ingelezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
JAM heeft helemaal geen persoonlijkheidsstoornis. Hoogstens een lichte manische depressiviteit. Maar!- dat is geen persoonlijkheidsstoornis..
Hij is niet een tikkeltje narcistisch?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
JAM heeft helemaal geen persoonlijkheidsstoornis. Hoogstens een lichte manische depressiviteit. Maar!- dat is geen persoonlijkheidsstoornis..
Ik kreeg inderdaad niet de indruk dat het prettig omgaan is met die man.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:34 schreef thaleia het volgende:
Er stond laatst een interview met Jan Siebelink (die gewerkt heeft op de school waar claudia en ik een band mee hebben [afbeelding]) in Vara TV Magazine. Als je narcisten interessant vindt, moet je dat interview eens lezen [afbeelding]
Waarvan er in elke klas minstens drie smoorverliefd aan zijn voeten lagen. Dat had ie goed voor elkaar, die Casanova.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef Frollo het volgende:
Maar wel tienen voor Frans geven aan schattige meisjes, dat dan weer wel.
Maar ze verdienden die tienen wel echt hoor! Hij sprak immers op hoog niveau Frans met ze. En bij zijn afscheidsrede verliet een derde van zijn collega's de zaal. En hij had ook nog eens gevochten met een collega op een schoolfeest.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:40 schreef thaleia het volgende:
[..]
Waarvan er in elke klas minstens drie smoorverliefd aan zijn voeten lagen. Dat had ie goed voor elkaar, die Casanova.
Nou, ik vind gelukkig niet bij voorbaat iedereen met narcistische trekken interessant. Er lopen er erg veel van rond namelijk. Jan Siebelink vind ik een erg oninspirerende man om naar te luisteren of te lezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:34 schreef thaleia het volgende:
Er stond laatst een interview met Jan Siebelink (die gewerkt heeft op de school waar claudia en ik een band mee hebben) in Vara TV Magazine. Als je narcisten interessant vindt, moet je dat interview eens lezen
Nog wel in Den Haag hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:10 schreef Z het volgende:
De Plaatboef? In Amsterdam? Die bestaat toch niet meer.
En wat word je insteek, want die producten bestaan natuurlijk al.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:12 schreef Z het volgende:
Ik had gister een briljant idee, ik ga een productlijn maken gericht op hypochonders, met hartritme meters en dergelijke, gat in de markt lijkt me.
Een campagne die paniek zaait onder hypochonders is de insteek, waarna ze over gaan tot aanschaf van de diverse producten. De pay-off wordt "Stel je zelf gerust".quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat word je insteek, want die producten bestaan natuurlijk al.
Ik meet trouwens gewoon mijn hartritme met een vinger op de halsslagader.
Ik ben wel eens bang dat ik een hypochonder ben.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:22 schreef Z het volgende:
[..]
Een campagne die paniek zaait onder hypochonders is de insteek, waarna ze over gaan tot aanschaf van de diverse producten. De pay-off wordt "Stel je zelf gerust".
En jij, hoe kom jij aan je kennis van stoornissen? Uit die zelfhulpboeken van je?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:59 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt je ingelezen.
Ik ben breed ontwikkeld. En ik werk in de sector. O ja, ook dat nog.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:35 schreef k_man het volgende:
[..]
En jij, hoe kom jij aan je kennis van stoornissen? Uit die zelfhulpboeken van je?![]()
Geestelijk? Lichamelijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben breed ontwikkeld.
Als het achtereind van een koe, K. Nou jij weer.quote:
Sinds India heb jij een hoge achting voor koeien?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:54 schreef k_man het volgende:
Volgens mij zouden wij een prachtig stel vormen.
Van een liedjuh.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:17 schreef k_man het volgende:
Waar komt die nieuwe sig vandaan Liene?
Ik had laatst een idee dat daarvoor qua briljantie niet onderdoet: ik ga me aanmelden bij Trots op Nederland, in de kamer gekozen worden, me direct daarna afscheiden, een paar jaar als nietsdoende eenmansfractie door het leven en daarna wachtgeld incasserenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:12 schreef Z het volgende:
Ik had gister een briljant idee, ik ga een productlijn maken gericht op hypochonders, met hartritme meters en dergelijke, gat in de markt lijkt me.
Briljant! Als leraar krijg je natuurlijk zo een plek op die lijst!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:15 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik had laatst een idee dat daarvoor qua briljantie niet onderdoet: ik ga me aanmelden bij Trots op Nederland, in de kamer gekozen worden, me direct daarna afscheiden, een paar jaar als nietsdoende eenmansfractie door het leven en daarna wachtgeld incasseren
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:14 schreef Gellius het volgende:
'n Horloge voor sporters die met de klok mee joggen?
Staat dat in je scriptie??quote:
Jackie McLean,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Sein und Zeit!! Dat lees ik op de plee man. Ja, letterlijk dan natuurlijk. Figuurlijk Sein und Zeit op de plee lezen, dat slaat nergens op. Lekker kakken met Heidegger terwijl op de achtergrond uit mijn kamertje de saxofoon van Jackie McLean schalt. Daar heeft JAM wat liedjes van naar me toegestuurd. Waarvan akte. Bij deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |