Danke schönquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:29 schreef KimiK het volgende:
En Luc en Nada zijn bezig een tent te bouwen.
En voor Lobasca een![]()
![]()
Nou, ik twijfel een beetje of je dit nog fluisteren kunt noemen. De bewegingen van het dekbed doen enstig anders vermoeden ......quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:17 schreef KimiK het volgende:
[..]
Mogge...
Yep LL is terug en ligt met Nada te fluisteren
Mogguhquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:29 schreef Lobasca het volgende:
Luc en nada zijn een klein tentje aan het bouwen. Ik hoor Luc iets fluisteren over foto,s.
Ik schreef al in de laatste post van het vorige topic dat het er op leek dat Mata Hoeri met haar hand aan LL's L zat...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, ik twijfel een beetje of je dit nog fluisteren kunt noemen. De bewegingen van het dekbed doen enstig anders vermoeden ......
En ook goede morgen .....
[ afbeelding ]
Nee, het was geen neuken. Kijk maar, ze heeft haar broek nog aan .......quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:36 schreef beequeen het volgende:
Ze gaat haar bed weer uit en je maakt mij toch niet wijs dat LL echt met haar gaat neuken na een nacht in de Zenith?
Edit: Ik ga even bijlezen, hou me op de hoogte, ok?![]()
Okeeeeeeeej.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, het was geen neuken. Kijk maar, ze heeft haar broek nog aan .......
[ afbeelding ]
Dat doet 'ie morgen....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Okeeeeeeeej.
Zou Dennix het aandurven de dekens er af te trekken en roepen: Zit je haar te neuken?![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Okeeeeeeeej.
Zou Dennix het aandurven de dekens er af te trekken en roepen: Zit je haar te neuken?![]()
Nog een bewijsstuk .....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Okeeeeeeeej.
Heb het gezien en ik dacht dat hij zich niet belachelijker kon maken als ie al gedaan heeft...... maar het is hem toch gelukt vannachtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat doet 'ie morgen....
Heb je al gelezen over zijn vijveractie van vannacht?
Ik heb het net gelezen, lig in een deuk hier en dan die caps erbij, wat een sukkel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat doet 'ie morgen....
Heb je al gelezen over zijn vijveractie van vannacht?
O, goed dat je dat even meldt, was mj ontgaan....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:49 schreef KimiK het volgende:
[..]
100% zeker weten.... van niet!! Al is hij wel wakker want ik zag dat Naad bij hem stond te fluisteren (toen ze er even uit was). Jammer dat de redactie nog niet wakker is
.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, is het echt waar?
* slingert streams aan*
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:19 schreef Lobasca het volgende:
Kan nix het tafereel vanuit zijn bed aanschouwen?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:19 schreef Lobasca het volgende:
Kan nix het tafereel vanuit zijn bed aanschouwen?
Die is dat nog vast niet vergeten, en het CP-debacle erbij opgeteld.....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:21 schreef beequeen het volgende:
Ik ben nog aan het bijlezen maar ik lig in een deuk om Jaap en Huub vannacht, bijna Brian over de zeik, bijna........
Ik bedenk me net : Die bloemen staan daar niet meer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daarvoor heeft hij gisteren speciaal de bloemen op het nachtkastje voor verschoven, die belemmerde het zicht...
![]()
Dat dacht ik me ook te herinneren, maar zie ze wel staan op het nachtkastje bij nix.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik bedenk me net : Die bloemen staan daar niet meer.
Dennix had ze de vorige nacht idd verplaatst op haar nachtkastje. Maar gisteravond lag Nadia op Luc's bed en Dennix op z'n eigen bed. Dennix wilde een gesprek met haar, maar dat wilde ze niet. Toen riep ze hem : "Dennix, wil je die bloemen even hier op mijn nachtkastje zetten. Die zijn van mij".
Daar staan idd ook bloemen .....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat dacht ik me ook te herinneren, maar zie ze wel staan op het nachtkastje bij nix.
Als het goed is krijgen ze een beautydag, dat begint om 12.00 uur, dat noemen zij dus vroeg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:36 schreef SIRA het volgende:
Ik hoorde Amanda gisteren zeggen dat ze er vandaag vroeg uit moesten.
Iemand enig idee waarom ?
Ik weet alleen dat Ellen (paarden eigenaresse) vandaag vroeger zou komenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:36 schreef SIRA het volgende:
Ik hoorde Amanda gisteren zeggen dat ze er vandaag vroeg uit moesten.
Iemand enig idee waarom ?
thanks..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het goed is krijgen ze een beautydag, dat begint om 12.00 uur, dat noemen zij dus vroeg.
Naad aait Luc nog wel over zijn kale kop.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:45 schreef Nostalgist het volgende:
ze slapen dan nu toch eindelijk
Ja ik wel, die download je direct toch?? Jij hebt toch ook 0900 - 5380000 gebeld? Je klikt, belt nummer, voert code in, verbinding wordt verbroken, en klikt op download op het scherm en dan download hij gelijk het nummer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
OT: Ik heb gisteravond het nummer van Huub gedownload maar ik heb nog niks ontvangen, iemand anders hier wel?
Lekker dan, dat laatste heb ik dus niet gedaan, over blont gesproken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:53 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja ik wel, die download je direct toch?? Jij hebt toch ook 0900 - 5380000 gebeld? Je klikt, belt nummer, voert code in, verbinding wordt verbroken, en klikt op download op het scherm en dan download hij gelijk het nummer.
Sorry, je vergist je. Dennix zal de rol van lijdend voorwerp niet meer aannemen. Donderdagavond heeft hij gezegd dat het afgelopen moest zijn : "Vanaf nu ga ik gewoon hard optreden, 100% zeker".quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:50 schreef DrsH het volgende:
Die nix toch als hij nu niet vertrekt is zijn eigenwaarde die toch al nihil was totaal naar de kl.ten. Maar in plaats van vertrekken zal hij wel weer de rol van lijdend voorwerp aannemen en verder gaan met zijn stalk praktijken.
Kortom het wordt weer lachen het wordt een dolle boel. Nix helpt zich nog verder naar de verdoemenis. Zal hij vandaag een suicidale poging in de vijver wagen, en was vannacht de warming up, We zullen zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor BSOL, maar ben jij het type man die ook nog in Sinterklaas gelooft. Indien dat zo is dan begrijp ik jouw opmerking ook beterquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, je vergist je. Dennix zal de rol van lijdend voorwerp niet meer aannemen. Donderdagavond heeft hij gezegd dat het afgelopen moest zijn : "Vanaf nu ga ik gewoon hard optreden, 100% zeker".
Geloof jij niet in Sinterklaas dan ? Pas maar op, anders wordt Dennix ook nog boos op jouquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:03 schreef DrsH het volgende:
[..]
Sorry hoor BSOL, maar ben jij het type man die ook nog in Sinterklaas gelooft. Indien dat zo is dan begrijp ik jouw opmerking ook beter![]()
![]()
![]()
Antwoord: nee ik geloof niet in Sinterklaas en typetjes als Nix die kan ik met mijn handen in mijn zakken aan zowel verbaal als fysiekquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geloof jij niet in Sinterklaas dan ? Pas maar op, anders wordt Dennix ook nog boos op jou
Dat klinkt alsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Antwoord: nee ik geloof niet in Sinterklaas en typetjes als Nix die kan ik met mijn handen in mijn zakken aan zowel verbaal als fysiek![]()
![]()
Ja dat lijkt er op met dat verschil dat ik mijn handen in mijn zakken houdquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat klinkt als
[ afbeelding ]
Je wilde het nummer van Bwian hebben?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker dan, dat laatste heb ik dus niet gedaan, over blont gesproken.![]()
Edit: Ik heb een ander 0900 nummer, nl: 09002020654.![]()
Duh, echt niet, het is inmiddels gelukt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je wilde het nummer van Bwian hebben?
Dat geluid was er al een tijdje. Op zaterdagmorgen werkt Olga om de boel een beetje aan kant te krijgen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:24 schreef Lobasca het volgende:
Ik hoor lopen en gerommel met kopjes..is er al een wannebe wakker?
Dat is Olga, de poets.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:24 schreef Lobasca het volgende:
Ik hoor lopen en gerommel met kopjes..is er al een wannebe wakker?
Ja, lekker toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik zit echt echt te wachten tot nix zijn bed uit moet...ben ik nu gemeen?
ik was er niet, ik keek ergens anders naar........zoiets?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:02 schreef lillkiss het volgende:
het zou me niks verbazen als nadia er niks over zegt en dat dennis niet eens zegt dat hij het gezien heeft..
Ja, maak ons maar lekker, hij stapt echt niet zomaar op. Of het hokje moet plannen met hem hebbenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Uit Villa Vandaag :
De vraag is nu echter of Dennis dan nog überhaupt in de Villa woont of zou hij na de ochtendavonturen van zijn ex-vriendinnetje besluiten om weer terug naar huis te gaan? We zijn benieuwd! Er zal hoe dan ook over gesproken gaan worden…
Volgens mij durft 'ie niet op te stappen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maak ons maar lekker, hij stapt echt niet zomaar op. Of het hokje moet plannen met hem hebben![]()
Zijn matties zullen hem toch wel onderdak verlenen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:24 schreef DrsH het volgende:
Zou men in Alphen a/d Rijn al alle plekjes kennen waar Dennix zich kan verschuilen, want die kan zijn gezcht voorlopig niet meer laten zien.
Dronken ...... Tenminste volgens Nadia, Amanda, Huub en Japioquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:28 schreef Copycat het volgende:
Goede -zij het ietwat katerige- morgen!
Wat ging er in hemelsnaam door Dennis' hoofd met die vage vijveractie?!?
Leuke televisie? Knallen? Alles voor de fan(s)?
Een onderduik adres ? Alleen maar pizza's eten. Daarna komt hij te voorschijn, 180 kilo zwaar..... Ik zie een schitterend artikel in De Party ontstaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn matties zullen hem toch wel onderdak verlenen?
Zoiets als dit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:38 schreef NG het volgende:
Ik had gisteravond geen streams, maar wat was de vijveractie nou precies?
Andries en GNAGNAGNA kunnen het moment waarschijnlijk niet afwachten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een onderduik adres ? Alleen maar pizza's eten. Daarna komt hij te voorschijn, 180 kilo zwaar..... Ik zie een schitterend artikel in De Party ontstaan.
Volgens mij is dat Olga.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iemand (nog onbekend gezicht) van productie komt de dames wakker maken
[ afbeelding ]
Ik twijfel, gezicht lijkt zo anders. Maar die nachtzichtcamera's geven wel een vreemd beeldquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Olga.
Edit: Ja, dus.
Dennis wilde iets geks doen en ging de vijver in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:44 schreef Kinga het volgende:
Wat voor vijveractie hebben jullie het over?
Huub en Lieke noemen haar Sharon, geen twijfel mogelijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik twijfel, gezicht lijkt zo anders. Maar die nachtzichtcamera's geven wel een vreemd beeld
Lieke sprak gisteren haar ongenoegen uit tegen Jaap. Ze vindt het niet kunnen dat Huub een aantal keer dat Hok mag verlaten voor een optreden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:49 schreef Kimberleyy het volgende:
Zou iemand mij in het kort kunnen vertellen waar die ruzie van Huub en Lieke gister over ging. Zij gunt hem die single niet ??
Wat deed hij dan? Staat niks in de updates.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Dennis wilde iets geks doen en ging de vijver in.
Op de vorige pagina staat een cap, hij ging de vijver in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:52 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat deed hij dan? Staat niks in de updates.
Dat Lieke niet enthousiast over de cd is, kan ik begrijpen. Hij kan echt niet zingen en die rampetamp herrie heeft niets met muziek te maken. Lieke vond dat op sommige stukken de stem niet op die van Huub leek, dat idee had ik ook. Grote kans dat er gewoon andere stemmen in gemixed zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke sprak gisteren haar ongenoegen uit tegen Jaap. Ze vindt het niet kunnen dat Huub een aantal keer dat Hok mag verlaten voor een optreden.
Tijdens de release van de single van Huub was Lieke niet echt enthousiast, dat schoot Huub in het verkeerde keelgat.
Why?!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op de vorige pagina staat een cap, hij ging de vijver in.
Lees het vorige topic even, dat geeft veel sneller antwoord op je vragenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:52 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat deed hij dan? Staat niks in de updates.
Bedanktquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke sprak gisteren haar ongenoegen uit tegen Jaap. Ze vindt het niet kunnen dat Huub een aantal keer dat Hok mag verlaten voor een optreden.
Tijdens de release van de single van Huub was Lieke niet echt enthousiast, dat schoot Huub in het verkeerde keelgat.
Het klopt ook dat je andere stemmen hoort, oa de stem van Jaap, Brian en Zdngmw. Dat vertelde Huub gisteravond zelf.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat Lieke niet enthousiast over de cd is, kan ik begrijpen. Hij kan echt niet zingen en die rampetamp herrie heeft niets met muziek te maken. Lieke vond dat op sommige stukken de stem niet op die van Huub leek, dat idee had ik ook. Grote kans dat er gewoon andere stemmen in gemixed zijn.
Eric hadden ze ook nog herkendquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het klopt ook dat je andere stemmen hoort, oa de stem van Jaap, Brian en Zdngmw. Dat vertelde Huub gisteravond zelf.
Wat -denk ik- ook meespeelt is dat er weer een keer een feestje was en Huub weer een keer niet mocht drinken. Dat zijn de dagen dat hij verschrikkelijk irritant is en zijn frustratie afreageert op Lieke.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:00 schreef Desii het volgende:
Toch kan ik niet zeggen dat er gisteren een grote ruzie tussen hun twee is geweest... of heb ik dan iets gemist??
Ik vond Huub voor zijn doen erg kort van stof.... hij zei alleen dat hij haar reactie niet leuk vond en Lieke reageerde daar ook kort op (en klaar was de discussie... super toch.... het is meestal veullll heftiger)
Neemt niet weg dat ik denk, dat de laatste dagen van hun liefdes-relatie zijn aangebroken....
Vrees dat Huub dat slecht mee om kan gaan... maar we zullen het zien
Het was duidelijk dat de single van Huub opgenomen was toen hij een flinke slok op had. Het geheel is niet echt goed qua zang en tekst en duidelijk een balorig opgenomen iets. Lieke heeft gezegd dat het niet op de stem van Huub leek en was inderdaad (terecht) niet enthousiast over het geheel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat ze het van der vriendje afkraakt dan....... ik weet nog dat Huub het super vond dat zij een dag mee mocht met DOB.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Als Huub dan ineens de kooi uit zou mogen om zijn single te promoten kan ik me voorstellen dat zij daar de pest over in krijgt.
Precies. Ik vind Lieke de laatste dagen echt strontvervelend. Net ook weer, er liggen nog 3 man te slapen maar waar föhnt mevrouw haar haar, in de slaapkamer. Zo maak je jezelf nog minder populair dan je al bent, domme en flaiuwe actie imo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:07 schreef Deisyy het volgende:
Het zal Huub inderdaad dwars gezeten heben dat hij gisteravond niet kon drinken tijdens de release, maar ik moet wel zeggen dat Lieke heel flauwtjes reageerde op zijn nummer, terwijl ze tijdens het nummer van Brian lekker mee zat te doen. Ook wilde ze niet op de foto met Huub. Ok, ze heeft er gelijk in dat zijn stem heel anders klinkt en het nummer is inderdaad niet veel bijzonders, maar ze kan toch zeker haar vriend wel steunen, voor hem is het bijzonder.
Andersom valt hij haar ook genoeg af in de groep.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:10 schreef schatje het volgende:
Dat Lieke niet enthousiast over de cd is, kan ik ook begrijpen. Maar heb dan wel het fatsoen in je donder om op z'n minst enthousiast te zijn voor je vriendje. Wat dat betreft kan ze een voorbeeld nemen aan Amanda. Die klapte tenminste wel enthousiast voor Brian mee en ging tijdens het luisteren niet de Party lezen. En ze valt hem ook niet af in bijzijn van anderen. Huub vertelde gisteren ook weer aan Chantal positief over Lieke. Zij zeikt hem alleen maar af.
In de groep ja, maar niet als er gasten/familie/vrienden zijn. Dat doet Lieke wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Andersom valt hij haar ook genoeg af in de groep.
Dat vind ik eigenlijk wel mee vallen, in ieder geval niet in de mate dat Lieke het bij Huub doet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
eens... ik wilde net hezelfde schrijven.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel mee vallen, in ieder geval niet in de mate dat Lieke het bij Huub doet.
Dat doet hij pas sinds een paar dagen, volgens mij irriteert hij zich op dit moment ook mateloos aan Lieke, en terecht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
En ik dacht dat DOB niet meer zou komen of was het alleen Imke die niet meer kwam?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat DOB zou komen, wie zijn dit dan?
Massage gedoe denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat DOB zou komen, wie zijn dit dan?
Dat is zo'n verwarrend verhaal, ik kan dat inmiddels niet meer volgen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik dacht dat DOB niet meer zou komen of was het alleen Imke die niet meer kwam?
En daar baalt Amanda flink van.quote:
Het is mij ook opgevallen dat Huub altijd loopt te klagen dat hij ook iets leuks wil doen als Lieke iets mag. Zo langzamerhand kunnen ze alleen nog maar op elkaar vitten. Als ze aardig tegen elkaar zijn heb ik het idee dat ze elkaar gebruiken om aardig over te komen. Een liefdesrelatie zie ik niet meer bij die twee. Alleen nog een soort verbond.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:09 schreef Desii het volgende:
[..]
Jammer dat ze het van der vriendje afkraakt dan....... ik weet nog dat Huub het super vond dat zij een dag mee mocht met DOB.
Ik vergeet ook haar reactie niet na de fandag van Huub en Japie (die nog geen uurtje duurde)....
Volgens mij zit er behoorlijk wat jaloezie bij.
Ik mis ze nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:20 schreef schatje het volgende:
Dat Bianca er niet bij is.
Ja, en? Die 2 mokkels vinden hun haar tangen belangrijker dan die gasten..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:32 schreef Py het volgende:
Vanaf dat ze die tvshow mogen doen, loopt Lieke bij alles de produktie-assistente uit te hangen![]()
en jaap en huub voeren te pas en te onpas sketches opquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:32 schreef Py het volgende:
Vanaf dat ze die tvshow mogen doen, loopt Lieke bij alles de produktie-assistente uit te hangen![]()
En dat was toch zo afgesproken ......quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:32 schreef Py het volgende:
Dat lijkt toch eerder andersom te gebeuren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:28 schreef Py het volgende:
[..]
Het is mij ook opgevallen dat Huub altijd loopt te klagen dat hij ook iets leuks wil doen als Lieke iets mag.
Wat jij zegt klopt ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, en? Die 2 mokkels vinden hun haar tangen belangrijker dan die gasten..
Je kunt van Lieke zeggen wat je wilt maar niet dat ze ongastvrij is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, en? Die 2 mokkels vinden hun haar tangen belangrijker dan die gasten..
Zo bedoelde ik het niet, apie....Maar ik vind het juist prettg om te zien, dat Lieke zo hulpvaardig is..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:40 schreef Py het volgende:
[..]
Wat jij zegt klopt ook.
Maar als ik nu ook 'ja en?' zeg, dan gaan we hier straks allemaal ons kop houden omdat het een ander wellicht niet boeit. Lijkt me ook weer niet de bedoeling![]()
Cap graagquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:43 schreef Scandalous het volgende:
Nadia : Zit ik hier zonder make up, wat erg, vreselijk
Het viel mij vooral op na dat Lieke model had gelopen voor DOB. Lieke ging maar door over haar uitje en wie ze allemaal gezien had en wat ze allemaal gehoord had en hoe ze dat konden gebruiken. Dat triggert Huub want allebei willen ze de plannetjesbedenker zijn en op de voorgrond staan. Lieke omdat ze haarzelf constant wil bewijzen. En Huub omdat hij vindt dat hij het gewoon is en het zo goed kan stellen allemaal. En dat leidt steeds tot dat gekissebis.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat lijkt toch eerder andersom te gebeuren.
Gisteravond wilde hij toch ook liever blokken maar omdat Lieke dan weg kon, zei hij gelijk dat de meisjes mochten gaan.
's Middags hebben we mogen horen dat Huub niet meer geld mocht krijgen en dat hij niet te vaak de kooi uit mocht gaan van haar. Toen volgde er een streamlock omdat ze (Lieke en Jaap) teveel zeikten over de onkostenvergoedingen etc. Lieke gunt het hem wel maar... En die "maar" is wel erg veelzeggend.
Idd, die fanavond. Hoe ze toen reageerde, verongelijkt, boos en ruziezoekend.
Huub heeft een enorm ego maar soms lijkt Lieke haar ego meer in de weg te zitten dan die van Huub.
Dat is ook aardig van haar. En weet ook dat je het zo niet bedoelde. Alleen het stond er een beetje lullig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, apie....Maar ik vind het juist prettg om te zien, dat Lieke zo hulpvaardig is..
Ik ook dus. Ze is zo jaloers, daar erger ik me aan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. Ik vind Lieke de laatste dagen echt strontvervelend. Net ook weer, er liggen nog 3 man te slapen maar waar föhnt mevrouw haar haar, in de slaapkamer. Zo maak je jezelf nog minder populair dan je al bent, domme en flaiuwe actie imo.
vanacht waren ze alelen slimquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda zijn Jaap en Huub als de dood voor Brian en durft Huub hem niet aan te raken.
Domme, domme Amanda.....Aanraken mag niet meer.
Lieke kan bij mij niet meer stuk....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:48 schreef Py het volgende:
[..]
Dat is ook aardig van haar. En weet ook dat je het zo niet bedoelde. Alleen het stond er een beetje lullig.![]()
Alleen haar houding triggert mij de laatste tijd steeds vaker. Het is die bewijsdrang in combinatie met dat hautaine er om heen wat ik onuitstaanbaar vindt![]()
ik begrijp niks van dit gedrag want als geen ander weet zij hoe dit overkomt op de streamersquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:48 schreef Py het volgende:
[..]
Dat is ook aardig van haar. En weet ook dat je het zo niet bedoelde. Alleen het stond er een beetje lullig.![]()
Alleen haar houding triggert mij de laatste tijd steeds vaker. Het is die bewijsdrang in combinatie met dat hautaine er om heen wat ik onuitstaanbaar vindt![]()
Was een dom idee maar het pakte heel leuk uit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:57 schreef itsme het volgende:
Toen ik las wat Jaap en huub van plan waren vond ik het eerlijk gezegd een beetje te ver gaan. Zich aftrekken bij Dennis. Vind ik toch ook soort van sexuele intimidatie.
Ben blij dat ze toch niet zo ver gegaan zijn.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieke kan bij mij niet meer stuk....![]()
![]()
Ik neem haar zo als ze is..en vind dat prima te pruimen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:01 schreef Py het volgende:
[..]
* Zet andere bril op
Het sterke van Lieke is dat ze zich niet door de groep laat absorberen. Ze blijft vanuit haar eigen motieven handelen. Het koken en opruimen associeerd bijna iedereen met de moederrol. En haar hautaine houding frustreert anderen omdat ze niet tot haar doordringen. Op die manier speelt ze het spel redelijk sterk. Maar het gevaar schuilt er in dat de rest haar niet meer serieus neemt en dat raakt haar.
Ze moet haar quasi sympathieke en haar wat-ben-ik-een-naturel-miss nextdoor toontje loslaten en 'echt de Bitch worden. Dan is alles weer congruent![]()
denk dat dat precies de rol is die flens voor haar in gedachten hadquote:Ze moet haar quasi sympathieke en haar wat-ben-ik-een-naturel-miss nextdoor toontje loslaten en echt de Bitch worden.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik neem haar zo als ze is..en vind dat prima te pruimen.![]()
ik zou ook pissed zijn op die gozerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:48 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook dus. Ze is zo jaloers, daar erger ik me aan.
Dat je je man vervelend vind voila, maar hem continu afvallen bij zijn vijanden is echt niet oke.
Gisteren hadden B en A het laatste woord dankzij Lieke, doordat zij weer eens pissed op Huub was.
Ik heb zelf ook het idee dat ze Luc leuk vind.
ach ..domme doos....is het ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:10 schreef noekje het volgende:
Amanda: zoals gisteren dan zegt Lieke,' ik verveel me', praat voor jezelf en niet voor de groep denk ik dan!
Ehm ja, dat doet ze dan toch ook.
Met die pose is ze iig wel binnengekomen ja. Ze moest Huub achterover op bed duwen om hem te vertellen wat er allemaal niet meer kon nu zij zich aan hem had vastgekoppeld. Maar Huub heeft zich niet laten ringeloren en Lieke heeft direct moeten inbinden. Vanaf dat moment was ze Huub's bitch. En sinds ze de groep letterlijk en figuurlijk over zich heen heeft gehad, heeft ze steeds meer ingebonden en is ze van de bitchrol weggegleden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:06 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat dat precies de rol is die flens voor haar in gedachten had
Maar het vreemde is, is dat ze alleen maar boos wordt op die gozer waar ze schijnbaar een relatie mee heeft. Jaap die haar regelmatig walgelijk heeft bejegend, daar voelt ze geen enkele wrok bij. Ook tegen de anderen blijft ze Amerikaans gezellig doen. Ze heeft het een half jaar alleen met Huub moeten doen en opeens zitten haar al een half jaar dingen dwars. In dat halve jaar hoorde je haar niet maar nu met een extra backup wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:12 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik zou ook pissed zijn op die gozer
want wat heeft hij van die show gemaakt ?
De grote discussie show waarbij de scheidslijn tussen discussiëren en zeuren zeer vaag is geworden
ik zou elke keer als hij begint zeggen
"ja jongen je heb gelijk"
moet je eens zien wat er dan van hem overblijft
op een een of andere manier komt dit gedrag van haar naar huub toe heel geforceerd overquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar het vreemde is, is dat ze alleen maar boos wordt op die gozer waar ze schijnbaar een relatie mee heeft. Jaap die haar regelmatig walgelijk heeft bejegend, daar voelt ze geen enkele wrok bij. Ook tegen de anderen blijft ze Amerikaans gezellig doen. Ze heeft het een half jaar alleen met Huub moeten doen en opeens zitten haar al een half jaar dingen dwars. In dat halve jaar hoorde je haar niet maar nu met een extra backup wel.
Rare griet is het.
Ze schaamt zich dood zonder makeup. Toen ze ruzie had met Nix en in hij met haar wilde praten wilde zij niet. Ik weet zeker dat dat was omdat ze wist dat ze dan op tv zou komen zonder makeup.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:29 schreef bloodymary het volgende:
Nadia heeft echt een compleet ander gezicht zonder make-up!
Of hij is 100% zeker van de backup van Lieke. Op dit moment heeft hij meer gemeen met Lieke dan met Huub. Huub is ook nog eens populair en eigenlijk kan Jaap dat niet uitstaan. Ook Huub z'n ego zit Jaap in de weg. In de finale is Huub denk ik ook gevaarlijker dan Lieke dus ik weet het zo net nog niet. Misschien dat hij liever de backup van Lieke heeft dan die van Huub.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
btw
die extra backup heeft ze niet
als huub lieke er uit wil hebben stemt jaap haar er zonder probs uit(want dan is jaap echt 100% zeker van de backup van huub)
Het zou mij niet verbazen als het andersom zou zijn, dat Jaap Huub wegstemt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
op een een of andere manier komt dit gedrag van haar naar huub toe heel geforceerd over
en idd ze flikt dit niet bij de anderen maar alleen bij de populaire huub
en elke keer dat ze zich zo gedraagt slaan alle fora op hol
vind het maar raar allemaal
btw
die extra backup heeft ze niet
als huub lieke er uit wil hebben stemt jaap haar er zonder probs uit(want dan is jaap echt 100% zeker van de backup van huub)
Serieus? Ik vind ze allebei stront. Kun je niet eens meer muziek noemen. Overgeproduceerde bagger.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:38 schreef rooie3 het volgende:
Ga ik weer een keer vroeg naar bed en dan pakken ze Brian.Hoop dat er een filmpje van komt.Heb net de plaat van Huub gedownload en vind hem steeds leuker worden.Die van Brian download ik echt niet.
Je vergeet dat Jaap en Huub samen de talkshow doen. Dat vinden ze allebei prachtig, en met Lieke zou dat nooit lukken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Of hij is 100% zeker van de backup van Lieke. Op dit moment heeft hij meer gemeen met Lieke dan met Huub. Huub is ook nog eens populair en eigenlijk kan Jaap dat niet uitstaan. Ook Huub z'n ego zit Jaap in de weg. In de finale is Huub denk ik ook gevaarlijker dan Lieke dus ik weet het zo net nog niet. Misschien dat hij liever de backup van Lieke heeft dan die van Huub.
Enige probleem is denk ik, de redactie laat Huub niet zomaar gaan.
Truequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je vergeet dat Jaap en Huub samen de talkshow doen. Dat vinden ze allebei prachtig, en met Lieke zou dat nooit lukken.
Jaap wil succes, die kan die krijgen met Huub samen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:12 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik zou ook pissed zijn op die gozer
want wat heeft hij van die show gemaakt ?
De grote discussie show waarbij de scheidslijn tussen discussiëren en zeuren zeer vaag is geworden
ik zou elke keer als hij begint zeggen
"ja jongen je heb gelijk"
moet je eens zien wat er dan van hem overblijft
Ze hopen dat de moeder van Naad haar over kan halen om Dennix weg te stemmen, dat is hun main goal.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:46 schreef Dreamboy het volgende:
Brian,Huub en Jaap hebben het er over om de moeder van Nadia uit te nodigen.
Ze denken dan dat die wil slecht over Dennix zou praten.
Dacht ik gisteren ook.Maar om Huub te laten winnen,heb ik die van Huub gedownload en deze versie klinkt veel beter.De kids lopen hier al mee te zingen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind ze allebei stront. Kun je niet eens meer muziek noemen. Overgeproduceerde bagger.
Het is gewoon een heel hard feit dat Lieke en ook Jaap het minste krijgen....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat lijkt toch eerder andersom te gebeuren.
Gisteravond wilde hij toch ook liever blokken maar omdat Lieke dan weg kon, zei hij gelijk dat de meisjes mochten gaan.
's Middags hebben we mogen horen dat Huub niet meer geld mocht krijgen en dat hij niet te vaak de kooi uit mocht gaan van haar. Toen volgde er een streamlock omdat ze (Lieke en Jaap) teveel zeikten over de onkostenvergoedingen etc. Lieke gunt het hem wel maar... En die "maar" is wel erg veelzeggend.
Idd, die fanavond. Hoe ze toen reageerde, verongelijkt, boos en ruziezoekend.
Huub heeft een enorm ego maar soms lijkt Lieke haar ego meer in de weg te zitten dan die van Huub.
laten we wel wezenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:46 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Degene die begon met agressie was toch echt onze brian.
En zonder Huub was deze show al lang als een kaarsje uit gegaan denk ik eerlijk gezegd.
maar goed meningen verschillen.
Ja hier nog een.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:02 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
laten we wel wezen
die hele show slaat nergens op
de reden dat ik kijk is omdat ik niks beters te doen heb en bovendien zwaar verslaafd ben
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:02 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
laten we wel wezen
die hele show slaat nergens op
de reden dat ik kijk is omdat ik niks beters te doen heb en bovendien zwaar verslaafd ben
tja, ik zou er wat tegen zeggen tegen diegene die er verantwoordelijk voor zijn en die beslisslingen nemen. Ook zou ik het tegen diegene zeggen waar ik problemen mee zou hebben.quote:
Ik wees mijn vriend erop en hij zei 'wie is dat'quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:29 schreef bloodymary het volgende:
Nadia heeft echt een compleet ander gezicht zonder make-up!
Ik heb net (met heel veel moeite)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:17 schreef kybe het volgende:
[..]
what to do, what to do,huishouden of die kooi.Kooi dan toch maar.
Gelukkig moet ik af en toe nog naar mijn werk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb net (met heel veel moeite)de afwas gedaan. Nu moet ik stofzuigen want het kan echt niet zo langer.
![]()
Nog meer aandacht voor Nadiaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:27 schreef Disana het volgende:
Plan de campagne
Vanavond Sandy, maandag Kessler, om Dennis te pesten.
Woensdag bij voorkeur Nadia's vriendin Lisa op bezoek om Nadia te bewerken.
Zorgen dat Luc 'zijn werk doet', samen in bed, het mag wel wat spannender.
Veel aandacht aan Nadia geven.
Huub gaat terug zitten en Jaap vraagt naar de boetes van hem....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:29 schreef Clank het volgende:
Brian gaat weg.
Huub: What's in your head?
Jaap: Vééél..
Huub: Nog iets relevants?
Behalve als Nadia tussen Brian en Amanda gaat stokenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:53 schreef akveor het volgende:
Brian en AManda kunnen lullen wat ze willen... maar waarom zou Nadia haar enige dekking willen opgeven? Dan weet zij dat ze een grote kans heeft om de eerstvolgende te zijn.
Als het aan Nadia ligt gaat eerst Jaap.. daar had ze het van de week nog over.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:51 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik kijk wel aan deze week..ik heb wel zoiets van mijn hoeft hij niet het eerst naar huis.
Precies.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:53 schreef akveor het volgende:
Brian en AManda kunnen lullen wat ze willen... maar waarom zou Nadia haar enige dekking willen opgeven? Dan weet zij dat ze een grote kans heeft om de eerstvolgende te zijn.
Ik denk dat Naad echt Amanda en Brian als back up heeft, in ieder geval Amanda.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:53 schreef akveor het volgende:
Gisteren las Amanda in de Party dat Naad heeft gezegd dat ze Brian van haar af wil pakken dus is Amanda op haar hoede.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Behalve als Nadia tussen Brian en Amanda gaat stoken![]()
Als er iemand snel gek wordt is het Brian.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:54 schreef Dreamboy het volgende:
Als Dennix er uit is is het 3 tegen 3 en dan willen ze Jaap weg hebben.
Amanda. onze band is veel beter als die van hun met Huub en Lieke gaat het niet goed en Jaap kun je zo gek maken.
Tsja...het bekende verhaal...sturing.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:56 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda. Lieke die gaat ook op de proef gesteld worden door een gastspeler.
Waarom nou weer Lieke...Amanda en Brian mogen ook wel is aangepakt worden.
Eerst maar eens Dennix weg daarna alle ballen op Brian.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als er iemand snel gek wordt is het Brian.
Een beetje druk op de ketel (zoals vannacht) en Brian wordt weer para.
Ja maar dat zou dan haar enige optie zijn...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Behalve als Nadia tussen Brian en Amanda gaat stoken![]()
Deze volg ik niet helemaal, kun je dit toelichten?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja maar dat zou dan haar enige optie zijn...
Wat mij voornamelijk irriteert is dat Nadia niet duidelijk aangeeft dat ze nix er niet kan uitstemmen omdat zij dan de volgende zal zijn. Zij maken nix alleen maar zwart maar zij nieden haar geen alternatief. Beter was geweest als Amanda tegen Nadia zou uitspreken dat ze niet met Brian in de finale wil staan omdat ze hem te sterk vind.
Ik heb Dennix nog helemaal niet gezien.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:08 schreef petraa het volgende:
Dennis en Nadia al een gesprek gehad ??
Ik hoorde van Naad dat hij aan haar gevraagd heeft wat ze vanmorgen met Luc heeft gedaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:08 schreef petraa het volgende:
Dennis en Nadia al een gesprek gehad ??
tis 3 uur dan moeten ze toch uit hun nest komen ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde van Naad dat hij aan haar gevraagd heeft wat ze vanmorgen met Luc heeft gedaan.
Volgens mij ligt die eikel nog op bed, durft er niet uit te komen.
Misschien is hij inmiddels uit zijn nest maar ze laten de slaapkamer niet zien. Het hokje is Dennix ook zat denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:13 schreef petraa het volgende:
[..]
tis 3 uur dan moeten ze toch uit hun nest komen ?
misschien is hij ongedoken in de saunaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:09 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik heb Dennix nog helemaal niet gezien.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:09 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik heb Dennix nog helemaal niet gezien.
Dat Nadia geen alternatief heeft.... Brian en Amanda zullen elkaar hoogstwaarschijnlijk nooit laten gaan... dus zal Nadia het derde wiel aan de wagen zijn. Als Amanda haar nu kan wijsmaken dat ze met Nadia naar de finale wil heeft Nadia een alternatief. Voorts zou ik ook de PP erin betrekken. Dat ze een stuk populairder zal worden als ze zich ontdoet van nix. Ze benadrukken alleen maar de slechte kanten van nix. Maar net als bij Huub en Lieke kunnen ze elkaar eigenlijk niet laten gaan. Ik snap dan ook niet dat nix zo in een underdog positie kruipt. Hij hoeft slechts te zeggen dat wanneer Nadia hem naar huis stuurt de kans heel erg groot is dat Nadia ook niet de finale zal halen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze volg ik niet helemaal, kun je dit toelichten?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:26 schreef Py het volgende:
Het eerste wat Dennis doet is zn haar inspecteren voor de spiegel. Dat zou de regie zo langzamerhand toch ook wel moeten weten. Maar toch denken ze dat hij eerst doorloopt naar het toilet.![]()
[ afbeelding ]
Flens Pannekoek een donderdag als ze achter hun stem moeten uitbrengen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:27 schreef Stupidisco het volgende:
Godver, wat moet er gebeuren om Nadia te overtuigen dat ze Dennix moet wegstemmen...
en terechtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:30 schreef noekje het volgende:
Nadia vertrouwt Brian en Amanda dus ook niet onvoorwaardelijk.
Dat ziet ze in elk geval scherp.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:30 schreef noekje het volgende:
Nadia vertrouwt Brian en Amanda dus ook niet onvoorwaardelijk.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:26 schreef Py het volgende:
Het eerste wat Dennis doet is zn haar inspecteren voor de spiegel. Dat zou de regie zo langzamerhand toch ook wel moeten weten. Maar toch denken ze dat hij eerst doorloopt naar het toilet.![]()
[ afbeelding ]
Zo, die heeft de totale macht en controle over dat jongetje in haar handen en daar maakt ze dankbaar gebruik van.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt eigenlijk: Hou je bek, kruipen kreng.
Precies. Er wordt haar geen alternatief geboden. Het is dezelfde situatie als met Huub en Lieke. En Nadia is zeker niet zo dom als ze zich voordoet. Zij baalt van die kut dekking maar kan niet anders. En iemand wegstemmen omdat ie anders 10.000 verliest is leuk geprobeerd maar dan zou ze nix weg moeten sturen uit medelijden. Wat ik een dom argument vind. Dan maar wegtreiteren maar ik denk dat nix te laf is om z'n 24 uur aan te vragen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:30 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. als ik jou er uit stem Dennix dan ben ik helemaal alleen ik ben wel bij hun maar ik ik heb geen dekking meer
Voor haar zit er ook geen voordeel in behalve dan dat ze wel als labielo wordt neergezet zodra zij samen met Dennis is. Laten we wel zijn, Nederland kotst haar behoorlijk uit door het jankgedrag en het spelen wat zij doet met Dennis. Reputatie en image vindt zij wel belangrijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:32 schreef akveor het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat het voordeel voor Nadia is wannneer zij nix wegstemt? Ik zie alkleen maar dat zij haar backup verliest. Die 10.000 borg vind ik in deze een dom argument omdat het nix z'n pakkie aan is. Zolang hij er is is zij verzekerd van dekking. Nadia is geen alternatief geboden. Sterker nog zij zeggen zelfs dat de enige single Jaap de volgende zal zijn. dan is het dus 3 tegen 2... ik ben benieuwd wie dan de volgende zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |