"God, wat ben jij lelijk!"quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:44 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Het was de lichtinval.![]()
Ik ben btw om zoveel over 6 's ochtends wel eens vaker snel op m'n teentjes getrapt..
Mja tis wel zo op die fotoquote:Op zondag 23 december 2007 13:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
"God, wat ben jij lelijk!"
"Nee, het is de lichtinval."
Dan heb jij ook altijd de lichtnval tegenquote:Op zondag 23 december 2007 13:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
"God, wat ben jij lelijk!"
"Nee, het is de lichtinval."
leuke fotoquote:Op zondag 23 december 2007 14:02 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
beetje raar effect, een vage foto toch scherp proberen te maken.
Die zie ik altijd in de spiegelquote:Op zondag 23 december 2007 16:22 schreef pipode het volgende:
[..]
die rechter van die eerste foto zie ik altijd in leiden
ff kaartje zoekenquote:Op zondag 23 december 2007 20:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zoek die foto die die Duitser vannacht maakte eens
AUFMACHEN!quote:Op zondag 23 december 2007 20:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ff kaartje zoeken
PAPIEREN, UND SCHNELL ETWAS!!!
Dat bedoel ik dus hè, samenvatting van de avond gewoonquote:Op zondag 23 december 2007 21:06 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, ze staan er nog niet allemaal op volgens mij...
Wel dat schatje
[ afbeelding ]
Jij staat er altid kut opquote:Op zondag 23 december 2007 21:00 schreef Borkydude het volgende:
Ik sta er heel kut op waarschijnlijk, net als toen met die LSD-foto's
Idd! Wat dat betreft pasten we er primaquote:Op zondag 23 december 2007 21:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus hè, samenvatting van de avond gewoonMooie dames met lelijke gasten
Dat wijf dat m'n msn vroegquote:Op zondag 23 december 2007 21:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd! Wat dat betreft pasten we er prima
Joehoe, dit is niet de SC knulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |