*fapfapfap*quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:04 schreef LucasBergman het volgende:![]()
Frederiqueske laat zich btw niet meer zien?
OMG, ik word zonder het te weten tentoongesteld in het PUB topic en dan ook nog eens gebashed.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:54 schreef PretKroket het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, dit ben ik, en ik ben kankerlelijk
p.s.
ik masturbeer op mijn kat
Waar heb je het over? En waarom heb je mijn foto in jouw fobo staan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
OMG, ik word zonder het te weten tentoongesteld in het PUB topic en dan ook nog eens gebashed..
Eey werk jij niet bij s&c ? :p kan me vergissen maar..quote:
Je ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:54 schreef PretKroket het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, dit ben ik, en ik ben kankerlelijk
p.s.
ik masturbeer op mijn kat
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:38 schreef Monotomo het volgende:
[ afbeelding ]
* Monotomo heel stoer kijkt
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]!!!
Waarom zijn je ogen zwart?
Ben je soms een stiekeme zwarte oogschaduw-fan?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 06:18 schreef Monotomo het volgende:
[..]
!!!
Waarom heb jij cup A?![]()
Hebben je ouders soms niet goed geroerd?
Dat heeft niets te maken met het feit dat jij de ogen van een gemiddelde emo hebt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 06:18 schreef Monotomo het volgende:
[..]
!!!
Het was de lichtinval.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met het feit dat jij de ogen van een gemiddelde emo hebt.
ps. je bent wel ergg snel op je teentjes getrapt hè.
Zodat ik als oma met 2 kinderen geen cup G heb.quote:Op zaterdag 22 december 2007 06:18 schreef Monotomo het volgende:
[..]
!!!
Hahaa, ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 december 2007 06:18 schreef Monotomo het volgende:
[..]
!!!
Pwnage van de dag.quote:Op zaterdag 22 december 2007 06:18 schreef Monotomo het volgende:
[..]
!!!
"God, wat ben jij lelijk!"quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:44 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Het was de lichtinval.![]()
Ik ben btw om zoveel over 6 's ochtends wel eens vaker snel op m'n teentjes getrapt..
Mja tis wel zo op die fotoquote:Op zondag 23 december 2007 13:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
"God, wat ben jij lelijk!"
"Nee, het is de lichtinval."
Dan heb jij ook altijd de lichtnval tegenquote:Op zondag 23 december 2007 13:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
"God, wat ben jij lelijk!"
"Nee, het is de lichtinval."
leuke fotoquote:Op zondag 23 december 2007 14:02 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
beetje raar effect, een vage foto toch scherp proberen te maken.
Die zie ik altijd in de spiegelquote:Op zondag 23 december 2007 16:22 schreef pipode het volgende:
[..]
die rechter van die eerste foto zie ik altijd in leiden
ff kaartje zoekenquote:Op zondag 23 december 2007 20:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zoek die foto die die Duitser vannacht maakte eens
AUFMACHEN!quote:Op zondag 23 december 2007 20:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ff kaartje zoeken
PAPIEREN, UND SCHNELL ETWAS!!!
Dat bedoel ik dus hè, samenvatting van de avond gewoonquote:Op zondag 23 december 2007 21:06 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, ze staan er nog niet allemaal op volgens mij...
Wel dat schatje
[ afbeelding ]
Jij staat er altid kut opquote:Op zondag 23 december 2007 21:00 schreef Borkydude het volgende:
Ik sta er heel kut op waarschijnlijk, net als toen met die LSD-foto's
Idd! Wat dat betreft pasten we er primaquote:Op zondag 23 december 2007 21:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus hè, samenvatting van de avond gewoonMooie dames met lelijke gasten
Dat wijf dat m'n msn vroegquote:Op zondag 23 december 2007 21:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd! Wat dat betreft pasten we er prima
Joehoe, dit is niet de SC knulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |