Waarom vinden meiden/vrouwens zichzelf altijd lelijk?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:00 schreef xMyrthe het volgende:
[..]
ik ben cute![]()
nee Joke,, kvind mezelf eigenlijk hartstikke lelijk. serieus![]()
Bedankt voor deze nuttige bijdrage!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:38 schreef tonks het volgende:
seker niet cowl
zodat iedereen kan zeggen..neeeejoh, je bent hartstikke mooi en lekker en geilquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Waarom vinden meiden/vrouwens zichzelf altijd lelijk?
Onzekerheid = niet cowl..
Ik vind mezelf wel knap!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Je geeft net nú het verkeerde voorbeeldquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:22 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel knap!
Naja, niet lelijk iig..
En nu wil je natuurlijk horen en terechtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:22 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel knap!
Naja, niet lelijk iig..
Zelfkennis is goedd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:22 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel knap!
Naja, niet lelijk iig..
Altijd? Genoeg meiden die behoorlijk vol van zichzelf zijn. Vaak niet eens onterecht, dat geldt overigens ook voor meiden die onzeker over zichzelf zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Dat is hem?quote:
ben je geil?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zodat iedereen kan zeggen..neeeejoh, je bent hartstikke mooi en lekker en geil
Dr zit iets in je oorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef nijnja het volgende:
En dit was nijn bij opstaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee op mn kamer heb ik boxen, bij de PC ook, maar had mn iPod aanstaan, dus oordopjesquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dr zit iets in je oorZit dat er altijd 's nachts in?
Och, met trainingspak uit, ben je vast een knap meisjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:37 schreef xMyrthe het volgende:
maar peeps .. magk ff serieus weten wat jullie van me vinden![]()
want ik ben egt heel onzeker..![]()
en sommige mensen vinde me wel een knap meisje maar ik egt niet !![]()
mrja. hoor hte denk ik wel ..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |