Neen, mijn mevrouw leefde een paar honderd jaar eerder.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:42 schreef Treinhomo het volgende:
Marghareta van Parma ?
Ik vind het een goede zaak. Ik zou willen dat meer mensen dit topic serieus namen. Af en toe heb ik het idee dat sommige users hier alleen komen om een beetje te slowchattenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:47 schreef Gellius het volgende:
Notes uitdelen in dit topic?! Neemt Floripas haar taken nu niet iets té serieus?
Nee joh, Floripas komt hier helemaal niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:47 schreef Gellius het volgende:
Notes uitdelen in dit topic?! Neemt Floripas haar taken nu niet iets té serieus?
Precies.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het een goede zaak. Ik zou willen dat meer mensen dit topic serieus namen. Af en toe heb ik het idee dat sommige users hier alleen komen om een beetje te slowchatten![]()
Dat soort types zou Floripas meteen moeten bannenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Precies.Of van die types die hier slechts komen om van die domme, totaal niet ter zake doende, walgelijk zoete plaatjes te posten.
![]()
Heel lang geleden, toen ik ONZ nog frequenteerde, schijn ik ooit een onbetamelijk plaatje te hebben gepost.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe kom jij eigenlijk aan een note? Volgens mij heb ik er helemaal geen.
Zelfs in dit topic heb je al een schunniger plaatje gepost.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:39 schreef Tokay het volgende:
Als ik zie wat een vunzigheid er aan plaatjes wordt gepost, dan was die note van mij behoorlijk overtrokken.
Alle moderators zijn dol op mijquote:Maar misschien had ze toen gewoon een hekel aan mij.![]()
Een tepelpiercing.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:39 schreef Tokay het volgende:
maar als ik het goed heb betrof het een plaatje van een meneer met een tepelpiercing
Vertel, vertel...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Alle moderators zijn dol op mij![]()
op eentje na dan
Nee wyccie, geen Tudor. Mevrouw leefde vér voordat de Tudors aan de macht waren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:50 schreef wyccie het volgende:
Oei.
Als Tokay er weer is: is het een Tudor?
Hoe dúrf je!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:28 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel eens een zwartwitplaatje gepost.
Ik waarschuw alvast de ME!quote:
Ik heb de honneurs even waargenomenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook elk moment een:
Note +1
Dit bericht is 17% gewijzigd door Floripas.
Een subtiele wijziging heeft zich voltrokkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:54 schreef wyccie het volgende:
Je hebt je oude naam weer.![]()
Je had jezelf ook vogelbekdier kunnen noemen.
Oh, ik was je oude naam zo gewend dat ik niet eens doorhad dat je het woord nu wel goed hebt geschreven.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:00 schreef NoCigar het volgende:
Een subtiele wijziging heeft zich voltrokken.
Hey Berkery!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:56 schreef Berkery het volgende:
Ik heb de honneurs even waargenomen![]()
Goedenavond![]()
Een jeugdvriendin van pylquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:25 schreef tong80 het volgende:
Maar goed er staat nog een onraadbaar plaatje
Je hebt er wel vijf! Da's meer dan ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hey Berkery!
Zeg, ehm, kun jij misschien eens kijken naar mijn notes? Heb ik er (veel)? Of mag ik jou dat helemaal niet vragen?
Vijf???quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:27 schreef Berkery het volgende:
Je hebt er wel vijf! Da's meer dan ik(en ik heb mezelf onlangs een note gegeven)
Jij gaat al richting de 100quote:
't Is een muziekmevrouw.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:25 schreef tong80 het volgende:
Maar goed er staat nog een onraadbaar plaatje
En al die tijd vertrouwde ik jequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:32 schreef Tokay het volgende:
Vijf notes...Daar gaat mijn zelfbeeld...
![]()
Tsss, bewijs dat maar eens.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:27 schreef Berkery het volgende:
(en ik heb mezelf onlangs een note gegeven)
Die notes stellen niet zoveel voor, er zijn geen richtlijnen voor, er werd ook wel eens in geslowchat geloof ik (bij tong80 vooral).quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:32 schreef Tokay het volgende:
Vijf notes...Daar gaat mijn zelfbeeld...
![]()
Er wordt gechat in de notemeldtopics door de mods???quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:35 schreef Berkery het volgende:
Die notes stellen niet zoveel voor, er zijn geen richtlijnen voor, er werd ook wel eens in geslowchat geloof ik (bij tong80 vooral).
quote:
Q.e.d.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:30 schreef Berkery het volgende:
De meeste rjpvd-ers hebben er 0 of 1 trouwens, braaf clubje![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:30 schreef Berkery het volgende:
De meeste rjpvd-ers hebben er 0 of 1 trouwens, behalve Scrut. Scrut heeft er 4.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:37 schreef wyccie het volgende:
Er wordt gechat in de notemeldtopics door de mods???
Proest!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee hoor, ik ben trots note-loos te zijn![]()
Volgens mij doet Misstique niet aan notes.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:45 schreef wyccie het volgende:
Berk, heeft Misstique me eigenlijk een note gegeven toen Scrut mijn avatar had overgenomen?
Tokay is een biggetje?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat begon hier ergens: Fok! Muziek Trivia deel CMIII
Zien jullie iets anders dan ik ? Ik zie iets van een paar eeuwen geleden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:50 schreef Berkery het volgende:
On topic: oude foto van Nina Hagen?
Ja, maar dat kan ook gephotoshopt zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zien jullie iets anders dan ik ? Ik zie iets van een paar eeuwen geleden.
17e eeuw? Je moet nog veel verder terug joh! Mevrouw werd geboren aan het eind van de 11e eeuw.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:33 schreef tong80 het volgende:
Dat beeld is uit de 17de eeuw ofzo. Wat moet ik van muziek kennen qua vrouw uit die tijd ?
Dat is toch gewoon een vergissing die je zelf prima hebt opgelost? Daarvoor had je jezelf geen note hoeven geven. Dat heb ik zelf ook wel eens gehad in AKQ.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:49 schreef Berkery het volgende:
Dat begon hier ergens: Fok! Muziek Trivia deel CMIII
Scrutinizer? Ik weet niet of de banjo toen al bestond.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay? Speelde mevrouw de banjo?
Maria Gaslachquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:00 schreef wyccie het volgende:
Ze zingt toch opera?
Ik ken geen Duitse operazangeressen die heilig verklaard zijn.
Ik kan notes verwijderen maar dat is weer te zien door FA's.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een vergissing die je zelf prima hebt opgelost? Daarvoor had je jezelf geen note hoeven geven. Dat heb ik zelf ook wel eens gehad in AKQ.
Mag jij ook notes verwijderen?
quote:Banjo
Van Wikipedia
BluegrassbanjoEen banjo is een instrument uit een reeks snaarinstrumenten met doorgaans stalen snaren en fretten waarbij de kam op een strak gespannen vel (tegenwoordig meestal van kunststof) rust. Deze constructie bezorgt de banjo zijn karakteristieke geluid; het zorgt ervoor dat de energie die bij het bespelen van de snaren wordt toegevoerd zeer snel weg kan en derhalve een kort maar hard geluid produceert.
Het instrument en de naam is afgeleid van de banjar, een Afrikaans snaarinstrument.
In de elfde eeuw was voornamelijk in Duitsland het bespelen van de banjo door kuis geklede dames in Bierstuben zeer populair. Niet veel mensen weten dat.
Banjo's zijn er in soorten en maten en allerlei stemmingen.
5-snarige of bluegrassbanjo
Plectrum-banjo
Tenorbanjo
Mandolinebanjo
Gitaarbanjo
Ukulelebanjo
Bouzoukibanjo
Hoofdzakelijk in de Verenigde Staten is er nog een stroming van spelers die nylon-, of soms zelfs darmsnaren prefereert. De instrumenten worden in dat geval ook zonder fretten gemaakt.
Hela! Ik zie mijn cavia in muziektrivia!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay is een biggetje?
Ik vond hem wel toepasselijk qua hintquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hela! Ik zie mijn cavia in muziektrivia!
Wij zijn al bijna weer een pagina verder.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hela! Ik zie mijn cavia in muziektrivia!
Leuk, ja. Komt dat beestje ook nog eens ergens.quote:
Ik rol(lator) altijd achter de feiten aan, dat weet je toch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij zijn al bijna weer een pagina verder.![]()
Ach, we kunnen niet allemaal avant-garde zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:16 schreef Tokay het volgende:
Ik rol(lator) altijd achter de feiten aan, dat weet je toch?![]()
Helga Pagina? Vreemde naam. Ook niet een leuke naam als je nog op school zit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:20 schreef Gellius het volgende:
Pagina?
Tsssk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, we kunnen niet allemaal avant-garde zijn.
Niet Helga, maar ze heeft zo'n echt Duitse naam die ook met een H begint.quote:Heet ze Helga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |