van mij mag het ook wel weer eens regenen, ik heb namelijk geen zin om m'n gazon te besproeien met waterquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:09 schreef popolon het volgende:
Ja grappig dat je met regen zo blij kan zijn als Nederlander.
Een paar dagen regen met een graad of 22. Ideaal weer om wat graszaad te planten.
Hmmm misschien heb je gelijk Popolon... misschien moet je een tijdje elders leven om het Nederlandse weer te waarderen.. Ik liep gisteren naar huis en het waaide verschrikkelijk... ik waande me op een Nederlands strand en bedacht me hoe fijn dat zou zijn om een hond bij me te hebben...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:01 schreef popolon het volgende:
Klagen over het weer is zo voor mensen die in Nederland wonen.
Als je inderdaad zomers in Phoenix mee maakt en winters in Detroit, om maar even twee extremen te noemen die ik allebei heb meegemaakt..... plus de tornado's in het mid-westen, en de orkanen in het zuidoosten.... gecombineerd met zware regenstormen in het noordwesten.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:01 schreef popolon het volgende:
Klagen over het weer is zo voor mensen die in Nederland wonen.
Awesome!quote:Op zondag 8 juni 2008 05:31 schreef popolon het volgende:
Wat een geweld vanavond, nog nooit zoveel onweer, storm en regen hier meegemaakt. Deze is net genomen en heb ik van de lokale weersite.
Lake Michigan under attack:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juni 2008 05:31 schreef popolon het volgende:
Wat een geweld vanavond, nog nooit zoveel onweer, storm en regen hier meegemaakt. Deze is net genomen en heb ik van de lokale weersite.
Lake Michigan under attack:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |