Tip: neem verwarming in je oprit (of huur een sneeuwschuifploeg in)!quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tip: neem verwarming in je oprit (of huur een sneeuwschuifploeg in)!
Mooi? Het heeft hier de hele dag geregend.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef Bora-Bora het volgende:
Mooi weer hier, tegen alle verwachtingen (en weersvoorspellingen) in!
Waarzo?quote:Op zondag 23 maart 2008 20:48 schreef Pvt.Pannenkoek het volgende:
[..]
Mooi? Het heeft hier de hele dag geregend.
Wow, +20 in 1 week? Dat gaat best hard danquote:Op maandag 31 maart 2008 18:28 schreef Fogel het volgende:
+12 en zonnig! 'Klein' verschil met vorige week...
En dan is het ineens 20 graden met een blauwe lucht.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:12 schreef popolon het volgende:
20 cm sneeuw in een dag.
* popolon sneeuwschuiver pakt
Dat is toch echt achter de rug nu.quote:Op zondag 20 april 2008 19:09 schreef Fogel het volgende:
Vannacht vroor het enkele graden en gisteren sneeuwde het een beetje overdag.
Ik was dit weekend in een bergstadje wat ruim 600m boven NAP ligt en waar het zelfs in Juli af en toe vriest 's nachts. In Trondheim is het zo'n 6-8 graden nu (maar nog steeds nachtvorst).quote:Op zondag 20 april 2008 22:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is toch echt achter de rug nu.
't Is eigenlijk al te warm.26C
Ik hou van de winter maar dat is me net wat te gek.quote:Op zondag 20 april 2008 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik was dit weekend in een bergstadje wat ruim 600m boven NAP ligt en waar het zelfs in Juli af en toe vriest 's nachts. In Trondheim is het zo'n 6-8 graden nu (maar nog steeds nachtvorst).
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:08 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren vonden mensen het blijkbaar wat te lang duren voordat de bus kwam...
Inmiddels is het een flinke regen en onweersbui geworden. Normaal is de luchtvochtigheid zo'n 80%. Ramen beslaan hier niet aan de binnenkant, maar aan de buitenkant, vanwege die hoge luchtvochtigheid en temperatuursverschil.quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vermeld ook de luchtvochtigheid er bij als het warm is. Het was hier vanmiddag 25 graden maar dat is goed te doen omdat de luchtvochtigheid erg laag is.
En hier wordt het nu EINdelijk zomer!quote:Op maandag 12 mei 2008 21:31 schreef qwerty_x het volgende:
hier is de winter echt begonnen
10 tot 15 graden; verschrikkelijk koud !
En wederom vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:11 schreef Musje456 het volgende:
Hier wordt het koeler: morgen ca 17 en het neemt af... eind van de week verwachten ze 10 graden
Ofwel, eerst zien, dan gelovenquote:Op maandag 12 mei 2008 03:16 schreef Musje456 het volgende:
We zien het wel (ik weet dat ze hier grote problemen hebben met de voorspellingen: 99 keer van de 100 zitten ze fout, door onze ligging)
van mij mag het ook wel weer eens regenen, ik heb namelijk geen zin om m'n gazon te besproeien met waterquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:09 schreef popolon het volgende:
Ja grappig dat je met regen zo blij kan zijn als Nederlander.
Een paar dagen regen met een graad of 22. Ideaal weer om wat graszaad te planten.
Hmmm misschien heb je gelijk Popolon... misschien moet je een tijdje elders leven om het Nederlandse weer te waarderen.. Ik liep gisteren naar huis en het waaide verschrikkelijk... ik waande me op een Nederlands strand en bedacht me hoe fijn dat zou zijn om een hond bij me te hebben...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:01 schreef popolon het volgende:
Klagen over het weer is zo voor mensen die in Nederland wonen.
Als je inderdaad zomers in Phoenix mee maakt en winters in Detroit, om maar even twee extremen te noemen die ik allebei heb meegemaakt..... plus de tornado's in het mid-westen, en de orkanen in het zuidoosten.... gecombineerd met zware regenstormen in het noordwesten.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:01 schreef popolon het volgende:
Klagen over het weer is zo voor mensen die in Nederland wonen.
Awesome!quote:Op zondag 8 juni 2008 05:31 schreef popolon het volgende:
Wat een geweld vanavond, nog nooit zoveel onweer, storm en regen hier meegemaakt. Deze is net genomen en heb ik van de lokale weersite.
Lake Michigan under attack:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juni 2008 05:31 schreef popolon het volgende:
Wat een geweld vanavond, nog nooit zoveel onweer, storm en regen hier meegemaakt. Deze is net genomen en heb ik van de lokale weersite.
Lake Michigan under attack:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |