Gewijzigd...quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:56 schreef donroyco het volgende:
Volgens mij heb je twee keer gepaste DM
quote:
Heb je de Extract-methode van Photoshop al eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:09 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
leuke tut DarkManta zullen een hoop mensen blij mee wezen.(heb je hem nou dubbel hier staan??)
....... als je mij nou eens blij wilt maken zou je dan eens jou manier van uitsnijden van een object van een achtergrond willen laten zien,je technische kennis is groter dan de mijne mischien kan het sneller handiger dan dat ik het doe.
vooral strak uitsnijden van iets met een drukke achtergrond zit ik naar mijn idee te lang mee te klooien, ik gebruik nu de lasso tool en daarna een soft en of hard brush maar het komt er nooit echt strak uit te zien.
mijn dank zal groot zijn.
Ik voel een tut van DM aankomenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:53 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Heb je de Extract-methode van Photoshop al eens geprobeerd?
yup...quote:
verek alweer een knopje waar ik het bestaan niet van wist......... heb um inmiddels gevonden ga er ff mee klooien.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:53 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Heb je de Extract-methode van Photoshop al eens geprobeerd?
de truuk met channelmasking is juist on het kanaal NIET volledig zwart/wit te maken maar om juist grijstonen mee te laten werken zodat je hele dunne haartjes ook kan uitmaskerenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:40 schreef tim2308 het volgende:
Ik heb ooit een tut gezien waarbij je de persoon aan de hand van spelen met curves en contract en alphachannels geheel zwart (of wit) maakt en dat je deze laag omzet als een masker. Maar ik krijg het niet meer voor elkaar. Ik weet wel dat het redelijk precies was, ook bij de haren...
(gevonden: http://graphicssoft.about.com/od/photoshop/l/blrbps_1jet.htm)
anyone?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:33 schreef Apotheose het volgende:
.... mijter....
Ik zeg ja, maar probeer het zelf eens....quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:24 schreef mrfox het volgende:
Ik wil dat als ik een bestand opsla in photoshop cs3 (als .psd), en zoveel mogelijk mee wordt opgeslagen.
Dingen als: snapshots, history etc.
Is dat mogelijk in dit programma?
nou daar staat nog niet zoveel op. Tis A0 formaat en heb met 'chocoletters' DE INTOCHT getypt en dat wat speels neergezet. En nou wou ik in t midden dus een mijter. Boven de letters dus. En deze kwam ik steeds tegen alleen dat is net een speldenkopje natuurlijk als je die op de poster plaatstquote:
A0quote:Op zondag 4 november 2007 11:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou daar staat nog niet zoveel op. Tis A0 formaat en heb met 'chocoletters' DE INTOCHT getypt en dat wat speels neergezet. En nou wou ik in t midden dus een mijter. Boven de letters dus. En deze kwam ik steeds tegen alleen dat is net een speldenkopje natuurlijk als je die op de poster plaatst:
[ afbeelding ]
Vergroten kan ook niet want je weet zelf hoe hokkerig dat eruit gaat zien...![]()
Werk voor de lokale radio en we gaan een uitzending wijden aan die intocht van de goedheiligman. Vandaar die posterNiet omdat ik zelf zo'n fan ben
nee, die foto gaat helaas niet lukken maar ik dacht, misschien dat iemand hier zo'n mijter kan fotosjoppen...quote:Op zondag 4 november 2007 12:11 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
A0 [ afbeelding ] en foto realistisch? Dat gaat me niet lukken helaas, sorry. [ afbeelding ]
Dat hangt er een beetje vanaf hoe het ding eruit moet komen te zien. Als je iets wil hebben met een soortgelijke kwaliteit als die foto, dan is dat volgens mij een hele hoop werk. Maar als je meer een soort clipart-achtig iets wil hebben, dan is het wel mogelijk, maar dan is de kwaliteit ook een stuk lager.quote:Op zondag 4 november 2007 12:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee, die foto gaat helaas niet lukken maar ik dacht, misschien dat iemand hier zo'n mijter kan fotosjoppen...![]()
tsja.. weet niet. Wou dus t liefst iets met een mijter ipv een lelijke sinterklaas met idem pieten erop. Gewoon simpel houden zeg maar maar doeltreffend. Dat men wel zien dat het om de intocht van Sinterklaas gaat. Alle plaatjes op google zijn te klein en tutorials op internet zijn er niet over sinterklaas. En verders ben ik ook weer niet zo goed in photoshoppen.....quote:Op zondag 4 november 2007 12:39 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Dat hangt er een beetje vanaf hoe het ding eruit moet komen te zien. Als je iets wil hebben met een soortgelijke kwaliteit als die foto, dan is dat volgens mij een hele hoop werk. Maar als je meer een soort clipart-achtig iets wil hebben, dan is het wel mogelijk, maar dan is de kwaliteit ook een stuk lager.![]()
Ja, dat is niet fijn.quote:Op zondag 4 november 2007 13:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
tsja.. weet niet. Wou dus t liefst iets met een mijter ipv een lelijke sinterklaas met idem pieten erop. Gewoon simpel houden zeg maar maar doeltreffend. Dat men wel zien dat het om de intocht van Sinterklaas gaat. Alle plaatjes op google zijn te klein en tutorials op internet zijn er niet over sinterklaas. En verders ben ik ook weer niet zo goed in photoshoppen.....Beetje frustrerend zo
![]()
hope so. In ieder geval bedanktquote:Op zondag 4 november 2007 13:12 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Ja, dat is niet fijn.En dit gaat mijn mogelijkheden ook te boven. Maar misschien kan iemand anders hier je nog helpen.
gebogen lijnen....... ja..nee ik snap door deze omschrijving ook precies wat je bedoelt..... wat dacht je van een voorbeeldplaatje????quote:Op zondag 4 november 2007 16:59 schreef Onderbroek het volgende:
hoe heten die gebogen lijnen die de laatste tijd zo populair zijn eigenlijk?...heb al gezocht op bend line...curved line..fluent line ...uiteindelijk gaan zoeken naar poster tutorials waar misschien zo'n lijn voorbij kwam maar geen succes...iemand die weet wat ik bedoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |