abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:56:10 #76
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54310072
Volgens mij heb je twee keer gepaste DM
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 2 november 2007 @ 10:50:34 #77
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_54311404
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:56 schreef donroyco het volgende:
Volgens mij heb je twee keer gepaste DM
Gewijzigd...

thnx
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  vrijdag 2 november 2007 @ 10:52:09 #78
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54311436
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 10:50 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Gewijzigd...

thnx
Geen dank

Op de foto is Assiej?
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 2 november 2007 @ 10:53:27 #79
124655 DarkManta
pi_54311465
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:09 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
leuke tut DarkManta zullen een hoop mensen blij mee wezen.(heb je hem nou dubbel hier staan??)

....... als je mij nou eens blij wilt maken zou je dan eens jou manier van uitsnijden van een object van een achtergrond willen laten zien,je technische kennis is groter dan de mijne mischien kan het sneller handiger dan dat ik het doe.

vooral strak uitsnijden van iets met een drukke achtergrond zit ik naar mijn idee te lang mee te klooien, ik gebruik nu de lasso tool en daarna een soft en of hard brush maar het komt er nooit echt strak uit te zien.

mijn dank zal groot zijn.
Heb je de Extract-methode van Photoshop al eens geprobeerd?
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  vrijdag 2 november 2007 @ 10:55:16 #80
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54311503
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 10:53 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Ik voel een tut van DM aankomen Tot na het weekend (dan ben ik er weer )
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:01:16 #81
124655 DarkManta
pi_54311655
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 10:52 schreef donroyco het volgende:

[..]

Geen dank

Op de foto is Assiej?
yup...
pi_54312110
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 10:53 schreef DarkManta het volgende:

[..]

verek alweer een knopje waar ik het bestaan niet van wist......... heb um inmiddels gevonden ga er ff mee klooien.
dankje wel voor de schop in de richting van het extracten knopje/optie DarkManta.
do you have the guts to smell my nuts?
pi_54312639
Ik heb ooit een tut gezien waarbij je de persoon aan de hand van spelen met curves en contract en alphachannels geheel zwart (of wit) maakt en dat je deze laag omzet als een masker. Maar ik krijg het niet meer voor elkaar. Ik weet wel dat het redelijk precies was, ook bij de haren...

(gevonden: http://graphicssoft.about.com/od/photoshop/l/blrbps_1jet.htm)
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:06:13 #84
35325 shi
elegance in simplicity
pi_54320132
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:40 schreef tim2308 het volgende:
Ik heb ooit een tut gezien waarbij je de persoon aan de hand van spelen met curves en contract en alphachannels geheel zwart (of wit) maakt en dat je deze laag omzet als een masker. Maar ik krijg het niet meer voor elkaar. Ik weet wel dat het redelijk precies was, ook bij de haren...

(gevonden: http://graphicssoft.about.com/od/photoshop/l/blrbps_1jet.htm)
de truuk met channelmasking is juist on het kanaal NIET volledig zwart/wit te maken maar om juist grijstonen mee te laten werken zodat je hele dunne haartjes ook kan uitmaskeren
idiots will be shot, survivors will be shot...again.
pi_54337562
Ben een sinterklaas poster aan t maken en zou t liefst iets met een mijter willen doen. Geen idee hoe ik zo'n ding moet photoshoppen en google levert alleen kleine plaatjes. Tis voor een GROTE poster namelijk Kan iemand me helpen?
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_54338598
Ik wil dat als ik een bestand opsla in photoshop cs3 (als .psd), en zoveel mogelijk mee wordt opgeslagen.

Dingen als: snapshots, history etc.

Is dat mogelijk in dit programma?
pi_54339408
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 14:33 schreef Apotheose het volgende:
.... mijter....
anyone?
  zaterdag 3 november 2007 @ 16:37:42 #88
124655 DarkManta
pi_54339559
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 15:24 schreef mrfox het volgende:
Ik wil dat als ik een bestand opsla in photoshop cs3 (als .psd), en zoveel mogelijk mee wordt opgeslagen.

Dingen als: snapshots, history etc.

Is dat mogelijk in dit programma?
Ik zeg ja, maar probeer het zelf eens....
pi_54352151
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 16:27 schreef Apotheose het volgende:

[..]

anyone?
Post die poster eens...
pi_54352351
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:37 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Post die poster eens...
nou daar staat nog niet zoveel op. Tis A0 formaat en heb met 'chocoletters' DE INTOCHT getypt en dat wat speels neergezet. En nou wou ik in t midden dus een mijter. Boven de letters dus. En deze kwam ik steeds tegen alleen dat is net een speldenkopje natuurlijk als je die op de poster plaatst :

Vergroten kan ook niet want je weet zelf hoe hokkerig dat eruit gaat zien...

Werk voor de lokale radio en we gaan een uitzending wijden aan die intocht van de goedheiligman. Vandaar die poster Niet omdat ik zelf zo'n fan ben
pi_54352699
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:51 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nou daar staat nog niet zoveel op. Tis A0 formaat en heb met 'chocoletters' DE INTOCHT getypt en dat wat speels neergezet. En nou wou ik in t midden dus een mijter. Boven de letters dus. En deze kwam ik steeds tegen alleen dat is net een speldenkopje natuurlijk als je die op de poster plaatst :

[ afbeelding ]

Vergroten kan ook niet want je weet zelf hoe hokkerig dat eruit gaat zien...

Werk voor de lokale radio en we gaan een uitzending wijden aan die intocht van de goedheiligman. Vandaar die poster Niet omdat ik zelf zo'n fan ben
A0 en foto realistisch? Dat gaat me niet lukken helaas, sorry.
pi_54352838
quote:
Op zondag 4 november 2007 12:11 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

A0 [ afbeelding ] en foto realistisch? Dat gaat me niet lukken helaas, sorry. [ afbeelding ]
nee, die foto gaat helaas niet lukken maar ik dacht, misschien dat iemand hier zo'n mijter kan fotosjoppen...
pi_54353203
quote:
Op zondag 4 november 2007 12:18 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nee, die foto gaat helaas niet lukken maar ik dacht, misschien dat iemand hier zo'n mijter kan fotosjoppen...
Dat hangt er een beetje vanaf hoe het ding eruit moet komen te zien. Als je iets wil hebben met een soortgelijke kwaliteit als die foto, dan is dat volgens mij een hele hoop werk. Maar als je meer een soort clipart-achtig iets wil hebben, dan is het wel mogelijk, maar dan is de kwaliteit ook een stuk lager.
pi_54353713
quote:
Op zondag 4 november 2007 12:39 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Dat hangt er een beetje vanaf hoe het ding eruit moet komen te zien. Als je iets wil hebben met een soortgelijke kwaliteit als die foto, dan is dat volgens mij een hele hoop werk. Maar als je meer een soort clipart-achtig iets wil hebben, dan is het wel mogelijk, maar dan is de kwaliteit ook een stuk lager.
tsja.. weet niet. Wou dus t liefst iets met een mijter ipv een lelijke sinterklaas met idem pieten erop. Gewoon simpel houden zeg maar maar doeltreffend. Dat men wel zien dat het om de intocht van Sinterklaas gaat. Alle plaatjes op google zijn te klein en tutorials op internet zijn er niet over sinterklaas. En verders ben ik ook weer niet zo goed in photoshoppen..... Beetje frustrerend zo
pi_54353862
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:05 schreef Apotheose het volgende:

[..]

tsja.. weet niet. Wou dus t liefst iets met een mijter ipv een lelijke sinterklaas met idem pieten erop. Gewoon simpel houden zeg maar maar doeltreffend. Dat men wel zien dat het om de intocht van Sinterklaas gaat. Alle plaatjes op google zijn te klein en tutorials op internet zijn er niet over sinterklaas. En verders ben ik ook weer niet zo goed in photoshoppen..... Beetje frustrerend zo
Ja, dat is niet fijn. En dit gaat mijn mogelijkheden ook te boven. Maar misschien kan iemand anders hier je nog helpen.
pi_54353939
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:12 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Ja, dat is niet fijn. En dit gaat mijn mogelijkheden ook te boven. Maar misschien kan iemand anders hier je nog helpen.
hope so. In ieder geval bedankt
pi_54353965
En bij een stockbureau? Hebben ze daar geen fotos van mijters? Al op Flickr, Zoomr etc etc gezocht?
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_54353993
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:16 schreef Apotheose het volgende:

[..]

hope so. In ieder geval bedankt
Yw
pi_54359260
hoe heten die gebogen lijnen die de laatste tijd zo populair zijn eigenlijk?...heb al gezocht op bend line...curved line..fluent line ...uiteindelijk gaan zoeken naar poster tutorials waar misschien zo'n lijn voorbij kwam maar geen succes...iemand die weet wat ik bedoel?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  zondag 4 november 2007 @ 19:30:15 #100
35325 shi
elegance in simplicity
pi_54362816
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:59 schreef Onderbroek het volgende:
hoe heten die gebogen lijnen die de laatste tijd zo populair zijn eigenlijk?...heb al gezocht op bend line...curved line..fluent line ...uiteindelijk gaan zoeken naar poster tutorials waar misschien zo'n lijn voorbij kwam maar geen succes...iemand die weet wat ik bedoel?
gebogen lijnen....... ja..nee ik snap door deze omschrijving ook precies wat je bedoelt..... wat dacht je van een voorbeeldplaatje????
idiots will be shot, survivors will be shot...again.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')