het is na achten he, dan mag hetquote:
Als de dag begintquote:
De lijfspreuk van een goede alcoholistquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als de dag begint
is het tijd voor een pint
en als de nacht begintquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als de dag begint
is het tijd voor een pint
Acht uur Vierquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
en als de nacht begint
is het alweer tijd voor een pint!
Simpelquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:29 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gaat eens kijken of ze zonder de weg kwijt te raken in beverwijk kan komen
Vind dat niet zo verwonderlijk; hotels zijn meer in trek vanwege de reizigers.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Klotezooi
Is er dan in heel Europa gewoon NERGENS een jeugdherberg en een station een beetje bij elkaar in de buurt?
Mensen die slapen in hotels komen aan met het vliegtuig of een dikke autoquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:26 schreef Sjowhan het volgende:
Vind dat niet zo verwonderlijk; hotels zijn meer in trek vanwege de reizigers.
Je valt ook niet meer echt onder "jeugd" he fles.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Klotezooi
Is er dan in heel Europa gewoon NERGENS een jeugdherberg en een station een beetje bij elkaar in de buurt?
Mja, het heet gewoon zo. Iedereen kan er gebruik van maken meestalquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
Je valt ook niet meer echt onder "jeugd" he fles.![]()
Meestal jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, het heet gewoon zo. Iedereen kan er gebruik van maken meestal
True true, ze mogen er wel eens een andere benaming aangeven.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, het heet gewoon zo. Iedereen kan er gebruik van maken meestal
Oi tochquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True true, ze mogen er wel eens een andere benaming aangeven.
We hebben Melodie laten inslapen.![]()
Ben nu ook weer weg, ik ga een stuk wandelen, even wind door de haren.
Ze stonden bijna meteen om de hoek. Zat er al tussen voordat ik echt doorhad wat het wasquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou je had er makkelijk even met een boogje omheen gekund ook
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True true, ze mogen er wel eens een andere benaming aangeven.
We hebben Melodie laten inslapen.![]()
Ben nu ook weer weg, ik ga een stuk wandelen, even wind door de haren.
Dankje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even de vuilnis en de flessen wegbrengen, en boodschapseltjes doen.
Dikke knuf voor Bengeltje als ze eerder terug is dan ik
Dankje.quote:
Dan had ik een boer(in) met blaasgeval op mijn stuur gehadquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
En als je nou wat harder gereden had?
Brugge ook niet?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Klotezooi
Mwoa, anderhalve kilometer... Kan net, maar liever dichterbij hoorquote:
Mijn tante heeft er een jeugdherberg, daarom dat ik er aan dacht en jij zei "ergens in europa"quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, anderhalve kilometer... Kan net, maar liever dichterbij hoor![]()
Trouwens, ik ga helemaal niet naar Bruggetenminste, niet binnenkort
Leuven! Achteruitgang van het station, straat over en je bent er al zowat.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Klotezooi
Bussum-Zuid heeft wel een budget hotel naast zichquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Klotezooi
Erhmz. Van mijn nieuwe kapsel? Neh.quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Leuven! Achteruitgang van het station, straat over en je bent er al zowat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |