abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54084679
Wij krijgen inderdaad een meisje ook en we hebben geen eerste-letter-check gedaan tot mijn grote spijt nu Ik speur maar weer heel internet af op zoek naar leuke namen

Chanell hoe is het gegaan vannacht?
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:13:16 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54084796
Oh dat lijkt me echt zo moeilijk. Vooral omdat het ook al zo dichtbij is al.
Lastig om nog iets te vinden dat je dan net zo leuk vindt.
Is het niet te verbasteren tot iets wat er wel een beetje op lijkt maar toch ook anders is?
pi_54084858
Hmm.. nee ik zou niet weten wat ik er anders van zou moeten maken En deze naam vinden was al zo'n marteling.. en we hadden geen reserve naam ofzo dus we kunnen weer helemaal opnieuw beginnen. Het zal wel raar zijn om onze meid nu anders te moeten gaan noemen maar we komen er vast nog wel uit, hoop ik.

Verdergaan in het babynamentopic?
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_54084921
Ik ben heel erg bang geweest dat mijn schoonzusje "mijn naam" in zou pikken, de jongensnaam die ik al eigenlijk sinds mijn 12e heel mooi vind. Mijn wist dat en ik heb ook meteen gezegd dat als "mijn naam" gekozen zou worden en ik zou ook een jongen krijgen, dat ik dan mijn kind ook zo zou noemen. Gelukkig is het niet nodig, mijn neefje heeft een naam die nooit op een lijstje bij mij gestaan heeft, maar ik zou er echt geen moment over twijfelen om het te doen.
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:20:48 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54084925

Je wil hem zeker niet alvast verklappen zodat we mee kunnen denken?
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:24:35 #81
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54085003
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:05 schreef S_oepstengel het volgende:
Wij krijgen inderdaad een meisje ook en we hebben geen eerste-letter-check gedaan tot mijn grote spijt nu Ik speur maar weer heel internet af op zoek naar leuke namen
Dat is inderdaad echt heel vervelend. Ik denk dat ik toch voor een andere naam zou gaan, zeker omdat je aangeeft dat jullie vrij close zijn. Maar het is heel naar omdat je toch al je een beetje ingesteld hebt op die naam, waardoor je nu ineens op zoek moet naar een andere...

En euh, Chanell?? Gaat ie goed daar???
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_54085285
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:20 schreef Brighteyes het volgende:

Je wil hem zeker niet alvast verklappen zodat we mee kunnen denken?
Ik ga hem niet verklappen hoor.. stel je voor dat we hem toch wel kiezen
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:44:11 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54085315
Dacht ik wel, zou ik ook gedaan hebben hoor. Iig totdat je een andere naam hebt waar je net zo blij mee bent.
pi_54085354
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Dacht ik wel, zou ik ook gedaan hebben hoor. Iig totdat je een andere naam hebt waar je net zo blij mee bent.
Als we ooit nog een naam vinden binnen de tijd..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  † In Memoriam † maandag 22 oktober 2007 @ 10:55:18 #85
43556 miss_dynastie
pi_54085449
O jee, S_oepstengel, dat lijkt me echt een ramp
  maandag 22 oktober 2007 @ 11:00:48 #86
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54085546
Soepstengel. In mijn vaders familie heet denk ik 75% van de jongens die geboren worden Juan Francisco.
Maar wel enorm balen van de naam zeg!!
pi_54086447
Mijn buik was gisteren heel erg aan het geluiden maken en vol automatisme geef ik mijn buik een knal. Meteen werd ik teruggeschopt en bedacht ik me "oja, is niet handig natuurlijk"
pi_54086566
Pruk Dat zou mij ook kunnen gebeuren
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:21:55 #89
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54087911
Erg balen soepstengel. Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik hard op zoek gaan naar een andere naam. Wat je al zegt, als het een nichtje ofzo was dan is het een ander verhaal, maar dezelfde naam als het kindje van je zus. Nee, dat lijkt me te ingewikkeld worden. Welkom in het namentopic

Lekker assertief kindje pruk, past wel bij je

Joehoe, Chanell gaat het?
Lekker douchen!
pi_54094757
Vandaag naar de vk geweest. Geen leuk bezoek. Eigenlijk was alles goed, beebje mooi gegroeid, buik mooi gegroeid, 7 ons aangekomen alleen die bloeddruk he. Te hoog. Aan beide kanten twee keer gemeten volgens mij was mijn hoogste onderdruk 91 (valt nog mee op zich maar is te hoog voor mijn normale bloeddruk) en laagste 87 en hoogste bovendruk 148 en laagste 131. Moet as. donderdag terugkomen met urine voor eiwitten te meten en nog een keer bloeddruk. En ik moet mijn werkgever voorbereiden op het feit dat ik ws halve dagen moet gaan werken. Dat betekend dus van 20 uur nu naar 12 uur zodat ik 's middags kan rusten. Niet een echt leuk vooruitzicht vooral omdat ik me dus er keidruk over zit te maken. Er is nog niemand die mijn werk over kan nemen en mijn 20 uur zijn al te weinig voor de hoeveelheid werk die ik heb. Maar ja me er druk over maken schiet ook niet op voor mijn bloeddruk natuurlijk.
  maandag 22 oktober 2007 @ 20:03:17 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54095588
Wat balen dat je bloeddruk toch de verkeerde kant op lijkt te gaan Randa!

Chanell! Joehoe, wanneer kom je ons vertellen van hoe lief je kindje is?

Hier heb ik echt lol om mijn buik nu de baby niet meer klem ligt. Hij gaat echt alle kanten op soms. Echt zo leuk! Zo was het dus vorige week helemaal niet.
Soms denk ik ook wel 'oi, dat past niet!' maar meestal is het gewoon heel gaaf om te voelen.
  maandag 22 oktober 2007 @ 20:49:59 #92
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54096255

Ik ben weer terug van een paar dagen heerlijk bijkomen!
Paar dagen geleden hebben we het ook aan beste vriend van ons verteld en gisteren aan mijn vriendinnetje.
Allebei hadden ze iets van en
M'n vriendin was helemaal hyper gisteren

Verder vertellen we het nog even niet, eerst willen we een echo afwachten en dan pas vertellen

Verder gaat het hier goed, nog niet echt ergens last van (behalve m'n borsten nog steeds).
Alhoewel ik vanmorgen toch echt wel ff moeite moest doen om m'n crackertjes binnen te houden..
Morgenochtend toch maar niet meer nemen
Sommige broeken beginnen wel wat strakker te zitten en op m'n buik slapen is ook niet echt lekker meer...

Vandaag 5 weken en 5 dagen
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_54096338
Dat is nou weer minder Randa van die hoge bloeddruk.

Ik ben vanmiddag ook naar de vk geweest en alles was goed. Bloeddruk, en kindje lag weer zoals het hoort. Ik voelde het ook wel al die schopjes in mijn zij. Gisteren was de vk geweest om de thuis bevalling te bespreken. Hier hebben ze geen richtlijn voor hoe hoog je bed moet zijn. Die mag laag zijn, is allemaal prima. Thuis bevallen mag vanaf 38 weken tot 10 na de uitgerekende datum. Elk uur wat erna valt of ervoor, dan zou ik naar het ziekenhuis moeten (als we dat gaan redden ).

Oh ja en er is een grensgewicht. De baby mag niet zwaarder zijn dan 4300 gram, anders zou het gevaar kunnen zijn dat het vast komt te zitten tijdens geboorte en dan moet ik ook direct naar het ziekenhuis. Ze kunnen dat van te voren niet opmeten, dus hoe ze daar nou precies aankomen, geen idee. Maar in ieder geval was Chantel 4240 gram bij geboorte, en de vk zei vanmiddag dat ze denkt dat deze baby ook niet veel (of uberhaubt) zwaarder zal zijn.

Vandaag precies 36 weken zwanger en mijn zwangerschaps verlof is ook per vandaag ingegaan. Nou zat ik al een tijdje thuis, maar ik ga toch nog maar lekker luieren en proberen te genieten van mijn vrije tijd. (en toen kwam dochter vanmiddag thuis hoestend en proestend met koorts, dus morgen met zijn tweetjes op de bank disneyfilms gluren)

Chanell, wat ben je aan het doen meid. Je maakt me zo reuze nieuwsgierig als je zo lang wegblijft. Ik zou bijna denken dat je aan het bevallen bent
pi_54096429
Jaah, ik baal echt van die bloeddruk. Vooral van het vooruitzicht het rustig aan te moeten doen, word ik nu al gek . Mijn man zei ook al van minder werken ga je je straks nog drukker lopen maken. We zien wel hoe het loopt, maar eigenlijk heb ik me er al bij neergelegd dat een ziekenhuisbezoekje in de lijn zal liggen en misschien wel mijn voorkeur heeft alleen omdat daar de bloeddruk op een andere en betere manier wordt opgemeten dan bij de vk. Bij de vk is het zittend meten en bij Merlijn werd ik rustiger en ontspannender als ik lag merkte ik toen bij de ziekenhuisbezoeken.
pi_54096561
Rustig aan doen... dat mag ik (eindelijk) ook.... mn contract is niet verlengd....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 22 oktober 2007 @ 21:21:04 #96
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54096628
Dat is kut vanmperotica
Niet aan zien komen?
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  maandag 22 oktober 2007 @ 21:35:10 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54096868
Jeutje Vamperotica... Da's mooi balen...
pi_54097079
Balen vamperotica.
  maandag 22 oktober 2007 @ 21:50:15 #99
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54097206
S-oepstengel, wat vervelend zeg, van je naam! Ik hoop dat jullie een mooi alternatief bedenken!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54097379
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef vamperotica het volgende:
Rustig aan doen... dat mag ik (eindelijk) ook.... mn contract is niet verlengd....
Nou zeg dat is mooi klote. hoe kan dat nou? T'is toch niet omdat je zwanger bent he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')