Dat is nou weer minder Randa van die hoge bloeddruk.
Ik ben vanmiddag ook naar de vk geweest en alles was goed. Bloeddruk, en kindje lag weer zoals het hoort. Ik voelde het ook wel al die schopjes in mijn zij. Gisteren was de vk geweest om de thuis bevalling te bespreken. Hier hebben ze geen richtlijn voor hoe hoog je bed moet zijn. Die mag laag zijn, is allemaal prima. Thuis bevallen mag vanaf 38 weken tot 10 na de uitgerekende datum. Elk uur wat erna valt of ervoor, dan zou ik naar het ziekenhuis moeten (als we dat gaan redden

).
Oh ja en er is een grensgewicht. De baby mag niet zwaarder zijn dan 4300 gram, anders zou het gevaar kunnen zijn dat het vast komt te zitten tijdens geboorte en dan moet ik ook direct naar het ziekenhuis. Ze kunnen dat van te voren niet opmeten, dus hoe ze daar nou precies aankomen, geen idee. Maar in ieder geval was Chantel 4240 gram bij geboorte, en de vk zei vanmiddag dat ze denkt dat deze baby ook niet veel (of uberhaubt) zwaarder zal zijn.
Vandaag precies 36 weken zwanger en mijn zwangerschaps verlof is ook per vandaag ingegaan. Nou zat ik al een tijdje thuis, maar ik ga toch nog maar lekker luieren en proberen te genieten van mijn vrije tijd.
(en toen kwam dochter vanmiddag thuis hoestend en proestend met koorts, dus morgen met zijn tweetjes op de bank disneyfilms gluren)Chanell, wat ben je aan het doen meid. Je maakt me zo reuze nieuwsgierig als je zo lang wegblijft. Ik zou bijna denken dat je aan het bevallen bent