abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:41:36 #51
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_54040621
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:04 schreef -0- het volgende:
Ben van 87 en idd kinderen worden soms veel te veel beshcermd tegenwoordig.

Al dat volk van voor '78 zijn trouwens ook geen helden, zij hebben de huidige jeugd zo gemaakt.
Scherp
pi_54040740
Héulemál gelijk in!

Erg zielig als er van die moedertjes zijn met: ''Nee, Jantje mag geen snoep. Dan worden ze tandjes slecht van.'' En dan alle klasgenootjes eromheen met een enorme lollie.
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:50:32 #53
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54040816
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:33 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waar HEB je het over? Jij had liever dat iedereen dood ging bij een auto-ongeluk? Wie doet hier nou interessant met z'n misplaatste nostalgische sentimenten?
En daarnaast. In 1989 werden kinderen al met airbags om geboren
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:59:15 #54
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_54041039
Mensen die ook daadwerkelijk geloven dat ze gezond bezig zijn als ze vitaminepillen eten zulks een sadness
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_54041134
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:59 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die ook daadwerkelijk geloven dat ze gezond bezig zijn als ze vitaminepillen eten zulks een sadness
* De_Ananas pakt nog een haffel vitamine C pillen
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:10:39 #56
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54041299
Wat is er nou weer mis met vitaminepillen?

* Papierversnipperaar neemt vitaminepil.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:11:24 #57
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_54041318
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat is er nou weer mis met vitaminepillen?

* Papierversnipperaar neemt vitaminepil.
Niks ... maar wtf hebje eraan.

Kijk !!! een potje Davitamon voor maar 20 euro en wat hebje eraan ?

Niks
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:12:31 #58
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54041342
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:39 schreef DeRCT14 het volgende:
Nee maar ik bedoel vroeger was het veel simpeler. Je mocht overal roken, zonder helm op de brommer, geen airbags. Die moderne knuffelmaatschappij, leven is hard... daar komen mensen opeens achter na jarenlang in de watten te zijn gelegd.
Je komt uit negentiennegenentachtig man. Jij hoort nog net zo goed tot de 'jeugd van van nu'.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_54041427
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:11 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Niks ... maar wtf hebje eraan.

Kijk !!! een potje Davitamon voor maar 20 euro en wat hebje eraan ?

Niks
Idd, zolang je normaal eet kan je in Nederland vrijwel geen tekort aan vitamines krijgen.
Enkel foliumzuurtekorten komen voor bij zwangere vrouwen wel eens.
En B12 bij veganisten, dan kan je beter een B-complex pil nemen.

Daarbij is het nog niet ongevaarlijk ook.
Een teveel aan sommige vitamines is minstens net zo gevaarlijk als een tekort.
pi_54041608
Whehe leuk topic. Herken er wel wat in. Al ben ik ook nog maar 18 mja
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_54041629
En btw, kinderen die fietshelmen op moeten van hun ouders.

Royal Sadness _!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_54043021
... en overal moeten rubber tegels liggen.
En elke speelgoedje dat ooit ter wereld een baby heeft laten huilen moet uit de handel genomen...

Het is een kenmerk van de moderne maatschappij. Ongelukken worden niet meer geaccepteerd.

Borito-aap die over een hek springt: Heel Nederland is in één klap gorilla-expert en weet iedereen te vertellen dat je een gorilla nóóit in de ogen mag kijken, want dan breekt-ie door twintig meter dik gewapend beton heen en springt-ie over muren van zevenhonderd meter hoog. Echt, als je een gorilla aankijkt is er niets meer dat hem tegenhoudt.
Vlotongeluk: Half Nederland roept Schande! en beweert dat ze zelf nóóit zo stom zouden zijn om zonder een reddingsvest en twee gediplomeerde begeleiders per deelnemer ook maar binnen tien meter afstand van een regenplas te komen.

Risico moet worden uitgebannen en overal moet een verantwoordelijke voor worden gezocht.
pi_54043204
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 20:13 schreef BobbyB het volgende:

[..]
Ik ben van '80 maar voor mij is dit zeker wel herkenbaar. Wellicht speelt mee dat mijn ouders voor mij al twee kinderen hadden en geen nut zagen in het aanpassen van de beproefde opvoedmethoden.

Buiten spelen tot de straatverlichting aanging , groene ranja , je poten tussen de spaken krijgen als je niet op zat te letten bij je moeder achterop de fiets
There is no love sincerer than the love of food.
pi_54043339
En met een schaafwondje naar de dokter

Jantje klimt in boom, nog geen meter hoog trekt moeders jantje uit boom omdat dat gevaarlijk is
Toen ik 15 was hadden mijn buurjongen en ik een boomhut op 5/6 meter hoog in bomen gebouwd, en overnachten daar met de januarie storm van 1990

Maar dat mag niet meer, da's onverantwoordelijk, da's slecht voor de 'kids'.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_54043370
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef MinderMutsig het volgende:
je poten tussen de spaken krijgen als je niet op zat te letten bij je moeder achterop de fiets

AAAaaarrghghgh, jij ook
PIJN.....
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_54043404
Ik ben van '89 maar ik herken me er wel in. Ben opgegroeid in de stad en had dus nooit veel speelruimte, maar op straat, de sporthal en in de kleine speeltuintjes kon ik uren spelen

Volgens mij was ik nooit thuis. Tot m'n elfde, toen begon Dragonball Z en toen kreeg de tv de overhand

Ik ben blij dat ik niet beschermend ben opgevoed. Een vriendin van mij mocht op haar tiende nog niet eens naar de overkant van de straat lopen.
pi_54043790
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 20:13 schreef BobbyB het volgende:

[..]
Wat een cynisch stuk zeg! Alsof dat ineens plotsklaps veranderd is. Ik zat in de jaren '90 op de basisschool, en herken ook een heleboel terug.

Het hangt natuurlijk ook af van de omgeving waar je opgroeit. In ons vriendengroepje op de basisschool gingen we gewoon bij elkaar langs om te spelen, maar bij andere kinderen organiseerden de ouders vantevoren alles.

Sommige dingen zijn natuurlijk wel anders geworden. Soms slechter, maar soms ook beter. Kinderveilige doppen op giftige chemikaliën zijn zo slecht nog niet.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:19:59 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54044359
*eens met topic

al dat gezeik over of eten nog wel goed is.

als 't nog goed ruikt en smaakt dan vreet je het op. Oh de melk is 2 dagen over datum *weggooien*

heb hier een pot sambal staan die al 3 jaar over datum is.. vreet er nog iedere week uit

vrijwel alle producten zijn nog goed te eten als ze een tijdje over datum zijn

sowieso, en dan eet je een keer iets wat bedorven is.. ga je niet dood aan.. je tegenwoordig wel.. watjes zijn niks meer gewend en stappen meteen in de auto(!) naar de dokter.

ook zoiets.. moet je voor de grap eens langs een basisschool rijden, man wat een chaos is het daar met al die auot's.. ik werd gewoon met de FIETS gehaald. en toen ik oud genoeg was ging ik ook met de FIETS naar school. regende het? nou dan doe je toch een regenpak aan?

moet je eens kijken hoeveel mensen er met de auto naar de tenisclub gaan, naar het fitnesscentrum etc etc.
Huilen dan.
pi_54045190
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
ook zoiets.. moet je voor de grap eens langs een basisschool rijden, man wat een chaos is het daar met al die auot's.. ik werd gewoon met de FIETS gehaald. en toen ik oud genoeg was ging ik ook met de FIETS naar school. regende het? nou dan doe je toch een regenpak aan?
Jij werd gehaald en gebracht op de fiets? Wij mochten niet eens op de fiets naar school, dat was alleen voor kinderen die ver van school woonden, de rest kon gewoon lopen. En mijn moeder ging heus niet mee, dat kleine stukje kon je ook wel alleen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_54045428
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 01:00 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Jij werd gehaald en gebracht op de fiets? Wij mochten niet eens op de fiets naar school, dat was alleen voor kinderen die ver van school woonden, de rest kon gewoon lopen. En mijn moeder ging heus niet mee, dat kleine stukje kon je ook wel alleen.
Same here.

En maar klagen dat ik niet op de fiets mocht zoals andere kinderen, maar nu ben ik er blij om.
Don't judge a duck by its brother
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 01:13:55 #71
165512 MASD
Music is dead.
pi_54045464
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:37 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik ben van '89 maar ik herken me er wel in. Ben opgegroeid in de stad en had dus nooit veel speelruimte, maar op straat, de sporthal en in de kleine speeltuintjes kon ik uren spelen

Volgens mij was ik nooit thuis. Tot m'n elfde, toen begon Dragonball Z en toen kreeg de tv de overhand

Ik ben blij dat ik niet beschermend ben opgevoed. Een vriendin van mij mocht op haar tiende nog niet eens naar de overkant van de straat lopen.
pokemon heeft ook een stuk van mijn leven afgenomen
Long live music.
pi_54045735
Ik wordt soms ook nog wel eens raar aangekeken als ik uit de kraan drink . Nouja, ik leef nog steeds hoor.
pi_54045925
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]
je poten tussen de spaken krijgen als je niet op zat te letten bij je moeder achterop de fiets
Ghehehe, ergens vaag staat er daar mij nog iets van bij.. Mijn broertje die met blote voeten achterop de fiets zat en zijn poten ertussen kreeg, iets met veel bloed

Goede oude tijd, we hadden in de zomervakantie nooit schoenen aan, hooguit laarzen als het geregend had.
Maar dat krijg je met een moeder die een deel van haar jeugd als dochter van een zendeling in Papoea heeft doorgebracht

En 's ochtends bij de boer een emmertje melk halen (wat waren die koeien groot ) en daarna een lekker bordje brinta naar binnen lepelen.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 01:49:24 #74
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_54046048
Die zandtaartjes smaakten altijd zo lekker.

en daarna maar weer aan de anti-worm-pillen
Guanine en Cytosine! *O*
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 01:50:20 #75
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_54046066
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 01:31 schreef boskameel het volgende:
Ik wordt soms ook nog wel eens raar aangekeken als ik uit de kraan drink .
Echt waar?
Pfff, wat is daar mis mee zeg?
Guanine en Cytosine! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')