abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:59:25 #1
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_54035796
Ayaan: Nederland kiest kant van de moslims
vrijdag 19 oktober 2007 16:07

Ayaan Hirsi Ali haalt keihard uit naar de Nederlandse regering: haar beveiliging werd gestaakt om andere islam-critici duidelijk te maken dat ze hun mond moeten houden.

'Met de afhandeling van de zaak riskeert de huidige regering de verdenking op zich te laden alleen diegenen te willen beschermen die het met haar eens zijn.'

Met die harde kritiek komt het voormalige VVD-Kamerlid vandaag in de Deense krant Jyllands-Posten.

Slechterik

Het feit dat de Nederlandse regering haar beveiliging niet langer wil betalen heeft volgens haar niets te maken met geld, maar alles met principes: beveiliging in Amerika door een Amerikaanse bedrijf is goedkoper dan beveiliging in Nederland.

'Ik geloof dat de regering graag een boodschap wil sturen aan anderen in Holland om ze hun mond te laten houden. Tegelijkertijd willen ze de moslims geruststellen door ze voor te spiegelen: kijk wij staan aan jullie kant. Ayaan Hirsi Ali is de slechterik, wij zijn de goeden.'

Radicalisering

Volgens Hirsi Ali heeft de regering gekozen voor een 'verontrustende willekeur' bij het beschermen van de vrijheid van meningsuiting. Nu wordt nog onderscheid gemaakt tussen binnen- en buitenland.

'Maar wat volgt daarop? Binnen of buiten Den Haag? Op het werk of buiten de werkplek? Op vakantie of thuis?'

Volgens het voormalige VVD-Kamerlid houdt het kabinet haar werk zelfs verantwoordelijk voor de radicalisering van moslims in Nederland.

Bron: http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/175485/index.html

Het is weer eens duidelijk dat Hirsi niet tegen extremisten, de uitwassen, ageert, maar tegen alle Moslims en de Islam.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_54035846
En dat ze de fondsen niet rondkrijgt voor haar beveiliging.
pi_54035863
Tis altijd wel makkelijk, om altijd maar op alle moslims kritiek te hebben, vervolgens te bang zijn om in Nederland te blijven wonen en dus als eigen keuze naar de VS of ergens ander svertrekken en TOCH blijven verwachten dat wij dat maar even betalen.

Van mij mag ze een HEEL eind gaan fietsen en niet weer terugkomen of wat van zich te laten horen.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:10:07 #4
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54035950
In Denemarken is ze meer dan welkom, naar het schijnt
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_54036025
Je laatste zin snap ik niet helemaal, volgens mij ageert Hishi Ali in haar verhaal tegen de nederlandse regering en de onwil om haar beveiliging in het buitenland te betalen, in dit geval heeft het mi weinig met moslims bashen te maken.

Losstaand van het feit of je het ermee eens bent of niet dat haar beveliging niet meer wordt betaald, kun je haar i ndit specifieke geval niet beschuldigen van enig geschop tegen de islam of moslims, maar eerder tegen het onvermogen van de Nederlandse regering onderscheid te kunnen maken in vrijheid van meningsuiting/religie en belediging/extremisme.

UIteraard is ze het er niet mee eens dat ze geen geld meer krijgt, ik zou in haar geval ook proberen iemand anders te laten betalen ipv zelf voor de kosten opdraaien, maar dat is wederom een heel ander punt, en ook daar kun je het mee eens zijn of niet.
pi_54036104
ze moet eens in de grand canyon springen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_54036361
Ik denk dat ze wel een punt heeft als ze zegt dat de beslissing niet om het geld draaide, maar om haar persoon en om het feit dat de huidige regering het meer een vorm van "eigen schuld" vindt oid.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:32:23 #8
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_54036438
Quote-tags. Ken ze, leer ze, gebruik ze.
Carpe Libertatem
pi_54036452
Kan ze niet niet gewoon eens wegblijven, wat een muts is dat toch... echt het meest overgewaardeerde mensje sinds tijden...
Gelukkig zonder haar
pi_54036467
"Nu wordt nog onderscheid gemaakt tussen binnen- en buitenland. "

Het is toch wat, de Nederlandse regering die onderscheid maakt tussen binnen- en buitenland. Inderdaad, waar eindigt dit? Nog even en we hebben niets meer te zeggen over het abortusbeleid in Amerika. Wil Dhimmitude-IV dat soms? Nou?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:37:11 #11
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_54036550
Ik vind het wel van lef getuigen dat een illegale liegende aandachtshoer ongenuanceerd moslims en de Islam steevast mag zwart maken, en als ze het dan dusdanig erg heeft gemaakt dat ze bedreigt wordt, dat ze dan gaat klagen dat ze niet beschermt wordt door de Nederlandse overheid, terwijl die inmiddels al miljoenen euro's aan die snol zijn kwijtgeraakt vanwege haar populistisch eenzijdige geneuzel...
  Donald Duck held vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:47:53 #12
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_54036818
Niet meer dan logisch dat nederland niet blijft betalen. Ze koos er zelf voor om weg te gaan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:49:09 #13
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_54036843
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het wel van lef getuigen dat een illegale liegende aandachtshoer ongenuanceerd moslims en de Islam steevast mag zwart maken, en als ze het dan dusdanig erg heeft gemaakt dat ze bedreigt wordt,
(..)
het feit dat het blijkbaar gewoon gevonden wordt dat ze bedreigd wordt en beveiliging nodig heeft
dat is pas raar
zonnig Brasil
pi_54036844
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:33 schreef Monidique het volgende:
"Nu wordt nog onderscheid gemaakt tussen binnen- en buitenland. "

Het is toch wat, de Nederlandse regering die onderscheid maakt tussen binnen- en buitenland. Inderdaad, waar eindigt dit? Nog even en we hebben niets meer te zeggen over het abortusbeleid in Amerika. Wil Dhimmitude-IV dat soms? Nou?
Als je de opmerking niet begrijpt dan hoef je dat niet te tonen op Fok! hoor...
pi_54036889
Moslims bashen is tof
pi_54036982
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als je de opmerking niet begrijpt dan hoef je dat niet te tonen op Fok! hoor...
O, leuk. Verder nog iets inhoudelijks?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:57:25 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_54037024
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:49 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

het feit dat het blijkbaar gewoon gevonden wordt dat ze bedreigd wordt en beveiliging nodig heeft
dat is pas raar
Als ik iedere dag ADO-supporters loop te beledigen en ongenuanceerd loop te beschuldigen voor van alles en nog wat, dan is er toch ook niemand verbaasd als er na verloop van tijd er een paar ADO-hooligans voor me deur staan!?

Als je steeds maar weer een hele grote groep mensen aanvalt, dan is het gewoon niet vreemd als er een klein gedeelte van die groep daar geweldadig op wil reageren...
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:02:54 #18
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_54037143
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als ik iedere dag ADO-supporters loop te beledigen en ongenuanceerd loop te beschuldigen voor van alles en nog wat, dan is er toch ook niemand verbaasd als er na verloop van tijd er een paar ADO-hooligans voor me deur staan!?
voorop gesteld dat ik dat hele mens niet ken en moet afgaan wat ik op internet over haar zie en lees:
beledigen en ongenuanceerd beschuldigen is wat anders dan ongezouten de waarheid zeggen
quote:
Als je steeds maar weer een hele grote groep mensen aanvalt, dan is het gewoon niet vreemd als er een klein gedeelte van die groep daar geweldadig op wil reageren...

ik blijf het heel vreemd vinden dat jij dat blijkbaar als normaal beschouwt
zonnig Brasil
pi_54037195
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:55 schreef Monidique het volgende:
O, leuk. Verder nog iets inhoudelijks?
Zou jij dat wel begrijpen vraag ik mij nu af...
pi_54037209
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:57 schreef Yi-Long het volgende:

Huh? Heeft ADO nog steeds supporters?
pi_54047793
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het wel van lef getuigen dat een illegale liegende aandachtshoer ongenuanceerd moslims en de Islam steevast mag zwart maken, en als ze het dan dusdanig erg heeft gemaakt dat ze bedreigd+d-t wordt, dat ze dan gaat klagen dat ze niet bescherm+d-t wordt door de Nederlandse overheid, terwijl die inmiddels al miljoenen euro's aan die snol zijn kwijtgeraakt vanwege haar populistisch eenzijdige geneuzel...

Waarom schrijf je "Islam" met een hoofdletter en "Euro's" niet?

Maargoed, over ongenuanceerd gesproken.

'iilegale liegende aandachtshoer"
"ongenuanceerd"
"snol"
"populistisch eenzijdige geneuzel"

En dan nog maar te zwijgen over dat je het normaal vindt dat mensen met de dood worden bedreigd met een andere mening.

Ohja, Hirsi heeft gelijk in deze.

* Dr.Nikita Oké, flauw van mij over de spellingsfouten te vallen maar je post is dan ook tenenkrommend.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:15:08 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_54047818
Tja wat ik wel vindt is dat mensen als Hirsi Ali weinig bijdragen aan een nuttige dialoog. Dus hoe eerder ze oprot des te beter.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_54047878
Gebleken is dat je geen nuttig dialoog aan kan gaan met een stuk gewapend beton.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:36:13 #24
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_54047952
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:59 schreef Super7fighter het volgende:
Hirsi Ali stel ik persoonlijk aansprakelijk voor het oplaaiende moslimextremisme. Zij heeft bloed aan haar handen wanneer honderden Nederlandse kindjes worden opgeblazen bij een aanslag.

Nederland is AHA-moe. Ik wil niks meer horen over dat mens.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:41:03 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_54047989
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
Gebleken is dat je geen nuttig dialoog aan kan gaan met een stuk gewapend beton.
Dan moet je dus ingrijpen. De AIVD bijvoorbeeld zegt dat er radicale moslims in Nederland zijn. Dat is al fout een geheime dienst hoort te zeggen dat er radicale moslims in Nederland waren. Om maar eens een voorbeeld te noemen. Aan een kant dialoog en anders maatregelen. Men doet nu geen van beide.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:41:55 #26
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_54047994
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:36 schreef Ippon het volgende:

[..]

Hirsi Ali stel ik persoonlijk aansprakelijk voor het oplaaiende moslimextremisme. Zij heeft bloed aan haar handen wanneer honderden Nederlandse kindjes worden opgeblazen bij een aanslag.

Nederland is AHA-moe. Ik wil niks meer horen over dat mens.
Welke aanslag.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:54:39 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_54048080
AHA heeft m.i. nooit veel anders gedaan dan raaskallen, dus och...

Ik denk dat zij als nep vluchtelinge altijd toch meer dan uiterst coulant behandeld is door Nederland. Ze heeft in ieder geval één ding in NL opgestoken ´Met een hele grote bek en veel gespeelde verontwaardiging krijg je heel veel voor elkaar. Zeker als allochtone vrouw´

Maar deze keer dus niet, meisje.
The End Times are wild
pi_54048306
Ja, vreemde is wel dat de Tweede Kamer (maw de volksvertegenwoordiging) het met de regering eens was wb beëindiging van haar bewaking. Zij zouden de minister hebben kunnen dwingen om die beveiliging te prolongeren, maar hebben dit niet gedaan. Zelfs Geert Wilders was tegen prolongatie. Geert Wilders, die het in principe eens is met haar, wil ook duidelijk maken dat 'anderen hun mond moeten houden over de Islam'?
I´m back.
pi_54048746
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:16 schreef Ryan3 het volgende:
Zelfs Geert Wilders was tegen prolongatie. Geert Wilders, die het in principe eens is met haar, wil ook duidelijk maken dat 'anderen hun mond moeten houden over de Islam'?
Ik denk dat Geert Wilders gewoon riep wat het volk wilde horen... Als het volk had gezegd "beschermen" had hij dat betoogd.

Geert is/heeft altijd een slecht argument.
pi_54048920
Tja, waardoor is die negatieve stemming over Hirsi Ali ineens ontstaan bij het volk? Waarom is men haar ineens 'moe'?
I´m back.
  Donald Duck held zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:20:36 #31
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_54048990
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:15 schreef Ryan3 het volgende:
Tja, waardoor is die negatieve stemming over Hirsi Ali ineens ontstaan bij het volk? Waarom is men haar ineens 'moe'?
Haar laffe vlucht naar de VS misschien. Nederland was niet goed genoeg meer, ze wilde zo nodig groter gaan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_54049086
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, vreemde is wel dat de Tweede Kamer (maw de volksvertegenwoordiging) het met de regering eens was wb beëindiging van haar bewaking. Zij zouden de minister hebben kunnen dwingen om die beveiliging te prolongeren, maar hebben dit niet gedaan. Zelfs Geert Wilders was tegen prolongatie. Geert Wilders, die het in principe eens is met haar, wil ook duidelijk maken dat 'anderen hun mond moeten houden over de Islam'?
Volgens mij was het eerder de vraag of de Nederlandse regering bedreigde burgers, die in het buitenland verbleven, in de lengte der dagen bescherming moesten aanbieden.
Daarvan zegt de Tweede Kamer naar aanleiding van het besluit, dat de minister van Justitie hierover had genomen, dat hij juist heeft gehandeld.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_54049116
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:20 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Haar laffe vlucht naar de VS misschien. Nederland was niet goed genoeg meer, ze wilde zo nodig groter gaan.
Ja, daarbij legde ze uit dat het haar ging om de politiek correcte dictatuur door links waardoor ze vluchtte. Niet iedereen was debet aan haar vrijwillige asiel in de VS.
I´m back.
pi_54049136
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:30 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Volgens mij was het eerder de vraag of de Nederlandse regering bedreigde burgers, die in het buitenland verbleven, in de lengte der dagen bescherming moesten aanbieden.
Daarvan zegt de Tweede Kamer naar aanleiding van het besluit, dat de minister van Justitie hierover had genomen, dat hij juist heeft gehandeld.
Ja, maar ze (TK) hadden haar uitzonderingssituatie toch kunnen verlengen?
I´m back.
pi_54049231
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar ze (TK) hadden haar uitzonderingssituatie toch kunnen verlengen?
dan had ze de motie van Groen Links moeten steunen.
Overigens denk ik, dat de eensgezindheid over de actie van Hirsi Ali’s advocate Britta Böhler ook een rol heeft gespeeld in de uiteindelijke besluitvorming.
pi_54049273
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb heel hard mijn twijfels of dat wel zo 'ineens' is. Volgens mij was men haar overslaande plaat al aardig moe voordat ze naar de VS vertrok.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_54049384
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:59 schreef Super7fighter het volgende:
vrijdag 19 oktober 2007 16:07

'Ik geloof dat de regering graag een boodschap wil sturen aan anderen in Holland om ze hun mond te laten houden. Tegelijkertijd willen ze de moslims geruststellen door ze voor te spiegelen: kijk wij staan aan jullie kant. Ayaan Hirsi Ali is de slechterik, wij zijn de goeden.'
Dat is niks "raaskallen" aan. Het gebeurt. Regering: kwetsende uitlatingen harder aanpakken

Van deze regering geen vurig pleidooi voor de vrijheid van meningsuiting. En geen enkel woord van begrip voor Hirsi Ali. Tekenend was het antwoord van Hirsch Ballin na het debat van twee weken geleden op de vraag: Vindt u het erg dat Hirsi Ali nu geen structurele beveiliging heeft in het buitenland? Na enige tijd nadenken: ‘Wat bedoelt u met erg?’

Dat zegt genoeg.
pi_54049527
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:41 schreef damian5700 het volgende:

[..]

dan had ze de motie van Groen Links moeten steunen.
Overigens denk ik, dat de eensgezindheid over de actie van Hirsi Ali’s advocate Britta Böhler ook een rol heeft gespeeld in de uiteindelijke besluitvorming.
Ik zie dat laatste toch als een minder belangrijke overweging tov het doel. Overigens vind ik het onbegrijpelijk dat men haar uitzonderingspositie niet verlengd heeft totdat zij zelf in haar beveiliging kan voorzien. En dan meer uit pragmatische overwegingen. Ik zie het niet zitten mocht Hirsi Ali onverhoopt slachtoffer worden van een aanslag.
I´m back.
pi_54049537
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik heb heel hard mijn twijfels of dat wel zo 'ineens' is. Volgens mij was men haar overslaande plaat al aardig moe voordat ze naar de VS vertrok.
Maar er is toch een groot contigent Nederlanders die haar visie deelt?
I´m back.
pi_54049658
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zie dat laatste toch als een minder belangrijke overweging tov het doel. Overigens vind ik het onbegrijpelijk dat men haar uitzonderingspositie niet verlengd heeft totdat zij zelf in haar beveiliging kan voorzien. En dan meer uit pragmatische overwegingen. Ik zie het niet zitten mocht Hirsi Ali onverhoopt slachtoffer worden van een aanslag.
Heel de Kamer was niet te spreken over de actie van Böhler, maar vanzelfsprekend is het een aanname van mijn kant, dat dit een rol zou kunnen hebben gespeeld in de uiteindelijke verwerping van de motie van Groen Links.

Hirsi Ali was vanzelfsprekend op de hoogte, dat de Nederlandse regering de beveiliging niet oneindig zou bekostigen en de Nederlandse regering had tot tweemaal de termijn van beëindiging verlengd.
Dat argument over de greencard vind ik ook niet bepaald sterk, want er zijn diverse methoden om fondsen te werven en dat lijkt me niet geheel afhankelijk van een maand (of langer) uitstel van beëindiging van de Nederlandse bekostiging van de beveiliging.
pi_54049666
Dat mens is gewoon volledig de weg kwijt
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:29:37 #42
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_54049821
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:41 schreef damian5700 het volgende:

Maar geen beslissende, relevante rol. De kritiek op de actie van Bohler was dat ze de veiligheid van Hirsi Ali in gevaar zou hebben gebracht; dan is het beeindigen van de beveiliging het laatste wat je doet.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:34:31 #43
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_54049880
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:16 schreef Labrador1974 het volgende:
Dat mens is gewoon volledig de weg kwijt
Daar begint het er steeds meer op te lijken. Laat haar maar lekker in de USA zitten
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:35:56 #44
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54050715
quote:
Volgens het voormalige VVD-Kamerlid houdt het kabinet haar werk zelfs verantwoordelijk voor de radicalisering van moslims in Nederland.
"We doen het niet meer"

Als ze Denemarken te koud vindt en de beveiliging in Amerika zoveel goedkoper kan, dan wil ik haar graag het bedrijf Blackwater aanbevelen. Moet ze wel centjes schuiven, dat wel.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_54050976
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:29 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Maar geen beslissende, relevante rol.
Dat zeg ik ook niet.
quote:
De kritiek op de actie van Bohler was dat ze de veiligheid van Hirsi Ali in gevaar zou hebben gebracht; dan is het beeindigen van de beveiliging het laatste wat je doet.
'De poging van Böhler was ten faveure van Hirsi Ali en haar beveiliging en dat had een boemerang-effect', was misschien voor jou een betere formulering geweest.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:16:28 #46
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_54052344
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:51 schreef damian5700 het volgende:

'De poging van Böhler was ten faveure van Hirsi Ali en haar beveiliging en dat had een boemerang-effect', was misschien voor jou een betere formulering geweest.
Met deze formulering kan ik nog minder.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_54052734
Hirsi Ali heeft gelijk dat ze dit land ontvlucht heeft. Hier zijn het niet westerse principes van vrijheid en rule of law die de dienst uitmaken, maar sentimentele "de boel bij elkaar houderij" en een zogenaamde overlegcultuur dat maakt dat niemand hier resoluut voor die waarden durft te staan. Ieder restje strijdbaarheid wordt in Nederland in de kiem gesmoord, dat moet en kan anders.
  zondag 21 oktober 2007 @ 00:02:03 #48
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_54062730
Ze kan ook gewoon lekker die kutkop van dr houden.

Want WIE, WERKELIJ WIE?! is in dit land erop vooruit gegaan door IETS wat Hirsi Ali heeft gedaan?!
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_54066504
H.A. moet gewoon d'r klep houden en ophoepelen. Ze heeft werkelijk alles van NL gekregen toen ze hier was, zelfs nadat bleek dat ze haar verblijfsvergunning door leugens verkregen heeft.

Eerst naar de VS vertrekken en vervolgens met hangende oortjes terugkeren wanneer NL je beveiliging niet meer wil betalen? Dan had je maar in NL moeten blijven, mens, of uit voorzorg stappen moeten nemen om te zorgen dat je die beveiliging zelf in de VS kon laten regelen en bekostigen. Heb tenminste het fatsoen om je eigen zaakjes te regelen wanneer je je bruggen achter je verbrand hebt.

Verblijfsvergunning afpakken en de grens over. Hoe ik het ook met haar eens ben over het gevaar van de islam.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 21 oktober 2007 @ 03:54:40 #50
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54066767
Wonderlijk hoe algemeen het sentiment is dat Ayaan Hirsi Ali haar brutale smoel moet houden over die beveiliging.

Ik vind dat ze die beveiliging moet krijgen en houden (als de Amerikanen te beroerd zijn doen wij het wel), maar dat ze haar hondsbrutale smoel moet houden over die beveiliging - die tóón, dat gebásh, dat veróngelijkte.
pi_54066862
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 03:54 schreef Floripas het volgende:
Wonderlijk hoe algemeen het sentiment is dat Ayaan Hirsi Ali haar brutale smoel moet houden over die beveiliging.

Ik vind dat ze die beveiliging moet krijgen en houden (als de Amerikanen te beroerd zijn doen wij het wel), maar dat ze haar hondsbrutale smoel moet houden over die beveiliging - die tóón, dat gebásh, dat veróngelijkte.
Waarom vind je dat?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 21 oktober 2007 @ 04:13:27 #52
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54066876
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 04:09 schreef OllieA het volgende:

[..]

Waarom vind je dat?
Wat, dat ze hierover moet smoelen of waarom ze beveiliging verdient?
pi_54066887
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 04:13 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat, dat ze hierover moet smoelen of waarom ze beveiliging verdient?
Waarom ze beveiliging verdient.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 21 oktober 2007 @ 04:39:16 #54
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54066953
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 04:16 schreef OllieA het volgende:

[..]

Waarom ze beveiliging verdient.
Omdat iedereen die bedreigd wordt beveiliging verdient. En ze is nog steeds Nederlands burger.
pi_54066973
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 04:39 schreef Floripas het volgende:

[..]

Omdat iedereen die bedreigd wordt beveiliging verdient. En ze is nog steeds Nederlands burger.
Goh. Tja. Ja. Dat is natuurlijk waar.
Iedereen die wordt bedreigd verdient beveiliging.

Jammer dat dit principe niet wordt gehanteerd bij 'gewone' vrouwen
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 21 oktober 2007 @ 05:17:15 #56
117776 OFfSprngr
pi_54067025
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 04:39 schreef Floripas het volgende:

[..]

Als een Amerikaanse conservatieve denktank haar zo graag wilt hebben mogen ze ook haar beveiliging betalen ik wil als burger niet gaan betalen voor een persoon die bepaalde groepen nog verder in een hoek douwt.

Want wat is er nou verbeterd door HA?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_54067236
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 05:17 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]
Want wat is er nou verbeterd door HA?
Het publieke debat wakker geschut. Aandacht voor misstanden, zoals vrouwenbesnijdenis. En ze heeft een intellectuele integriteit waar weinigen hier in Nederland aan kunnen tippen.

Als je verwacht dat er bij de problemen die zij aankaart direct verbetering mogelijk zou zijn, dan moet je je verwachtingen bijstellen.
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:25:43 #58
117776 OFfSprngr
pi_54072172
Het publieke debat is al wakker sinds/na Fortuyn, aandacht voor misstanden is de essentie van politiek, vrouwenbeschnijdenis was al aangekaart en integriteit om van PvdA naar VVD te gaan heb je niet.
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')