quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:49 schreef theKiD het volgende:
Ben er eigenlijk nog niet uit wat nu echt mijn -tot nu toe- lekkerste speciaal bier is..
La Trappe Trippel ZONDER grenadine!!!
Hé nog meer fansquote:Lang leve Cafe Kandinsky en Cafe buitenbeentje in Tilburg!!!
![]()
Het staat ook op de fles, maar toch een leuk weetjequote:Op maandag 22 oktober 2007 01:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
1x gedronken... wist je dat hefe gewoon een duitse naam is voor gist?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:01 schreef Chielus het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand Grenadine in een Tripel zien gooien, wel in een Dubbel...
[..]
Hé nog meer fans![]()
![]()
Probeer eens een echte Faro, wat ik je ergens anders al aanraadde.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:23 schreef borisz het volgende:
morgen langs de bierkoning in amsterdam, nog tips die ik mee kan nemen ?![]()
Tis wel lekker, maar niet superquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:48 schreef Blik het volgende:
Valt me op dat bijna niemand Orval als lekker bier noemt. Terecht overigens, vind het bier echt niet te zuipen
Zoete meuk dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:22 schreef Mikkie het volgende:
Doe mij maar een lekker donker biertje:
- Hertog Jan Grand Prestige
- Grimbergen Optimo Bruno
- Kasteelbier bruin
- La Trappe Quadrupel
waar heb je die westvleteren gekocht en hoeveel heb je ervoor gelapt?quote:Op zondag 4 november 2007 13:15 schreef borisz het volgende:
Ik heb Orval meegenomen vandeweek![]()
van de week gekocht
st bernardus 12, grimbergen optimo bruno, grottenbier, westvleteren 8 en 12. Rochefort 6, 8, 10. Maredsous 6, 8, 10. en orval.
In Amsterdam danquote:Op zondag 4 november 2007 20:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
waar heb je die westvleteren gekocht en hoeveel heb je ervoor gelapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |