Ok, begon net leuk te worde maar goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:37 schreef Geqxon het volgende:
Ok, next subject plskthxbye.
Inmiddels wederom een nieuw bakje...quote:
quote:zitten jullie in <die en die> wijkcentrale?
Ik kan mijn website niet bereiken
Wb plurryquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:00 schreef phluphy het volgende:
* phluphy is weer terug van (een weekendje) weg geweest en groet u allen beleefd.![]()
: Goed idee!
hahaha! Opzich niks mis mee maar dan moet je er niet van uit gaan dat die echt altijd up isquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:02 schreef Sjowhan het volgende:
Net klant aan de lijn:
[..]. Hostingservers aan een ADSL-lijn, wat denkt-ie
uptime van 80-90%? (op een jaar gezien, bij een redelijke I-net providerquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wb plurry![]()
[..]
hahaha! Opzich niks mis mee maar dan moet je er niet van uit gaan dat die echt altijd up is.
Het zou eingelijk altijd op moeten zijn want 80% is al 60 dagen down time ala 2 maanden geen internetquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
uptime van 80-90%? (op een jaar gezien, bij een redelijke I-net provider)
Een trojan lijkt me nooit leuk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:27 schreef Landgeld het volgende:
even een kort vraagje. Altijd als ik scan met Trojanhunter krijg ik als eerste gelijk deze melding:
[ afbeelding ]
volgens mij kan hij deze niet (goed) verwijderen. Maar; is het iets 'gevaarlijks'? of onschuldig?
Je wordt er helaas mee doodgegooid.quote:
Hoi phluph!quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:00 schreef phluphy het volgende:
* phluphy is weer terug van (een weekendje) weg geweest en groet u allen beleefd.![]()
: Goed idee!
wat moet ik doen dan? Anders open ik wel ff een nieuw topic, kunne jullie hier weer verder 'slowchatten'quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:45 schreef FredvZ het volgende:
Die "Microsoft"-sleutel in "Run" hoort daar iig niet te staan.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
wat moet ik doen dan? Anders open ik wel ff een nieuw topic, kunne jullie hier weer verder 'slowchatten'![]()
heb maar ff nieuw topic aangemaakt..
Al heb ik er niet zoveel last van klopt af...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |