/ 10 voor flauwheidquote:
Misschien je stoel iets lager zetten?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:33 schreef FredvZ het volgende:
Ik kwam er vanmorgen trouwens achter dat het dak van mn auto laag bij de grond zit.
Voel hem nog tegen mn hoofd aankomen
nee, gewoon meer bukken met het instappenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Misschien je stoel iets lager zetten?
Dat kan ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:48 schreef FredvZ het volgende:
[..]
nee, gewoon meer bukken met het instappen
Je zou als bedrijf maar flink geïnvesteerd hebben in zo'n farmquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:49 schreef WyriHaximus het volgende:
En dit is volgens mij nog best goed nieuws: http://www.webwereld.nl/a(...)ft-linkfarms-af.html
Haha ach het was te verwachten dat dit zou gaan gebeurenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je zou als bedrijf maar flink geïnvesteerd hebben in zo'n farm
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:28 schreef phluphy het volgende:
Beterschap Sjowhan!![]()
Fred, hoe was het?![]()
niet terug gelezenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:10 schreef phluphy het volgende:
which reminds me:
Dat is wel erg zielig, breng haar dan tenminste naar huis als je met een auto bent. Dat je niet altijd de hele weg mee naar huis fietst met der kan ik nou nog wel gebrijpen, maar met een autoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:31 schreef FredvZ het volgende:
[..]
niet terug gelezen
Maar het was een hele gezellige ochtend/middag/avond. We hebben een beetje door de stad heen geslenterd en een hapje gegeten in de poffertjeskraam![]()
![]()
's Avonds samen gekookt![]()
en nog een filmpje gekeken![]()
En zoals het hoort vriendinlief weer veilig bij haar ouders thuis afgezet.
Dat had ze overigens niet verwacht, haar vorige vriend bracht haar hooguit met de auto naar de bus...
A.S.A.P.quote:
Buiten dat, een vrouw alleen zet je niet op het openbaar vervoer 's avonds in Rotterdam en die laat je al helemaal niet alleen op de bus wachten op Zuidplein.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:41 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat is wel erg zielig, breng haar dan tenminste naar huis als je met een auto bent. Dat je niet altijd de hele weg mee naar huis fietst met der kan ik nou nog wel gebrijpen, maar met een auto.
Idd, wat een kneusquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:46 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Buiten dat, een vrouw alleen zet je niet op het openbaar vervoer 's avonds in Rotterdam en die laat je al helemaal niet alleen op de bus wachten op Zuidplein.
Tis wat.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow en we zijn ingehaald door de apple fanboysApple SC#193: Dankzij Leopard voorbij aan Slowchat # 192
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:18 schreef Geqxon het volgende:
Iemand tips hoe ik een moederneukende server error_reporting kan laten forceren? Dank u.
1 2 3 4 | error_reporting(E_ALL); ini_set('display_errors','on'); ?> |
1 2 3 4 | error_reporting(E_ALL); ini_set('display_errors',true); ?> |
Npquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:24 schreef Geqxon het volgende:
Dank je wel Wyri.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |