Damn sterkte man!quote:
DE fok opflufster?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:08 schreef phluphy het volgende:
Dat heeft mijn preutse en naïeve geest nooit geweten.![]()
Misschien kan ik maar beter een kloon gaan maken. Of niet. Of wel. Of niet.
Hoeveel mensen zouden die betekenis kennen? Niet veel, toch?![]()
...quote:
Leuk, mag wel aangepast worden heur!quote:Ow had trouwens "Hup bertje de kast weer in" als TT in gedahcte![]()
He je begon er zelf overquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Leuk, mag wel aangepast worden heur!![]()
"Nu met opflufster"quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:24 schreef Geqxon het volgende:
Als TT zat ik aan "Waar onze fluffer onzeker over haar naam is" te denken.
Verras onsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:54 schreef FredvZ het volgende:
Zal ik wel... Zal ik niet... de TT aanpassen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:54 schreef FredvZ het volgende:
Zal ik wel... Zal ik niet... de TT aanpassen
Zal ik morgen bedenkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:25 schreef Geqxon het volgende:
Morgen ga je hem wel veranderen?
Meh maar wel duurderquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:16 schreef FredvZ het volgende:
mobiel FOK!ken is bijna sneller dan thuis FOK!ken
Nja, zit nu toch enkel wat te wappen. Misschien dat 't straks in het appartement even als tijdelijk internet gebruikt gaat worden (quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah, tot 10Mb is het bij KPN 'gratis'; betaal ¤ 6,95
Is het nog een beetje de moeite waard tegenwoordig?quote:
Zekersquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:30 schreef WyriHaximus het volgende:
Is het nog een beetje de moeite waard tegenwoordig?
Dat soort verslavingen zijn (nu) niet goed voor je Fred!quote:
Haha, ga er wel eens naar kijken als ik een nieuwe telefoon krijgquote:
Wat zei dus ook zegtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat soort verslavingen zijn (nu) niet goed voor je Fred!
Jij moet nu huisjes zoeken, dus geen tijd. En sparen, voor meer geld, dus geen ongein kopen.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:15 schreef Jump het volgende:
Hoi mensjes
even dom doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja vast wel, maar toch...quote:
Dus je bent weer zoet voor het weekendquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ja vast wel, maar toch...
ben nu eens bezig een php/mysql torrent tracker aan et ontleden om te kijken of ik een volledig gecustomized frontend ervoor kan gebruiken
waarschijnlijk niet alleen het weekendquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Dus je bent weer zoet voor het weekend
Daar doe ik niet aan in het weekendquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:56 schreef slakkie het volgende:
Zo ff lekker de sportschool induiken..
Wij denken hier niet zo diepzinnig over voortplantende bananen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:32 schreef BlueCurl het volgende:
kan die banaan zijn hoofd niet beter in de andere banaan duwen.. dat geeft toch hetzelfde effect?
Eingelijk moest het er anders uitzien maar kon niks beters vindenquote:
Denk dat het uberhaupt weinig uitmaaktquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:32 schreef BlueCurl het volgende:
kan die banaan zijn hoofd niet beter in de andere banaan duwen.. dat geeft toch hetzelfde effect?
Nee t was echt te relaxed, ook de Donkey Rollers... livequote:Op zondag 21 oktober 2007 17:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tof?
Was 't niet enkel de standaard-showtek nummers die ze draaiden?
zal ik et doen??quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee t was echt te relaxed, ook de Donkey Rollers... live
God ik heb geen poten meer over, maar dat is een goed teken
* JortK is trouwens weg naar zijn vriendin
Idd, komkommers nu maarquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
zal ik et doen??![]()
nah... inmiddels al zo afgezaagd
Ow tof! Dat word weer een avondje comics kijkenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:05 schreef Geqxon het volgende:
http://xkcd.com/303/
http://xkcd.com/327/
http://xkcd.com/315/
quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:50 schreef FredvZ het volgende:
Mogguh
Met dank aan TNT heb ik dus mijn films niet kunnen kijken die donderdag bij de buren bezorgd zouden zijn [afbeelding]
Buren zijn sinds donderdag niet thuis geweest (ook niet verwonderlijk voor een uitwonende student)
Tsja, misschien compromis sluiten?quote:En mijn baas vond het geloof ik toch niet zo leuk dat ik hem afgelopen zaterdag meedeelde dat ik vanaf donderdag over een week niet meer kom werken op donderdagen.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:50 schreef FredvZ het volgende:
Mogguh
Met dank aan TNT heb ik dus mijn films niet kunnen kijken die donderdag bij de buren bezorgd zouden zijn![]()
Buren zijn sinds donderdag niet thuis geweest (ook niet verwonderlijk voor een uitwonende student)
Rete irritant is dat onderdaad van TNT
En mijn baas vond het geloof ik toch niet zo leuk dat ik hem afgelopen zaterdag meedeelde dat ik vanaf donderdag over een week niet meer kom werken op donderdagen.
Ze mag nog blij zijn dat ik niet gelijk op zaterdagen ook stop. Ik had al te kennen gegeven dat ik op donderdagen me enorm moet haasten om nog op een nuttige tijd aanwezig te zijn. Daarop zei ze dus dat ze het toch wel fijn zou vinden als ik zou toch zou komen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:57 schreef Sjowhan het volgende:
Tsja, misschien compromis sluiten?
Werd uit me bed gedeurbelt door schilders omdat de bouw sleutel in eens weg wasquote:
Das nog altijd beter dan wakker worden omdat er schilders in je huis staan, die met een bouwsleutel waren binnen gekomenquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:29 schreef WyriHaximus het volgende:
Werd uit me bed gedeurbelt door schilders omdat de bouw sleutel in eens weg was
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:30 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das nog altijd beter dan wakker worden omdat er schilders in je huis staan, die met een bouwsleutel waren binnen gekomen
De kans is groter dat ik wakker van ze word als ze binnenkomen en het eerste de beste keuken mes in me handen heb, ze toch zeer ernstig te vragen wat zij komen doenquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:30 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das nog altijd beter dan wakker worden omdat er schilders in je huis staan, die met een bouwsleutel waren binnen gekomen
Heb je altijd een keukenmes in de buurt van je bed liggen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De kans is groter dat ik wakker van ze word als ze binnenkomen en het eerste de beste keuken mes in me handen heb, ze toch zeer ernstig te vragen wat zij komen doen.
Denk dat het erger is als je bezig bent me je vriendin en ze binnekomenquote:
Misschien slaapt-ie in de keuken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:38 schreef Godlike02 het volgende:
Heb je altijd een keukenmes in de buurt van je bed liggen?
Dan slaap je dus in de keukenquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Nee me keuken is 2 meter van me bed af. 1 kamer appartement
En hij schijt de hele keuken vol?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:49 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan slaap je dus in de keuken
Je kookt in je woonkamer en je zit in de slaapkamer
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:49 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan slaap je dus in de keuken
Je kookt in je woonkamer en je zit in de slaapkamer
Nee want daar is wel een apparteruimte voorquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En hij schijt de hele keuken vol?
Handig. Straks istie gejat en kan iedereen het pand in.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Werd uit me bed gedeurbelt door schilders omdat de bouw sleutel in eens weg was [afbeelding]
Daar is niet perse een sleutel voor nodig, vanmorgen is op mn stage duidelijk geworden dat je ook zonder sleutel hier binnen kan komenquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:57 schreef Sjowhan het volgende:
Handig. Straks istie gejat en kan iedereen het pand in.
Echt iets voor jouquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb wel mee mogen maken dat ik uit de douche kwam, met een handdoek omgewikkeld naar mijn kamer liep, en ik een ladder bij mijn raam zag staan. Bleek dus dat mijn ouders het niet hadden verteld dat er een dak reparateur langs kwam. Toch maar even de lamellen dicht gedaan.
Groot gelijk!quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ze mag nog blij zijn dat ik niet gelijk op zaterdagen ook stop. Ik had al te kennen gegeven dat ik op donderdagen me enorm moet haasten om nog op een nuttige tijd aanwezig te zijn. Daarop zei ze dus dat ze het toch wel fijn zou vinden als ik zou toch zou komen.
Als extra blijk van waardering werd er ook nog verlangt dat ik voortaan mijn eigen eten betaalde. (omdat ik pas om 6 uur begint ipv half 5). Als ik mijn parkeer-, reis-, dinerkosten aftrek van mijn salaris houdt ik er nog geen 10 euro op over. En daarvoor laat ik me niet voor het karretje spannen.
10.000 mogelijkhedenquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Handig. Straks istie gejat en kan iedereen het pand in.
Zoiets http://wyrihaximus.net/en(...)tone_Trower_Day.html ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Daar is niet perse een sleutel voor nodig, vanmorgen is op mn stage duidelijk geworden dat je ook zonder sleutel hier binnen kan komen
Of hij lacht je net zo hard uit omdat hij iets heeft wat jouw jaloers maaktquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
?
Maar goed dat ik niet naakt was, dan had ik die vent goed jaloers gemaakt.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
?
Maar goed dat ik niet naakt was, dan had ik die vent goed jaloers gemaakt.
Een beroep als dakmonteur? Ik kan niet zeggen dat ik daar jaloers op ben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Of hij lacht je net zo hard uit omdat hij iets heeft wat jouw jaloers maakt.
Geen idee misschien heeft hij wel een lekker wijf als vrouw en jij niksquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een beroep als dakmonteur? Ik kan niet zeggen dat ik daar jaloers op ben.
Van mijn gespierde nakende lichaam word je accuut homo.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geen idee misschien heeft hij wel een lekker wijf als vrouw en jij niks.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Van mijn gespierde nakende lichaam word je accuut homo.
Ik val niet zo op dakmonteurs.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]Als je dan het gordijn open had gelaten had je misschien nog wel aan je trekken gekomen die dag
.
Ok, begon net leuk te worde maar goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:37 schreef Geqxon het volgende:
Ok, next subject plskthxbye.
Inmiddels wederom een nieuw bakje...quote:
quote:zitten jullie in <die en die> wijkcentrale?
Ik kan mijn website niet bereiken
Wb plurryquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:00 schreef phluphy het volgende:
* phluphy is weer terug van (een weekendje) weg geweest en groet u allen beleefd.![]()
: Goed idee!
hahaha! Opzich niks mis mee maar dan moet je er niet van uit gaan dat die echt altijd up isquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:02 schreef Sjowhan het volgende:
Net klant aan de lijn:
[..]. Hostingservers aan een ADSL-lijn, wat denkt-ie
uptime van 80-90%? (op een jaar gezien, bij een redelijke I-net providerquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wb plurry![]()
[..]
hahaha! Opzich niks mis mee maar dan moet je er niet van uit gaan dat die echt altijd up is.
Het zou eingelijk altijd op moeten zijn want 80% is al 60 dagen down time ala 2 maanden geen internetquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
uptime van 80-90%? (op een jaar gezien, bij een redelijke I-net provider)
Een trojan lijkt me nooit leuk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:27 schreef Landgeld het volgende:
even een kort vraagje. Altijd als ik scan met Trojanhunter krijg ik als eerste gelijk deze melding:
[ afbeelding ]
volgens mij kan hij deze niet (goed) verwijderen. Maar; is het iets 'gevaarlijks'? of onschuldig?
Je wordt er helaas mee doodgegooid.quote:
Hoi phluph!quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:00 schreef phluphy het volgende:
* phluphy is weer terug van (een weekendje) weg geweest en groet u allen beleefd.![]()
: Goed idee!
wat moet ik doen dan? Anders open ik wel ff een nieuw topic, kunne jullie hier weer verder 'slowchatten'quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:45 schreef FredvZ het volgende:
Die "Microsoft"-sleutel in "Run" hoort daar iig niet te staan.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
wat moet ik doen dan? Anders open ik wel ff een nieuw topic, kunne jullie hier weer verder 'slowchatten'![]()
heb maar ff nieuw topic aangemaakt..
Al heb ik er niet zoveel last van klopt af...quote:
wat moet ik doen dan? Anders open ik wel ff een nieuw topic, kunne jullie hier weer verder 'slowchatten'![]()
HERPES!!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:13 schreef FredvZ het volgende:
hmmm, loop ik net langs de spiegel in het toilet, zie ik opeens dat ik allemaal rode vlekjes in mn gezicht heb.
Zou je bijna gaan geloven...quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:20 schreef JortK het volgende:
HERPES!!!
Dude!quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat net met mijn manboobs te spelen. Best een leuk alternatief voor als je geen vriendin hebt.
Gaat niet goed met je, of wel?quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat net met mijn manboobs te spelen. Best een leuk alternatief voor als je geen vriendin hebt.
Mag ik anders even met die van jou spelen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:38 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gaat niet goed met je, of wel?![]()
What's next, die van je moeder?![]()
Volgensmij wordt het tijd voor een vriendinquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:44 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik anders even met die van jou spelen?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:59 schreef FredvZ het volgende:
Volgensmij ben ik voorspelbaar geworden hier...
drie weken geleden vroegen ze nog om 4 uur: wil je ook cup-a-soup?
de week daarna was het: welke smaak mag het zijn?
vorige week: jij champignon?
Nu: collega komt binnen: alsjeblieft. (en zet een mok cup-a-soup champignon neer)
Slechte zaak manquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:59 schreef FredvZ het volgende:
Nu: collega komt binnen: alsjeblieft. (en zet een mok cup-a-soup champignon neer)
Waar ken ik dat toch vanquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:14 schreef Sjowhan het volgende:
Oeps @ collega.
Even een move in MySQL ipv copy, have database stuk en dus klantensysteem
Kreeftquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:57 schreef FredvZ het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten vanavond?
*proest*!quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:26 schreef Geqxon het volgende:
* WyriHaximus bespring bertjequote:Op maandag 22 oktober 2007 17:17 schreef Geqxon het volgende:
Even de teamspirit verhogen. GROUPHUG!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:59 schreef FredvZ het volgende:
Wat hij zegt jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Volgensmij wordt het tijd voor een vriendin
Ga toch eens leren om de me-tag goed af te sluitenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
*proest*!
[..]
[me=]WyriHaximus bespring bertje
[..]
[afbeelding]
[..]
Wat hij zegt ja
* ]WyriHaximus heeft ff lekker tukje gedaan net [afbeelding] [/me
Dat is gewoon een enter na die regelquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga toch eens leren om de me-tag goed af te sluiten [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hmmm! * WyriHaximus dan toch liever ik met die van jouw dan bert met die van mequote:Op maandag 22 oktober 2007 20:03 schreef phluphy het volgende:
Precies Bertje! Misschien heeft Harry wel lekkere tietjes waar je mee kunt spelen!![]()
Harry vind 't vast niet erg, heur!![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmmm! * WyriHaximus dan toch liever ik met die van jouw dan bert met die van me.
Niet uit dagen hoor jortkquote:
Weten we maar het blijft zo lekker makkelijkquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:11 schreef Geqxon het volgende:
Verder val ik duidelijk op vrouwen. En heb ik geen zin in een vriending.
Eerlijk is eerlijk, mocht er weer een lieve meid op mijn pad lopen, zal ik er geen problemen mee hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:45 schreef Geqxon het volgende:
Maar ik wil helemaal geen vriendin [afbeelding]
Had ik toch gedaan? Ik bood die van Harry aan!quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:05 schreef Geqxon het volgende:
phluphy beantwoord je mijn vraag nog even.
Boobs is fijn (C/D, heerlijk om tegen aan te liggenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:10 schreef Geqxon het volgende:
Mijn vorige vriendin had geen boobs. [afbeelding]
Ja he maar daar ben ik het niet mee eens! Weet niet eens wat het betaald!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:16 schreef phluphy het volgende:
[..]
Had ik toch gedaan? Ik bood die van Harry aan!(Vind je vast lekker, zit misschien wel haar op, iets dat ik je niet kan bieden).
![]()
En verder: gun ik alle vrijgezelle mannen hier een leuke meid toe. Misschien moet jullie harder zoeken of meer lef tonen. "Wij vrouwen" zijn niet altijd makkelijk, true! Maar hé, we blijven het zwakke geslacht, dus kom op en overheers ons! Dat vinden we leuk!![]()
Dat valt nog mee ken mensen die hebben een '8 uur met de trein LAT relatie'quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Boobs is fijn (C/D, heerlijk om tegen aan te liggen) maar echt geen pre! Het gaat mij ook om de meid zelf, ze moet sowieso ook zelf d'r kunnen vermaken en niet de "hele" dag rondom mij lopen te hobbelen, daar hou ik absoluut niet van.
En een beetje dichterbij; Noord-Holland en Groningen is niet echt even naast de deur
Trailer trash?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:06 schreef Geqxon het volgende:
http://slutslutslutslutslut.ytmnd.com/
BWHEHEHEHEHHEHEHEHE.
Ok dat mens kunnen ze dus beter een nekschot gevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:12 schreef Geqxon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DE9llClgTqY
BWHEHEHEHEHHEHEHEHEWHEHEHEHHE.
eenschquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Trailer trash?
[..]
Ok dat mens kunnen ze dus beter een nekschot geven![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat valt nog mee ken mensen die hebben een '8 uur met de trein LAT relatie' [afbeelding].
quote:
Zou me ook niks verbazen als die moeder haar ontzettend verwend heeftquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:47 schreef Geqxon het volgende:
Gewoon op je 15e 300 keer onbeschermde seks gehad om een baby te krijgen. Damn, ik was op mijn 15e al blij als ik bij haar wat mocht frummelen.
OMFG!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:12 schreef Geqxon het volgende:
Sweet mother of god.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:12 schreef Geqxon het volgende:
Tsja of het echt is of niet, als ik hier een beetje op straat rond kijken (in de stad dan) dan zie ik toch nog best wat 15 - 17 jarige met een kinderwagen rond lopen. Dus het zou me niks verbazen als sommige perse een baby willen hebben. Als ik dat kind zo hoor komt ze heel erg verwend overr en heeft ze tot nu toe alles gekregen wat ze wou dus dit moet en zal ze ook krijgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Sweet mother of god.
Dat is toch niet serieus, dat kan toch niet?!
Nieuwe gekocht? Of 2de hands?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:21 schreef WyriHaximus het volgende:
En moge, straks wasmachine in ontvangst nemen [afbeelding] !
Sick dudequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:12 schreef Geqxon het volgende:
Heb wel eens een 17 jarge doos achter me aan gehad, die ook zonodig van mij een kind wildequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef WyriHaximus het volgende:
Tsja of het echt is of niet, als ik hier een beetje op straat rond kijken (in de stad dan) dan zie ik toch nog best wat 15 - 17 jarige met een kinderwagen rond lopen. Dus het zou me niks verbazen als sommige perse een baby willen hebben. Als ik dat kind zo hoor komt ze heel erg verwend overr en heeft ze tot nu toe alles gekregen wat ze wou dus dit moet en zal ze ook krijgen.
Hehehequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Heb wel eens een 17 jarge doos achter me aan gehad, die ook zonodig van mij een kind wilde![]()
Toen heb ik haar vader toch maar eens verzocht om eens een hartig woordje met dochterlief te spreken.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:36 schreef Geqxon het volgende:
Als je iets doorklikt heb je ook de 4 minuten lange versie. Wat een dramakind...... 'cause I got it like that!
quote:Not one
Not two
But thareeee different guys!
Nieuw, kadootje van me schoonoudersquote:
Zulke kinderen zijn serieus ziek in hun hoofdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Heb wel eens een 17 jarge doos achter me aan gehad, die ook zonodig van mij een kind wilde![]()
Toen heb ik haar vader toch maar eens verzocht om eens een hartig woordje met dochterlief te spreken.
Tofquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nieuw, kadootje van me schoonouders [afbeelding].
quote:<evilAdmin> ...
<evilAdmin> Never seen that one before.
<evilAdmin> Got back from meeting with a friend, who wanted to show me some $35K Server systems in a datacenter basically underground downtown that he is a part of.
<evilAdmin> During the tour, I'm like "Dude- is that a pizzabox inbetween those 4U servers?", and he's like "Yup. Want some lunch?". Pulls the box out, grabs a slice. I already ate, so I passed.
<evilAdmin> He says that the $20K 8x Opteron boxes generate lots of heat, and thus keep the Pizza warm.
<evilAdmin> I'm like "Don't Oppies have PowerNow or some AMD cooler shit?", and he's like "Yeah, but we run SETI/Prime95 to keep the pizza hot".
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:22 schreef JortK het volgende:
Ach Wyri die meisjes denken toch als ze het niet meer redden geef ik het op voor adoptie
Echt wel en zojuist afgeleverdquote:
Haha dat zijn nou echte nerdsquote:
QFT!quote:<infinitySPZ> Pong is probably the best designed shooter game in the world.
<infinitySPZ> It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Je komt er niet zomaar vanafquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Zulke kinderen zijn serieus ziek in hun hoofd. Heb je er trouwens nog wat van der gehoord later? Kan me ook niet voorstellen dat ze dan al door hebben dat een baby meer is dan een leuk iets om te hebben en dat er een heleboel verantwoordelijkheden bij komen kijken. Kan me herrineren dat ze in het gulden tijdperk hadden uitgerekend dat een kind op voeden ongeveer 1.000.000 Fl kost waar wil dat wijf dat vandaan halen. KAn me niet voorstellen dat die gasten bij der blijven als ze eenmaal zwanger is
.
Het type meisje dat je alles keurig laat slikkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je komt er niet zomaar vanaf
Zelfs toen ik al lang en breed een vriendin had bleef ze doorgaan![]()
Maar goed, nu heeft ze al een paar maanden niks van zich laten horen, dus denk dat ze een ander slachtoffer heeft gevonden.
Damn daar word je ook ziek van lijkt mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je komt er niet zomaar vanaf
Zelfs toen ik al lang en breed een vriendin had bleef ze doorgaan![]()
Maar goed, nu heeft ze al een paar maanden niks van zich laten horen, dus denk dat ze een ander slachtoffer heeft gevonden.
quote:<MooseOnDaLoose> Hey Mike
<goatboy> what?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> er?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> and?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> ...
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> i dont get it
<MooseOnDaLoose> AND YOU NEVER WILL.
<goatboy> bastard
Schijt en schijtziek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Damn daar word je ook ziek van lijkt mij.
Die is toch wel erg leukquote:<MooseOnDaLoose> Hey Mike
<goatboy> what?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> er?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> and?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> ...
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> i dont get it
<MooseOnDaLoose> AND YOU NEVER WILL.
<goatboy> bastard
En deze is totaal fout en lezen is op eigen risico!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Hij heeft wel stijlquote:
quote:<Blauw>If i die and i get reincarnated, i wish i was my girlfriends pussy
<Argy>Why?
<Blauw>Then i would be able to see all my friends again
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En deze is totaal fout en lezen is op eigen risico!!!!!WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slutquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hij heeft wel stijl.
Deze dan:
[..]
quote:[23/Oct/2007 14:45:49][5056] {smtps} SMTP server session begin; client connected from 82.107.174.57:2239
[23/Oct/2007 14:45:49][5056] {smtps} Sent SMTP greeting to 82.107.174.57:2239
[23/Oct/2007 14:45:49][5056] {smtps} Command EHLO host57-174-static.107-82-b.business.telecomitalia.it
[23/Oct/2007 14:45:49][5056] {smtps} Sent reply to EHLO: 250 mschol.eu ...
[23/Oct/2007 14:45:49][5056] {smtps} Command MAIL FROM:<asdasd_rasmus@anglering.co.uk>
[23/Oct/2007 14:45:49][5056] {smtps} Sent reply to MAIL: 250 2.1.0 Sender <asdasd_rasmus@anglering.co.uk> ok
[23/Oct/2007 14:45:49][5056] {smtps} Command RCPT TO:<spam@mschol.eu>
[23/Oct/2007 14:45:49][5056] {smtps} Sent reply to RCPT: 550 5.1.1 Mailbox <spam@mschol.eu> does not exist
[23/Oct/2007 14:45:49][5056] {smtps} Command QUIT
[23/Oct/2007 14:45:49][5056] {smtps} SMTP server session end
quote:<+HoCkster> I got an official warning from my bank
<+HoCkster> I usually pay my rent as "Columbian Drug Money", they never objected
<+HoCkster> but then I forgot my mates cell phone number,
<+HoCkster> we were both doing internet banking at the same time right
<@Lilzvixen> welcome to my room
<+HoCkster> so I give him a 1 cent payment going "What's your number"
<+HoCkster> and we start having this whole conversation
<+HoCkster> it was like webchat
<+HoCkster> so like 87 payments later, the bank rings me up and were like
<+HoCkster> "have you thought of getting MSN?"
Ik stikte zowat van het lachenquote:
Zou je dekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:12 schreef mschol het volgende:
volgens mij probeerde iemand me te spammen...:
[..]
ja eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik stikte zowat van het lachen:D:D:D!!!!!!!
[..]
Zou je deken.
lolquote:
quote:
Whehehe...quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En deze is totaal fout en lezen is op eigen risico!!!!!Jezus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het zal je maar gebeuren.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
Met potje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:46 schreef JortK het volgende:
* JortK is ook gelijk weer weg naar zijn vriendinnetje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tof.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:13 schreef FredvZ het volgende:
Zo, Casa del FredvZ is ook klaar voor morgen.
Vriendinlief [afbeelding] komt hier voor de eerste keer op bezoek [afbeelding]
Ja en anders is er altijd nog wel een vrouw in de buurtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:11 schreef phluphy het volgende:
Have fun, Fred!![]()
Sir Harry, weet je wel hoe een / de wasmachine werkt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedje opgemaakt en wel dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:13 schreef FredvZ het volgende:
Zo, Casa del FredvZ is ook klaar voor morgen.
Vriendinliefkomt hier voor de eerste keer op bezoek
(net als de rest van de kamer
).
phluphy for president!
Nee, maar dat is niet belangrijk. Het is gezond, dus eten, kreng!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:57 schreef Geqxon het volgende:
Is een grapefruit lekker?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:32 schreef WyriHaximus het volgende:Ja en anders is er altijd nog wel een vrouw in de buurt.
Eh eh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nogal ouderwets denk ik. Een man hoeft dat toch ook niet te weten?![]()
Als-ie maar wel kan boren en zo, en weet wat een kroonsteentje is. En zwaar afval sjouwen!
... ♥ ik mis je ♥
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja en anders is er altijd nog wel een vrouw in de buurt.
Het is dan ook vrouwer werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bedje opgemaakt en wel dus(net als de rest van de kamer
).
![]()
Niks mis met wat ouderwets zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Eh eh...![]()
Ik ben nogal ouderwets denk ik. Een man hoeft dat toch ook niet te weten?![]()
Als-ie maar wel kan boren en zo, en weet wat een kroonsteentje is. En zwaar afval sjouwen!![]()
Ja zo zal het voor mji straks ook zo worden denk ikquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
[/spoiler]
Eh eh... [afbeelding]
Ik ben nogal ouderwets denk ik. Een man hoeft dat toch ook niet te weten? [afbeelding]
Als-ie maar wel kan boren en zo, en weet wat een kroonsteentje is. En zwaar afval sjouwen! [afbeelding]
Hmm, en de schade aan de andere auto dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:32 schreef Geqxon het volgende:
Nee inderdaad. Had zelf overigens geen schade, dus na een kort gesprek maar weer verder gereden. [afbeelding]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol JortK, dat is een tijdje geleden of niet?
Nee... zaterdag ga ik er weer heen en deze week word ze volgens mij geopereerd dusquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:07 schreef phluphy het volgende:
Bertje!Brokkenpiloot !
JortK, geniet ervan, je hebt het verdiend!!!
Is er al meer nieuws over je schoonmoeder, btw?![]()
Ik zou nu eingelijk ook vrij zijn, tering woningbouw (zie me nieuwe hok topic voor meer details). Dus heb ik me baas maar gebelt dat ik nog ff 2 dagjes kom deze weekquote:
ja why?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef Geqxon het volgende:
Toevallig iemand met PayPal hier?
Mogguhquote:Op donderdag 25 oktober 2007 06:47 schreef slacker_nl het volgende:
Mogguh,
hier nog bijna 15 uurquote:bijna weekend (over 7 uurtjes om precies te zijn)
Ziek? Poor little Sjowhan. * WyriHaximus gives him a fruitbasketquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dank
Was om kwart over 9 het bed in, maar helaas nog steeds last
Hier nog een uurtje of 7quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
hier nog bijna 15 uur
Maar zo'n vrije dag midden in de week is heeeerrrrrrlijk
hier is et al de hele week weekendquote:Op donderdag 25 oktober 2007 06:47 schreef slacker_nl het volgende:
Mogguh, bijna weekend (over 7 uurtjes om precies te zijn)
* WyriHaximus is jaloers, zijn hele week zou ook weekend zijn deze weekquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
hier is et al de hele week weekend
Je was vergeten te tanken?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:21 schreef Geqxon het volgende:
Zeven kilometer met een brommer aan je hand lopen is goed klote.
lulligquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:28 schreef Geqxon het volgende:
Lekke band.
Hoe weet jij zo goed hoe het klinkt als je je aan een klein meisje vergrijpt?quote:En vervolgens een motorblokje dat klonk alsof ik een mij aan een klein meisje vergreep.
Luidruchtige buren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:29 schreef FredvZ het volgende:
Hoe weet jij zo goed hoe het klinkt als je je aan een klein meisje vergrijpt?
* FredvZ vraagt zich in wat voor buurt Geqxon dan wel niet woont...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:30 schreef Geqxon het volgende:
Luidruchtige buren.
Het valt gelukkig mee, 't zakt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ziek? Poor little Sjowhan. * WyriHaximus gives him a fruitbasket
Woonwagen kamp?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:34 schreef FredvZ het volgende:
[..]
* FredvZ vraagt zich in wat voor buurt Geqxon dan wel niet woont...
Ah mooizoquote:
De Geqxonstraatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:26 schreef WyriHaximus het volgende:, noem jij eens een plek dan ...
/ 10 voor flauwheidquote:
Misschien je stoel iets lager zetten?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:33 schreef FredvZ het volgende:
Ik kwam er vanmorgen trouwens achter dat het dak van mn auto laag bij de grond zit.
Voel hem nog tegen mn hoofd aankomen
nee, gewoon meer bukken met het instappenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Misschien je stoel iets lager zetten?
Dat kan ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:48 schreef FredvZ het volgende:
[..]
nee, gewoon meer bukken met het instappen
Je zou als bedrijf maar flink geïnvesteerd hebben in zo'n farmquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:49 schreef WyriHaximus het volgende:
En dit is volgens mij nog best goed nieuws: http://www.webwereld.nl/a(...)ft-linkfarms-af.html
Haha ach het was te verwachten dat dit zou gaan gebeurenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je zou als bedrijf maar flink geïnvesteerd hebben in zo'n farm
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:28 schreef phluphy het volgende:
Beterschap Sjowhan!![]()
Fred, hoe was het?![]()
niet terug gelezenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:10 schreef phluphy het volgende:
which reminds me:
Dat is wel erg zielig, breng haar dan tenminste naar huis als je met een auto bent. Dat je niet altijd de hele weg mee naar huis fietst met der kan ik nou nog wel gebrijpen, maar met een autoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:31 schreef FredvZ het volgende:
[..]
niet terug gelezen
Maar het was een hele gezellige ochtend/middag/avond. We hebben een beetje door de stad heen geslenterd en een hapje gegeten in de poffertjeskraam![]()
![]()
's Avonds samen gekookt![]()
en nog een filmpje gekeken![]()
En zoals het hoort vriendinlief weer veilig bij haar ouders thuis afgezet.
Dat had ze overigens niet verwacht, haar vorige vriend bracht haar hooguit met de auto naar de bus...
A.S.A.P.quote:
Buiten dat, een vrouw alleen zet je niet op het openbaar vervoer 's avonds in Rotterdam en die laat je al helemaal niet alleen op de bus wachten op Zuidplein.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:41 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat is wel erg zielig, breng haar dan tenminste naar huis als je met een auto bent. Dat je niet altijd de hele weg mee naar huis fietst met der kan ik nou nog wel gebrijpen, maar met een auto.
Idd, wat een kneusquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:46 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Buiten dat, een vrouw alleen zet je niet op het openbaar vervoer 's avonds in Rotterdam en die laat je al helemaal niet alleen op de bus wachten op Zuidplein.
Tis wat.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow en we zijn ingehaald door de apple fanboysApple SC#193: Dankzij Leopard voorbij aan Slowchat # 192
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:18 schreef Geqxon het volgende:
Iemand tips hoe ik een moederneukende server error_reporting kan laten forceren? Dank u.
1 2 3 4 | error_reporting(E_ALL); ini_set('display_errors','on'); ?> |
1 2 3 4 | error_reporting(E_ALL); ini_set('display_errors',true); ?> |
Npquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:24 schreef Geqxon het volgende:
Dank je wel Wyri.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |