SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik hoop alleen dat ze zijn gezicht niet gaan verneuken, want in de eerste aflevering van Shippuuden vond ik hem er niet geweldig uit zien. De rest wel overigens. En die outfit van hem.Ben benieuwd hoe dat er geanimeerd uit gaat zien. Ach in elk geval kan het stukje van het weerzien van Sasuke niet meer kapot, want die hebben we al gezien en die was echt perfect!
Tenminste goed geanimeerd!
Ok dat moest ik even kwijt.Wat er nu komt was in de manga erg boeiend.
Hopelijk is dat met de anime ook zo. Please geen 3 tailes Naruto zoals in de Gaara arc.. die was zo lelijk!
En nu tijd voor de laatste aflevering van de Gaara arc!![]()
(En Gaara, want die is niet meer terug gekomen in de manga helaas).
[ Bericht 3% gewijzigd door -Strawberry- op 19-10-2007 17:38:21 ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is nou die Sai, waar ik zoveel over gehoord hebt, dat nieuwe karakter?
Ik kijk OPs en EDs alleen als ik het nummer goed vind. (Of bij EDs als ik te lui ben om op te staan en hem uit te zetten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Sai en Yamato zijn allebei nieuwe personages.
En de muziek in de OP en ED vind ik ook niet geweldig, maar de animatie wel.Dus dat maakt al veel goed.
Hmm ja, dat heb ik eigenlijk ook wel. Ze zijn dus gewoon slecht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik kijk OPs en EDs alleen als ik het nummer goed vind. (Of bij EDs als ik te lui ben om op te staan en hem uit te zetten.)
Precies zelfde gedachte...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik vond de aflevering ondaks het gebrek aan actie erg goed. Nieuwe opening was erg cool alleen de muziek sucks. Nieuwe ending was wel grappig en hierdoor (en ook door de op) ben ik heel erg benieuwd naar de volgende aflevering. Team 8 (was het toch?) eindelijk weer met z'n vieren?
Kijk niet via een zenderquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef Sjibble het volgende:
Zeg, op welke zender kijken jullie naruto?
En kan ik die gewoon op mn tv inladen? (of moet je deze aanvragen?)
En welke aflevering zijn jullie?
Anyway kan ik vanaf ep. 110 geen engelse dubbing meer vinden op myspacetv of youtube
Weet iemand waar ik die wel kan vinden? (k zit nu op 124.. kon het niet latentoch wil ik het engels.. vond ik veel beter..)
Amerika heeft ep 109 gisteren geaired. Nog een weekje wachten dus. En gedubde anime beter vinden dan het origineel? Dat komt maar heel zelden bij mij voor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef Sjibble het volgende:
Anyway kan ik vanaf ep. 110 geen engelse dubbing meer vinden op myspacetv of youtube
Weet iemand waar ik die wel kan vinden? (k zit nu op 124.. kon het niet latentoch wil ik het engels.. vond ik veel beter..)
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
TvP
Naruto FTW!!! WOOTTT
^___^
maar wat vinden de mangalezers van de manga !!!
Ik zeg DOPE!!!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef Sjibble het volgende:
Zender op tvquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef Sjibble het volgende:
Nou, nou Qunixquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zender op tv
überhaupt tv
engelse dub![]()
![]()
kijken via youtube![]()
![]()
!!!!!!11
Als je optimaal wil genieten van typisch Japanse meesterwerken dan moet je kijken naar het origineel, eventueel vertaald als ondertiteling in het Engels en dat te downloaden bij verschillende fansubs. Ik noem een Dattebayo, Google maar voor de website.
Ik ben bij de recente aflevering Naruto Shippuuden 31. Die heb ik dus gezien.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:42 schreef Sjibble het volgende:
tering zeg!, 129 t/m 134 is echt gruwelijk!![]()
![]()
![]()
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet het gerust tussen spoilers voor degene die de manga niet lezen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:48 schreef Cahir het volgende:
Nooit gedacht dat Tobi een kleuter zou zijnEn SAI joins the battle
Nu nog Yamato. Volgende week komen Shino enzo weer derbij
En EP31 was niet zo slecht, maar ook niet zozeer goed (tobi + preview maakte alles weer goed IMO). Wel jammer dat Sand Village nu heel lang buiten het verhaal blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:46 schreef GrupoBalanca het volgende:
Leuke ep..
Ik moest zo ongelooflijk hard lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk filler stukje. Was niet in de manga, dacht ik.
Sai's stem vond ik trouwens ook wel oké.![]()
Ik lees de manga ook niet.. dit kun je uit de anime opmakenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Zet het gerust tussen spoilers voor degene die de manga niet lezen.
Verder vond ik de aflevering ok en leuk om te zien dan gaara nog steeds zand kan sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:18 schreef GrupoBalanca het volgende:
Idd een tof moment.. ook die face van kakashiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van wikiquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De episode begon goed. Ik vond de binnenkomst van Gaara en oma erg ontroerend gedaan.
Maar soms vraag ik me af of ze denken dat hun kijkers complete debielen zijn. Op een gegeven moment is het wel duidelijk dat Naruto en Gaara vrienden zijn. En elkaar begrijpen omdat ze beiden jinchuuriki zijn. Dat hoeft echt niet tig keer uitgelegd te worden. Of nog een keer ondersteept in een vijf minuten slowmo van een handschudding.
Maar eigenlijk was de hele aflevering natuurlijk wachten op de introductie van Sai.
En volgende week krijgen we eindelijk de puberversie van Shino, Kiba, Ino, Hinata en hopelijk ook Choji te zien.![]()
Serieus? Ik dacht na 3 weken wachten tussen 2 afleveringen er nu een tijdje elke week eps zouden zijn. En met mij nog X aantal andere mensen. Balenquote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:47 schreef wdn het volgende:
t_M: je zag het zelfs aan de omschrijving bij dtb op de website toch?
Degene die nog online staan want er zijn er dacht ik niet zoveel meer. Als DB toen al bezig was zou ik die subs nemen maar ik weet niet of ze toen al subs voor naruto deden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:47 schreef Cahir het volgende:
Ik bedoelde, van welke fansubbing team.
je bedoelt dat deze english dubbing is?quote:Op zondag 4 november 2007 14:16 schreef ASSpirine het volgende:
Je hebt geluk
http://www.gotwoot.net/wp-torrents.php?s=10
Bedankt!quote:Op zondag 4 november 2007 14:16 schreef ASSpirine het volgende:
Je hebt geluk
Helaas voor jou, ik denk dat bijna niemand van deze topic je echt kan helpen met afleveringen die in het Engels gedubd zijn... Omdat wij dat simpelweg niet volgen. Alles in de oorspronkelijke taal is het beste, klinkt natuurlijker. En we zijn al jaren gewend aan de stemmen van Naruto en co., als we nu de Engelse versie bekijken is dat enorm raar voor ons en ook stom.quote:Op zondag 4 november 2007 16:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
je bedoelt dat deze english dubbing is?![]()
Hopelijk zit hier enige kwaliteit in, ook als het gesubbed is. Dan zou ik de moeite niet nemen en verder met myspacetv.com verdergaan
Ik wil Engelse Dubbing!!
Eigenlijk zou ik van de gewone Naruto serie alles van Aone willen hebben, maar in Belgie zit je vast aan een downloadlimiet... Dan zit ik er zo over, of ik moest maanden lang willen wachten tot ik alles binnen heb.quote:Op zondag 4 november 2007 19:59 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bedankt!
Gelijk 1 t/m 25, 26 t/m 50, 51 t/m 75 en 76 t/m 100 gedownload![]()
thnxquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:29 schreef Agiath het volgende:
Erg mooi
Alleen zijn mond zit wat te laag, of hij heeft hele rare tanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen spoiler tags, maar dat was nou niet echt een spoiler, dit is een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door ArcticBlizzard op 11-11-2007 17:29:12 ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Wat zeur je nou de hele tijd over die spoilersquote:Op zondag 11 november 2007 14:04 schreef ASSpirine het volgende:
spoilers...
sjeezes zeg, jullie houden daar geen rekening mee ofzo?...
hmmm, laat me denken. Misschien omdat dat ook is?...quote:Op zondag 11 november 2007 14:14 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Wat zeur je nou de hele tijd over die spoilers![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 13:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Bekeken en ben erg benieuwd naar volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen spoiler tags, maar dat was nou niet echt een spoiler, dit is een spoilerDie laatste is zeker weten ook geen spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net zo goed als 1+1=2 in een decimaal stelsel is bovenstaande ook een zekerheid.
En dingen die zeker zijn zijn nooit spoilers
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Omdat alles wat er op dit topic niks geplaatst is , wat indirect met het verhaal te maken heeft.quote:Op zondag 11 november 2007 15:12 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hmmm, laat me denken. Misschien omdat dat ook is?...
Toen ik dacht "zo nu gaat het beginnen" was de ep al afgelopen. 20 min gaat erg snel voorbij als ze voor een groot gedeelte zijn gevuld met flashbacks. Eigenlijk zou het beter zijn om 3 weken geen ep te kijken en dan drie eps achter elkaar, ik vind ze namelijk sowiezo te kort.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Matige ep imo. Echt zo'n eentje die makkelijk in de helft van de tijd had gekund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dit alle afleveringen? En wat is Aone ofzo?quote:Op zondag 4 november 2007 14:16 schreef ASSpirine het volgende:
Je hebt geluk
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:41 schreef sanakthe het volgende:
Heel erg bedankt Strawberry! Kan wel even vooruit zie ik.
Wat zijn die Shippuuden dingen? Aparte serie?
En nu loopt de Anime gigantisch achterquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
zodat de anime niet de manga inhaalt. (Daar is de serie namelijk op gebaseerd).
Nou, dan heb ik eerlijk gezegt liever fillers.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:18 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
En nu loopt de Anime gigantisch achter, en met dit tempo gaan ze de manga niet meer inhalen.
Maar even positief blijven, dat betekent dus geen fillers meer![]()
Aone is de naam van de vertaalgroep, AnimeOnequote:Op dinsdag 20 november 2007 15:22 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Zijn dit alle afleveringen? En wat is Aone ofzo?
Wil dit wel even checken
Sexy Jutsuquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:50 schreef sanakthe het volgende:
Net de eerste twee afleveringen bekeken (in 't Japans uiteraard)! Tof..
lol at seduction technique..
Toen ik dat zag, had ik zo iets van :quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:50 schreef sanakthe het volgende:
Net de eerste twee afleveringen bekeken (in 't Japans uiteraard)! Tof..
lol at seduction technique..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |