Echt waar?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:47 schreef wdn het volgende:
t_M: je zag het zelfs aan de omschrijving bij dtb op de website toch?
Degene die nog online staan want er zijn er dacht ik niet zoveel meer. Als DB toen al bezig was zou ik die subs nemen maar ik weet niet of ze toen al subs voor naruto deden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:47 schreef Cahir het volgende:
Ik bedoelde, van welke fansubbing team.
je bedoelt dat deze english dubbing is?quote:Op zondag 4 november 2007 14:16 schreef ASSpirine het volgende:
Je hebt geluk
http://www.gotwoot.net/wp-torrents.php?s=10
Bedankt!quote:Op zondag 4 november 2007 14:16 schreef ASSpirine het volgende:
Je hebt geluk
http://www.gotwoot.net/wp-torrents.php?s=10
Helaas voor jou, ik denk dat bijna niemand van deze topic je echt kan helpen met afleveringen die in het Engels gedubd zijn... Omdat wij dat simpelweg niet volgen. Alles in de oorspronkelijke taal is het beste, klinkt natuurlijker. En we zijn al jaren gewend aan de stemmen van Naruto en co., als we nu de Engelse versie bekijken is dat enorm raar voor ons en ook stom.quote:Op zondag 4 november 2007 16:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
je bedoelt dat deze english dubbing is?![]()
Hopelijk zit hier enige kwaliteit in, ook als het gesubbed is. Dan zou ik de moeite niet nemen en verder met myspacetv.com verdergaan
Ik wil Engelse Dubbing!!
Eigenlijk zou ik van de gewone Naruto serie alles van Aone willen hebben, maar in Belgie zit je vast aan een downloadlimiet... Dan zit ik er zo over, of ik moest maanden lang willen wachten tot ik alles binnen heb.quote:Op zondag 4 november 2007 19:59 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bedankt!
Gelijk 1 t/m 25, 26 t/m 50, 51 t/m 75 en 76 t/m 100 gedownload![]()
thnxquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:29 schreef Agiath het volgende:
Erg mooi
Alleen zijn mond zit wat te laag, of hij heeft hele rare tanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen spoiler tags, maar dat was nou niet echt een spoiler, dit is een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door ArcticBlizzard op 11-11-2007 17:29:12 ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |