abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 02:00:17 #141
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54046265
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 01:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Wie heeft er dan 35 bedenkt ??

Ik hou het op 2 omdat ze mobiel zijn en de kans om gepakt te worden is nihil
Jij leeft echt in je eigen droomwereld. Die groep is al lang bekend, ze hebben zelfs een naam.

Hoe gaat het met je opleiding tot hoofdagent?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54046285
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 02:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jij leeft echt in je eigen droomwereld. Die groep is al lang bekend, ze hebben zelfs een naam.

Hoe gaat het met je opleiding tot hoofdagent?
Ik ben al hoofdagent daarom weet ik wie de daders zijn
2 daders
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_54046299
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 01:54 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik snap niet waar dat idee van die dubbele nationaliteit van mij vandaan komt. Ik ben Nederlands en heb geen andere nationaliteit, noch heb ik die ooit gehad.
Foute aanname van mijn kant...
quote:
Ik denk dat het 'andere vaderland' hierin betrekken weinig vruchtbaar is. Inderdaad hebben deze jongens allemaal een tweede paspoort (nationaliteit), maar het probleem ligt hier. En ik denk dat een selectieve, en zeer harde aanpak, zeer het overwegen waard is. (Wat mij betreft sluit je ze op en gooi je de sleutel weg). Alleen, waar ik mordicus op tegen ben is het probleem te gaan 'exporteren' alleen maar omdat deze jongens toevallig ook nog zo'n groen vod hebben.

Want daarmee geef je een signaal af naar de gehele immigrantengroep in Nederland, geïntegreerd of niet. En die boodschap is; je woont hier wel, maar wij bepalen wel of je ooit geaccepteerd zal worden en of je hier ooit echt je wortels kunt neerlaten. Je creëert dan moedwillig een groep van inmiddels meer dan een miljoen inwoners van dit land die bij wijze van spreken met een koffer klaar in de gang leven. En dat maakt op de lange termijn Nederland tot een onleefbaar land waar iedere groep de andere als vijand ziet. En zo'n Nederland zie ik niet zitten.
Volledig met je eens. Ik wil alleen dat het probleem wordt opgelost; minder criminaliteit en vernielingen en niet dit soort gestoorde reacties na een niet te voorkomen schietpartij...

Ik word moe van het enkel kletsen over "ja, maar ze hebben geen kansen..."... er worden bakken met geld geiinvesteerd, al jaren. Mensen als Marcouch spannen zich tot op het bot in en ondertussen is die gemeenschap totaal onbestuurbaar en tegelijkertijd niet in staat zijn eigen boontjes te doppen. Kortom, rotzooi. Ik bewonder de mensen in die gemeenschap die zich aan dat gedrag weten te onttrekken en proberen een "normaal" leven te leiden.
pi_54046335
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 02:01 schreef Meki het volgende:

[..]

2 daders
Hoofdagent in je schizofrene hoofd ja...

sorry, zeer ongepast ja...

En nu ga ik slapen met een gerust hart; Meki waakt over ons.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 02:06:02 #145
pi_54046366
quote:

[..]

2 daders
Jij hoofdagent? Met jouw beroerde nederlands? Geen wonder dat het zo'n zooitje is overal.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_54046396
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 02:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jij hoofdagent? Met jouw beroerde nederlands? Geen wonder dat het zo'n zooitje is overal.
Dat had ik eerst getypt maar ik vond het van mezelf nogal zwak om hem daarop af te rekenen....

Gelukkig doe jij het!
pi_54046410
quote:

[..]

2 daders
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 02:08:38 #148
pi_54046415
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 02:04 schreef Kjew het volgende:

[..]

Hoofdagent in je schizofrene hoofd ja...

sorry, zeer ongepast ja...

En nu ga ik slapen met een gerust hart; Meki waakt over ons.
Word tijd om een stoel tegen de deur te zetten.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 02:10:37 #149
pi_54046448
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 02:07 schreef Kjew het volgende:

[..]

Dat had ik eerst getypt maar ik vond het van mezelf nogal zwak om hem daarop af te rekenen....

Gelukkig doe jij het!
Ik vind het niet erg dat ie spelvoutjes maakt, maar om dan te roepen dat ie hoofdagent is gaat er bij mij echt niet in.
pi_54047413
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 02:02 schreef Kjew het volgende:

[..]

Foute aanname van mijn kant...
[..]

Volledig met je eens. Ik wil alleen dat het probleem wordt opgelost; minder criminaliteit en vernielingen en niet dit soort gestoorde reacties na een niet te voorkomen schietpartij...

Ik word moe van het enkel kletsen over "ja, maar ze hebben geen kansen..."... er worden bakken met geld geiinvesteerd, al jaren. Mensen als Marcouch spannen zich tot op het bot in en ondertussen is die gemeenschap totaal onbestuurbaar en tegelijkertijd niet in staat zijn eigen boontjes te doppen. Kortom, rotzooi. Ik bewonder de mensen in die gemeenschap die zich aan dat gedrag weten te onttrekken en proberen een "normaal" leven te leiden.
En daar sta jij ook bepaald niet alleen in. Mijn bloed begint inmiddels ook te koken als er weer zo'n lid van de welzijnsmaffia begint te mauwen over het gebrek aan uitzichten voor dit soort jongens. Marcouch zegt het heel treffend; 'deze jongens spugen op de helpende hand'. Ze hebben zat kansen, maar willen liever wat aanrellen en geld bijelkaar scharrelen in het criminele circuit. Het stuk in de trouw waar ik naar verwees is in die zin echt de moeite waard. Het vertelt het verhaal van een gezin waar de oudste zoon een gewone baan heeft, de dochter ijverig studeert, en de ouders niet meer weten wat ze aanmoeten met hun middelste kind. Een jongen die eigenljk niks wil behalve met z'n criminele vriendjes rottigheid uithalen.

En als ik het goed heb is die Bilal ook al uit zo'n situatie voortgekomen. Wat aangeeft dat er wel degelijk kansen zijn, zelfs voor de broers en zussen van deze etters.

Ik vond het trouwens ook wel positief om te zien dat andere jongeren uit Slotervaart een verklaring hebben aangenomen waarin ze de rellen afkeuren.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 07:47:07 #151
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_54047583
quote:

[..]

2 daders
naffers zeker?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:59:14 #152
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_54048118
Een verdachte, die gepakt was met een jerrycan benzine, is vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs...............

Als je met zo'n jerrycan benzine in de buurt van een moskee komt, dan ga je wel het gevang in, rare wereld
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:53:19 #153
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_54048663
Rare wereld? We doen het onzelf aan omdat we als naieve Nederlanders geloven dat als we maar inschikken alles vanzelf goed komt en alle culturen in pais en vree met elkaar kunnen samenleven. Dit ontzettend Nederlands hippie-gedrag heeft ons al minimaal 40 ghetto's opgeleverd, die broeinesten worden van kwaadwillend tuig. En nu gaan we het rellende tuig dat in deze wijken wordt geproduceerd ook nog eens ruim baan geven om de maatschappij verder te ontwrichten. Natuurlijk moet je gastjes die met een jerrycan lopen te klooien bij een moskee oppakken en bestraffen maar dit geldt net zo hard voor rellende marokkanen met jerrycans, die nu met fluwelen handschoentjes worden behandeld.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:56:03 #154
262 Re
Kiss & Swallow
pi_54048698
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 01:54 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik snap niet waar dat idee van die dubbele nationaliteit van mij vandaan komt. Ik ben Nederlands en heb geen andere nationaliteit, noch heb ik die ooit gehad.

Ik denk dat het 'andere vaderland' hierin betrekken weinig vruchtbaar is. Inderdaad hebben deze jongens allemaal een tweede paspoort (nationaliteit), maar het probleem ligt hier. En ik denk dat een selectieve, en zeer harde aanpak, zeer het overwegen waard is. (Wat mij betreft sluit je ze op en gooi je de sleutel weg). Alleen, waar ik mordicus op tegen ben is het probleem te gaan 'exporteren' alleen maar omdat deze jongens toevallig ook nog zo'n groen vod hebben.

Want daarmee geef je een signaal af naar de gehele immigrantengroep in Nederland, geïntegreerd of niet. En die boodschap is; je woont hier wel, maar wij bepalen wel of je ooit geaccepteerd zal worden en of je hier ooit echt je wortels kunt neerlaten. Je creëert dan moedwillig een groep van inmiddels meer dan een miljoen inwoners van dit land die bij wijze van spreken met een koffer klaar in de gang leven. En dat maakt op de lange termijn Nederland tot een onleefbaar land waar iedere groep de andere als vijand ziet. En zo'n Nederland zie ik niet zitten.
HiZ

plus dat het zo selectief als de neten is natuurlijk, niet elke allochtoonse crimineel heeft 2 paspoorten...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_54048829
Ik denk, dat het tijdelijk terugsturen wel de overweging waard is (naast andere instrumenten).
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_54048859
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:59 schreef Het_hupt het volgende:
Een verdachte, die gepakt was met een jerrycan benzine, is vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs...............

Als je met zo'n jerrycan benzine in de buurt van een moskee komt, dan ga je wel het gevang in, rare wereld
ja, hoe zat dat ook alweer precies? was er in dat geval ook niet ge-smst of zo, of iig het adres van die moskee ergens opgeschreven, waardoor 1+ 1 aannemelijk genoeg 2 was?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:38:02 #157
3542 Gia
User under construction
pi_54049182
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 04:36 schreef HiZ het volgende:
Wat aangeeft dat er wel degelijk kansen zijn, zelfs voor de broers en zussen van deze etters.
Ik had ergens gelezen dat twee zussen van Bilal hoog opgeleid zijn. Als die dat kunnen, waarom de mannelijke gezinsleden dan niet.
Het is wel duidelijk dat die kansen zeker geboden zijn, alleen willen ze ze niet grijpen. Ze rellen inderdaad liever. Lekker schoppen tegen Nederland, Wat mij betreft schopt Nederland eens terug. Eruit met die lui.
pi_54049306
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:09 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, hoe zat dat ook alweer precies? was er in dat geval ook niet ge-smst of zo, of iig het adres van die moskee ergens opgeschreven, waardoor 1+ 1 aannemelijk genoeg 2 was?
Nee, volgens mij niet; lees hier de uitspraak.
Meer conflict is een teken van minder ongelijkheid
pi_54049397
volgens mij was er nog een zaak, Paal van Staal
waarbij er dus sprake was van voornemens , vermoedelijke voornemens om brand te stichten... en omdat die vermoedens voldoende aannemelijk werden geacht is de man aangehouden en ook bestraft... zo iets meen ik me te herinneren althans
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_54049441
Deze dan? Die hebben bekend geloof ik.

[ Bericht 80% gewijzigd door StaalPaal op 20-10-2007 12:08:20 ]
Meer conflict is een teken van minder ongelijkheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')