Voor de Otto Heldring hoorde ik inderdaad de brandweer langsrijden hier (is vrijwel om de hoek)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:15 schreef El_Liberaliste het volgende:
En waarschijnlijk nog eentje..![]()
21:13:40 20-10-07 13 G BRAN BR 1 AUTOBRAND (Incidentnet: reg.inmeld) Ottho Heldringstraat 102 AMSTERDAM (ASD) [ 512 ]
710202113400102998 0102998 BRW Amsterdam-Amstelland ( Monitorcode )
710202113400100869 0100869 BRW Amsterdam Pieter ( Lichtkrant Kazerne )
en nog een..
21:16:48 20-10-07 13 G BRAN BR 1 AUTOBRAND Burgemeester Eliasstraat AMSTERDAM (ASD) [ 513 ]
710202116480102998 0102998 BRW Amsterdam-Amstelland ( Monitorcode )
710202116480100669 0100669 BRW Amsterdam-Osdorp ( Lichtkrant Kazerne )
je klinkt aardig gefrustreerdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:54 schreef M42 het volgende:
Ze moeten gewoon het leger inzetten en gericht laten schieten! laat het nou maar eindelijk eens over zijn met al die rellende marokkanen in dit land. Andere landen zouden het voorbeeld dan van Nederland moeten volgen.
Daarnaast van alle relschoppers, de relschoppers zelf inclusief het gezin, familie het land uitzetten zonder enige uitkering, en kinderbijslag voor hun 20 niet bestaande kinderen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:56 schreef jeehaa het volgende:
oh jij wil ook met thee komen?
quote:Rammstein
Willst du dich von etwas trennen
dann musst du es verbrennen
Willst du es nie wieder sehen
lass es schwimmen in Benzin
Benzin
Ich brauch Benzin
Benzin
![]()
Mja, dat is dus niet de bedoeling. Als ze de Overtoom oversteken en richting het Vondelpark gaan mag er wat mij betreft napalm ingezet wordenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lijkt er op dat de teringlijers de buitengrenzen aan het opzoeken zijn.
ik associeer die reljeugd niet met hippies hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:07 schreef Godslasteraar het volgende:
de laatste stuiptrekkingen van de kuthippies. Nog een paar brandjes, een paar relletjes en de paradigmawisseling is een feit.
altijd ze, nooit wequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:26 schreef MeneerMuis het volgende:
Echt lachwekkend dat ze er niks aan doen![]()
![]()
Triest land leven we ook in![]()
Indeedquote:
wat daar staat:ze trekken de buitengebieden in. Erg lastig om te volgen voor de politie.quote:
ik had hier om de hoek in Slotervaart nog wel een autobrand, dus sommigen houdem zich nog tot hun buurt beperktquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:32 schreef Meki het volgende:
4 autobranden de afgelopen 2 uur
Autobranden zijn nu afgeweekt naar OSDORP en SLOTERMEER en GEUZENVELD
Ja, gek he?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat daar staat:ze trekken de buitengebieden in. Erg lastig om te volgen voor de politie.
Bij de rellen in Ondiep (Utrecht) werd de wijk hermetisch afgesloten. Natuurlijk wonen deze 'rotjongens' niet alleen in Slotervaart, maar het zou wel een beter beeld van hun bewegingen kunnen geven.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat daar staat:ze trekken de buitengebieden in. Erg lastig om te volgen voor de politie.
Jah man, chille jonge, te gek....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:34 schreef Devrim_ het volgende:
Haha..geweldig om te zien dit
En al die fokkers achter hun pc hevig typen jongen!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:37 schreef Meki het volgende:
Veel politie inzetten om deze mafketels op te sporen
Jij komt uit deze buurt? Juist als er zondag direct was ingegrepen had je denk ik meer problemen gehad dan nu. Probleem is dat er in het verleden al veel doortastender opgetreden had moet worden. Dit probleem los je nu niet eventjes met een politieactie op, dit moet je nu helaas toch even wat tactischer doen om te zorgen dat niet de gehele buurt zich tegen je keert. En dat laatste lukt gelukkig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:34 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, gek he?
Als de politie en politiek direct zondag had ingegrepen hadden we er al vanaf geweest en hadden ze ook niet de wijk uit kunnen trekken.
Doe eens niet zo streng, dat kunnen die kansarme jochies niet aan.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij komt uit deze buurt? Juist als er zondag direct was ingegrepen had je denk ik meer problemen gehad dan nu. Probleem is dat er in het verleden al veel doortastender opgetreden had moet worden. Dit probleem los je nu niet eventjes met een politieactie op, dit moet je nu helaas toch even wat tactischer doen om te zorgen dat niet de gehele buurt zich tegen je keert. En dat laatste lukt gelukkig.
Als ze nou nog even die brandstichters zouden kunnen oppakken en voor de gehele schade aansprakelijk kunnen stellen, dan zou de buurt weer wat rustiger worden.
Zou je ook kunnen doen, maar ik weet niet of dat nou lekker werkt. Dan voelt juist die groep die meeloper is zioch misschien opeens aangevallen en slaat door naar de verkeerde kant.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:35 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Bij de rellen in Ondiep (Utrecht) werd de wijk hermetisch afgesloten. Natuurlijk wonen deze 'rotjongens' niet alleen in Slotervaart, maar het zou wel een beter beeld van hun bewegingen kunnen geven.
misschien kan je idd maar beter gaan pittenquote:
Hij heeft wel gelijk, hoewel ik het punt van zachtjes ingrijpen ook wel gehad heb. Voor mijn part mag het volledig los gaan, dan het leger er maar op.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zou je ook kunnen doen, maar ik weet niet of dat nou lekker werkt. Dan voelt juist die groep die meeloper is zioch misschien opeens aangevallen en slaat door naar de verkeerde kant.
Als je toch weet om welke groep het gaat, waarom dan een hele wijk daarvoor afsluiten?
Dat is ondertussen ook wel ruim in het nieuws geweest: je moet ze echt op heterdaad betrappen, anders gaat geen enkele rechter ze veroordelen. Zo is het nu eenmaal.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:48 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als ze WETEN welke groep het is, waarom lopen ze dan nu al een week buiten te rellen?
Waarom laten ze die 35 dan niet volgen, ze lopen toch in groepjes dus met 10 volgteams heb je ze in het vizier. Bij rottigheid meteen ingrijpen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is ondertussen ook wel ruim in het nieuws geweest: je moet ze echt op heterdaad betrappen, anders gaat geen enkele rechter ze veroordelen. Zo is het nu eenmaal.
Een meeloper die doorslaat bij het zien van een paar politie agenten op zijn straathoek is wat mij betreft al doorgeslagen. De mensen in de wijk die zich ergeren aan de tijdelijk beperkte bewegingsvrijheid (ze kunnen overigens wel de wijk uit en in, maar pas na controle) moeten ook begrijpen dat soms de goeden onder de kwaden lijden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zou je ook kunnen doen, maar ik weet niet of dat nou lekker werkt. Dan voelt juist die groep die meeloper is zioch misschien opeens aangevallen en slaat door naar de verkeerde kant.
Als je toch weet om welke groep het gaat, waarom dan een hele wijk daarvoor afsluiten?
Haha Meki, die calimero...briljantquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:37 schreef Meki het volgende:
Veel politie inzetten om deze mafketels op te sporen
moet je wel de mankracht hebben. En 35 man zijn best lastig te volgen hoor, dat zien wij bij het voetballen al jaren lang.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:58 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Waarom laten ze die 35 dan niet volgen, ze lopen toch in groepjes dus met 10 volgteams heb je ze in het vizier. Bij rottigheid meteen ingrijpen.
Ik denk dat het genoemde getal van 35 veel te weinig is, en de gemeente niet zoveel weet als dat ze nu zeggen te weten.
Dus je moet zorgen dat hij niet doorslaat, en niet met een enorm politiegeweld aan komen zetten (in Parijs werkte dat leger ook voor geen meter).quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:01 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Een meeloper die doorslaat bij het zien van een paar politie agenten op zijn straathoek is wat mij betreft al doorgeslagen. De mensen in de wijk die zich ergeren aan de tijdelijk beperkte bewegingsvrijheid (ze kunnen overigens wel de wijk uit en in, maar pas na controle) moeten ook begrijpen dat soms de goeden onder de kwaden lijden.
Er is inderdaad een grote kans dat ze weten welke auto wel en niet in de hens te zetten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Voor de Otto Heldring hoorde ik inderdaad de brandweer langsrijden hier (is vrijwel om de hoek)
Lijkt er op dat de teringlijers de buitengrenzen aan het opzoeken zijn. Ik hoop echt serieus dat ze per ongeluk de auto van een een Turk in de fik steken die het ziet gebeuren en ze ter plekke afknalt
ja, ik denk dat je toch een grens moet hebben. kijk dat iemand opgepakt wordt en nog geen strafblad heeft en dat je daar een milde boete of straf geeft.. ok.. maar deze personen doen expres het ontregelen van de samenleving als doel en ook angst zaaien. Dat is toch iets wat niet kan. Ook zijn ze al bekend.. dus oppakken die gasten en zet ze maar in oranje overals aan het werk in een plek waar ze niet willen zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:16 schreef quirina het volgende:
ja de politie moet ze oppakken en dan een paar weekjes papier laten prikken :p
Dat zal werken...zeker weten.
Man man die gastjes komen overal zo makkelijk mee weg
Door wat? Er staan nu niet echt 35 opgefokte naffers te wachten, met klinkers in de aanslagquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Elf auto's al, zijn er nog mensen die dit een incident noemen? Je zou er toch met een peloton ME doorheen moet raggen.
dat is het argument inderdaad wat ze gebruiken... RAARRRRRRRRRR, vreemd genoeg gebeurd het bij de voetbal wel...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is ondertussen ook wel ruim in het nieuws geweest: je moet ze echt op heterdaad betrappen, anders gaat geen enkele rechter ze veroordelen. Zo is het nu eenmaal.
Wat zijn naffers?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:30 schreef Pek het volgende:
[..]
Door wat? Er staan nu niet echt 35 opgefokte naffers te wachten, met klinkers in de aanslag![]()
Nee raar he? Als je eerst wat mensen oppakt die met jerrycans vol bezine over straat lopen en later laat gaan.quote:De politie heeft ook zaterdag nog geen daders gesnapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |