abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54053296
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:04 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dagelijks? We hebben het over deze rellen. En die zijn niet zo gek anders.
Wat een bullshit weer, jezus. Deze gasten rellen helemaal niet met de politie, ze steken alleen elke dag een auto in de fik. Alleen de eerste dag werden er stenen gegooid naar het bureau en naar een cameraploeg. Van rellen is nauwelijks spraken, alleen van onrust.

Wat een vergelijking weer.

[ Bericht 45% gewijzigd door paddy op 20-10-2007 18:11:05 (Sorry) ]
Geef mij maar Amsterdam
pi_54053306
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:58 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je bedoelt een klassiek geval van straatgeweld?
De Jantjes.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:17:08 #203
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54053352
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:09 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ik bedoel het zoals ik zeg.
Links heeft er geen mening over?
Hebben die 2 dan wel een mening?
Laat Cohen en Marcouch eens de daden bij hun woorden voegen.
Dan praten we verder.
Maar zij zijn niet de avatars of de keizers van "links". Ik ben óók links, en ik ben het erg vaak niet eens met Cohen.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:18:49 #204
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54053369
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:12 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Wat een bullshit weer, jezus. Deze gasten rellen helemaal niet met de politie, ze steken alleen elke dag een auto in de fik. Alleen de eerste dag werden er stenen gegooid naar het bureau en naar een cameraploeg. Van rellen is nauwelijks spraken, alleen van onrust.
Die onrust was er vaak zat toen ik nog in Groningen woonde. Het komt in het nieuws als er all-out rellen zijn, maar in het seizoen was het best vaak raak, met charges van de ME erbij.
pi_54053375
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:04 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dagelijks? We hebben het over deze rellen. En die zijn niet zo gek anders.
Ja, dagelijks worden mensen beroofd, auto's opengebroken lastig gevallen, vernielingen aangericht, geintimideerd e.d. door dezelfde hangjeugd wat nu aan het rellen is.
pi_54053383
Overigens, is spreken van Parijse toestenden niet een heel klein beetje buitenproportioneel? In Parijs zijn 9.000 auto's in vlammen opgegaan en waren honderden relschoppers. Hier zijn 'slechts' vijf auto's in vlammen opgegaan. Nog steeds vijf te veel, maar laten we het ook niet overdrijven.
pi_54053409
Laten we het ook niet bagataliseren.

Het zal je auto maar wezen, geen enkele verzekering dekt de schade.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:22:14 #208
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54053423
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja, dagelijks worden mensen beroofd, auto's opengebroken lastig gevallen, vernielingen aangericht, geintimideerd e.d. door dezelfde hangjeugd wat nu aan het rellen is.
En dat moet aangepakt worden, maar daar hebben we het hier nu niet over. Je moet er nu voor zorgen dat deze situatie niet escaleert.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:22:23 #209
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_54053427
---
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 15:03 schreef Floripas het volgende:
Nogal relevante informatie. Anders denk je dat je een nieuwsbron zit te lezen, en dan gaat het ineens over in opinie.
Het is wel opinie met een grote kern van waarheid Want heb je het stuk al goed gelezen voor je reageerde? Zo, ja reageer dan ook eens inhoudelijk

[ Bericht 32% gewijzigd door paddy op 20-10-2007 18:34:22 ]
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_54053571
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:22 schreef Floripas het volgende:

[..]

En dat moet aangepakt worden, maar daar hebben we het hier nu niet over. Je moet er nu voor zorgen dat deze situatie niet escaleert.
Ook prima, we gooien een pak pampers tegenaan, opgelost.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:37:58 #211
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54053674
---
quote:
Het is wel opinie met een grote kern van waarheid
Dat vindt iedere opiniemaker, en dat doet er niet toe.
quote:
Want heb je het stuk al goed gelezen voor je reageerde? Zo, ja reageer dan ook eens inhoudelijk
Ik heb er niet zo veel op aan te merken.

[ Bericht 38% gewijzigd door paddy op 20-10-2007 18:59:46 ]
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:38:44 #212
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54053684
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wilde je nog serieus discussieren, of blijft het bij deze zouteloosheden?
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:42:20 #213
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54053745
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:21 schreef Dr.Nikita het volgende:

Oh nee? Afmaken die mocro's!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:45:17 #214
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54053796
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:21 schreef Dr.Nikita het volgende:

Niet liegen: http://www.secara.nl/2nl.htm
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:45:48 #215
28033 Pek
je moet wat
pi_54053805
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nee, maar als je nu een paar peleton ME in de buurt gaat neerzetten, weet je zeker dat de pleuris uitbreekt. En dan heb je nog de kans dat hun matties uit de andere steden op bezoek gaan komen en dan zijn de rapen helemaal gaar. Dat zag je toch ook gebeuren bij de krakersrellen in de jaren 80?

Dit is echt niet zo makkelijk als het er uitziet, dat ben ik wel met Cohen eens. Ik heb liever dat het tot 1 buurt beperkt blijft met af en toe een auto in de fik, dan dat het over de hele stad uitgevochten wordt en ik in Abcoude moet parkeren
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:55:21 #216
pi_54053933
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:45 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh gelukkig

Thee iemand?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_54053951
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:45 schreef Floripas het volgende:

[..]

Niets over rellen te vinden.

Verder moet je wel casco verzekerd zijn en dat is bij lange na niet iedereen tenzij je een vrij recente melkkoe hebt.
pi_54053977
Naast extra patroulleren, waarom heeft de politie eigenlijk geen mobiele camerawagens? Dan kan je -wat Marcouch ook wil- de hele groep oppakken en later terugkijken wie die steen nu precies gooide. In Engeland schijnt dat heel goed te helpen.
pi_54054031
nou, laat ze dan de hele boel maar in de fik zetten, afbreken, onleefbaar maken, maar dan ook geen cent meer steken in die klerezooi daar, regel het zelf maar, laat maar zien wat je bent en wat je kan als iedereen de handen van je aftrekt, er niets meer voorgekauwd wordt, er niets meer georganiseerd wordt, er niets meer geregeld wordt voor je met overheidsgeld, kijken wat er dan voor initiatieven ontplooid worden uit eigen koker, als we vrijwillig 'opkankeren uit hun wijk".....

helaas kan dat natuurlijk niet, maar het zou een leuk experiment zijn, hek eromheen en bedruip je zelf maar, dikke doei , zoek het uit.

het is werkelijk nooit goed, zoveel geld als er al geïnvesteerd is, zoveel tegemoetkomingen in allerlei vormen, zoveel fluwelen handschoentjes, het blijft maar klagen en vingerwijzen, kun je dus net zo goed niets doen, het resultaat is per saldo hetzelfde, tyfuszooi door tyfusjeugd met onverschillige ouders die na 30 jaar hier wonen nog steeds de taal amper of niet machtig zijn .

en dan wordt er aan autochtonen gevraagd "hoeveel allochtonen (lees : moslims) heb jij eigenlijk in je vrienden of kennissenkring" als je dat met GEEN beantwoordt, ben je al bekant verdacht i.e xenofoob, andersom is het natuurlijk compleet te begrijpen " want natuurlijk zoek je vrienden bij hen met wie je cultuur en/of geloof deelt" en wordt aan hen die vraag omgekeerd nooit gesteld.
net zoals de vraag "hoeveel 2e generatie chinezen heb jij eigenlijk in je vriendenkring" ook nooit gesteld wordt
blijkbaar deug je pas volgens sommigen als je kunt verkondigen dat je een moslim in je vriendenkring hebt, en moet je schamen als je dat niet hebt, en ja dat heb ik gasten bij P & W letterlijk horen zeggen "tot mijn schande moet ik bekennen etc"

hoezo schande? wat is dat voor iets bizars?
maar goed, dit terzijde
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:03:49 #220
pi_54054048
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:56 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Niets over rellen te vinden.

Verder moet je wel casco verzekerd zijn en dat is bij lange na niet iedereen tenzij je een vrij recente melkkoe hebt.
Ben je alleen creatief als het jou uitkomt? Een rel is een combi van terrorisme en een manifestatie.
pi_54054164
Nee, ee
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 17:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ben je alleen creatief als het jou uitkomt? Een rel is een combi van terrorisme en een manifestatie.
Nee, een WA verzekering dekt nooit de eigen schade.
pi_54055002
Het zal je auto maar zijn. Ik heb ook geen nieuwe en kan ook geen auto zo één twee drie weer kopen. Zou dus goed pissig zijn en heb er ook geen begrip voor.

Heb medelijden met de ouders van die jongen, maar nog meer medelijden met die politieagenten.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:50:07 #223
28033 Pek
je moet wat
pi_54055441
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 17:02 schreef milagro het volgende:
maar goed, dit terzijde
Nice rant en je hebt natuurlijk een punt, maar op dit moment gaat het er om dit niet te laten escaleren, zoals Floripas al zei. En dat heeft niets te maken met fluwelen handschoentjes, maar alles met een tikkende tijdbom waar je op zit en niet wil laten ontploffen.
pi_54055444
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

Die onrust was er vaak zat toen ik nog in Groningen woonde. Het komt in het nieuws als er all-out rellen zijn, maar in het seizoen was het best vaak raak, met charges van de ME erbij.
In Groningen heb ik er nooit iets van gemerkt. wat wel vaak werd gedaan op de nacht van oud en nieuw, was een oude auto van de sloop halen en die in de fik steken en daar de laatste rotjes in gooien. In Enschede was het wel een tijd de mode van jeugd, om een auto te kapen....daarmee te gaan scheuren op een terrein en wanneer ze daarmee klaar waren...de auto in de fik steken. Ze hebben het ook met mijn auto geprobeerd aan de Gronausestraat, maar ik wilde niet stoppen en heb ze duidelijk gemaakt dat ik dat ook niet van plan was.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:01:32 #225
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_54055593
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 17:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nee, ee
[..]

Nee, een WA verzekering dekt nooit de eigen schade.
en gezien de auto's hier in de buurt zou het dus erg fijn zijn als de daders gepakt worden zodat je de schade op die honden kan verhalen.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:22:36 #226
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54055950
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:01 schreef Againzender het volgende:

[..]

en gezien de auto's hier in de buurt zou het dus erg fijn zijn als de daders gepakt worden zodat je de schade op die honden kan verhalen.
Was het bij jou in de buurt?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:24:21 #227
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_54055996
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 18:50 schreef Pek het volgende:

[..]

Nice rant en je hebt natuurlijk een punt, maar op dit moment gaat het er om dit niet te laten escaleren, zoals Floripas al zei. En dat heeft niets te maken met fluwelen handschoentjes, maar alles met een tikkende tijdbom waar je op zit en niet wil laten ontploffen.
In ieder ander geval word die tijdbom onschadelijk gemaakt, maar omdat het nu naffers zijn, dan niet?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_54056320
Sensatiegeile TVT
pi_54056508
Het zou de gemeente A'dam sieren als ze de eigenaren van die wagens schadeloos stellen.

Immers kiezen zij ervoor om de onrust uit te laten doven met zachte hand.

Waar praat je over? 7 wagens, 2e hands zeg gemiddeld 5000 euro 35 a 40.000 euro, moet toch een druppel op een gloeiende plaat zijn en je kweekt er een heeeeeel klein beetje goodwill mee.
pi_54056552
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 18:50 schreef Pek het volgende:

[..]

Een nog niet ontplofte tijdbom blaas je meestal op.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:54:17 #231
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54056596
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 17:02 schreef milagro het volgende:
nou, laat ze dan de hele boel maar in de fik zetten, afbreken, onleefbaar maken, maar dan ook geen cent meer steken in die klerezooi daar, regel het zelf maar, laat maar zien wat je bent en wat je kan als iedereen de handen van je aftrekt, er niets meer voorgekauwd wordt, er niets meer georganiseerd wordt, er niets meer geregeld wordt voor je met overheidsgeld, kijken wat er dan voor initiatieven ontplooid worden uit eigen koker, als we vrijwillig 'opkankeren uit hun wijk".....

helaas kan dat natuurlijk niet, maar het zou een leuk experiment zijn, hek eromheen en bedruip je zelf maar, dikke doei , zoek het uit.

het is werkelijk nooit goed, zoveel geld als er al geïnvesteerd is, zoveel tegemoetkomingen in allerlei vormen, zoveel fluwelen handschoentjes, het blijft maar klagen en vingerwijzen, kun je dus net zo goed niets doen, het resultaat is per saldo hetzelfde, tyfuszooi door tyfusjeugd met onverschillige ouders die na 30 jaar hier wonen nog steeds de taal amper of niet machtig zijn .

en dan wordt er aan autochtonen gevraagd "hoeveel allochtonen (lees : moslims) heb jij eigenlijk in je vrienden of kennissenkring" als je dat met GEEN beantwoordt, ben je al bekant verdacht i.e xenofoob, andersom is het natuurlijk compleet te begrijpen " want natuurlijk zoek je vrienden bij hen met wie je cultuur en/of geloof deelt" en wordt aan hen die vraag omgekeerd nooit gesteld.
net zoals de vraag "hoeveel 2e generatie chinezen heb jij eigenlijk in je vriendenkring" ook nooit gesteld wordt
blijkbaar deug je pas volgens sommigen als je kunt verkondigen dat je een moslim in je vriendenkring hebt, en moet je schamen als je dat niet hebt, en ja dat heb ik gasten bij P & W letterlijk horen zeggen "tot mijn schande moet ik bekennen etc"

hoezo schande? wat is dat voor iets bizars?
maar goed, dit terzijde
Wie denk je dat er doorgaans het slachtoffer worden van autobranden en gerel? De mensen in de buurt. En wie wonen er doorgaans in Slotervaart? Marokkanen.
Dat hek staat er dus al gewoon zowat.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:10:25 #232
28033 Pek
je moet wat
pi_54057038
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:24 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

In ieder ander geval word die tijdbom onschadelijk gemaakt, maar omdat het nu naffers zijn, dan niet?
Tuurlijk wel, maar dat gaat niet lukken met ME of de hondenbrigade er op loslaten. Dan krijg je alleen maar weer gezeik over te zwaar politieoptreden en staan onze ongewassen krakersvrienden straks ook weer mee te gooien. Dat wil je niet.

Gewoon die 35 ettertjes stilletjes van hun bed lichten, zonder toeters en bellen, zodat elke wederactie vanuit die groep steeds minder bijval krijgt. En loopt 't met een sisser af
pi_54057400
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:10 schreef Pek het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, maar dat gaat niet lukken met ME of de hondenbrigade er op loslaten. Dan krijg je alleen maar weer gezeik over te zwaar politieoptreden en staan onze ongewassen krakersvrienden straks ook weer mee te gooien. Dat wil je niet.

Gewoon die 35 ettertjes stilletjes van hun bed lichten, zonder toeters en bellen, zodat elke wederactie vanuit die groep steeds minder bijval krijgt. En loopt 't met een sisser af
Ja.

En dan op naar het volgende "incident" en dan weer stilletjes afwachten, weer een lading auto's in de fik, weer een hoop geouwehoer.

Tuurlijk, dat ik daar nou niet opgekomen ben, inderdaad de ideale oplossing!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:26:27 #234
28033 Pek
je moet wat
pi_54057453
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:24 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat ik daar nou niet opgekomen ben, inderdaad de ideale oplossing!
Okee, vertel me...wat is de jouwe?
pi_54057635
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:26 schreef Pek het volgende:

[..]

Okee, vertel me...wat is de jouwe?
Zero tolerance.

afgelopen met dat gedonderjaag, mensen lastigvallen, rotzooi trappen, klaar.

Vergaande bevoegdheden voor politie indien nodig ME indien nodig het leger.

Niet alleen in Slotervaart, overal waar dat gespuis rondloopt, gewoon de harde hand, doet even zeer maar dan heb je ook wat.

Geen respect voor politie/overheid? dan maar met de enige taal die ze verstaan geweld.

En of ze nou blank, zwart, rood of wit zijn, moslim, christen of voor mijn part geloof je in jomanda, klaar met dat gedonderjaag.

Moet jij eens opletten hoe gauw het voorbij is.

En dat is dan stap 1

Voor een beter NL weet ik er nog wel een paar.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:04:52 #236
28033 Pek
je moet wat
pi_54058506
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:33 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Zero tolerance.
Vergaande bevoegdheden voor politie indien nodig ME indien nodig het leger.
Geen respect voor politie/overheid? dan maar met de enige taal die ze verstaan geweld.
Is al eens geprobeerd, ik heb de flyer hier nog liggen:
quote:
WAARSCHUWING

Alle pogingen om door overleg een eind te maken aan de ongeregeldheden zijn mislukt.
Daarom zal de politie op korte termijn een aktie beginnen.

Als molotov-cocktails, brandflessen of dergelijke, of vuurwapens worden gebruikt zal de politie in het uiterste geval mogen schieten.

Blijf in de huizen
De colonne -eenmaal in beweging- KAN NIET WORDEN GESTOPT.
HET IS DAAROM LEVENSGEVAARLIJK ZICH OP OF BIJ DE BARRICADEN TE BEVINDEN

De Burgemeester
De goeie ouwe tijd...
Polak had meer ballen dan Cohen
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:33 schreef Kanjer het volgende:
Moet jij eens opletten hoe gauw het voorbij is.
De stad lag de maanden er na regelmatig in puin, vol in de aanval gaan is echt niet de oplossing.
Het is nu nog lekker rustig in Zuid, dat wil ik graag zo houden
pi_54058644
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 21:04 schreef Pek het volgende:

[..]

Is al eens geprobeerd, ik heb de flyer hier nog liggen:
[..]

De goeie ouwe tijd...
Polak had meer ballen dan Cohen
[..]

De stad lag de maanden er na regelmatig in puin, vol in de aanval gaan is echt niet de oplossing.
Het is nu nog lekker rustig in Zuid, dat wil ik graag zo houden
Geen punt, ieder zijn eigen mening.

Welterusten.
pi_54058785
Opnieuw autobrand in Amsterdam-West
Uitgegeven: 20 oktober 2007 20:55

AMSTERDAM - Voor de zesde achtereenvolgende avond is zaterdag in Amsterdam-West een auto in brand gestoken.

Dit keer sloegen de vandalen rond 20.20 uur toe in de Wessel Gansfortstraat in stadsdeel Osdorp, liet de politie weten.

In Amsterdam-West is het onrustig nadat vorige week zondag in een politiebureau in het stadsdeel Slotervaart een brigadier de 22-jarige Bilal B. doodschoot toen hij haar en een collega ernstig had verwond met een mes. Sinds maandag is het elke avond raak.

De politie heeft ook zaterdag nog geen daders gesnapt. Tot nu toe wisten de brandstichters elke keer te ontkomen.

Jetzt punkt nl
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:13:00 #239
28033 Pek
je moet wat
pi_54058786
En weer raak
quote:
Opnieuw autobrand in Amsterdam-West
Uitgegeven: 20 oktober 2007 20:55

AMSTERDAM - Voor de zesde achtereenvolgende avond is zaterdag in Amsterdam-West een auto in brand gestoken.

Dit keer sloegen de vandalen rond 20.20 uur toe in de Wessel Gansfortstraat in stadsdeel Osdorp, liet de politie weten.

In Amsterdam-West is het onrustig nadat vorige week zondag in een politiebureau in het stadsdeel Slotervaart een brigadier de 22-jarige Bilal B. doodschoot toen hij haar en een collega ernstig had verwond met een mes. Sinds maandag is het elke avond raak.

De politie heeft ook zaterdag nog geen daders gesnapt. Tot nu toe wisten de brandstichters elke keer te ontkomen.
Maar dat is dus het dilemma, wil je dit soort dingen voorkomen dan moet je op elke straathoek een politiebusje neerzetten. En dan kunnen de rellen pas goed beginnen
pi_54058879
En waarschijnlijk nog eentje..

21:13:40 20-10-07 13 G BRAN BR 1 AUTOBRAND (Incidentnet: reg.inmeld) Ottho Heldringstraat 102 AMSTERDAM (ASD) [ 512 ]
710202113400102998 0102998 BRW Amsterdam-Amstelland ( Monitorcode )
710202113400100869 0100869 BRW Amsterdam Pieter ( Lichtkrant Kazerne )

en nog een..

21:16:48 20-10-07 13 G BRAN BR 1 AUTOBRAND Burgemeester Eliasstraat AMSTERDAM (ASD) [ 513 ]
710202116480102998 0102998 BRW Amsterdam-Amstelland ( Monitorcode )
710202116480100669 0100669 BRW Amsterdam-Osdorp ( Lichtkrant Kazerne )
pi_54059364
Toch naaien per saldo deze jongens vooral zichzelf. De discussie wordt steeds intensiever en het wordt steeds lastiger voor de overheid om het probleem te negeren of te voorzichtig met ze om te gaan. En uiteindelijk is het wel zo dat 35 jochies tegenover de macht van de staat (die ingezet wordt) geen schijn van kans hebben.
pi_54059447
Het zijn ook laffe honden.Lekker stiekem auto's in brand steken en dan wegrennen.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:41:46 #244
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_54059627
Als je kansloos bent en elke dag je acties weer breeduit in de media besproken ziet, heb je wel een keer je 15mins of fame.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_54059821
Gaan we weer
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_54059869
alles in die buurt afschieten
Every war is different, every war is the same.
pi_54059944
mijn intuïtie verteld mij; het tij begint te keren.
pi_54059946
Ik vind het gewoon knap van de politie dat ze zo rustig blijven daar

Ongelooflijk dat er niks aan gedaan wordt. Of krijgen ze dan nog groter gezeik van dat tuig?
pi_54059967
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 21:51 schreef dekkered het volgende:
alles in die buurt afschieten
doortastend optreden!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:56:55 #250
54630 jeehaa
youcan'thavemall
pi_54060003
oh jij wil ook met thee komen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties