SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat eigenlijk maar staan en pas de TT maar aanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Vraag en aanbod ?
dit moet in klb natuurlijk![]()
Zal ook zo lekker vers zijn als het opgestuurd wordquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Laat eigenlijk maar staan en pas de TT maar aan
[GEZ]Subway broodje met geroosterde kip
half 11 gimng die pas openquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:53 schreef Buschetta het volgende:
Gegronde klach... Broodjes zaken moeten al om 7 uur openen...
broodjes n00bs
Hebben ze die daar dan? Kom er regelmatig en toevallig gisteren nog geweest.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:11 schreef Catch22- het volgende:
kleintje (15cm) 4.50, grote is 6.75
wel duur, maar ook lekker.
Hier in emmen werken er bovendien nog eens hele mooie chicks.
Jeuzus wat een prijzenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:11 schreef Catch22- het volgende:
kleintje (15cm) 4.50, grote is 6.75
wel duur, maar ook lekker.
Hier in emmen werken er bovendien nog eens hele mooie chicks.
Het is ook wel een enorm broodje hoor!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme wat duur![]()
6,75 voor een fucking broodje
Wat: http://world.subway.com/Countries/frmMenu.aspx?CC=NET&LC=DUT&Mode=quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:20 schreef Heatseeker het volgende:
Tof ik woon in een boerendorp dus leg mij eens uit wat Subway precies is, behalve dat het de vertaling van metro is, wat kun je er kopen, maar vooral waar.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:57 schreef Kaneelthee het volgende:
Subway![]()
Beter eten bestaat niet. Steak & cheese dubbel vlees![]()
Ik dank uquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wat: http://world.subway.com/Countries/frmMenu.aspx?CC=NET&LC=DUT&Mode=
Waar: http://world.subway.com/Countries/frmLocatorResult.aspx?CC=NET&LC=DUT&Mode=
Beste broodjes evenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:37 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon een soort Febo, maar dan met broodjes
Ik krijg er wel 2 weg. Als ik er avond-eten haal eet ik anderhalf (30+15 centimeter)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat ze bij jou in friesland alleen kaas worst en melk verkopen he
Hoe durf je Subway met de Febo te vergelijken?!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:37 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon een soort Febo, maar dan met broodjes
Dat is een goede vergelijking.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe durf je Subway met de Febo te vergelijken?!![]()
Because Jared has AIDS!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:34 schreef steeg het volgende:
met behulp van het subway dieet viel jared heel veel kilo's af!
Die krijg ik wel op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beste broodjes evenmaar zo'n hele krijg je never op dat is echt supergroot
![]()
Geld meer dan waard ook
neenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:09 schreef BasOne het volgende:
Ik ben in Nederland nog niet naar een Subway geweest, is hier de 2de, 3de, 4defrisdrank ook gratis?
Kut toko's dus..quote:
7 euro voor een half stokbrood met whatever je erop wilt.quote:
mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Kut toko's dus..
In de UK krijg je gewoon een gratis refill -_-
Heel eventjes maar.quote:
2 voet sandwich with toppings.......quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:55 schreef Koewam het volgende:
Ik heb 50 bonnen van 2 halen 1 betalen
Ik eet er dus altijd 2
Sambal bij?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:09 schreef Edie86 het volgende:
Suway![]()
Ik vind Mr. Wok veel lekkerder (bakje met nasi met groenten & vlees naar smaak/keus erin...)![]()
Daar krijg je kant en klare broodjes die al 4 uur in de vitrine liggen, en subway is alles behalve fast..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:11 schreef thedude0 het volgende:
bij bakker bart kan je precies hetzelfde kopen, alleen dan voor de helft van de prijs volgens mij
amerikaanse fastfood crap
ik weet niet in welk gehucht jij woont maar zelfs in het gristendorp waar ik leef heb je bij beide bakker barts in de winkel zelf een plek waar ze verse ingredienten op een broodje pleurenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
Daar krijg je kant en klare broodjes die al 4 uur in de vitrine liggen, en subway is alles behalve fast..
Ja, en die broodjes worden om 08:00 gemaakt en om 13:00 liggen diezelfde broodjes nog in de vitrine.....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:53 schreef thedude0 het volgende:
[..]
ik weet niet in welk gehucht jij woont maar zelfs in het gristendorp waar ik leef heb je bij beide bakker barts in de winkel zelf een plek waar ze verse ingredienten op een broodje pleuren
onzin...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja, en die broodjes worden om 08:00 gemaakt en om 13:00 liggen diezelfde broodjes nog in de vitrine.....
Onzin voor de 1, realiteit voor de ander, niet elke broodjes zaak is hetzelfde.quote:
And I want to give all kids AIDS!!quote:
Hier nog 1quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:55 schreef Koewam het volgende:
Ik heb 50 bonnen van 2 halen 1 betalen
Ik eet er dus altijd 2
Ach, het gekrijs over de grote boze VS is selectief?quote:
ik heb je geraakt hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:07 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ach, het gekrijs over de grote boze VS is selectief?
Kerel houd je klep eens, ik zie jou altijd maar óf afzeiken óf iets ophemelen van jezelf.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:52 schreef StefanP het volgende:
Je mocht willen dat je in heel je leven half zo weinig durfde als ik in tien jaar gedaan heb. Vertel eens, woon je nog thuis?
Zinnen beginnen trouwens met een hoofdletter.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:52 schreef StefanP het volgende:
Je mocht willen dat je in heel je leven half zo weinig durfde als ik in tien jaar gedaan heb.
In frankrijk hebben ze een halve meterquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:07 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ach, het gekrijs over de grote boze VS is selectief?
Ja maar ze zijn niet nog na 't uitgaan openquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:49 schreef Zyggie het volgende:
Broodjeszaken zijn een geschikt alternatief voor de smerige vette hap. Trouwens.
Dan is het ook standaard kebab-tijd. De vruchten van multiculturele differentiatie plukken, heerlijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:54 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn niet nog na 't uitgaan open![]()
Ik wil ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:21 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Hier nog 1Jij hebt zeker ook een stapel Metro's meegepakt destijds?
Subway, erg lekker maar ook erg duur. In Bangkok hadden ze er ook 1, daar kostte een 6-inch 1 euro.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
In frankrijk hebben ze een halve meter
kortom
EUROPA PWNT AMERIKA MUAHHAHA
en nou opkankeren![]()
pest hem nou niet zo..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:57 schreef StefanP het volgende:
[..]Het studentje moet ook eventjes stoer doen voordat mamma hem weer naar zolder stuurt.
Wat betaal je voor n broodje in NL?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:43 schreef Maikuuul het volgende:
Subway
Ik vind er niks aan, ik had geloof ik een chicken nogwat gepakt en denk: hmmm dat ziet er lekker uit op de foto, flikkeren ze een stuk kip in de oven 20 secs op 1000W wat sla en saus op het broodje en klaar
En het had niet eens een lekkere smaak :/
3 a 4 euro voor een 15 cmquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 06:55 schreef tevebe het volgende:
[..]
Wat betaal je voor n broodje in NL?
In Tsjechië ook. Ben zelf ook nog nooit in NL bij de subway geweest, maar het is wel goed voedselquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Kut toko's dus..
In de UK krijg je gewoon een gratis refill -_-
* TheSorrow kleedt zich aan, stapt in de auto richting de snackbar om daar patat met een frikandel speciaal en een berenklauw met pindasaus te halenquote:
Ik denk dat de zuunige Nederlanders te veel misbruik zouden maken van de refill.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In Tsjechië ook. Ben zelf ook nog nooit in NL bij de subway geweest, maar het is wel goed voedsel.
Preciesquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Haha, ja idd. Lege 1,5 liter fles meenemen en voltanken onder dat apparaat.
Ik heb bij de Ikea wel eens een (volwassen) man gezien die zijn ijshoorntje steeds opnieuw voltankte bij de softijsautomaat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Haha, ja idd. Lege 1,5 liter fles meenemen en voltanken onder dat apparaat.
Amsterdamquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
Subway![]()
zo chill, alleen hier in Amsterdam valt die zwaar tegen. Veelste zuinig en ze hebben geen ranch.
Verder vind ik dat ze niet alles moeten vertalen en een 'groot' gewoon a footlong moeten noemen en klein 6 inch. veel duidelijker ik wist eerst echt niet wat die kerel aan me vroeg![]()
Oh ja, en ik kon ook al geen kaas kiezen en ze deden hem te kort in de oven. tegenvaller dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |