Ja ik zal maar niet zeiken om het feit dat ik fucking vroeg moest opstaan en dat ik ngo moe ben maar dat is wel zo
![]()
[/verkapte klacht]
Maarja ik dus zo naar de AH dus ik neem de kortste rij dat is logisch, hoe traag bejaarden ook zijn als er maar 1 voor je staat kan het nooit lang duren.
Dacht ik dan althans.
Nouja het enige wat erger is dan bejaarden zijn dus bejaarden gemobiliseerd in hun belachelijke electrische karretjes. Na 2 x de randen hebben geramd van de loopband staat ze dan toch eindelijk voor de kassa. Nouja de bliepmiep schuift alle boodschappen tergend langzaam over haar scanner
maar dat maakt neitui want ik heb geen haast.
Jezus wat duurt dan lang shitload aan boodschappen wat moet die bejaarde ermee
maakt nog steeds niet uit wat ik heb tijd zat.
Okee dan moet het bedrag worden betaald, tergend langzaam zoekt ze haar portemonnee en gaat dik 25 euro in kleingeld betalen.
maakt opzich niet uit want ik heb tijd zast maar het begint te irriteren
![]()
Nouja uiteindleijk komt ze er bij 18 euro achter dat ze niet genoeg kleingeld heeft en pakt een briefje van 50e
.....
![]()
ja okee
![]()
Maarja omdat ze zelf niet haar boodschappen kan inladen moet de scanslet haar helpen, ach ja lief enzo je moet wat voor je bejaarden doen enz. Blijkt het dat ze een brood is vergeten. Gelukkig kon een andere mederwerking dit ophalen. Bruin ja tarwe ja gesneden ja
okee daar komt die alweer aangelopen
"mjaaaaaa..... deze kost 1,10 en ik heb altijd het brood van 98 centtttttt...."
aaaaARRHGHGHGH
Nouja nog een keer opnieuw lopen dan nouja dat was goed
Moest ze weer opnieuw betalen
![]()
nouja dat ging dus ook neit te snel. Uiteindelijk gaat de bliepmiep verder met helpen inpakken terwijl ik eens rustig om me heen kijk. Opeens hoor ik de kassa op tilt slaan.... nouja kassa, het gepiep kwam uit de kassamevrouw. Wat blijkt heeft de bejaarde vol gas gegeven en vol over de poot van de bliepmiep heen gereden
![]()
dat maakte het allemaal weer goed.
dus eignelijk is er geen klacht
maar toch
bejaarden