Ze kwam toch helpe met inpakkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:15 schreef Ace1 het volgende:
Hoe kan die bejaarde over haar voet heenrijden, zit toch een kassa etc tussen?
Ze kwam helpen met inpakken vn die zooi in zo'n mandje wat voorop zo'n karretje zitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:15 schreef Ace1 het volgende:
Hoe kan die bejaarde over haar voet heenrijden, zit toch een kassa etc tussen?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:19 schreef Hijacking het volgende:
voor bejaarden moet een ophokplicht komen
Druk make om 12 cent wtf dat is echt iets voor oudjesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:12 schreef Dribbel_ het volgende:
"mjaaaaaa..... deze kost 1,10 en ik heb altijd het brood van 98 centtttttt...."
aaaaARRHGHGHGH![]()
Nouja nog een keer opnieuw lopen dan nouja dat was goed
Dan komen ze met argumenten van "jamaar ik heb de oorlog meegemaakt boehoehoe"quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:25 schreef Friday12 het volgende:
Druk make om 12 cent wtf dat is echt iets voor oudjes![]()
Hetzelfde idee dusquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:31 schreef LostFormat het volgende:
Ik had die twaalf cent verschil naar d'r hoofd gesmeten.
Dat wil je ook niet. Kom je hier klagen dat jij bij de gewone super in de rij moet en dat die bejaarden worden voorgetrokken met een eigen supermarkt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:36 schreef Svyatagor het volgende:
Of in ieder geval een apart supermarkt voor ze openen.
Die rijen zijn er door trage bejaardenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat wil je ook niet. Kom je hier klagen dat jij bij de gewone super in de rij moet en dat die bejaarden worden voorgetrokken met een eigen supermarkt.
precies, schiet lekker opzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die rijen zijn er door trage bejaarden![]()
Hoe moeilijk is het als je gaat pinnen, je bent aan de beurt ze begint te scannen, jij haalt je pas er doorheen, typt code in. Duurt 2 sec dan laad je je zooi in en druk je even op "ja" en je loopt door
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:31 schreef Gercos het volgende:
[..]
Dan komen ze met argumenten van "jamaar ik heb de oorlog meegemaakt boehoehoe"
stelletje huilies boven 60 moet er een bejaardentehuis komen met alleen een ingang.
Soort van roach motel maar dan voor bejaarden.
Pfoe, dan moet hij wel 24/7 open zijn, want de rijen die dan onstaan krijg je nóóit voor sluitingstijd weg.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:36 schreef Svyatagor het volgende:
Of in ieder geval een apart supermarkt voor ze openen.
Fout, je moet wachten tot "transactie acoord".quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
druk je even op "ja" en je loopt door
mijn overgoot oma wilde niet naar het bejaardentehuis maar toen ze er eenmaal was had ze der tijd van het levenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:30 schreef Labrador1974 het volgende:
[..]
kijken of je dat ook zegt als je ouders op die leeftijd zijn
Moet je naar de Jumbo gaan, daar zijn nooit meer dan 3 klanten voor je, en zowel......dan krijg je je boodschappen gratis.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:09 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik erger me altijd de tyfus als het in een winkel hartstikke druk is en (hoog)bejaard volk gaat lekker een babbeltje met elkaar maken in het midden van de wandelgangen, en de meest stompzinnige vragen stellen aan de kassa waardoor die lange rij alleen maar groeit.
doe dan ook maar tussen 17.00 en 18.30, dan ik ook wel eens ff snel een boodschapje doen. Dat kan niet met bejaarden in de buurt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:51 schreef Kreupelhout het volgende:
Ook last van. Als ik 's ochtends ff een boodschapje doe voordat ik naar het werk ga, sterft het alweer van de bejaarden. Tussen de middag ook weer.. En waarom pakken ze altijd zo tergend langzaam de portomonee pas als ze moeten betalen
En dan al die centjes onderzoeken en moeilijk doen... Ook allemaal zo langzaam.
Bejaarden zouden een verbod moeten hebben om voor 10 uur en tussen 11:30 en 15 uur de supermarkt in te mogen. Eveneens een samenscholingsverbod, want ze nemen per stuk nogalwat ruimte in en moeten natuurlijk elke doorgang blokkeren.
dat is best een goed idee!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:32 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Pfoe, dan moet hij wel 24/7 open zijn, want de rijen die dan onstaan krijg je nóóit voor sluitingstijd weg.![]()
Wehehehe, en dan een bejaarde als bliepmiep.
"Heh? Waarom scant hij nou niet? DIe stomme apparaten ook altijd! *aan bejaarde klant* Weet u hoe dit werkt?"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |