Van die zwarte negers enzo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Negers verneuken mijn gazon, elke ochtend staan er weer 30 negers in mijn gazon, ik weet niet wat ze er doen maar het zijn duidelijk negers.
Heb je wat hasj daar laten liggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Negers verneuken mijn gazon, elke ochtend staan er weer 30 negers in mijn gazon, ik weet niet wat ze er doen maar het zijn duidelijk negers.
Nee mijn meloenenplantage.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:08 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Heb je wat hasj daar laten liggen?
zet een bordje in de tuin met "werknemers gezocht"quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:56 schreef BaajGuardian het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
michaelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:22 schreef remlof het volgende:
Plastische chirurgie verneukt negers ook best wel:
[ afbeelding ]
Denk nou zelf eens naquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:01 schreef Syd het volgende:
edit: Syd, als je een topic niet vindt kunnen kan je je beklag doen in het ONZ feedback topic, een topic verneuken door het vol te baggeren tolereren we niet.
Hier is mijn antwoord: [FB] Kutusersverzameltopic - eventuele verdere discussie ook daar graag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |