quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga ikff over nadenken...eerst langs de voedselbank.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoi, wat moet jij bij die niet groetende a-socialen?![]()
Hoi....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:19 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ben wel altijd kwaad op alles.
quote:
Dat kan ik ook niet helpen....quote:Het is af en toe een beetje onleesbaar![]()
Die is niet van mij.quote:en er staat ook iets over 2 Fokkers die samenwonen![]()
Gewoon meeschrijven en niet (te snel) zeurenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zie ik je daarquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga ikff over nadenken...eerst langs de voedselbank.![]()
Ga dan de lambada maar dansenquote:
dan zou ik maar naar de dokter gaan als ik jou was. en idd warm houden, bewegen en eventueel een pijnstiller.quote:
Timer is ingesteldquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:30 schreef ppi het volgende:
Ik ben zeker een half uur weg, dat iedereen het maar goed weet want ik wel geen gezeik van "waar was je nou ???"
[ afbeelding ]
dag monoloogje van me!quote:
*gaat braaf doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan zou ik maar naar de dokter gaan als ik jou was. en idd warm houden, bewegen en eventueel een pijnstiller.
doe wat warms op je rug dan! heb je een kruik oid??quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik naar de Buuv enzo ga luisteren en dus maar even ga lopen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doe wat warms op je rug dan! heb je een kruik oid??
en met lopen ook hoor, mocht je dat gaan doen... mobieltje mee!
quote:
it's bigger than me....quote:
Lekker thanksquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:34 schreef ppi het volgende:
http://uk.youtube.com/watch?v=yPLrXFw76Qg
RELAX !
Nah siert je .. Heb zelf es spit gehad (rugpijn) en was alles behalve grappigquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
it's bigger than me....verpleegkunde gestudeerd, en toen moeder geworden. ik ben echt erg nu joh...
![]()
pijn in je rug/nek/hoofd is volgens mij de grootste ellende die er is..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah siert je .. Heb zelf es spit gehad (rugpijn) en was alles behalve grappig![]()
om als kloon weer terug te keren en mod te worden op sport???quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:54 schreef Mike1964 het volgende:
Waarom heeft KZ zichzelf laten bannen? Kreeg ze weer te weinig aandacht of zo?![]()
Ja joh.. echt kut als je je niet kan bewegen... Pff kreeg spit om 3 uur s'nachts op mijn werk en ik was allen. Hoe ik in mijn auto ben gekomen is me nog steeds een raadsel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pijn in je rug/nek/hoofd is volgens mij de grootste ellende die er is..![]()
ik kan trouwens weer ademen zonder medicijnenja hond is weg
maar zit op een veel beter plekje
Hoi!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om als kloon weer terug te keren en mod te worden op sport???![]()
![]()
hi Mike
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh.. echt kut als je je niet kan bewegen... Pff kreeg spit om 3 uur s'nachts op mijn werk en ik was allen. Hoe ik in mijn auto ben gekomen is me nog steeds een raadsel.
Goed gedaan meis![]()
Graag gedaan, ik ga vanavond gigantisch multitasken.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:05 schreef Nomrc2 het volgende:
Omg
brian rapt op een manier die voor de mobilsatie al uit de mode was
van je ene tweeje drieje viere ene tweeje drieje viere ene tweeje drieje viere ene tweeje drieje viere
Whehehe ik kreeg diazipam van de huisarts, hielp snel maar bleek redelijke sterke dosis ... Ik was er redelijk stoned van terwijl ik er zelf geen erg in had ...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en daarna weer uit je auto!
Hubby heeft ook al eens bij de dokter gezeten met rugpijn. ging nog net. maar het duurde lang, en hij wilde bijna op de grond gaan liggen, zo'n pijn. Achteraf maar goed dat ie het niet gedaan heeft, want thuis heeft ie drie dagen in bed gelegen. hij kon er niet eens uit om te plassen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:06 schreef ppi het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik ga vanavond gigantisch multitasken.
Afwassen - wasje draaien - op twee computers bezig zijn - eten maken - eten conserveren - fokken - bellen
En ook nog binnen de tijd terug.
Raar, ik google op "multitasken" en krijg dit op page 1:
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat eigenlijk? Staat dat ergens?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:54 schreef Mike1964 het volgende:
Waarom heeft KZ zichzelf laten bannen?
Jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat eigenlijk? Staat dat ergens?
Misschien heeft een loslippige collega van je dat gepost...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, maar zo te zien doet je laptop het nog.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik val van schrik van de bank.....
Ach het is vast zo'n wiskundenerd - trek het je niet aan.quote:
die heb ik zelden op mijn 'lap' liggen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, maar zo te zien doet je laptop het nog.![]()
Met dat bovenste plaatje heb ik altijd moeite die oude vrouw erin te zien...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:22 schreef ppi het volgende:
[..]
Ach het is vast zo'n wiskundenerd - trek het je niet aan.
[ afbeelding ]
Het zou gigantisch saai zijn zonder vrouwen![]()
[ afbeelding ]
[Forum] Banmeldtopicquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
De oude vrouw beslaat een veel groter deel van het plaatje - haar gezicht heb ik het dan over.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met dat bovenste plaatje heb ik altijd moeite die oude vrouw erin te zien...
O, helemaal overheen gelezen. Thanks.quote:
Ja, maar dan moet ik me eerst concentreren, die ander zie ik gelijk..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef ppi het volgende:
[..]
De oude vrouw beslaat een veel groter deel van het plaatje - haar gezicht heb ik het dan over.
Maar je ziet het dus wel ?
Dat heb ik nou ook .. Kersenbrandewijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik me eerst concentreren, die ander zie ik gelijk..
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees wel eens in MED. Jij niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:08 schreef yvonne het volgende:
Er zijn heus ook lieve bans en dit is er eentje van,
kleinzusje heeft een klein bannetje op eigen verzoek en zo blijft ze ook lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |