Lijkt wel spit. Je moet dan wel juist bewegen hoe pijnlijk het ook is .En ga naar je huisarts. !!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:02 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik werd ermee wakker en het ging niet meer weg. [ afbeelding ]
Wanneer het langer blijft aanduren is dit wel een optie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:56 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ga toch geen pijnstiller nemen voor iets in mijn rug!?![]()
Je plaatje was net nog een kikker vandaarquote:
Zo klink je anders wel...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Wanneer het langer blijft aanduren is dit wel een optie.
Het geeft je rug (en jezellf) de kans om te ontspannen en bij te komen.
Dit kan bevorderlijk zijn voor het herstel.
Mocht het echter vaker en/of langdurig optreden moet je je gaan afvragen waar de klachten door veroorzaakt worden.
Ben overigens geen arts.
kan spit zijn, in mijn nekgeval waren het verschoven wervels. als het echt niet beter wordt, ook niet van lopen en fietsen morgen even naar de arts.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:02 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik werd ermee wakker en het ging niet meer weg. [ afbeelding ]
Maar ik háát de huisarts.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt wel spit. Je moet dan wel juist bewegen hoe pijnlijk het ook is .En ga naar je huisarts. !!!!![]()
Zoek je ruzie Berelul hapquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zo klink je anders wel...![]()
en paracetamol zal best helpen, spierverslappers zoals Zuury al zei is beter in dit geval...
Zekers, ik straal ze ook nog even in.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik heb wél paracetamol![]()
Dáár kan ik er makkelijk 2 van nemen, vind ik.
dan doet het nog niet zeer genoegquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Maar ik háát de huisarts.
En dokters.
En ziekenhuizen.
Das dan wel weer liefquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef ppi het volgende:
![]()
Maar ik schreef ook "BonBonBon is Chocotof"
![]()
Geloof mequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan doet het nog niet zeer genoeg![]()
Yep !!! Heb je stress...quote:
Je hoeft ook niet meteen 911 te bellen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Maar ik háát de huisarts.
En dokters.
En ziekenhuizen.
Ai hef verry manny talentzquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zo klink je anders wel...![]()
en paracetamol zal best helpen, spierverslappers zoals Zuury al zei is beter in dit geval...
Nee.quote:
Ga ikff over nadenken...eerst langs de voedselbank.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoi, wat moet jij bij die niet groetende a-socialen?![]()
Oi.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |