Dat heb ik in een ander topic pas ook geroepen, maar een bron kon ik niet meer vindenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:30 schreef dnzl het volgende:
Ja, dat mag tot ¤3600,- per jaar.
Bron zou idd wel mooi zijn. Maar tot 3600 euro zou gelukkig dus betekenen dat ik weinig rompslomp hoef te verwachten. Dat scheelt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:32 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Dat heb ik in een ander topic pas ook geroepen, maar een bron kon ik niet meer vinden
Heb jij die?
Ontopic: factuur zonder BTW opstellen, en de inkomsten gewoon op je aangifte invullen zou genoeg moeten zijn
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:32 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Ontopic: factuur zonder BTW opstellen, en de inkomsten gewoon op je aangifte invullen zou genoeg moeten zijn
Heb je nu al wel gebeld dan?? Zo ja, wat is het antwoord van hun??quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:52 schreef groningerstudent het volgende:
Wil je de BelastingTelefoon bellen, krijg je een mededeling dat dat het 10 cpm kost. Best, maar het volgende wat ik te horen krijg is: "Het door u gekozen nummer is buiten dienst. De verbinding wordt verbroken." Lekker dan...![]()
Volgende week maar even weer proberen dan.
edit: blond moment... het zou natuurlijk helpen als ik het goede nummer zou bellen...![]()
Het is 'zwart' als je de inkomsten niet opgeeft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:22 schreef groningerstudent het volgende:
Ik heb via Google deze link gevonden. Hieruit zou ik kunnen constateren dat het leveren van de site zwart zou zijn als ik niet beschik over een KvK / BTW nummer. Draadje is wel ruim twee jaar oud, misschien dat dit tegenwoordig niet meer zo is?
Morgen toch maar even kijken wat de belastingtelefoon mij vertelt.
Ik probeerde 0900-0543 te bellen, en dat ging dus niet. Wat ik al zei, blond moment...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:26 schreef Dwan het volgende:
Geen idee welk nummer jij belt maar zover ik weet is het gratis???
0800-0543
Heb ze vanochtend gesproken. Zoals ik begrepen heb is het belastingvrij tot 6100 euro als er geen andere inkomsten zijn. Aangezien ik wel andere inkomsten heb (loon) die over die grens heen gaan zal het worden belast: ongeveer een derde (quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Heb je nu al wel gebeld dan?? Zo ja, wat is het antwoord van hun??
Het is alleen zwart als je er geen belasting over betaalt...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:22 schreef groningerstudent het volgende:
Ik heb via Google deze link gevonden. Hieruit zou ik kunnen constateren dat het leveren van de site zwart zou zijn als ik niet beschik over een KvK / BTW nummer. Draadje is wel ruim twee jaar oud, misschien dat dit tegenwoordig niet meer zo is?
hee, kom jij hier ook nogquote:
Dat is vrij gebruikelijk bij je inkomstenbelasting hoor, wen d'r maar aanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:01 schreef groningerstudent het volgende:
Aangezien ik wel andere inkomsten heb (loon) die over die grens heen gaan zal het worden belast: ongeveer een derde () ervan.
Ik weet het, maar het blijft waardeloos...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:30 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Dat is vrij gebruikelijk bij je inkomstenbelasting hoor, wen d'r maar aan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |