Haha, jij weet waar ik hem vandaan hebquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:33 schreef Nosh het volgende:
- de muziekindustrie
- bedden
- stoelen
- banken
- krukjes
- fietsen
- mosh pits
- gymlessen
- DDR-machines
ik heb géén idee, dikke mensen irriteren me gewoon en ik denk er best vaak over na.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:34 schreef seto het volgende:
[..]
Haha, jij weet waar ik hem vandaan heb
waarom?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
ik heb géén idee, dikke mensen irriteren me gewoon en ik denk er best vaak over na.
omdat ze dat kunnenquote:
nop, maar vind het gewoon zielig als je zo over andere mensen praat. Ik bedenk me toch ook niet allemaal bezwaren ivm met jouw rotkop?quote:
We hebben 't hier niet over mensen maar over varkensquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nop, maar vind het gewoon zielig als je zo over andere mensen praat. Ik bedenk me toch ook niet allemaal bezwaren ivm met jouw rotkop?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
We hebben 't hier niet over mensen maar over varkens![]()
Nee, nou ben je in de war met rokers en Hans 'Vinger in de Keel' Hoogervorstquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:07 schreef Berenanus het volgende:
Ons zorgstelsel
idd... een tweezitsbankje waar je al één zitplaats van gebruikt en waar vervolgens een ietwat gezet persoon met gebrek aan ruimtelijk inzicht zich tussen jou en de andere leuning wringt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:39 schreef seto het volgende:
Openbaar vervoer.
whehe fatty is op z'n biggepootjes getraptquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nop, maar vind het gewoon zielig als je zo over andere mensen praat. Ik bedenk me toch ook niet allemaal bezwaren ivm met jouw rotkop?
simpel: Je inboedel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:01 schreef michiel5 het volgende:
Triest topic, en dan doet er nog een mod mee ook![]()
Morgen in dit theater: Dingen die negers verneuken?
bedantk voor de tipquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:01 schreef michiel5 het volgende:
Morgen in dit theater: Dingen die negers verneuken?
... dus ook humorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:01 schreef michiel5 het volgende:
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |