Adam Curry is een Amerikaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:19 schreef Ringo het volgende:
Janmaat!![]()
Toen stonken die vieze buitenlanders nog gewoon naar curry.![]()
Vind ik ook. Opgraven dat lijk en op de plek van Wilders in de Kamer plaatsen; dezelfde inhoud, iets andere verpakking.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:58 schreef tong80 het volgende:
Ik vind dan ook dat Hans Janmaat in ere moet worden hesteld
zo hé, sterk onderbouwd!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:29 schreef Lithion het volgende:
[..]
Vind ik ook. Opgraven dat lijk en op de plek van Wilders in de Kamer plaatsen; dezelfde inhoud, iets andere verpakking.
Wtf, stel je nu Rita in één lijn met de NSB???quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:16 schreef remlof het volgende:
Open je meteen even een topic met eerbetoon aan Anton Mussert dan?
Hm...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wtf, stel je nu Rita in één lijn met de NSB???
Nou ja, op zich is dat wel accuraat ook, denk ik. Althans ik weet niet wat Rita wil, maar haar politieke standpunten zullen getransporteerd naar deze tijd niet veel afwijken van die van de NSB, schat ik.
offtopic:quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:47 schreef Klopkoek het volgende:
Janmaat heeft al genoeg eer gekregen:
[ afbeelding ]
Met name die van hemzelfquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
offtopic:
Sindsdien zie je Job Friezo ook niet meer op de buis
De dood van Fortuyn heeft zoveel carrières verwoest![]()
Regelmatig worden de vijanden van Fortuyn nogsteeds geconfronteerd met hun demonisatie. Bij sommigen gaan die confrontaties zelfs zo ver, dat ze soms wensen dat ze liever Fortuyn waren. (alleen dat vertellen ze niet in de media)quote:
Ja hoor, Frieszo verdient nu 5 x zoveel manquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
offtopic:
Sindsdien zie je Job Frieszo ook niet meer op de buis
De dood van Fortuyn heeft zoveel carrières verwoest![]()
Financiering via vastgoed idd, maar dat zijn meestal kleine mannetjes die groot geworden zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:34 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hm...
De NSB moest het toch vooral hebben van de kleine man.
Rita vindt haar (financierende) aanhang meer in de vastgoedsector en het bedrijfsleven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |