Ah okay, ik had het op VOL gelezen. Maar ik kan me bij nadia ook zo maar voorstellen dat ze zich nu net zoveel of zelfs meer gekwetst voelt als Dennis, omdat hij zich daar haar voelt gekwetst. Of zoquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
Naad voelt zich niet gekwetst, ze vindt het vervelend dat ze Dennix heeft gekwetst.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia; Waarom moet ik ook alweer terug naar de tandarts??
Iemand: je hebt een gaatje
Nadia: Oja ik moet weer terug voor een gaatje...
Ze loopt in ieder geval niet voor schutquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft topless door het ziekenhuis gelopen toen ze bloed moest prikken.![]()
Ze was zo misselijk, ze had geen tijd meer om zich aan te kleden omdat ze naar het toilet moest hollen.
Prikken ze tegenwoordig geen bloed meer uit je bovenarm?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft topless door het ziekenhuis gelopen toen ze bloed moest prikken.![]()
Ze was zo misselijk, ze had geen tijd meer om zich aan te kleden omdat ze naar het toilet moest hollen.
Vol met Dombo's en Bimbo'squote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:25 schreef Py het volgende:
Wie komen daar? 2 auto's
dat meen je niet, waarom ontbloot ze haar hele bovenlichaam enkel en alleen voor bloedafnamequote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prikken ze tegenwoordig geen bloed meer uit je bovenarm?
Ze had een vest aan, en daar verder niks onder, strakke mouwtjes waarschijnlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prikken ze tegenwoordig geen bloed meer uit je bovenarm?
Dus dat vind je normaal? Owkeeeeeej.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze loopt in ieder geval niet voor schut![]()
![]()
Enlighten me, waar moet je je voor excuseren?quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Ach voor zover het op waarheid berust. Ik vind zoveel dingen die in DGK gebeuren niet normaal, als dit dan het ergste is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat vind je normaal? Owkeeeeeej.
Ze kan zo mooi zijn naturel .. Met haar echte haar en wenkbrouwen enz..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met het verschil dat het van amanda dood is![]()
Oefening aan de ringen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:32 schreef Py het volgende:
[..]
Is dat een oorbel of een antenne? Nonderknetter
Ook goedemorgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:34 schreef StephanL het volgende:
Oh my god, Anna uit Dames in de Dop is een vriendin van Amanda.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:35 schreef Borga het volgende:
http://www.xs4all.nl/~ruttenbj/Adem%20&%20Stem/Bij%20stemband.htm
Ik hoop op een operatie, wat een rust
En volgens mij zag ik Anna ook weer meedoen met Hollands next topmodel....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:34 schreef StephanL het volgende:
Ik wil niemand uit lachen vandaar maar deze op merking moest ik erg om lachen vandaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enlighten me, waar moet je je voor excuseren?
En die Anna gaat als ik het goed gezien heb meedoen met Hollands Next Top Modelquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:34 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij komen die wenkbrauwen never nooit meer terugquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan zo mooi zijn naturel .. Met haar echte haar en wenkbrouwen enz..![]()
Die is leeeeeeeeeeeeelijk en ordi!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
En die Anna gaat als ik het goed gezien heb meedoen met Hollands Next Top Model
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Is Lieke hier nou zo'n stuk groter als Huub?
...............quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:19 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix mag weer bij Nadia slapen.
Ja, dat zou kunnen, of Lieke staat op een steenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Huub loopt vast in een kuil....
Klopt en Anna was college van Amanda bij teasers. Ze is nog in de kooi geweest samen met die Teaser meisjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En volgens mij zag ik Anna ook weer meedoen met Hollands next topmodel....![]()
Wat een gelul dit, ze gebruiken dat hok om te repeteren, opzouten met die gasten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goddomme, geen clip. Deze gast helpt mijn TT helemaal om zeep.![]()
[ afbeelding ]
De ingang van de kogel is wel zichbaar in zijn voorhoofdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goddomme, geen clip. Deze gast helpt mijn TT helemaal om zeep.![]()
[ afbeelding ]
Hebben ze daar dan al toestemming voor gekregen om dit nummer uit te brengen. Nooit meer naar huis is overigens geen gezegde van Huub, die was van Bart.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:44 schreef riri het volgende:
is nog niet eens onvoorstelbaar dat huub's liedje misschien wel het beste scoort..."Nooit meer naar huis"...wellicht een goeie carnavalskraker
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
De ingang van de kogel is wel zichbaar in zijn voorhoofd![]()
Het is inderdaad heel knap van haar en dat met die gezellige avondjes en alcohol, volgens mij is ze er niet eens saggi van geweest.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:49 schreef loisie het volgende:
Is Amanda nu nog steeds rookloos? Dat vind ik dan wel heel knap van haar...................wou dat ik het kon![]()
Ik wou dat ik dat allemaal kon binnen 8 minutenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tjonge jonge, ondertussen gegeten, de afwas gedaan, afgedroogd en de zooi in de kast gezet. en fok laat weer een paar posts zien.![]()
Was dat dat Pimpgedoenummer niet? De clip hebben ze een paar weken geleden in de kooi geschoten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
Waarvan/waarvoor was die clip dan geweest? Een nummer van Luc?
Yep, die heeft hij in dat hok opgenomen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
Waarvan/waarvoor was die clip dan geweest? Een nummer van Luc?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat allemaal kon binnen 8 minuten![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat allemaal kon binnen 8 minuten![]()
Ook dat is knap van haar. Daar kan huub nog eens een voorbeeld aan nemen, die lijkt zo langzamerhand op een wandelende schoorsteen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:49 schreef loisie het volgende:
Is Amanda nu nog steeds rookloos? Dat vind ik dan wel heel knap van haar...................wou dat ik het kon![]()
zijn aan het neukenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:58 schreef fredfik het volgende:
waar zijn lieke en jaap?????
Volgens mij ligt Lieke gewoon op de bank en Jaap, waar zou die nou zitten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:58 schreef fredfik het volgende:
waar zijn lieke en jaap?????
Die kans lijkt me erg groot, ik ga er eigenlijk van uit dat ze met Dennix neukt vannacht.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:58 schreef itsme het volgende:
Zou er niet een kansje in zitten dat als nadia toch weer met Dennis neukt en zo dat ze de groep tegen zich gaat krijgen?
Dat lijkt mij namelijk vrij normaal na haar gedrag dan
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:01 schreef fredfik het volgende:
is lulletje rozewater volgende week donderdag jarig????
och gut dan kan hij zijn feestje mooi thuis vieren !!!!!!
Ja he? Dan krijgt ze volgens mij zelfs Amanda op haar dak. Ik hoop dat beide dan gebeiged worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die kans lijkt me erg groot, ik ga er eigenlijk van uit dat ze met Dennix neukt vannacht.
Dit gedoe is tegenwoordig schering en inslag, heel irritant.quote:
Die verwachting had ik ook reeds uit gesproken met mijn Naad-naad-Naad-naad-post, Triest, maar zeer waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die kans lijkt me erg groot, ik ga er eigenlijk van uit dat ze met Dennix neukt vannacht.
Hell no. Dan gaan die twee weer helemaal op in elkaar. Ze zullen hele dagen gaan lopen kleffen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja he? Dan krijgt ze volgens mij zelfs Amanda op haar dak. Ik hoop dat beide dan gebeiged worden.![]()
Jahaa, maar da mag dus nie hèquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die verwachting had ik ook reeds uit gesproken met mijn Naad-naad-Naad-naad-post, Triest, maar zeer waarschijnlijk.![]()
Geslaagd na een ingreep door de examinator /-trice dusquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:08 schreef kybe het volgende:
Er zat een luchtbel in een nagel die Amanda gedaan had.Dat is eigenlijk reden tot zakken maar Amanda had het verder zo goed gedaan dat zij toch haar papiertje kreeg.
Had je Wicawdo nog niet eerder aanschouwd in de villa?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:09 schreef Meganog het volgende:
Ik moet wel lachen om die butler. Wat een overdreven figuur.
Ja he...ik denk al, niemand reageert, hb ik dat wel goed gehoord?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Brian nu? Hij heeft een brother weer in de coffeeshop gezien.
Naar de tandarts en een stop bij de coffeeshop, te gek voor woorden.
Ja maar die 2 staan niet zo sterk hoor als ze echt alleen zouden komen te staan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:08 schreef Py het volgende:
[..]
Hell no. Dan gaan die twee weer helemaal op in elkaar. Ze zullen hele dagen gaan lopen kleffen.![]()
Die twee mogen nooit meer bij elkaar komen![]()
Vind ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:15 schreef Py het volgende:
[..]
Nadia en Dennis mogen nooit meer bij elkaar komen![]()
Vind ik![]()
Niet boos, alleen maar een beetje teleurgesteld, snap je man.............quote:
Denk ik ook. Amanda gaat dat begrijpen. En houdt zo haar tangmaatje. En een backup.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar die 2 staan niet zo sterk hoor als ze echt alleen zouden komen te staan.
Nadia wil graag de aandacht en vriendjes zijn met iedereen, maar Amanda blijft toch voor haar opkomen ben ik bang.![]()
Zal ik n bewegend plaotie vor oe maken?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:16 schreef grazygirl het volgende:
wheeeeeeee heb alleen maar zwarte schermpjes of de tekst server wordt niet geladen dus geen streams voor mij en FOK is ook al zo focking traaaaaaaggggggggg
Ik heb genoeg Naad gezien voor vandaag, ik word doodziek van dat wijf en steeds hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geweldig. Nadia gaat met de donkere man een leuk gesprek voeren ..... in de masterbedroom !
Laat iedereen zich maar met iedereen bemoeien,wordt het alleen leuker op...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:21 schreef Meganog het volgende:
Hij heeft gelijk, maar waar bemoeit die gast zich mee?
Volgensmij moet hij nog een gevangenisstraf uitzitten. KLPD, kijkt u mee? Dat ze dat soort criminelen binnen laten. Oh ja, Natasia kwam daar ook binnenquote:
Nadia is in gesprek met een totaal onbekende ( die ze overingens ook aanspreekt met schat.) en haar uitspraken wijzen erop dat ze TOCH lichaamssappen gaat uitwisselen met de überlul van deze generatie.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:21 schreef Meganog het volgende:
Hij heeft gelijk, maar waar bemoeit die gast zich mee?
Tis een ex van haar beste vriendin, maar toen ging ze nog net met die vriendin om...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nadia is in gesprek met een totaal onbekende ( die ze overingens ook aanspreekt met schat.) en haar uitspraken wijzen erop dat ze TOCH lichaamssappen gaat uitwisselen met de überlul van deze generatie.![]()
![]()
Je hebt gelijk maar in dit geval vind ik het niet zo erg.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:30 schreef noekje het volgende:
en toch slaat het nergens op dat die man even gaat vertellen wat hij op de streams ziet en leest op fora.
Ikseg ik houwwer fanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:33 schreef coldstar het volgende:
Weet je dat ik soms van dit hele gedoe geen moer meer snap. Komt een gast speler binnen, gooit binnen een paar weken de hele boel door elkaar. Dit terwijl iedereen weet dat hij officieel niet aan het spel deel neemt, en ook weer vertrekt. Dan komen er een paar wild vreemde binnen, gaan aan een bewoner vertellen wat ze wel en niet moet doen. Schiet mij maar lek.....
Vind ik ook raar hoor. Heb ik van het personeel ook altijd gevonden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:33 schreef coldstar het volgende:
Weet je dat ik soms van dit hele gedoe geen moer meer snap. Komt een gast speler binnen, gooit binnen een paar weken de hele boel door elkaar. Dit terwijl iedereen weet dat hij officieel niet aan het spel deel neemt, en ook weer vertrekt. Dan komen er een paar wild vreemde binnen, gaan aan een bewoner vertellen wat ze wel en niet moet doen. Schiet mij maar lek.....
Ik vind dit prachtig.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar in dit geval vind ik het niet zo erg.![]()
Is geen woord van gelogenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:35 schreef Py het volgende:
Wat is dit voor gast?![]()
Huub heeft hekel aan Brian! Weet je waarom? Hij is Antiliaan.
Antilianen doen of alles extreem of alles heel lauw. Hij komt met alles weg!
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:36 schreef Meganog het volgende:
Gelukkig heeft Dennis donker pak aan, dan valt die natte plek in zijn kruis niet zo op.
Hij heeft flink aan de whisky gezeten en ik lach me kapot om die gast,quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
Heeft die gast teveel gedronken ofzo? Ik erger me kapot aan z'n gewauwel. Ik snap er geen fuck van wat die zegt.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
En weer alle aandacht voor Kwatta.![]()
[ afbeelding ]
+ 1quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
Heeft die gast teveel gedronken ofzo? Ik erger me kapot aan z'n gewauwel. Ik snap er geen fuck van wat die zegt.![]()
Ik vind er ook weinig touw aan vast te knopen, maar moet er wel om lachen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:38 schreef avonne het volgende:
Ik kan hem niet zo goed volgen, eigenlijk.
Maar soms wel "je hebt geen moer laten zien!"
Hij bedoelt geloof ik dat Brian alles observeert. Huub noemt dat sneaky, Kesley (?) noemt dat observerenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:37 schreef Myriam1978 het volgende:
Dus Antilliaanen vinden sneaky niet iets negatief?
Hoeveel heb jij al op?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft flink aan de whisky gezeten en ik lach me kapot om die gast,
Ik ook, ik heb nog nooit zo iets achterlijks mee gemaakt. Volgens mij worden we hier met z'n alle, behoorlijk in de maling genomen. Als ik toch in zo'n spel zit en er komt zo'n dwaas binnnen die mij de les even gaat lezen, dan zeg ik toch.....he maatje waar bemoei jij je mee. Even op zouten jijquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind ik ook raar hoor. Heb ik van het personeel ook altijd gevonden.
Blijkbaar niet, maar dat mogen anderen dan weer niet zeggen denk ik...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:37 schreef Myriam1978 het volgende:
Dus Antilliaanen vinden sneaky niet iets negatief?
Lig echt in een deuk.En sulletje Dennis zegt weer hetzelfde.Zijn nog andere dingen en heb ik weggedrukt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Een flippende gast. Nog niet eerder vertoond.![]()
![]()
Het komt er op neer dat hij Dennix gewoon een mietje vind en niets gelooft van zijn "dark side".quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:38 schreef avonne het volgende:
Ik kan hem niet zo goed volgen, eigenlijk.
Maar soms wel "je hebt geen moer laten zien!"
Het beige van Dennix is voor mij duidelijk., hij zet hem zo voorschut, heerlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij al op?Jij begrijpt hem?
Nou met zoveel woorden heeft hij het niet gezegd...Sneaky doen is nooit in het kwaad licht in zijn woorden gekomen, integendeel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij bedoelt geloof ik dat Brian alles observeert. Huub noemt dat sneaky, Kesley (?) noemt dat observeren
Daar zit ik dus ook op te wachten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:42 schreef Borga het volgende:
Het zou wel mooi zijn als Dennix ineens zijn donkere kant laat zien en als een straatvechter iedereen echt helemaal de tieffus schopt. ..........................................Maarruh dat zal wel niet gebeuren
Jij kent het trackrecord van Dennis tochquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:42 schreef Borga het volgende:
Het zou wel mooi zijn als Dennix ineens zijn donkere kant laat zien en als een straatvechter iedereen echt helemaal de tieffus schopt. ..........................................Maarruh dat zal wel niet gebeuren
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:42 schreef Borga het volgende:
jij, ik, iedereen, but.... we're talking about the idiot called Dennis...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb nog nooit zo iets achterlijks mee gemaakt. Volgens mij worden we hier met z'n alle, behoorlijk in de maling genomen. Als ik toch in zo'n spel zit en er komt zo'n dwaas binnnen die mij de les even gaat lezen, dan zeg ik toch.....he maatje waar bemoei jij je mee. Even op zouten jij![]()
Brian en humor, dat is iets nieuwsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Brian: Je kontgat ging bonken toen nadia het had uitgemaakt![]()
En toch vond ik het leuk. Hij heeft er waarschijnlijk weken over gedaan om dit te bedenkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian en humor, dat is iets nieuws![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe is het toch weer mogelijk. Kesler sprak met Nadia totdat Dennix 'woest' kwam binnenstuiven ...... Binnen de kortste keren Huub, Brian, Japio erbij en de mega-bash gaat van start ...... Snapt dat subbeltje niet dat hij zelf de zaak weer laat opblazen door binnen te stuiven ?
zag het ook jaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:47 schreef Myriam1978 het volgende:
De gast die op de bank zit bij Luc zit een beetje te strak in zijn velletje...Een beetje te veel van...
En wat doet hij daar? Bij wie hoort hij eigenlijk?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:47 schreef akveor het volgende:
Kan die gast niet weg....? Begrijp niets van wat die gast zegt. Ja dat ie fan is fan DGK....
Geef hem dan ook een paar lessen in logica en argumentatiekundequote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:50 schreef Frasier het volgende:
Jezus, gast praat is normaal. We zijn hier niet en je ghetto.
Het zal wel goed bedoelt zijn maar ik haat als mensen zo praten..... te luid en te dominant en dat tegen vreemden...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:49 schreef 2live het volgende:
[..]
En wat doet hij daar? Bij wie hoort hij eigenlijk?
Ik snap niet dat ze naar die malloot kunnen luisteren zonder in lachen uit te barsten...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:50 schreef Frasier het volgende:
Jezus, gast praat is normaal. We zijn niet in je ghetto.
Bij de rest van de crimininelen die ondertussen 't hele huis aan 't leeg roven zijn. Dit is allemaal afleiding.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Hij hoort bij die muzikanten, wat hij precies doed, dunno.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Als hij nu nog niet uit zichzelf is weggelopen, zal hij dat nooit doen, die gozer heeft zo'n ontzettend bord voor zijn kop.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis kan beter maar de hut uit lopen vanavond. Dit is een onhoudbare situatie voor hem. Maar ook dat zal wel niet, hij heeft het niet door.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bij de rest van de crimininelen die ondertussen 't hele huis aan 't leeg roven zijn. Dit is allemaal afleiding.
denk je? Ik hoop juist dat ze hierdoor weer afknapt op nix.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar Naad geniet hier met volle teugen van, gatver.![]()
Het verschil hier is dat Dennis 't over zichzelf heeft afgeroepen door z'n houding en gedrag.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:53 schreef coldstar het volgende:
Toch is het niet leuk. Nu doet zich dezelfde situatie voor alls bij Eric. Twee weken geleden waren Lieke en Huub aan de beurt. Iedereen van slag hoe zielig ze wel niet waren. Wat kunnen sommige mensen toch vreeselijk hypocriet zijn.
Dat zou een stunt zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bij de rest van de crimininelen die ondertussen 't hele huis aan 't leeg roven zijn. Dit is allemaal afleiding.
De enige agreesie die ik tot nu toe tegen nix heb gehoort is die malloot die nu staat te bleren. Voor de rest heeft nix het allemaal aan zichzelf te danken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:53 schreef coldstar het volgende:
Toch is het niet leuk. Nu doet zich dezelfde situatie voor alls bij Eric. Twee weken geleden waren Lieke en Huub aan de beurt. Iedereen van slag hoe zielig ze wel niet waren. Wat kunnen sommige mensen toch vreeselijk hypocriet zijn.
Nieuwe poging om Dennis de deur uit te krijgen mss want dat jong is net onkruid zo hardnekkig.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij hoort bij die muzikanten, wat hij precies doed, dunno.
Camera's weg, streams op zwartquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Komen ze er zo achter de alle plasma's weg zijn![]()
Heerlijk toch...Het is net het echte levenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:53 schreef coldstar het volgende:
Je kunt er vanuit gaan dat het allemaal gestuurd wordt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:53 schreef coldstar het volgende:
Nadia doet hem dit aan. Zijn enige en beste vriendin heeft hem in deze positie gezet. Dit is voor mij dus ook absoluut niet hetzelfde als met Eric.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:53 schreef coldstar het volgende:
gelukkig hebben wij de beelden daar van....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Komen ze er zo achter dat alle plasma's weg zijn![]()
No way, Eric komt nog steeds met plezier de hut in en wordt door Huub verwelkomd als een vriend.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:53 schreef coldstar het volgende:
Precies... deze gast voegt verder ook niets toe en maakt zich alleen maar belachelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
Flikker die vent eruit! Hij gaat iedereen wel even vertellen wat ze moeten doen. Ik kan geen bewoner meer horen omdat hij er doorheen loopt te blaten.
Tot volgende week zal de druk op Nadia van binnen en van buitenaf nog flink worden opgevoerd om Dennis eruit te stemmen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
Flikker die vent eruit! Hij gaat iedereen wel even vertellen wat ze moeten doen. Ik kan geen bewoner meer horen omdat hij er doorheen loopt te blaten.
Nog ff en we gaan Dennis ophalen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
Zolang hij Dennix basht vind ik 't best.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
Daar stoor ik me aan idd, niet aan zijn accent die echt master is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Geef hem dan ook een paar lessen in logica en argumentatiekunde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |