Ah okay, ik had het op VOL gelezen. Maar ik kan me bij nadia ook zo maar voorstellen dat ze zich nu net zoveel of zelfs meer gekwetst voelt als Dennis, omdat hij zich daar haar voelt gekwetst. Of zoquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
Naad voelt zich niet gekwetst, ze vindt het vervelend dat ze Dennix heeft gekwetst.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia; Waarom moet ik ook alweer terug naar de tandarts??
Iemand: je hebt een gaatje
Nadia: Oja ik moet weer terug voor een gaatje...
Ze loopt in ieder geval niet voor schutquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft topless door het ziekenhuis gelopen toen ze bloed moest prikken.![]()
Ze was zo misselijk, ze had geen tijd meer om zich aan te kleden omdat ze naar het toilet moest hollen.
Prikken ze tegenwoordig geen bloed meer uit je bovenarm?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft topless door het ziekenhuis gelopen toen ze bloed moest prikken.![]()
Ze was zo misselijk, ze had geen tijd meer om zich aan te kleden omdat ze naar het toilet moest hollen.
Vol met Dombo's en Bimbo'squote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:25 schreef Py het volgende:
Wie komen daar? 2 auto's
dat meen je niet, waarom ontbloot ze haar hele bovenlichaam enkel en alleen voor bloedafnamequote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prikken ze tegenwoordig geen bloed meer uit je bovenarm?
Ze had een vest aan, en daar verder niks onder, strakke mouwtjes waarschijnlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prikken ze tegenwoordig geen bloed meer uit je bovenarm?
Dus dat vind je normaal? Owkeeeeeej.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze loopt in ieder geval niet voor schut![]()
![]()
Enlighten me, waar moet je je voor excuseren?quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Ach voor zover het op waarheid berust. Ik vind zoveel dingen die in DGK gebeuren niet normaal, als dit dan het ergste is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat vind je normaal? Owkeeeeeej.
Ze kan zo mooi zijn naturel .. Met haar echte haar en wenkbrouwen enz..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met het verschil dat het van amanda dood is![]()
Oefening aan de ringen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:32 schreef Py het volgende:
[..]
Is dat een oorbel of een antenne? Nonderknetter
Ook goedemorgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:34 schreef StephanL het volgende:
Oh my god, Anna uit Dames in de Dop is een vriendin van Amanda.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:35 schreef Borga het volgende:
http://www.xs4all.nl/~ruttenbj/Adem%20&%20Stem/Bij%20stemband.htm
Ik hoop op een operatie, wat een rust
En volgens mij zag ik Anna ook weer meedoen met Hollands next topmodel....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:34 schreef StephanL het volgende:
Ik wil niemand uit lachen vandaar maar deze op merking moest ik erg om lachen vandaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enlighten me, waar moet je je voor excuseren?
En die Anna gaat als ik het goed gezien heb meedoen met Hollands Next Top Modelquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:34 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij komen die wenkbrauwen never nooit meer terugquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan zo mooi zijn naturel .. Met haar echte haar en wenkbrouwen enz..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |