Ah okay, ik had het op VOL gelezen. Maar ik kan me bij nadia ook zo maar voorstellen dat ze zich nu net zoveel of zelfs meer gekwetst voelt als Dennis, omdat hij zich daar haar voelt gekwetst. Of zoquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
Naad voelt zich niet gekwetst, ze vindt het vervelend dat ze Dennix heeft gekwetst.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia; Waarom moet ik ook alweer terug naar de tandarts??
Iemand: je hebt een gaatje
Nadia: Oja ik moet weer terug voor een gaatje...
Ze loopt in ieder geval niet voor schutquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft topless door het ziekenhuis gelopen toen ze bloed moest prikken.![]()
Ze was zo misselijk, ze had geen tijd meer om zich aan te kleden omdat ze naar het toilet moest hollen.
Prikken ze tegenwoordig geen bloed meer uit je bovenarm?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft topless door het ziekenhuis gelopen toen ze bloed moest prikken.![]()
Ze was zo misselijk, ze had geen tijd meer om zich aan te kleden omdat ze naar het toilet moest hollen.
Vol met Dombo's en Bimbo'squote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:25 schreef Py het volgende:
Wie komen daar? 2 auto's
dat meen je niet, waarom ontbloot ze haar hele bovenlichaam enkel en alleen voor bloedafnamequote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prikken ze tegenwoordig geen bloed meer uit je bovenarm?
Ze had een vest aan, en daar verder niks onder, strakke mouwtjes waarschijnlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prikken ze tegenwoordig geen bloed meer uit je bovenarm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |