Ja. Walter is an sich wel aardig, maar niets kan tippen aan Achmedquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:11 schreef sjimz het volgende:
Heb je al meer van Dunham gezien Da_Sandman?
Peanuts is ook leuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja. Walter is an sich wel aardig, maar niets kan tippen aan Achmed.
Dat is het ook geworden. Jammer. Zit er nu serieus over te denken wat voor nut het allemaal nog heeft. Voetbal al drie jaar amper, door allerlei blessures...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Sandman, niet gaan trainen is m'n advies.
Zonde ja. Ik ken het een beetje, maar door een andere insteek in het veld blijf ik zelf vaker blessurevrij. Gelukkig heb ik niet echt iets dat constant terug komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is het ook geworden. Jammer. Zit er nu serieus over te denken wat voor nut het allemaal nog heeft. Voetbal al drie jaar amper, door allerlei blessures...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
abdij ham. ja dat is gewoon van de dij van het varkenen waar staat ab dan voor? ja misschien is dat de eigenaar van de varkens. echt
inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]echt de opmerking van de dag
Ab's dijham
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |