Ja ik vind het ook vreemd dat hij met die pop boodschappen gaat doen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:22 schreef Vicky het volgende:
en dat stel met die pop... vaag stel...
Volgens mij vond Caroline ook vreemd, hoe zij zich gedragen als a's ouders met zo'n pop....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef Yoni het volgende:
Die pop![]()
![]()
En dat moet dan straks een echt kindje gaan verzorgen...
Nou ja, ik zou daar ook niet op zitten te wachten dan, als het over is, is het over.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:26 schreef appelsap het volgende:
Ik vind dat stel wat uit elkaar is een beetje vreemd. Ik vind het echt zielig voor die man, zeker dat hij niet bij de bevalling mag zijn!
Bedoel je die met die buitenbaarmoederlijke zwangerschappen? Dan worden alleen de eileider weggehaald, met de eierstokken is namelijk niets mis.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:39 schreef Ynske het volgende:
Ik heb vol verbazing zitten kijken om dat gedoe met die pop, mar van de andere kant t laat ze wel realiseren dat t meer tijd kost dan alleen de knuffelmomenten met een kinneke.
Die twee die uiteen zijn, daarvan lijkt die moeder me een heel lief mens. Ergens vind ik het ook behoorlijk knap van beide dat ze zo op tv gaan vertellen hoe t nu zit met hun relatie.
En die twee die voor ivf? gingen, kan me voorstellen dat zij het er heel moeilijk mee heeft aangezien bij haar t niet meer werkt. Wat ik me alleen afvraag, haar eileiders/eierstokken zijn verwijderd. Blijft je lichaam dan wel nog eitjes aanmaken>? want die werden wel bij haar weggenomen
ok dat wist ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Bedoel je die met die buitenbaarmoederlijke zwangerschappen? Dan worden alleen de eileider weggehaald, met de eierstokken is namelijk niets mis.
Maar het is niet helemaal over. Maar ja, hij heeft het er wel een beetje zelf naar gemaakt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou daar ook niet op zitten te wachten dan, als het over is, is het over.
Volgens mij kwam dat idee wel van henzelf. Ik dacht dat ze het gezien hadden op de jonge gezinnenbeurs en dat het ze wel handig leek om te oefenen. Zoiets.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:37 schreef bixister het volgende:
ik heb 't niet gezien maar wie had dan verzonnen dat zij met zo'n pop moesten 'oefenen'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |